Tweede klasse '13-'14 - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1138 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 76
 Tweede klasse '13-'14 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
Iendrachter90 schreef:
Woensdag 11september naar Eupen,dat gaat volk opleveren :D

Awel ik gon isj mee :lol:

27 Jun 2013, 21:03
Scholier

Leeftijd: 66
kalender is uit
http://www.belgianfootball.be/sites/def ... 153444.pdf

27 Jun 2013, 21:27
Scholier

Leeftijd: 66
met carnaval thuis tegen virton :banana:

27 Jun 2013, 21:32
Scholier

Transferverbod voor tweedeklassers 27 jun 23:07

De Licentiecommissie van de Koninklijke Belgische Voetbalbond heeft de tweedeklassers Tubeke en Boussu Dour een transferverbod opgelegd. Dat meldde de KBVB donderdag. De twee clubs voldeden bij een tussentijdse controle niet aan alle voorwaarden. Ze moeten hun situatie regulariseren om weer spelers aan te mogen trekken. Ook in december 2012 kregen beide clubs al een voorlopig transferverbod opgelegd.

28 Jun 2013, 2:31
nieuw in de eerste ploeg

taas schreef:

De Licentiecommissie van de Koninklijke Belgische Voetbalbond heeft de tweedeklassers Tubeke en Boussu Dour een transferverbod opgelegd. Dat meldde de KBVB donderdag. De twee clubs voldeden bij een tussentijdse controle niet aan alle voorwaarden. Ze moeten hun situatie regulariseren om weer spelers aan te mogen trekken. Ook in december 2012 kregen beide clubs al een voorlopig transferverbod opgelegd.

Hoe zijn die dan aan hun licentie geraakt? Ik begrijp dat allemaal niet goed.

28 Jun 2013, 11:58
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Kielse Rat schreef:
taas schreef:

Op de wijze zoals Beerschot AC de laatste seizoenen? :wadde:

(kon het echt ni laten...) :D

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

28 Jun 2013, 13:10
nieuw in de eerste ploeg

Gio schreef:
Kielse Rat schreef:
taas schreef:

Op de wijze zoals Beerschot AC de laatste seizoenen? :wadde:

(kon het echt ni laten...) :D

Beerschot heeft nooit een transferverbod gehad (buiten het seizoen waarin ze failliet gingen). Dat is nu net mijn punt.

28 Jun 2013, 13:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ik hoop dat dit een - weliswaar zielige - mislukte poging was tot uitdagen ?
Zoniet zou je toch stilletjes aan mogen gaan verwachten dat ze daar op een Beerschot een wat minder groot bakkes zouden opzetten. Sla anders nog samen met Dender, een wereldrecord moet er dan wel inzitten.

28 Jun 2013, 13:43
nieuw in de eerste ploeg

Bram schreef:
Ik hoop dat dit een - weliswaar zielige - mislukte poging was tot uitdagen ?
Zoniet zou je toch stilletjes aan mogen gaan verwachten dat ze daar op een Beerschot een wat minder groot bakkes zouden opzetten. Sla anders nog samen met Dender, een wereldrecord moet er dan wel inzitten.

Neen, dat was geen poging om uit te dagen. Blijkbaar mag er geen serieuze vraag gesteld worden?
Ik vraag mij terecht af hoe het mogelijk is dat je op een aantal maanden tijd én een licentie én een transferverbod kan krijgen. Die financiële situatie kan op een aantal maanden tijd toch niet zo verschrikkelijk slechter zijn geworden? En nee, we gaan niet samen slaan met Dender. Ik zou niet weten waarom. Ik zie trouwens niet waarom je mijn vraag associeert met een groot bakkes.

Laatst gewijzigd door Kielse Rat op 28 Jun 2013, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.

28 Jun 2013, 13:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Was eigenlijk een antwoord op je nogal belachelijke vraag ivm ons aantal abonnementen, maar was mis van topic.

De licentiecommissie is gewoon strenger en strenger aan het worden (+ de toestand van 2de klasse slechter en slechter) En ik denk dus dat het effecief voor een 2de klasser perfect mogelijk is dat op een kwartaal tijd de situatie dermate in elkaar stuikt ja. Zeker tijdens de zomerstop. Geen nieuwe sponsors kunnen aantrekken maar wel nog met de loonmassa van het vorige seizoen zitten, geen inkomsten uit wedsrijden, ....

Ik zie niet in waarom het zo moeilijk te vatten is ? Tegenwoordig vraagt de licentiecommissie elk kwartaal documeten op. Eén keer per jaar is het dan DE grote controle waar de licenties voor het volgende seizoen voor afhangen, maar die kwartaalreviews hun belang stijgt ook, dat heeft oa. onze voorzitter ook al een paar keer aangehaald. De administratieve last daarvan is voor de clubs trouwens ook vrij zwaar om dragen. Maar als de commissie dan werkelijk de rotte appels begint te weren dan is het tenminste nog iets waard.

28 Jun 2013, 14:17
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Waarschijnlijk waren die clubs gewoon op het juiste moment even in orde me alles. In januari transferverbod wegens betalingsachterstanden, dan snel aanvullen op het moment dat het moet voor de licentie en nadien weer niet meer betalen :hmm:

28 Jun 2013, 14:18
nieuw in de eerste ploeg

Bram schreef:
Was eigenlijk een antwoord op je nogal belachelijke vraag ivm ons aantal abonnementen, maar was mis van topic.

De licentiecommissie is gewoon strenger en strenger aan het worden (+ de toestand van 2de klasse slechter en slechter) En ik denk dus dat het effecief voor een 2de klasser perfect mogelijk is dat op een kwartaal tijd de situatie dermate in elkaar stuikt ja. Zeker tijdens de zomerstop. Geen nieuwe sponsors kunnen aantrekken maar wel nog met de loonmassa van het vorige seizoen zitten, geen inkomsten uit wedsrijden, ....

Ik zie niet in waarom het zo moeilijk te vatten is ? Tegenwoordig vraagt de licentiecommissie elk kwartaal documeten op. Eén keer per jaar is het dan DE grote controle waar de licenties voor het volgende seizoen voor afhangen, maar die kwartaalreviews hun belang stijgt ook, dat heeft oa. onze voorzitter ook al een paar keer aangehaald. De administratieve last daarvan is voor de clubs trouwens ook vrij zwaar om dragen. Maar als de commissie dan werkelijk de rotte appels begint te weren dan is het tenminste nog iets waard.

Dat is tenminste een degelijk antwoord. Ik vind het nog steeds vreemd, die licentiecomissie en daarbij horende voorwaarden, maar bref.
En wat mijn vraag over de abonnementen betreft: dat was helemaal niet lacherig of ironisch bedoeld. Ik dacht gewoon dat Eendracht Aalst altijd rond de 1.500 abonnementen had of dat toch zeker zou moeten hebben. Qua aanhang zijn jullie toch top 3 in tweede klasse (waarschijnlijk nr. 3), en zouden jullie zelfs in eerste klasse niet misstaan.

28 Jun 2013, 14:26
nieuw in de eerste ploeg

Smetje schreef:
Waarschijnlijk waren die clubs gewoon op het juiste moment even in orde me alles. In januari transferverbod wegens betalingsachterstanden, dan snel aanvullen op het moment dat het moet voor de licentie en nadien weer niet meer betalen :hmm:

Dat bedoel ik dus. Dat is toch een zeer subversief systeem? Als je ziet dat er clubs zijn bij wie dat al een aantal jaren na mekaar zo is.

28 Jun 2013, 14:27
forumlegende

Op de vierde speeldag staat de topper Aalst - Moeskroen op het programma, de twee enige ploegen met 9 op 9! :banana:

28 Jun 2013, 14:59
Nationale Ploeg

Jean schreef:
Op de vierde speeldag staat de topper Aalst - Moeskroen op het programma, de twee enige ploegen met 9 op 9! :banana:

maar wij staan op doelpuntensaldo +35 tov hen :drank:

28 Jun 2013, 16:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1138 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 76