|
|
| Pagina 22 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
|
Verbechio schreef: poipeplekker schreef: Ne goeie, ervaren spelmaker ontbreekt ge. vwalla da ist :) kmoen poip ver ene keer bijtreden ![]() Als buitenstaander vind ik dat er achteraan snelheid en voetballend vermogen ontbreekt (ook Van Holm is vrij beperkt). Duelkracht is er evenwel genoeg. Op het middenveld zit ge heel goed met Aelbrecht en hopelijk kan Mertens zich verder ontwikkelen. Toch ontbreekt er iemand met ideeën en is er, buiten Dugardeyn, op het middenveld te weinig recuperatievermogen. Afwachten wat Verheyden brengt, die lijkt me iets offensiever ingesteld dan Dugardeyn. Vooraan is Troch zeker een versterking, Glorieux is weinig doelgericht. Vandenabbeele is als keeper zeker een versterking, dat zag ik tijdens FCD-Bornem. |
| 20 Apr 2006, 12:45 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
ik denk dat, als mertens zich verder kan ontwikkelen, we van hem wel onze spelmaker kunnen maken
ze zijn alleszins een zeer degelijk ploegske aan t bouwen, met veel belgen! _________________ es da ier e fistjen... |
| 20 Apr 2006, 12:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
poipeplekker schreef: Verbechio schreef: poipeplekker schreef: Ne goeie, ervaren spelmaker ontbreekt ge. vwalla da ist :) kmoen poip ver ene keer bijtreden ![]() Als buitenstaander vind ik dat er achteraan snelheid en voetballend vermogen ontbreekt (ook Van Holm is vrij beperkt). Duelkracht is er evenwel genoeg. Op het middenveld zit ge heel goed met Aelbrecht en hopelijk kan Mertens zich verder ontwikkelen. Toch ontbreekt er iemand met ideeën en is er, buiten Dugardeyn, op het middenveld te weinig recuperatievermogen. Afwachten wat Verheyden brengt, die lijkt me iets offensiever ingesteld dan Dugardeyn. Vooraan is Troch zeker een versterking, Glorieux is weinig doelgericht. Vandenabbeele is als keeper zeker een versterking, dat zag ik tijdens FCD-Bornem. Glorieux is inderdaad niet de man die er 15-20 per seizoen intrapt, maar da is wel ne speler da weegt op een verdediging ze. Hij trekt constant 2-3 verdedigers op hem, kan een actie maken, heeft ne schitterende dribbel kortom zalig om als spits naast te spelen. edit: voor het overige ben ek het in grote lijnen met u eens |
| 20 Apr 2006, 13:01 |
|
|
forumlegende
Toch blijf ik erbij: onze meest ideale nummer 10 is El Kanchaf van Ronse... Ik dacht dat hij er dit seizoen weeral aan een stuk of 14 goals zit...dat is nu al enkele seizoenen hé! Het enige minpunt (pluspunt?) is dat hij 34 is...
|
| 20 Apr 2006, 16:02 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
zeker een versterking zou guy veldeman zijn,op de bank bij zulte waregem maar al serieuze matchen zien spelen bij kortrijk in finale eindronde
|
| 20 Apr 2006, 17:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
acrid schreef: zeker een versterking zou guy veldeman zijn,op de bank bij zulte waregem maar al serieuze matchen zien spelen bij kortrijk in finale eindronde Idd, das wel een goeie. Is een verdediger,maar speelt die links, rechts of centraal? Want centraal zitten we al goed volgens mij. |
| 20 Apr 2006, 18:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Goe bezig bestuur!
Eindelijk kunnen we de toekomst positiever gaan in zien na al die ellendige jaren! _________________
|
| 20 Apr 2006, 18:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik ben natuurlijk blij, zeker met Troch, maar enige voorzichtigheid is geboden. Zoals er hier eerder is vermeld, is het afwachten. Toen we Lecomte, De Langhe en Van Rumst hadden aangetrokken d8 ik ook dat we voor e goei seizoen vertrokken waren, meer zelfs...
|
| 20 Apr 2006, 19:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Titus schreef: Ik ben natuurlijk blij, zeker met Troch, maar enige voorzichtigheid is geboden. Zoals er hier eerder is vermeld, is het afwachten. Toen we Lecomte, De Langhe en Van Rumst hadden aangetrokken d8 ik ook dat we voor e goei seizoen vertrokken waren, meer zelfs... Ik dacht da ook, maar ik zie dit wel nog beter zitten, aangezien deze gasten de reeks kennen. Ik bljf er eig bij dat die gasten zich niet volledig hebben gegeven omdat ze het te licht hebben opgepakt. Al diegene die we nu hebben aangekocht kennen de reeks (op Aelbrecht na, maar daar zie k ook geen problemen dat diene gast er volledig voor gaat gaan) |
| 20 Apr 2006, 19:03 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
Iendracht.be bracht een bezoek aan onze jeugd.
Meer info op http://www.iendracht.be _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 20 Apr 2006, 19:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Engeland schreef: Iendracht.be bracht een bezoek aan onze jeugd. Meer info op http://www.iendracht.be Leuk, maar Mertens aanhalen als een jeugdtalent uit onze rangen is wel fout e. Ook al heeft hij getekend hij komt nog altijd van AA Gent e . Vo de rest |
| 20 Apr 2006, 19:57 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
Titus schreef: Engeland schreef: Iendracht.be bracht een bezoek aan onze jeugd. Meer info op http://www.iendracht.be Leuk, maar Mertens aanhalen als een jeugdtalent uit onze rangen is wel fout e. Ook al heeft hij getekend hij komt nog altijd van AA Gent e . Vo de rest Waar staat da van Mertens? _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 20 Apr 2006, 20:15 |
|
|
Freak
bij de voorbeschouwing staat ook dat glorieux geschorst is?
|
| 20 Apr 2006, 20:17 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
waly 2 schreef: bij de voorbeschouwing staat ook dat glorieux geschorst is? Had nog geel staan bij Deinze... Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 20 Apr 2006, 20:18 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
lijken me goeie transfers, maar nu al speculeren hoe we 't volgend seizoen gaan doen, lijkt me eerder schadelijk dan goed.. laat ons niet vergeten dat we speeldag na speeldag moeten vechten om in derde te bliçjven op dit moment... laat ons daar onze energie insteken, t feit dat ze zich momenteel versterken naar volgend seizoen toe moet extra stimulans geven op alle fronten... maar speculeren heeft nu nog geen zin denk ik.
er moet idd nog een echte nummer tien bij (ik dacht aan axl vergeylen) |
| 20 Apr 2006, 20:27 |
|
| Pagina 22 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 106 Volgende |