|
|
| Pagina 21 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
boris clitoris schreef: alleszins twee goei transfers en als ik mij nie vergis is die thomas troch een jeugdproduct van club... of ben ik verkeerd? Yep, inderdaad een jeugdproduct van Club Brugge. |
| 20 Apr 2006, 9:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
boris clitoris schreef: zeker nog ne mid links en back rechts kopen en het plaatje is compleet alleszins twee goei transfers en als ik mij nie vergis is die thomas troch een jeugdproduct van club... of ben ik verkeerd? En ne spits mss ook nog ... En voor de rechts back hebben we ook nog bart mathijs e (als zijn contract verlengt wordt) |
| 20 Apr 2006, 9:57 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
roeckie schreef: boris clitoris schreef: zeker nog ne mid links en back rechts kopen en het plaatje is compleet alleszins twee goei transfers en als ik mij nie vergis is die thomas troch een jeugdproduct van club... of ben ik verkeerd? En ne spits mss ook nog ... En voor de rechts back hebben we ook nog bart mathijs e (als zijn contract verlengt wordt) hopelijk wordt z'n contract verlengd, maar ik vrees er een beetje voor hij zal zich dit seizoen ook niet meer kunnen bewijzen aan het bestuur hé _________________ es da ier e fistjen... |
| 20 Apr 2006, 9:58 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
@ Bartos (teveel om te quoten vinnek :))
Sulmon zal zen basisplaats wel verliezen volgens mij. en kweet ni ofdammen genoeg werkers/vechters int middenveld emmen. Mertens, veel goeie wil mor qua kracht toch te flaa deur zen gestalte, Claessens ok mor ni overdreven, Aelbrecht wetek uk zo ni en just Dugardeyn. Wel zegge da de transfers die ze nu weer doen, super zen. en zo te zien gaan die mannen uit provinciale hier ni eens op de bank geraken |
| 20 Apr 2006, 12:04 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
btw Troch maakte de openingsgoal e paar weke leen tegen ons
|
| 20 Apr 2006, 12:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Verbechio schreef: @ Bartos (teveel om te quoten vinnek :)) Sulmon zal zen basisplaats wel verliezen volgens mij. en kweet ni ofdammen genoeg werkers/vechters int middenveld emmen. Mertens, veel goeie wil mor qua kracht toch te flaa deur zen gestalte, Claessens ok mor ni overdreven, Aelbrecht wetek uk zo ni en just Dugardeyn. Wel zegge da de transfers die ze nu weer doen, super zen. en zo te zien gaan die mannen uit provinciale hier ni eens op de bank geraken Mertens: anders nog nie veel horen op klagen als em te rap is en iedereen voorbijloopt. Claessens: vind ik een héél goeie terugronde spelen. Ik had het niet verwacht, maar hij speelt echt wel enorm goed op t moment. Misschien niet DE top, maar ge ziet da diene jongen em nu goed voelt in de groep, en da uit zich ook in goeie prestaties op het veld. Aelbrecht: wa kun je hier nu op tegen hebben? In Kortrijk speelt hij elke week (en die staan 4des in 2de klasse) en vinden ze het erg dat hij vertrekt. da van Sulmon, da zal moeten blijken. As dienen andere keeper beter is, goed zo, maar em zal da eerst moeten bewijzen |
| 20 Apr 2006, 12:09 |
|
|
versto mij ni verkeerd e! zeker nix tegen Mertens en Aelbrecht.
Kvroeg mij gewoon af ofdammen types à la Coppens gaan hebben. Mannen die veel lopen en werken en wss minder de acties maken |
| 20 Apr 2006, 12:14 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Verbechio schreef: versto mij ni verkeerd e! zeker nix tegen Mertens en Aelbrecht. Kvroeg mij gewoon af ofdammen types à la Coppens gaan hebben. Mannen die veel lopen en werken en wss minder de acties maken ah ten is t goed :) In principe is daarvoor ne gast gelijk Dugardeyn goed denk ik wel |
| 20 Apr 2006, 12:16 |
|
|
|
Ne goeie, ervaren spelmaker ontbreekt ge.
|
| 20 Apr 2006, 12:17 |
|
|
jaat just mor kvond wanneer we tegen de topploege speelde, dor int middenveld ene te weinig hadden die stofzuigde. ene werker en 3 mannen die acties maken, zal peisk tegen de toppers ni goe uitvallen. mor mss komt dor Verheyden wel int spel (weet ni just wa type da da es)
voor de rest peisk dammen stilaan een degelijke ploeg emmen. kampioenspelen is te hoog volgens mij, mor in de linkerkolom moete we kunnen eindigen, mss met een goeie periode nor de eindronde, wie weet |
| 20 Apr 2006, 12:19 |
|
|
poipeplekker schreef: Ne goeie, ervaren spelmaker ontbreekt ge. vwalla da ist :) kmoen poip ver ene keer bijtreden :grijns: |
| 20 Apr 2006, 12:21 |
|
|
Nationale Ploeg
Verbechio schreef: jaat just mor kvond wanneer we tegen de topploege speelde, dor int middenveld ene te weinig hadden die stofzuigde. ene werker en 3 mannen die acties maken, zal peisk tegen de toppers ni goe uitvallen. mor mss komt dor Verheyden wel int spel (weet ni just wa type da da es) voor de rest peisk dammen stilaan een degelijke ploeg emmen. kampioenspelen is te hoog volgens mij, mor in de linkerkolom moete we kunnen eindigen, mss met een goeie periode nor de eindronde, wie weet Kampioen is enkel het doel mochten we naar 4de zakken, indien we in 3de blijven is subtop de ambitie |
| 20 Apr 2006, 12:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Verbechio schreef: jaat just mor kvond wanneer we tegen de topploege speelde, dor int middenveld ene te weinig hadden die stofzuigde. ene werker en 3 mannen die acties maken, zal peisk tegen de toppers ni goe uitvallen. mor mss komt dor Verheyden wel int spel (weet ni just wa type da da es) voor de rest peisk dammen stilaan een degelijke ploeg emmen. kampioenspelen is te hoog volgens mij, mor in de linkerkolom moete we kunnen eindigen, mss met een goeie periode nor de eindronde, wie weet Mor tein wel eerst in derde blijven natuurlijk
Voor ingeval van 4de hebt ge weliswaar een team dat zeker en vast voor de titel MOET kunnen gaan. Eindelijk licht aan het eind van de tunnel :huh: _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 20 Apr 2006, 12:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Tja, dat dachten we in juli ook met Van Rumst, De Langhe en Lecompte in de ploeg... :lachen: :lachen: :lachen:
|
| 20 Apr 2006, 12:27 |
|
|
in 4de moogde me zo een ploeg max 1 jaar zijn. anders wordt da financieel zeker nimmer haalbaar.
tvalt uk op hoeveel Belgen in de kern zitten. Just ne Fransman zeker? |
| 20 Apr 2006, 12:29 |
|
| Pagina 21 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 106 Volgende |