| Auteur |
Bericht |
|
El Corredor
Freak
|
Een zekere Chris Bruyninckx, ex Brussels, zou onze aanval komen versterken! Maar wie kent deze man?
|
| 18 Apr 2006, 12:29 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
|
filipeveraert schreef: Een zekere Chris Bruyninckx, ex Brussels, zou onze aanval komen versterken! Maar wie kent deze man?
Heeft blijkbaar nog voor Turnhout, Willebroek, KV en Racing Mechelen gespeeld en speelt als ik het juist zie dit seizoen in vierde klasse voor Grimbergen. Is nu ergens 27 of 28 jaar. En speelde blijkbaar voor KV Mechelen nog mee in eerste klasse.
|
| 18 Apr 2006, 12:48 |
|
 |
|
Titus
Nationale Ploeg
|
Bartos schreef: filipeveraert schreef: Een zekere Chris Bruyninckx, ex Brussels, zou onze aanval komen versterken! Maar wie kent deze man? Heeft blijkbaar nog voor Turnhout, Willebroek, KV en Racing Mechelen gespeeld en speelt als ik het juist zie dit seizoen in vierde klasse voor Grimbergen. Is nu ergens 27 of 28 jaar. En speelde blijkbaar voor KV Mechelen nog mee in eerste klasse.
Ze zoeken mannen met ervaring das duidelijk. Natuurlijk als dit waar is zitten wemet serieuze vraagtekens e over onze voorlinie naar volgend seizoen toe.
|
| 18 Apr 2006, 17:24 |
|
 |
|
Davy
forumlegende
Website: http://www.eendracht-aalst.be
|
filipeveraert schreef: Een zekere Chris Bruyninckx, ex Brussels, zou onze aanval komen versterken! Maar wie kent deze man?
heb die bij willebroek en bij turnhout wel enkele keren zien spelen... en nooit echt overtuigend. ik zou het laten, want heb meer vertrouwen in glorieux bijvoorbeeld, maar ik kan me vergissen natuurlijk
|
| 18 Apr 2006, 18:09 |
|
 |
|
Gilles
Ancien
|
Daarbij komen nog David Pannis, Fabio Da Silva, Steven De Geest en Olivier Busquin die einde contract zijn. Boeka Lisasi, Birger Van de Ven en Giovanni De Keyser die met de winterstop zijn aangetrokken zullen waarschijnlijk terug vertrekken.
Stond op voetbalkrant en da komt van supportersclub van Bornem.
Dieje Van De Ven komt die niet van Brugge?
Zou da gene goeien rechtsback zijn voor ons, aangezien we daar geen overschot hebben.
|
| 19 Apr 2006, 14:38 |
|
 |
|
Titus
Nationale Ploeg
|
s@té schreef: Daarbij komen nog David Pannis, Fabio Da Silva, Steven De Geest en Olivier Busquin die einde contract zijn. Boeka Lisasi, Birger Van de Ven en Giovanni De Keyser die met de winterstop zijn aangetrokken zullen waarschijnlijk terug vertrekken.
Dieje Van De Ven komt die niet van Brugge? Zou da gene goeien rechtsback zijn voor ons, aangezien we daar geen overschot hebben.
Linksback peis ik..
|
| 19 Apr 2006, 14:42 |
|
 |
|
El Corredor
Freak
|
van de ven is linksback geen rechtsback
|
| 19 Apr 2006, 14:44 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
|
Titus schreef: s@té schreef: Daarbij komen nog David Pannis, Fabio Da Silva, Steven De Geest en Olivier Busquin die einde contract zijn. Boeka Lisasi, Birger Van de Ven en Giovanni De Keyser die met de winterstop zijn aangetrokken zullen waarschijnlijk terug vertrekken.
Dieje Van De Ven komt die niet van Brugge? Zou da gene goeien rechtsback zijn voor ons, aangezien we daar geen overschot hebben. Linksback peis ik..
Inderdaad, linkerflankspeler.
|
| 19 Apr 2006, 14:45 |
|
 |
|
Gijzegem Vaneigest
Nationale Ploeg
|
Thomas Troch (spits) en Joachim Van Holm komen de ploeg volgend seizoen versterken, beiden komen alweer over van onze reeksgenoot Harelbeke.
|
| 20 Apr 2006, 7:45 |
|
 |
|
El Corredor
Freak
|
Amai Thomas Troch is volgens mij een serieuze versterking, dodelijk efficiënt. En is Van Holm geen jeugdproduct van Club Brugge? ps: is het de bedoeling da we overgaan volgend jaar?
|
| 20 Apr 2006, 8:00 |
|
 |
|
roeckie
Nationale Ploeg
|
Ze willen zeker dat harelbeke wint tegen maldegem :grijns: .
Nee ze zijn zeer goed bezig dit bestuur, da zijn 2 posities waar zeker nog versterking nodig was.
Nu nog ne spits en flankmiddenvelders ( en mss nog ne rechtsback).
Het valt wel op hoe wij al volop transfers doen, vorige jaren moesten we een maand voor de compititie nog beginnen zoeken. Dus bestuur doe zo voort :goe:
|
| 20 Apr 2006, 8:12 |
|
 |
|
El Corredor
Freak
|
Weet er hier soms iemand hoe het met Matthijs zijn contractverlenging zit? dan hebben we direct rechtsback!
|
| 20 Apr 2006, 8:13 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
|
Jaja, da ziet er inderdaad zeer goed uit, dat zijn voor derde klasse heel deftige spelers zenne. Zoals jullie zien werd er hier iets te rap gepanikeerd na de aankoop van enkele spelers uit provinciale, ondertussen kunnen we al ver een ploeg opstellen met stuk voor stuk spelers die al bewezen dit niveau probleemloos aan te kunnen. En dan ben ik er zeker van dat we nog een twee- à drietal echte versterkingen zullen mogen verwelkomen.
Ik kan echt al niet meer wachten op de voorbereiding, we gaan volgens mij echt een tof ploegske hebben.
Die Joachim Van Holm was overigens, net als Arne Dugardeyn, vorig seizoen nog een sterkhouder bij Denderhoutem.
|
| 20 Apr 2006, 9:42 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
|
Al eventjes checken en een voorbeel van een ploeg met wat je nu al onder contract hebt, is:
GK: Kristof Sulmon
D R: nog aan te werven
D L: Joachim Van Holm
D C: Gregory Vandenbulcke
D C: Michael Seminck
M R: Tim Aelbrecht
M L: Davy Claessens
M C: Arne Dugardeyn
M C: Dries Mertens
A C: Simon Glorieux
A C: Thomas Troch
En dan hou je nog spelers als Vandenabeele, Vanbelle, Lorré en Ewen Verheyden op de bank.
Als het een troost mag zijn, als we met deze ploeg alsnog naar vierde zouden zakken, heb je wel een ploeg waarmee je absoluut voor de titel moet en kunt gaan.
|
| 20 Apr 2006, 9:50 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
zeker nog ne mid links en back rechts kopen en het plaatje is compleet
alleszins twee goei transfers en als ik mij nie vergis is die thomas troch een jeugdproduct van club... of ben ik verkeerd?
_________________ es da ier e fistjen...
|
| 20 Apr 2006, 9:55 |
|
|