|
|
| Pagina 3 van 14 |
[ 198 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Antwerp - Aalst
hansken schreef: Besteld en betaald? Heb ik iets gemist? ![]() Bij Black&white moet je je ticket op voorhand betalen. |
| 27 Jul 2013, 10:21 |
|
|
Freak
witteken schreef: lander 2 weken out bron HNB een rugblessure,spijtig. |
| 27 Jul 2013, 10:50 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
hansken schreef: Aaargh hatelijk... Supportersclubs mogen weer alles voorschieten! Das echt wel een BOM geld he Konde ze ni 2 weken geleje al beginnen met de voorverkoop!? Dan kan je als supportersclub enkel mensen opschrijven die zichzelf al een ticket zijn gaan halen! Zo moet de supportersclub niet in 1 keer 850 euro ophoesten, en blijven wij niet achter met een financiele kater! (mensen die dag zelf niet komen opdagen, en dan zit ge daar met u aangekochte tickets. of sterker nog mensen die van een speler/bestuurslid een gratis kaart hebben gekregen en dan ons aangekocht ticket niet meer nodig hebben!) Al meermaals da probleem voorgelegd aan bestuur, en telkens lappen ze het ons terug! ![]() Ik heb donderdag ingeschreven en betaald by den ajoin aangezien ze de juiste prijs niet wisten vr de tickets vroegen ze 20e nu het blijkbaar 17e isde rest voorschot bus of lidkaart is tg simpel niemand schiet iets vr wie meegaat schryft op voorhand in en betaald nie betaald gn ticket en blijft thuis. Op nr 3aug. |
| 27 Jul 2013, 14:09 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Wat ik mee ook al een tijdje afvraag... Krijgen we op de eerste competitiematch onze nieuwe truitjes te zien?
_________________ Anti fusieclub! |
| 28 Jul 2013, 15:50 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Pauter schreef: Wat ik mee ook al een tijdje afvraag... Krijgen we op de eerste competitiematch onze nieuwe truitjes te zien? Volgens mij gaan ze gewoon dezelfde als vorig seizoen gebruiken. Da's de reden dat ze de 'thuistruitjes" ook niet aan supporters mochten weggeven. _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 28 Jul 2013, 16:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
antwerp blijf er ook niet bij zitten hebben ze willen 10000 mensen hebben
Royal Antwerp F.C. Antwerp Uitdaging 2: de club vraagt de supporters om met meer dan 10.000 mensen op de Bosuil te zijn bij Royal Antwerp FC - Eendracht Aalst (03/08)! Als tegenprestatie gaat de spelerskern mee met de cliniclowns op bezoek bij enkele kinderziekenhuizen. Het engagement van de spelers naar deze kinderen toe staat natuurlijk rotsvast, zelfs indien de Uitdaging niet 100% behaald wordt. Royal Antwerp FC zal er staan voor deze mensen. Niettemin hebben wij een erg goed gevoel dat alle Antwerpenaren aanwezig zullen willen zijn op onze seizoensopener, zodat we ook deze uitdaging tot een goed einde kunnen brengen! COYR! |
| 28 Jul 2013, 21:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
ajaxboy schreef: antwerp blijf er ook niet bij zitten hebben ze willen 10000 mensen hebben Royal Antwerp F.C. Antwerp Uitdaging 2: de club vraagt de supporters om met meer dan 10.000 mensen op de Bosuil te zijn bij Royal Antwerp FC - Eendracht Aalst (03/08)! Als tegenprestatie gaat de spelerskern mee met de cliniclowns op bezoek bij enkele kinderziekenhuizen. Het engagement van de spelers naar deze kinderen toe staat natuurlijk rotsvast, zelfs indien de Uitdaging niet 100% behaald wordt. Royal Antwerp FC zal er staan voor deze mensen. Niettemin hebben wij een erg goed gevoel dat alle Antwerpenaren aanwezig zullen willen zijn op onze seizoensopener, zodat we ook deze uitdaging tot een goed einde kunnen brengen! COYR! Wat is het volgende? Een vak vol vrouwelijke supporters? ![]() _________________ MCMXIX |
| 28 Jul 2013, 22:59 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Scheidsrechter Zaterdag is Christophe Delacour
Lijnrechters:Lescalier en vanpoucke |
| 28 Jul 2013, 23:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Hohohoo da gaat daar e fistjen zijn op den bosuil!!!
Edit: en onzen bus zit al stampvol! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 29 Jul 2013, 7:39 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Bij Antwerp zijn ze er vrij gerust in dat ze zaterdag de 3 punten thuis houden. Terecht dat we een beetje underdog zijn als je hun kern bekijkt
Ze verwachten zaterdag zo'n 10.000 supporters op den bosuil. Hopelijk kunnen we er vocaal iets tegenover stellen. Iemand een idee hoeveel bussen er rijden? Ik kijk er in ieder geval al naar uit! ![]() |
| 29 Jul 2013, 21:08 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
ajoin_bart schreef: Bij Antwerp zijn ze er vrij gerust in dat ze zaterdag de 3 punten thuis houden. Terecht dat we een beetje underdog zijn als je hun kern bekijkt Ze verwachten zaterdag zo'n 10.000 supporters op den bosuil. Hopelijk kunnen we er vocaal iets tegenover stellen. Iemand een idee hoeveel bussen er rijden? Ik kijk er in ieder geval al naar uit! ![]() Bij antwerp is het ieder jaar van moeten t.o.v. fans en pers. Twee maand geleden is Gunther Hofmans op de zevende dag geweest en zo vrolijk komen vertellen,dat ze van 11miljoen euro schulden naar nog maar 10miljoen euro schulden gegaan zijn? Als je bekijkt welke transfers ze deden en het maandelijks loonbriefje vraag ik mij af hoelang dat gaat duren voor de bom terug ontploft in Antwerpen. Commonnnnn iendracht we laten ons niet intimideren zaterdag roitj van schoimte,wit van schrik en mauve van affronten tot zaterdag. |
| 29 Jul 2013, 21:27 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Naar wat ik gehoord heb zou Spionkop Vredeplein al met 2 bussen afzakken naar Antwerp...
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 30 Jul 2013, 2:23 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
En ik begin mij meer en meer te vervloeken dat ik dit weekend in Parijs zit.
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 30 Jul 2013, 9:41 |
|
|
Reserve
davy1919 schreef: En ik begin mij meer en meer te vervloeken dat ik dit weekend in Parijs zit. of Kreta.. ![]() |
| 30 Jul 2013, 9:56 |
|
|
Vaste Waarde
De dubbeldekbus van Black & White was gisteren volzet en bijgevolg zijn er sinds gisteren geen inschrijvingen meer mogelijk.
|
| 30 Jul 2013, 11:30 |
|
| Pagina 3 van 14 |
[ 198 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 14 Volgende |