|
|
| Pagina 466 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 464 465 466 467 468 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eerste klasse
borre31 schreef: Da stadion van Gent mag er dan sjiek uitzien , die kale muur van 2 meter hoog aan de rand van het plein is toch echt om van te kotsen ze... Inderdaad, ik vraag me echt af wat daar de bedoeling van is. |
| 05 Aug 2013, 8:12 |
|
|
Nationale Ploeg
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 05 Aug 2013, 21:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
_________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Aug 2013, 12:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bram schreef: http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1681876/2013/08/06/Ghelamco-Arena-al-gehavend-na-passage-Mechelse-fans.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/2733/KV-Mechel ... eren.dhtml _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Aug 2013, 21:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
"Zwaar gehavend"
![]() |
| 07 Aug 2013, 9:42 |
|
|
Nationale Ploeg
|
| 07 Aug 2013, 12:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Patrick Decuyper heeft ontslag genomen als CEO van Zulte Waregem. Hij was de voorbije maanden door allerlei incidenten onder vuur komen te liggen. Voorzitter Willy Naessens neemt zijn taken voorlopig over.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Aug 2013, 21:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bakkie schreef: Patrick Decuyper heeft ontslag genomen als CEO van Zulte Waregem. Hij was de voorbije maanden door allerlei incidenten onder vuur komen te liggen. Voorzitter Willy Naessens neemt zijn taken voorlopig over. wèl bestètj ! _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 09 Aug 2013, 22:32 |
|
|
forumlegende
Jordan Lukaku naar KV Oostende, ik vrees dat De Schutter niet veel meer gaat spelen...
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 27 Aug 2013, 22:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
El Corredor (Light) schreef: Jordan Lukaku naar KV Oostende, ik vrees dat De Schutter niet veel meer gaat spelen... Hoe zeer ik ook fan ben van Niels, in de paar wedstrijden die ik heb heb zien spelen in eerste heeft hij vooral bewezen te zwak te zijn op de linkerflank. Heeft in het verleden ook al aangegeven dat dit niet zijn geliefkoosde positie is. Misschien als defensieve middenvelder? Ik denk trouwens ook dat Lukaku vooral werd gehuurd als linkermiddenvelder, niet zozeer als back. Veel te aanvallend voor een club als KVO. |
| 28 Aug 2013, 5:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
El Corredor (Light) schreef: Jordan Lukaku naar KV Oostende, ik vrees dat De Schutter niet veel meer gaat spelen... Om van Moreels en Depoitre nog te zwijgen. Moreels die speelde tot nu toe bijna niets, en met wat er ginds gaat bijkomen... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 28 Aug 2013, 5:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Joren schreef: El Corredor (Light) schreef: Jordan Lukaku naar KV Oostende, ik vrees dat De Schutter niet veel meer gaat spelen... Hoe zeer ik ook fan ben van Niels, in de paar wedstrijden die ik heb heb zien spelen in eerste heeft hij vooral bewezen te zwak te zijn op de linkerflank. Heeft in het verleden ook al aangegeven dat dit niet zijn geliefkoosde positie is. Misschien als defensieve middenvelder? Ik denk trouwens ook dat Lukaku vooral werd gehuurd als linkermiddenvelder, niet zozeer als back. Veel te aanvallend voor een club als KVO. Niels zat tegen ZW al op de bank - gezien de uitspraken van Vanderbiest na Cercle over zijn verdediging (Schutter toen ook na 45 min vervangen) blijkbaar toch de boter gefret... Met Hempte was er al een directe concurrent aangetrokken maar die sukkelde tot op heden van de ene blessure in de andere... Of Jordan Lukaku echt als basisspeler zal acteren, weet ik niet. Was Oostende denk ik vooral om Canesin te doen en het meekomen van Jordan zal die transfer iets vergemakkelijkt hebben denk ik. Wat erger is voor Niels is dat hij in principe het meeste speelgelegenheid mag verwachten op de backposities - centraal op het midden fungeert hij toch ook het best als pure breker en mist hij toch wel het voetballend vermogen daar. Was bijvoorbeeld tweemaal heel erg duidelijk tegen ons vorig seizoen, dus verwacht niet dat hij in eerste daar plots grote stappen voorwaarts zou maken... Links had hij tot nu toe de overhand op Kaminiaris, maar dat dreigt ook in het water te vallen en op rechts zou hij de kapitein uit de ploeg moeten spelen.... Zal niet makkelijk zijn, maar Schutterken is alvast iemand die uit zo'n teleurstelling extra kracht kan halen... |
| 28 Aug 2013, 8:57 |
|
|
Nationale Ploeg
DavidSeal schreef: El Corredor (Light) schreef: Jordan Lukaku naar KV Oostende, ik vrees dat De Schutter niet veel meer gaat spelen... Om van Moreels en Depoitre nog te zwijgen. Moreels die speelde tot nu toe bijna niets, en met wat er ginds gaat bijkomen... Bwa, zo slecht doet Depoitre dat niet, heb ik de indruk. |
| 28 Aug 2013, 10:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Depoitre die blijft er zeker instaan hoor..
|
| 28 Aug 2013, 11:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Coucke was in Extra Time nog lovend over Depoitre. Die zal zijn plaats wel behouden. Heeft het tot nu toe niet al te slecht gedaan. Moet zich aanpassen, maar dat moest een Harbaoui ook. En kijk nu. Blijft wegen op een verdediging en heeft in vergelijking met de matchen die ik van hem in de derde zag, grote stappen voorwaarts gezet op vlak van looplijnen en zelfs op fysiek vlak. Een torinstinct heeft hij nooit gehad, maar je zag dat die in het samenspel met die nieuwe Mushekwi meteen veel en veel beter tot zijn recht kwam. KVO kan nog wel wat potten breken met die twee samen in de spits.
Moreels heeft zich vorig seizoen ook in de ploeg moeten knokken en hoewel het toen gelukt is, vrees ik ervoor in eerste. Zeker met de komst van Canesin en ook de interesse in Berrier, lijkt er mij voor Moreels geen plaats meer te zijn. Ergens wel terecht. Net zoals De Schutter twee klasbakken die destijds van goudwaarde waren voor Iendracht... in derde en de middenmoot van tweede. Uitstekend voor een tweedeklasser met titelambities, iets te weinig voor een club die het in eerste goed wil doen. Al mogen ze mij uiteraard altijd verrassen. De mentaliteit van beide spelers is er weerbaar genoeg voor, dus knokken zullen ze zeker doen. En dan geef ik vooral De Schutter de grootste kans om alsnog door te breken. Over Lukaku: hij heeft talent, maar heeft nog niet genoeg bewezen om zijn manier van doen en zijn mentaliteit te kunnen rechtvaardigen. Dat gaat ongetwijfeld in het verkeerde keelgat schieten bij Vanderbiest. Ik denk echter wel dat Vanderbiest Lukaku zal uitspelen op zijn geliefkoosde positie: linkerwinger in een 4-4-2. Misschien kan dat eindelijk voor de doorbraak zorgen. Heeft zelf (en zijn broer) ook al aangegeven dat hij zich niet als een back ziet. Dat hij het dan maar eens bewijst. Heeft de snelheid en de motor om heel de match zijn lijn af te gaan, heeft een goede actie in huis, maar zijn voorzetten zijn nog niet super. Benieuwd of hij daaraan kan werken. Zal niet anders kunnen met dat stevige spitsenduo. Op dit ogenblik is Siani wel zowat de enige speler waar enige dreiging vanuit ging, dus of hij die zomaar uit de ploeg gaat spelen.. Canesin is een goede voetballer, maar o zo broos. Geef die wat vertrouwen en die speelt de pannen van het dak. De eerste helft van het seizoen 2011-2012 was die werkelijk weergaloos, ook in de Europa League, waar Anderlecht 18/18 haalde in de groepsfase. Daarna een dipje gehad, maar nooit meer het vertrouwen van de coach gekregen. Niet bij Jacobs en al zeker niet bij Brom. Echt een speler waar ik naar uitkijk. En zo wordt KVO zowaar een van de interessantste ploegen om te volgen in eerste. Ik ga zeker eens proberen een match mee te pikken daar aan de kust! |
| 28 Aug 2013, 13:08 |
|
| Pagina 466 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 464 465 466 467 468 … 500 Volgende |