|
|
| Pagina 29 van 39 |
[ 577 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 39 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Voorbereiding seizoen 13-14
Dat Kompany het hier zwaar te verduren zou krijgen was nu wel wat te verwachten natuurlijk, ik veronderstel ook dat hij dat zelf weet. Of toch dat er hem dat ondertussen al iemand zal laten weten hebben. Maar laat die kerel ook wat doen hé, op 2 oefenmatchen kan je nu ook niet verwachten dat iemand er direkt staat.
In ieder geval, als hij ooit wilt slagen als voetballer op een treffelijk niveau is dit een hindernis waar hij over/door moet... aan hem om het te bewijzen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 17 Jul 2013, 20:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Jeroen schreef: Verdediging ziet er toch echt niet goed uit op dat verslag, en Kompany zag precies serieus sterrekes... Zo zwak verdedigen, man laten lopen, belachelijk slecht positiespel, nauwelijks druk zetten... Ik hoop dat hij beter kan op een aanvallende positie, want voor de linksback lijkt die jongen niet gemaakt... VDN trouwens weer ijzersterk, schitterende zet van het bestuur om die te laten bijtekenen want die jongen verdient m.i. echt zijn kans in eerste klasse. Ook wel wat te bergijpen, diene jongen is gewoon ne links midden. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 18 Jul 2013, 8:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Vanavond eindelijk voor de eerste keer vd partij, tevens ook eerste kennismaking van mijn dochterke van 3,5 met den iendracht
![]() _________________ MCMXIX |
| 20 Jul 2013, 11:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
4-0 winst tegen een zwak Izegem, doelpunten van glouftsis 2x, Martin en flippo
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 20 Jul 2013, 21:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
Beelden E.AALST-KFC IZEGEM op http://www.iendrachtoiljst.be
met Westvlomse commentaar! |
| 21 Jul 2013, 16:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
O-1 van Eyck
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 21 Jul 2013, 19:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
1-1
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 21 Jul 2013, 19:53 |
|
|
Reserve
Eindstand 2-3
Shkodra beste man op het veld ,heerlijk doelpunt opnieuw |
| 21 Jul 2013, 21:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
willempie schreef: Eindstand 2-3 Shkodra beste man op het veld ,heerlijk doelpunt opnieuw beste man op het plein was Nico Binst van Hamme (speelde enkel de 2de helft) Bij ons waren er niet echt uitblinkers, wel 3 mooie doelpunten. Zeer positief was de inbreng van de 2 jonkies (Falko en Gilian) van de beloften, die beiden met lef zijn ingevallen. _________________ geer'n bè |
| 22 Jul 2013, 9:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
willempie schreef: Eindstand 2-3 Shkodra beste man op het veld ,heerlijk doelpunt opnieuw Bwah, op basis van de wedstrijd van gisteren toch moeilijk om een uitblinker voor de gehele match naar voor te schuiven... Donjet was in het eerste halfuur inderdaad erg aanwezig maar keerde spelmatig, op een flits net na de aftrap van de tweede helft na, pas terug zo'n twintig minuten voor het einde van de wedstrijd, toen de twee ingevallen youngsters en de eveneens ingevallen Niels Martin, duidelijk meer schwung in het elftal brachten. In de eerste helft waren ook Tjendo en Sander minstens evenwaardig aan Donjet vond ik persoonlijk, zeker qua rendement. Ipv 1-1 had het bij rust minstens 0-3 moeten staan na nog een open kans voor Sander (waarop Jorden De Batselier - ex-Iendracht goed plat ging), een scrimmage voor doel (waarop Jorden tweemaal in dezelfde fase de bal uit doel wist te houden), een hoekschop die Bael compleet vrijstaand naast doel verlengde en een goal van Tjendo die onterecht werd afgevlagd. Eerste twintig minuten na rust was het dramatisch om te bekijken langs onze kant waar inderdaad vooral de bij Hamme ingevallen linkerflank Nico Binst een ware gesel bleek voor de Aalsterse defensie... Na de vervangingen van Kabeya en Kompany door de twee youngsters stond het gewoon beter en bij de eerste de beste tempoversnelling/korte combinatie was het prijs... Derde doelpunt was ook knap - goeie voorzet vanop rechts, Nelis heel intelligent de bal laten lopen centraal voor doel waarop Martin rustig kon binnentikken... Uiteraard zal de mindere gang van zaken ook deels te wijten zijn aan de loden hitte, maar dinsdag en zaterdag was het niet zoveel beter qua temperatuur... Leerrijke match wel voor de technische staf denk ik... Conclusies na gisteren: 1) Alle doelpunten kwamen er na mooi uitgespeelde acties en mits wat meer overleg/tempowisselingen had een hogere score makkelijk gekund tegen een door de band zwak spelend Hamme 2) Onze "oudjes" centraal achterin (al doe ik Jonas daar heel veel oneer mee) niet te snel afschrijven - ik hoop dat de aanwezigen weer de voetjes op de grond staan hebben na de eerdere verklaringen over "ons nieuw centraal duo achterin"... Want was niet bijster sterk gisteren, noch positioneel verdedigend, noch uitvoetballend... 3) Zonder Filipovic en Lander - geen coaching op het veld... Gisteren had dat veel nutteloos energieverbruik kunnen vermijden... |
| 22 Jul 2013, 9:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
DT schreef: willempie schreef: Eindstand 2-3 Shkodra beste man op het veld ,heerlijk doelpunt opnieuw 1) Alle doelpunten kwamen er na mooi uitgespeelde acties en mits wat meer overleg/tempowisselingen had een hogere score makkelijk gekund tegen een door de band zwak spelend Hamme 2) Onze "oudjes" centraal achterin (al doe ik Jonas daar heel veel oneer mee) niet te snel afschrijven - ik hoop dat de aanwezigen weer de voetjes op de grond staan hebben na de eerdere verklaringen over "ons nieuw centraal duo achterin"... Want was niet bijster sterk gisteren, noch positioneel verdedigend, noch uitvoetballend... 3) Zonder Filipovic en Lander - geen coaching op het veld... Gisteren had dat veel nutteloos energieverbruik kunnen vermijden... kan ik alleen maar beamen. Zo speelde Mathias zeer goede wedstrijden, maar wel met een ervaren speler naast zich. en was het zeer opvallend hoe makkelijk de tandem Ken-Lander speelde in vergelijking met Ken-Tevin. Jong geweld is altijd leuk, maar we gaan de zo gezegde oudjes nog enorm vandoen hebben. Tot slot, al wie zaterdag onze skipper zag spelen, met gretigheid, fysiek sterk en constant coachend, zouden beter eens 2 keer nadenken voor ze hem afschrijven._________________ geer'n bè |
| 22 Jul 2013, 9:58 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
panoleon schreef: DT schreef: willempie schreef: Eindstand 2-3 Shkodra beste man op het veld ,heerlijk doelpunt opnieuw 1) Alle doelpunten kwamen er na mooi uitgespeelde acties en mits wat meer overleg/tempowisselingen had een hogere score makkelijk gekund tegen een door de band zwak spelend Hamme 2) Onze "oudjes" centraal achterin (al doe ik Jonas daar heel veel oneer mee) niet te snel afschrijven - ik hoop dat de aanwezigen weer de voetjes op de grond staan hebben na de eerdere verklaringen over "ons nieuw centraal duo achterin"... Want was niet bijster sterk gisteren, noch positioneel verdedigend, noch uitvoetballend... 3) Zonder Filipovic en Lander - geen coaching op het veld... Gisteren had dat veel nutteloos energieverbruik kunnen vermijden... kan ik alleen maar beamen. Zo speelde Mathias zeer goede wedstrijden, maar wel met een ervaren speler naast zich. en was het zeer opvallend hoe makkelijk de tandem Ken-Lander speelde in vergelijking met Ken-Tevin. Jong geweld is altijd leuk, maar we gaan de zo gezegde oudjes nog enorm vandoen hebben. Tot slot, al wie zaterdag onze skipper zag spelen, met gretigheid, fysiek sterk en constant coachend, zouden beter eens 2 keer nadenken voor ze hem afschrijven.Ook beide matchen gezien en aan deze posts valt niks toe te voegen Ons basis-11 gedurende het seizoen zal ongeveer die van zaterdag zijn vermoed ik, met mss enkele kleine wijzigingen. Kijk al uit naar 03/08 ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 22 Jul 2013, 15:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
En toch was Donjet gisteren één van de, zoniet DE beste op het veld, ze gaan van ver moeten komen om die uit de basis te houden. Toonde nu al meer dan Di Gregorio in de voorbereiding vorig seizoen, en dat was toen zowat de betere speler van die voorbereiding (enheeft daar achteraf een heel seizoen mogen op teren). Als ik goed geteld heb heeft hij gisteren 3 keer iemand voor doel gezet (1 keer onterecht offside maar bon) en deed hij dat de dag ervoor ook tot 2 keer toe. Of hij het tegen Antwerp gaat kunnen, dat weet natuurlijk ik ook niet. Maar zoals hij nu speelt kan je er hem al zeer moeilijk gaan naast laten in mijn ogen.
Tevin een ruwe diamant, maar we gaan er wat werk aan hebben met juiste begeleiding wordt dat een topper ! En het centrale duo kwam inderdaad een paar keer in de verlegenheid, maar denk vooral de manier waarop we speelden (en dat was op duidelijk aangeven van de coach) daar niet vreemd aan was. Volledige 1st helft hebben we Hamme overpowerd, 2de helft konden onze mannen het niet blijven gesloten houden in dat weer en wetende dat het een jonge groep was. In die speelstijl hadden Jonas-Flippo het volgens mij niet beter gedaan, wat ze trouwens (vooral Jonas) de dag eerder dan ook niet echt deden. Tegen een Izegem dat eigenlijk niet beter was dan Hamme hebben we even veel kansjes weggegeven hoor ! En dan ter verdediging van Jonas: die staat een stuk scherper dan vorig jaar, maar denk dat het wat ten koste gegaan is van frisheid. Over het ontbreken van coaching ben ik het wel volledig eens. Vooral Tevin gaat dat nodig hebben, maar de paar momenten die ik van hem al gezien heb: hallo ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Jul 2013, 18:44 |
|
|
forumlegende
Bram schreef: En toch was Donjet gisteren één van de, zoniet DE beste op het veld, ze gaan van ver moeten komen om die uit de basis te houden. Toonde nu al meer dan Di Gregorio in de voorbereiding, en dat was toen zowat de betere speler van de voorbereiding (en achteraf een heel seizoen daarop mogen teren van BVR). Als ik goed geteld heb heeft hij gisteren 3 keer iemand voor doel gezet (1 keer onterecht offside maar bon) en deed hij dat de dag ervoor ook tot 2 keer toe. Of hij het tegen Antwerp gaat kunnen, dat weet ik ook niet. Maar zoals hij nu speelt kan je er hem al zeer moeilijk gaan naast laten in mijn ogen. Tevin een ruwe diamant, maar we gaan er wat werk aan hebben. En het centrale duo kwam inderdaad een paar keer in de verlegenheid, maar denk vooral dat de manier waarop we speelden (en dat was op duidelijk ingeven van de coach) daar niet vreemd van was. Volledige 1st helft hebben we Hamme overpowerd, 2de helft konden die mannen niet blijven gesloten houden in dat weer en wetende dat het een jonge groep was. In die speelstijl hadden Jonas-Flippo het volgens mij niet beter gedaan, wat ze trouwens (vooral Jonas) de dag eerder dan ook niet echt deden. Tegen een Izegem dat eigenlijk niet beter was dan Hamme hebben we even veel kansjes weggegeven hoor ! En dan ter verdediging van Jonas: die staat een stuk scherper dan vorig jaar, maar denk dat het wat ten koste gegaan is van frisheid. Over het ontbreken van coaching ben ik het wel volledig eens. Vooral Tevin gaat dat nodig hebben, maar de paar momenten die ik van hem al gezien heb: hallo ![]() Met deze post ben ik het nu ne keer 100% eens! |
| 22 Jul 2013, 19:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
wat ik nu wel eens wil zien is een De Neve in het midden , speelde bij gent en de nationale u19 toch zo ?
lander en de neve centraal |
| 22 Jul 2013, 21:06 |
|
| Pagina 29 van 39 |
[ 577 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 39 Volgende |