|
|
| Pagina 28 van 39 |
[ 577 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 39 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 13-14
Was Van Damme er niet bij tegen Lierse?
|
| 17 Jul 2013, 9:49 |
|
|
forumlegende
willempie schreef: Was Van Damme er niet bij tegen Lierse? neen |
| 17 Jul 2013, 9:52 |
|
|
forumlegende
De Jean schreef: Een blunder zou ik dat nu ook niet noemen, laat staan een 'enorme blunder'. Die bal was niet onhoudbaar, maar zeker goed getrapt, en elke keeper in tweede klasse had zijn tenen moeten uitkuisen om die eruit te houden denk ik. Die bal was keihard getrapt en raakt de binnenkant van de paal, als iemand dit een blunder wil noemen mag dit. Ik was daar gisteren en vond het enorm sterk getrapt, zelfs na het herbekijken op de beelden blijf ik dat vinden. Die bal was dus keihard hé! |
| 17 Jul 2013, 9:56 |
|
|
Junior
Op basis van het videoverslag mogen we toch tevreden zijn dat het er maar drie waren...
|
| 17 Jul 2013, 11:12 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
willempie schreef: Was Van Damme er niet bij tegen Lierse? Van Damme was evenals Lievens en De cuyper nog met vakantie. |
| 17 Jul 2013, 11:38 |
|
|
Freak
Wie dinsdag de wedstrijd tussen Lierse en Eendracht Aalst bijwoonde, kon twee dingen vaststellen. Lierenaar Dolly Menga steekt in bloedvorm en Aalst-nieuwkomer François Kompany kan best nog wat in de leer bij z'n grote broer.
Menga werd vorige week nog serieus de les gespeld door coach Stanley Menzo en de jonge aanvaller lijkt de waarschuwing begrepen te hebben. De Aalst-defensie had alle moeite van de wereld om de dribbelvaardige en snelle Menga (nummer 29) af te stoppen. In de eerste helft kwam Van Belle regelmatig dicht bij rood, maar in de tweede helft werd het nog rampzaliger voor de Ajuinen. François Kompany (nummer 2) - de broer van... - werd bij zowat elke Lierse aanval in de rug gepakt en stond steevast verkeerd gepositioneerd om de aanvallen van Menga en co gepast af te stoppen. Lierse profiteerde optimaal van de geboden ruimte op rechts en versierde kans na kans in de rug van de onstuimige Kompany. Werk aan de winkel voor Aalst-coach Chris Janssens... |
| 17 Jul 2013, 11:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Als ik mag afgaan op de beperkte wedstrijden die ik al gezien heb dit seizoen, zou ik Kompany in ieder geval niet als linksachter op het veld zetten.
|
| 17 Jul 2013, 12:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Op basis van de beelden kom ik tot twee conclusies:
1: Kompany te zwak, uit de ploeg aub. 2: Filipovic is echt wel te traag aan het worden. Ik hoop dat we centraal met minstens 1 van onze jonge gasten gaan spelen (De Neve en/of Lievens). Aanvallend verder nog maar heel weinig gezien van onze Griek, hopelijk kan hij toch nog starten zoals vorig seizoen. |
| 17 Jul 2013, 12:17 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
|
| 17 Jul 2013, 12:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Gijzegem Vaneigest schreef: Op basis van de beelden kom ik tot twee conclusies: 1: Kompany te zwak, uit de ploeg aub. 2: Filipovic echt wel te traag aan het worden. Ik hoop dat we centraal met minstens 1 van onze jonge gasten gaan spelen (De Neve en/of Lievens). Aanvallend verder nog maar heel weinig gezien van onze Griek, hopelijk kan hij toch nog starten zoals vorig seizoen. Ik was daar aanwezig, aan Filipovic en Bogaerts viel toch weinig op te merken de gehele match bekeken en Kompany uit de ploeg?Ik denk niet dat hij basisspeler gaat zijn dus. |
| 17 Jul 2013, 12:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Verdediging ziet er toch echt niet goed uit op dat verslag, en Kompany zag precies serieus sterrekes... Zo zwak verdedigen, man laten lopen, belachelijk slecht positiespel, nauwelijks druk zetten...
Ik hoop dat hij beter kan op een aanvallende positie, want voor de linksback lijkt die jongen niet gemaakt... VDN trouwens weer ijzersterk, schitterende zet van het bestuur om die te laten bijtekenen want die jongen verdient m.i. echt zijn kans in eerste klasse. |
| 17 Jul 2013, 12:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jeroen schreef: Verdediging ziet er toch echt niet goed uit op dat verslag, en Kompany zag precies serieus sterrekes... Zo zwak verdedigen, man laten lopen, belachelijk slecht positiespel, nauwelijks druk zetten... Ik hoop dat hij beter kan op een aanvallende positie, want voor de linksback lijkt die jongen niet gemaakt... VDN trouwens weer ijzersterk, schitterende zet van het bestuur om die te laten bijtekenen want die jongen verdient m.i. echt zijn kans in eerste klasse. Bwah, ik verwacht Coisken toch niet te veel in de ploeg, dus veel problemen zie ik daar niet. Alleen bleek Van Belle toch ook niet echt zijn dag te hebben tegen Menga gisteren als ik de geschreven verslagen mag geloven en dat is toch wel in het oog te houden. Voorts zal de druk op de verdediging in de tweede helft ook wel te maken hebben met veldbezetting op het midden. Eerste helft Van Steenbrugghe - Kabeya, na rust Van Steenbrugghe - Skhodra en laatste twintig minuten Petrovic centraal... Dat je dan naarmate de wedstrijd vordert meer en meer in de problemen komt achteraan, lijkt me dan ook niet meer dan logisch want druk op de bal op het midden ebt helemaal weg dan... Tel daar een positioneel falende linksback bij en dan krijg je dergelijke situaties. Hoe zat het trouwens met balvastheid vooraan - in de beelden was duidelijk te zien dat het merendeel van de acties van Lierse voortvloeiden uit omschakeling nadat wij zelf de bal verloren... Ik denk dus dat er wel wat meer misliep dan enkel in de verdediging... |
| 17 Jul 2013, 13:21 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik vind dat je uit die wedstrijd van gisteren niet te veel conclusies moet trekken. Het verslag van Lierse TV is ook wel erg Lierse getint. Lierse begon gisteren met wat sterkhouders op de bank en Aalst startte, volgens mij, met zijn sterkst mogelijke opstelling die er gisteren voor handen was. Lierse kreeg in de aanvangsfase enkele kansen door wat nonchalance langs Aalstse zijde, maar voor het overige was de eerste helft vrij evenwichtig en de 0-1 ruststand was dan ook positief omdat Aalst tijdens de eerste helft wat efficiënter met zijn kansen omsprong.
Door een aantal wissels bij en kort na de rust, kwam Lierse sterker voor de dag en moest Aalst de wedstrijd meer ondergaan. In mijn ogen is het niet meer dan normaal dat een 1ste klasser een uitgebreidere en evenwichtigere kern heeft dan een 2de klasser. Ondanks het overwicht van Lierse duurde het toch in de blessuretijd eer Lierse de zege binnenhaalde. Ik vind nu ook niet meteen dat je te kritisch op Kompany moet zijn. Geef die de tijd en het vertrouwen om zich aan te passen aan het team en de club, dan ga je daar nog wel plezier aan hebben. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 17 Jul 2013, 13:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
Beelden Lierse-E.A op http://www.iendrachtoiljst.be
|
| 17 Jul 2013, 15:08 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Kompany liep veel te veel uit positie waardoor we bij momenten zonder linksachter speelden. Lierse maakte daar gebruik van en vond daar steevast de vrije man met voorzetten tot gevolg. Van Belle werd voor de rust ook een aantal keer voorbij geflitst door Menga maar deed het toch een stuk beter dan zijn vervanger na de pauze.
Centraal vond ik Bogaerts goed en Filipovic speelde sober. Ik vind wel dat het niet meer de Filipovic is die een steek kan oprapen als een andere er eentje laat vallen. Ik hoop ook dat Lievens de kans krijgt om zich centraal vanachter te bewijzen want hij liet eind vorig seizoen zien wat hij in zijn mars heeft. Over De Neve oordeel ik nog niet want ik zag hem nog maar een helft spelen tegen Bergen en das wa kort om iemand te beoordelen. Smet speelde degelijk op rechtsback. Opmerkelijk was dat hij als enige af te rekenen kreeg met krampen in de tweede helft. Zover mijn oordeel over de achterhoede gisteren ![]() |
| 17 Jul 2013, 19:22 |
|
| Pagina 28 van 39 |
[ 577 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 39 Volgende |