|
|
| Pagina 150 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 148 149 150 151 152 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Champions League
Bakkie schreef: Om dan nog maar te zwijgen,dat hij het verschil niet kent tussen Berrier en Leye Dat kan voorvallen hé, die twee gelijken gelijk twee druppels water op mekaar en zijn dan nog eens de beste vrienden ook .Die Deferme heeft echt chance dat Carl Huybrechts ooit nog commentaar gegeven heeft of hij zou de slechtste commentator zijn die we ooit gehad hebben. En dan denkt ge dat het nog een chance is dat diene mens commentator is, want ne kop voor op tv te komen, heeft die al helemaal niet, maar nu beginnen ze die daar ook al in de spotlights te zetten zeg. |
| 31 Jul 2013, 15:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik heb toch ook met veel plezier die match op de Nederlandse televisie gevolgd. Even slechte commentaar, maar toch minder irritant. En dan leert ge wat meer bij over die spelers van PSV.
|
| 31 Jul 2013, 16:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Het was gewoon subliem, een kwartier na Berrier zijn wissel heeft die nog minstens 3 acties gemaakt... gieren gewoon met Deferme
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 31 Jul 2013, 22:22 |
|
|
forumlegende
Ik erger me evenveel aan een Joos of een Raes dan aan Deferme.
Op het vlak van voetbalcommentatoren staan we er heel slecht voor... Wie was die man nu ook weer die ooit commentaar gaf op VT4? Fantastisch was dat : "En er moeten 11 minuten overgespeeld werden! 11 MINUTEN!! Oh nee, het is nummer 11 die gewisseld wordt" ![]() |
| 01 Aug 2013, 10:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Dat was inderdaad een schitterend moment
Dat was een zekere Jan Rummens, en 't ging over 7 minuten http://www.wzl.be/fun/index.asp?par=f_p ... 0&m=4&d=20 (2e puntje) |
| 01 Aug 2013, 11:04 |
|
|
forumlegende
Natuurlijk, Jan Rummens!
Hij heeft natuurlijk wel indruk gemaakt als we het ons dertien jaar na datum nog herinneren Denk niet dat ik me over 13 jaar nog één wedstrijd van Joos of Raes zal kunnen voor de geest halen. Of het moet zijn dat België volgend jaar wereldkampioen wordt en Raes eens niet binneueueuh roept... |
| 01 Aug 2013, 11:35 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Was dat niet Porto tegen Anderlecht ?
Inderdaad, die sloeg wel alles. En inderdaad aan Frank Raes erger ik mij ook... veel vraag ik niet van een commentator: de juiste namen aangeven en bij in het geval van offside toch op zijn minst een passende commentaar voorzien. Deferme en Raes voldoen ECHT NIET aan die basisregels. Dat is niet meer in kilometers te tellen hoever die jongens soms van de werkelijkheid afzitten. Van Joos mag je zeggen wat je wil maar hij kent wel de namen en de spelregels. Interviews is een andere zaak, maar puur als commentator is die wel ok. Vergelijk hét eigenlijk met de jongeste TDF: enkel in vlaanderen werd opgemerkt dat Bakelants de etappe had gewonnen. Oké het ging nu over een vlaming die won en dat hadden ze in het buitenland waarschijnlijk ook wel gemerkt als het ééné van "hun" was. Maar ik steek er mijn hand voor in het vuur dat onze commentatoren altijd hadden opgemerkt dat de naam die de fransen doorgeven op scherm niet overeen kwam met de renner die ontsnapte. Ook over Wuyts en Van Nieuwkerke mag je zeggen wat je wilt, maar het zijn wel mensen die de fundamentels beheersen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Aug 2013, 12:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Bram schreef: Was dat niet Porto tegen Anderlecht ? Inderdaad, die sloeg wel alles. En inderdaad aan Frank Raes erger ik mij ook... veel vraag ik niet van een commentator: de juiste namen aangeven en bij in het geval van offside toch op zijn minst een passende commentaar voorzien. Deferme en Raes voldoen ECHT NIET aan die basisregels. Dat is niet meer in kilometers te tellen hoever die jongens soms van de werkelijkheid afzitten. Van Joos mag je zeggen wat je wil maar hij kent wel de namen en de spelregels. Interviews is een andere zaak, maar puur als commentator is die wel ok. Vergelijk hét eigenlijk met de jongeste TDF: enkel in vlaanderen werd opgemerkt dat Bakelants de etappe had gewonnen. Oké het ging nu over een vlaming die won en dat hadden ze in het buitenland waarschijnlijk ook wel gemerkt als het ééné van "hun" was. Maar ik steek er mijn hand voor in het vuur dat onze commentatoren altijd hadden opgemerkt dat de naam die de fransen doorgeven op scherm niet overeen kwam met de renner die ontsnapte. Ook over Wuyts en Van Nieuwkerke mag je zeggen wat je wilt, maar het zijn wel mensen die de fundamentels beheersen. Idd, en Renaat Schotte voor de interviews! Zulke mensen mensen missen we in het voetbal! _________________ MCMXIX |
| 01 Aug 2013, 13:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bram schreef: Was dat niet Porto tegen Anderlecht ? Inderdaad, die sloeg wel alles. En inderdaad aan Frank Raes erger ik mij ook... veel vraag ik niet van een commentator: de juiste namen aangeven en bij in het geval van offside toch op zijn minst een passende commentaar voorzien. Deferme en Raes voldoen ECHT NIET aan die basisregels. Dat is niet meer in kilometers te tellen hoever die jongens soms van de werkelijkheid afzitten. Van Joos mag je zeggen wat je wil maar hij kent wel de namen en de spelregels. Interviews is een andere zaak, maar puur als commentator is die wel ok. Vergelijk hét eigenlijk met de jongeste TDF: enkel in vlaanderen werd opgemerkt dat Bakelants de etappe had gewonnen. Oké het ging nu over een vlaming die won en dat hadden ze in het buitenland waarschijnlijk ook wel gemerkt als het ééné van "hun" was. Maar ik steek er mijn hand voor in het vuur dat onze commentatoren altijd hadden opgemerkt dat de naam die de fransen doorgeven op scherm niet overeen kwam met de renner die ontsnapte. Ook over Wuyts en Van Nieuwkerke mag je zeggen wat je wilt, maar het zijn wel mensen die de fundamentels beheersen. Als JOOS commentaar geeft schakel ik snel over naar een andere zender. Heb je nog niet opgemerkt dat die dikwijls een belangrijk moment in een wedstrijd gewoon niet bekommentarieerd omdat hij aan een lesje begonnen is over één of andere speler of club die met die match niks maar dan ook niks te maken heeft, gewoon om te kunnen aantonen dat hij veel van voetbal afweet, en dat klopt wel, maar omdat hij altijd de professor wilt uithangen mist hij dikwijls de essentie van de match zelf. Ne keer of 3 kan dat wel, maar zo een ganse match blijven doorramen werkt op de duur op ieders zenuwen. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 01 Aug 2013, 13:33 |
|
|
forumlegende
Joos praat veel en veel te veel. 30, zelfs 20 seconden niets zeggen is er niet bij. Altijd maar doorratelen en zeveren. En terwijl inderdaad veel van de actie op de mat missen. Och ja, het geluid kun je altijd afzetten eh...
|
| 01 Aug 2013, 14:16 |
|
|
forumlegende
tympanum2 schreef: Natuurlijk, Jan Rummens! Hij heeft natuurlijk wel indruk gemaakt als we het ons dertien jaar na datum nog herinneren Denk niet dat ik me over 13 jaar nog één wedstrijd van Joos of Raes zal kunnen voor de geest halen. Of het moet zijn dat België volgend jaar wereldkampioen wordt en Raes eens niet binneueueuh roept... En zijn we Terry Verbiest al vergeten? ![]() |
| 01 Aug 2013, 16:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
bij gelegenheid moet je maar eens een live match volgen op ARD of ZDF . Gen gelul of gezever, altijd over wat er op de mat gebeurd, groooote klasse !
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 01 Aug 2013, 17:53 |
|
|
zoals het wielrennen op de NOS: 15 minuten lang helicoptergeluiden en dan plots wat geroffel met papieren;
"Boogerd in gesprek met de ploegleiding" Joos is misschien niet wat het moet zijn, maar toch absoluut niet in de categorie Raes en Deferme hé zeg. Zoals gezegd beheersen die 2 zelfs het ABC van het voetbal niet. Raes daar moogt ge nog zo de ideale lijn van bij fifa bij tekenen gecombineerd met een gigantische slow-motion van de pas. Dan nog slaagt die vent erin er COMPLEET als is er 5 meter tussen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Aug 2013, 19:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Vorige keer op het werk nog serieus gediscuteerd, een collega zei dat, Gert Verheyen op niks trok als commentator...Je kan tegen Gert zijn als voetballer( hoewel ik hem in zijn beste periode,heel belangrijk en goed vond) maar als hij praat over een match is hij een verademing tov die andere kloefkappers!!
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Aug 2013, 9:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Waarschijnlijk was die collega een Anderlecht supporter.
|
| 02 Aug 2013, 9:57 |
|
| Pagina 150 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 148 149 150 151 152 … 161 Volgende |