|
|
| Pagina 804 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 802 803 804 805 806 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Nooit Off-topic
69 schreef: Onderkroiper schreef: Schepper schreef: Schepper, Palm, BBQ,.... Wie da wiltj, mag altoid insj klikken op Schepper's Team. https://www.facebook.com/PalmBelgie/app ... vite%22%7D Ik zal er men schavers ondersteiken ge stoat al op kop met 55 Likes !!! goi peist al da ge meigt gon eten zeker ![]() Zou wel voor de verandering een Palmken drinken !!! per 100 Likes = 1 gratis bak Palm ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Jun 2013, 14:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
69 schreef: Onderkroiper schreef: Schepper schreef: Schepper, Palm, BBQ,.... Wie da wiltj, mag altoid insj klikken op Schepper's Team. https://www.facebook.com/PalmBelgie/app ... vite%22%7D Ik zal er men schavers ondersteiken ge stoat al op kop met 55 Likes !!! goi peist al da ge meigt gon eten zeker ![]() Azzek da most winnen, es Yves al zeiker van eiten. (en drinken oeik.. )_________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 27 Jun 2013, 14:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Schepper schreef: 69 schreef: Onderkroiper schreef: Ik zal er men schavers ondersteiken ge stoat al op kop met 55 Likes !!! goi peist al da ge meigt gon eten zeker ![]() Azzek da most winnen, es Yves al zeiker van eiten. (en drinken oeik.. )Zal ne kier wa Bulgaren loaten stemmen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Jun 2013, 19:35 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19 Berichten: 229 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Heibel over financiële toekomst van Aalst
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 7_00638930 Interessant stukske, ook ons stadion wordt efkes aangehaald... Bart Van Lysebeth maar kreften dat er maar gespendeerd wordt. Maar ja, dat hij het niet goed begrijpt snap ik, in de vorige besturen is er nooit iets gespendeerd geweest... Verandering kost geld beste Bart.. |
| 28 Jun 2013, 12:46 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Madman schreef: Heibel over financiële toekomst van Aalst http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 7_00638930 Interessant stukske, ook ons stadion wordt efkes aangehaald... Bart Van Lysebeth maar kreften dat er maar gespendeerd wordt. Maar ja, dat hij het niet goed begrijpt snap ik, in de vorige besturen is er nooit iets gespendeerd geweest... Verandering kost geld beste Bart.. Van Lysebeth is zo stilaan een losgeslagen prjectiel aan het worden. Binnen zijn eigen partij (CD&V) zijn ze er ook niet echt over te spreken. |
| 28 Jun 2013, 13:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Madman schreef: Heibel over financiële toekomst van Aalst http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 7_00638930 Interessant stukske, ook ons stadion wordt efkes aangehaald... Bart Van Lysebeth maar kreften dat er maar gespendeerd wordt. Maar ja, dat hij het niet goed begrijpt snap ik, in de vorige besturen is er nooit iets gespendeerd geweest... Verandering kost geld beste Bart.. Gekke situatie toch bij CD&V, mee in de coalitie en tegelijkertijd volop oppositie voeren... ![]() |
| 28 Jun 2013, 13:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Als ge ziet hoe Mechelen (meest vergelijkbare stad in vlaanderen tov Aalst) zich ontwikkelt heeft de laatste 10 jaar en waar wij achtergebleven zijn...
Wat wel niet wegneemt dat er veel steden/gemeenten de volgende jaren nog serieus in vieze papieren zullen komen, maar als ge bovenop een hoop geld van 40 miljoen euro zit jongens. In tijden van een ECB rente van 0,5% is dat geld niet uitgeven werkelijk onbegrijpelijk. _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Jun 2013, 14:27 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bram schreef: Als ge ziet hoe Mechelen (meest vergelijkbare stad in vlaanderen tov Aalst) zich ontwikkelt heeft de laatste 10 jaar en waar wij achtergebleven zijn... Wat wel niet wegneemt dat er veel steden/gemeenten de volgende jaren nog serieus in vieze papieren zullen komen, maar als ge bovenop een hoop geld van 40 miljoen euro zit jongens. In tijden van een ECB rente van 0,5% is dat geld niet uitgeven werkelijk onbegrijpelijk. En Leuven, Kortrijk, ... . Oostende is dan weer nog hopelozer. De inhaalbeweging is nu toch wel ingezet in Aalst, heb ik de indruk. En dan heb ik het op stadsvernieuwing en helaas ook op culturele vernieuwing. |
| 28 Jun 2013, 14:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Aalst is en blijft een fabrieksstad, zolang je met Amylum plak in het centrum zit kan je daar onvoldoende aan stadsvernieuwing doen.
|
| 28 Jun 2013, 14:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zienaa schreef: Aalst is en blijft een fabrieksstad, zolang je met Amylum plak in het centrum zit kan je daar onvoldoende aan stadsvernieuwing doen. Ik vind die toren aan de overkant (silo De Wolf-Cosyns?) toch al knap. Woonproject aan de Gentsestraat, ... . Maar Aalst is en blijft een fabrieksstad en dat mag zo blijven. Dat mag zelfs op een gezonde manier in de verf gezet worden. |
| 28 Jun 2013, 14:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Zienaa schreef: Aalst is en blijft een fabrieksstad, zolang je met Amylum plak in het centrum zit kan je daar onvoldoende aan stadsvernieuwing doen. Amylum zou beter verhuizen naar buiten de stad, daar zou je pas iets kunnen realiseren op die plek... |
| 28 Jun 2013, 15:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Romario schreef: Zienaa schreef: Aalst is en blijft een fabrieksstad, zolang je met Amylum plak in het centrum zit kan je daar onvoldoende aan stadsvernieuwing doen. Amylum zou beter verhuizen naar buiten de stad, daar zou je pas iets kunnen realiseren op die plek... Ik heb dit ook al eens vernoemd, maar Amylum zit daar zodanig verankerd dat die nooit gaan verhuizen. Zou trouwens ook veel te duur zijn en het bedrijf zou dat niet overleven. Zou een ramp zijn voor de werkgelegenheid ook. Moest die plek vrijkomen dan zouden alle huizen in de buurt bijna verdubbelen van prijs. Er zou een wandelpromenade kunnen aangelegd worden, fietspad naast de Dender kan men doortrekken. Er kunnen aan de denderkaaien multifunctionele gebouwen gezet worden, op de verdiepingen kantoren of appartementen, onderaan eventueel horeca met terrassen aan het water, deze kunnen profiteren van de passage op het fietspad naast de Dender dat dan mooi door de stad loopt.. En dan iets verder stroomopwaarts het nieuwe stadion van Eendracht Aalst naast de Colruyt Een projectontwikkelaar zou er in ieder geval een vette kluif aan hebben. |
| 28 Jun 2013, 15:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Romario schreef: Zienaa schreef: Aalst is en blijft een fabrieksstad, zolang je met Amylum plak in het centrum zit kan je daar onvoldoende aan stadsvernieuwing doen. Amylum zou beter verhuizen naar buiten de stad, daar zou je pas iets kunnen realiseren op die plek... Als Amylum verhuist is het naar een ander land denk ik. |
| 28 Jun 2013, 16:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Kielse Rat schreef: Romario schreef: Zienaa schreef: Aalst is en blijft een fabrieksstad, zolang je met Amylum plak in het centrum zit kan je daar onvoldoende aan stadsvernieuwing doen. Amylum zou beter verhuizen naar buiten de stad, daar zou je pas iets kunnen realiseren op die plek... Als Amylum verhuist is het naar een ander land denk ik. Vriend van mij werkt daar al 25 jaar en ik hoor die al heel die tijd zeggen,dat ze naar Frankrijk zouden verhuizen,mor ze zitten daar nog. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Jun 2013, 18:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Bakkie schreef: Kielse Rat schreef: Romario schreef: Amylum zou beter verhuizen naar buiten de stad, daar zou je pas iets kunnen realiseren op die plek... Als Amylum verhuist is het naar een ander land denk ik. Vriend van mij werkt daar al 25 jaar en ik hoor die al heel die tijd zeggen,dat ze naar Frankrijk zouden verhuizen,mor ze zitten daar nog. Indien er een verhuis komt zal het dan eerder wel het oostblok of Bangladesh-toestanden zijn zeker? _________________ MCMXIX |
| 28 Jun 2013, 20:59 |
|
| Pagina 804 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 802 803 804 805 806 … 885 Volgende |