|
|
| Pagina 464 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 462 463 464 465 466 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eerste klasse
Kielse Rat schreef: Dat is het nu juist. Je kan geen gazet of nieuwssite openen of je wordt er mee om de oren geslagen. Ik vind dat in tijden van crisis, besparing en de ene belasting na de andere ze die berichtgeving over die overbetaalde vedetten achterwege mogen laten. |
| 18 Jun 2013, 13:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Wat ook altijd de moeite is om te lezen, is als Anderlecht een speler gaat binnenhalen...die omschrijvingen dikwijls, gisteren nog, de nieuwe Kaka, vorige week de zuid-Amerikaanse Messi wat gaan we nog krijgen?
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Jun 2013, 13:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
DavidSeal schreef: Wat ook altijd de moeite is om te lezen, is als Anderlecht een speler gaat binnenhalen...die omschrijvingen dikwijls, gisteren nog, de nieuwe Kaka, vorige week de zuid-Amerikaanse Messi wat gaan we nog krijgen? De aansluiting met de Europese top ![]() _________________ MCMXIX |
| 18 Jun 2013, 16:32 |
|
|
Nationale Ploeg
Gisteren een vriendenwedstrijd van Waasland-Beveren gezien. Die konden me momenteel nog niet overtuigen, daar zal toch ook nog iets mogen bijkomen, anders zie ik die een moeilijk seizoen tegemoet gaan. 't Is natuurlijk nog maar het begin van de voorbereiding, maar ik mis toch wel wat ervaring in deze ploeg. Jonge talentvolle spelers genoeg in de kern, maar ervaren rotten die de ploeg op sleeptouw kunnen nemen, mis ik hier toch.
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 21 Jun 2013, 23:03 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
voor zover er in een oefenmatch moet op sleeptouw genomen worden
![]() |
| 23 Jun 2013, 0:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Vannamiddag KSC Menen - KV Oostende gezien. Oostende won met het kleinste verschil, 0-1.
Oostende begon, volgens mij, met zijn typeploeg en kwam na een klein kwartiertje op voorsprong. De assist was van Laurent. Menen voetbalde goed mee en creëerde enkele mooie kansen, maar de Oostende-doelman deed zijn werk uitstekend. 10 minuten na de rust verving Oostende een 7-tal (kunnen er ook 8 geweest zijn) spelers tegelijk. Maar ook nadien bleef de wedstrijd vrij evenwichtig, zodat Menen ook af en toe stevig kon tegenprikken. Maar het bleef uiteindelijk bij een 0-1 score. Ik moet zeggen dat bij Menen toch een aantal aardig voetballers rondlopen, die het de Oostende-verdediging niet gemakkelijk maakte. Ik vond Oostende momenteel toch een beter ploeg dan wat ik onlangs van Waasland-Beveren zag, maar ook Oostende is nog verre van klaar voor de competitie. Vanachter zijn ze "te pakken" en ik weet niet of ze vooraan veel degelijke alternatieven hebben voor Laurent & Siani. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 30 Jun 2013, 20:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Gruunwit schreef: Vannamiddag KSC Menen - KV Oostende gezien. Oostende won met het kleinste verschil, 0-1. Oostende begon, volgens mij, met zijn typeploeg en kwam na een klein kwartiertje op voorsprong. De assist was van Laurent. Menen voetbalde goed mee en creëerde enkele mooie kansen, maar de Oostende-doelman deed zijn werk uitstekend. 10 minuten na de rust verving Oostende een 7-tal (kunnen er ook 8 geweest zijn) spelers tegelijk. Maar ook nadien bleef de wedstrijd vrij evenwichtig, zodat Menen ook af en toe stevig kon tegenprikken. Maar het bleef uiteindelijk bij een 0-1 score. Ik moet zeggen dat bij Menen toch een aantal aardig voetballers rondlopen, die het de Oostende-verdediging niet gemakkelijk maakte. Ik vond Oostende momenteel toch een beter ploeg dan wat ik onlangs van Waasland-Beveren zag, maar ook Oostende is nog verre van klaar voor de competitie. Vanachter zijn ze "te pakken" en ik weet niet of ze vooraan veel degelijke alternatieven hebben voor Laurent & Siani. Vanachter te pakken? Vorig seizoen was hun sterkte toch vooral de verdediging en de organisatie. Hopen voor hen dat het te wijten is aan een gebrek aan concentratie tijdens een oefenmatch. |
| 06 Jul 2013, 3:41 |
|
|
Freak
|
| 16 Jul 2013, 11:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Blijkbaar gaat de buitnespelregel opnieuw aangepast worden.
"Aan de spelregels is er weinig veranderd, al voerde de International Board een aanpassing aan de buitenspelregel door: Als een bal op een verdedigende speler afwijkt, blijft het buitenspel. Maar als een verdediger de bal vrijwillig speelt, wordt het buitenspel voortaan opgeheven." Weet iemand op welk exact ogenblik er bij een balafwijking gekeken gaat worden? Kijken ze naar het moment dat de pass vertrekt, of kijken ze naar het moment dat de bal afwijkt? In het eerste geval verandert er niets denk ik, en in het tweede geval lijkt het belachelijk. Ge gaat dan een verdediger van de tegenpartij beschouwen als een aanvaller ofzo? |
| 23 Jul 2013, 10:53 |
|
|
Nationale Ploeg
De Jean schreef: Blijkbaar gaat de buitnespelregel opnieuw aangepast worden. "Aan de spelregels is er weinig veranderd, al voerde de International Board een aanpassing aan de buitenspelregel door: Als een bal op een verdedigende speler afwijkt, blijft het buitenspel. Maar als een verdediger de bal vrijwillig speelt, wordt het buitenspel voortaan opgeheven." Weet iemand op welk exact ogenblik er bij een balafwijking gekeken gaat worden? Kijken ze naar het moment dat de pass vertrekt, of kijken ze naar het moment dat de bal afwijkt? In het eerste geval verandert er niets denk ik, en in het tweede geval lijkt het belachelijk. Ge gaat dan een verdediger van de tegenpartij beschouwen als een aanvaller ofzo? Ik heb de wijzigingen eens doorgenomen op http://extranet.e-kickoff.com/project/p ... 132014.pdf , maar dat lijkt dezelfde weg op te gaan als het invullen van een belastingbrief. Vereenvoudiging door extra regels/vakjes toe te voegen. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 23 Jul 2013, 11:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
De Jean schreef: Blijkbaar gaat de buitnespelregel opnieuw aangepast worden. "Aan de spelregels is er weinig veranderd, al voerde de International Board een aanpassing aan de buitenspelregel door: Als een bal op een verdedigende speler afwijkt, blijft het buitenspel. Maar als een verdediger de bal vrijwillig speelt, wordt het buitenspel voortaan opgeheven." Weet iemand op welk exact ogenblik er bij een balafwijking gekeken gaat worden? Kijken ze naar het moment dat de pass vertrekt, of kijken ze naar het moment dat de bal afwijkt? In het eerste geval verandert er niets denk ik, en in het tweede geval lijkt het belachelijk. Ge gaat dan een verdediger van de tegenpartij beschouwen als een aanvaller ofzo? Is dat niet het ietwat concretiseren va de bestaande regel ? In een situatie waarin nu de bal (initieel) teruggespeeld wordt door een verdediger en een aanvaller staat technisch (positie)buitenspel dan wordt er nu ook niet gevlagd (allé zou toch niet mogen). En in een situatie waarin een speler nu voordeel haalde uit zijn (postitie)buitenspel KON nu wel gevlagd worden. Mij lijkt gewoon dat ze met bovenstaande de onzekerheid als gevolg van deze 2 regels wat hebben weg nemen ? En al bij al zelfs een logische regel die nu denk ik in de geest van het spel al werd toegepast. _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Jul 2013, 16:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Dat is inderdaad wat ik vreemd vind. Ik vind het een verduidelijking van het huidige systeem, en niet een 'verandering'. Dus ofwel begrijp ik het verkeerd, ofwel leggen ze het verkeerd uit ^^
|
| 23 Jul 2013, 22:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Pech voor Anderlecht: Vargas wéér onder het mes,das nu eens pech hebben
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Jul 2013, 17:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Vargas herstelt, vargas hervalt...
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 24 Jul 2013, 23:33 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
hansken schreef: Vargas herstelt, vargas hervalt... ![]() hij heeft duidelijk last van sterretjes |
| 24 Jul 2013, 23:46 |
|
| Pagina 464 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 462 463 464 465 466 … 500 Volgende |