Antwerp - Aalst - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 14
 Antwerp - Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bericht Re: Antwerp - Aalst
Antwerp heeft gewoon, eigenlijk naar jaarlijkse gewoonte, een hele andere ploeg ten opzichte van vorig jaar (net zoals wij trouwens), met heel wat onbekenden. Of ze beter zijn dan vorig jaar, dat kan, maar dat zal moeten blijken. Een grote mond, een traditierijke club met zeer grote aanhang ... doet veel natuurlijk in de talrijke prognoses voor een seizoen.

Ik denk dat iedereen wel nieuwsgierig is en aftelt. :cool: :EA:

01 Aug 2013, 11:01
Junior

Om nog ene keer af te wijken: In Duitsland zitten en lopen op straat zowat alle supporters door elkaar, zaterdag Dortmund-Bayern gezien meer dan 80.000 man en niks te zien van ambras. Awel daar teken ik direct voor, vraag me toch af waarom da hier ni kan.

Ik spreek nu wel ni over nen Dortmund-Schalke :D

Voor de rest: zaterdag 1-2 :EA:

01 Aug 2013, 11:14
nieuw in de eerste ploeg

Onderkroiper schreef:
tsjoep schreef:
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDIQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.wijzijnantwerp.org%2Fforum%2F&ei=AeTvUYnxO8TVPN3HgYAK&usg=AFQjCNFb5uFVYZxUn1JBOdj3k8yHG92Vqw&sig2=4YeAikPf0ovHlrNoV5bEDg , FORUM RAFC

Berichtdoor bCnkO » 24-07-2013 14:34

Present! Kijk er al naar uit. Hopelijk meteen de drie punten, maar Aalst is en blijft volgens mij ook dit jaar een rechtstreekse concurrent.

Wat bedoelen ze -en begin nu weer niet allemaal terug massaal te schelden- met een concurrent?

01 Aug 2013, 11:15
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 47
Tom1983 schreef:
Om nog ene keer af te wijken: In Duitsland zitten en lopen op straat zowat alle supporters door elkaar, zaterdag Dortmund-Bayern gezien meer dan 80.000 man en niks te zien van ambras. Awel daar teken ik direct voor, vraag me toch af waarom da hier ni kan.

Heb je dan de beelden gezien van Keulen - Dusseldorf in tweede klasse??? Het is daar ook niet altijd rozegeur en maneschijn hoor...

01 Aug 2013, 11:17
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Tom1983 schreef:

In Duitsland kunt ge voor een paar dagen gaan uitrusten in den bak als ge niet schoon binnen de lijntjes loopt rond het stadion, en kunt ge vervolgens uw paar dagen afwezigheid gaan uitleggen bij uw werkgever. Hier staat ge na twee uur terug op straat, als ze U al weten op te pakken ... That's the difference.

01 Aug 2013, 11:31
forumlegende

Klopt. En door die straffeloosheid hebben ze de oplossing van de combi's in elkaar geknutseld : iedereen bij elkaar in bussen steken, en die bussen gauw naar en van het stadion loodsen...een soort veredeld beestentransport eigenlijk...Idioten!

01 Aug 2013, 11:39
nieuw in de eerste ploeg

Iendracht02 schreef:
Tom1983 schreef:

In Duitsland kunt ge voor een paar dagen gaan uitrusten in den bak als ge niet schoon binnen de lijntjes loopt rond het stadion, en kunt ge vervolgens uw paar dagen afwezigheid gaan uitleggen bij uw werkgever. Hier staat ge na twee uur terug op straat, als ze U al weten op te pakken ... That's the difference.[/quote]
Ja?

01 Aug 2013, 12:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Kielse Rat schreef:
Onderkroiper schreef:
tsjoep schreef:
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDIQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.wijzijnantwerp.org%2Fforum%2F&ei=AeTvUYnxO8TVPN3HgYAK&usg=AFQjCNFb5uFVYZxUn1JBOdj3k8yHG92Vqw&sig2=4YeAikPf0ovHlrNoV5bEDg , FORUM RAFC

Present! Kijk er al naar uit. Hopelijk meteen de drie punten, maar Aalst is en blijft volgens mij ook dit jaar een rechtstreekse concurrent.

Wat bedoelen ze -en begin nu weer niet allemaal terug massaal te schelden- met een concurrent?

Vraag het mij ook af, maar voor het antwoord te weten ga je het aan die mannen ginter moeten vragen....

01 Aug 2013, 12:09
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
begrijp bovenstaande standpunten ivm buscombi's en de zin (vooral onzin) ervan.
Het is niet de taak van de supportersclubs om het probleem van de ordehandhaving op te lossen.
ten andere... want als het zo is dat pribéverenigingen dat wordt opgelegd, kunt ge evengoe een hele leger aan onverbodige flikken afdanken.
een dat systeem is dan inderdaad nog eens zo lek als een zeef als ge weet dat er vorige editie meer dan één bus supporters van aalst gewoon tussen die van antwerp zaten.

bon, om organisatorische redenen supporter ik zaterdag van thuis uit, nog even neig als 20 jaar geleden

01 Aug 2013, 12:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
tympanum2 schreef:
Klopt. En door die straffeloosheid hebben ze de oplossing van de combi's in elkaar geknutseld : iedereen bij elkaar in bussen steken, en die bussen gauw naar en van het stadion loodsen...een soort veredeld beestentransport eigenlijk...Idioten!

Vive la Belgique

01 Aug 2013, 13:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bram schreef:
Kielse Rat schreef:
Onderkroiper schreef:

Vraag het mij ook af, maar voor het antwoord te weten ga je het aan die mannen ginter moeten vragen....

Wij zijn idd beiden concurrent van elkaar, om er in te blijven in tweede ! :lol:

01 Aug 2013, 13:37

Leeftijd: 37
Tijd dat match is ze jonges, tis ier weer vriejt! :D

Laat ons met zen allen strontzat toekomen, heel luid en uitdagend zingen en met veel ambras weer huiswaarts keren :banana:

01 Aug 2013, 14:43
forumlegende

Allé, zoals altijd dan :D

01 Aug 2013, 14:52

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bomber schreef:
Wat een gezeik hier weer seg. Der zijn bussen waar veel wordt gedronken en er zijn bussen waar het er rustig aan toe gaat. Als ge op onzen bus wa veel onnozelheid verkoopt kunt ge de volgende keer met uwe velo gaan. Precies of iedereen die met den bus gaat is nen marginalen alcoholist. Triestige planten ze hier op da forum...

Precies het forum van klooster affligem,ik dacht dat ze moeite hadden om nieuwe pasters te vinden,mor het zit hier vol.
Volgens velen hebben we prachtige supps,nog een geluk dat er bussen rijden vol alcoholisten,of het zou maar een saaie bedoening zijn,er zitten dan een paar supps tussen die van den Antwerp,mor ge gaat ze zeker niet herkennen ze dragen geen sjaal,er zal geen gejuich zijn en er zal onderling enkel mooi Nederlands gepraat worden.
Pfff........ Dat er nog saaie mensen zijn da wist ik niet,zouden die ook geen carnaval vieren of eens met het vrouwtje naar de Gentse feesten gaan,want het loopt daar ook vol met alcoholisten.
Awel ik hoop da we dit seizoen heel ver geraken in den beker,en ergens een topper spelen op Standard,zouden ze dan ook niet meegaan omdat ze tussen die alcoholisten moeten zitten?

01 Aug 2013, 15:15
forumlegende

Je moet nu ook niet overdrijven eh. Er is gewoon gezegd dat sommigen hun grenzen niet kennen. En dat is niet alleen op de bussen zo, maar ook bij supporters die met de wagen gaan en bij uitbreiding in heel de maatschappij. Het is alleen spijtig dat die enkelingen het dan verpesten voor de rest, net dat is de oorzaak ook van die onnozele combi's : enkele klojo's maken het (al dan niet met hun zatte bezze) veel te bont en iedereen wordt ervoor gestraft.
En de paters van Affligem drinken op een week waarschijnlijk meer dan al ons bussen tesamen :D

01 Aug 2013, 16:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 14