| Auteur |
Bericht |
|
Titus
Nationale Ploeg
|
Glorieux geelgeschorst das toch een serieuze aderlating ze...
|
| 20 Apr 2006, 21:03 |
|
 |
|
Verbechio
Freak
|
za wel zen. wie gotj er ten vaveur spelen? Haentjens of Plastiek?  allee tes ni ver te lache 
|
| 20 Apr 2006, 21:18 |
|
 |
|
Titus
Nationale Ploeg
|
Verbechio schreef: za wel zen. wie gotj er ten vaveur spelen? Haentjens of Plastiek?  allee tes ni ver te lache 
Straetman? Ik snap ni wrom diene bekan ni mag spelen e... Is Haentjes nu echt zoveel beter?
|
| 20 Apr 2006, 21:24 |
|
 |
|
Verbechio
Freak
|
kemt zelfde ged8. Straetman es uk ni tegengevallen as em meedee
|
| 20 Apr 2006, 21:27 |
|
 |
|
maximke
Junior
|
straetman is doelgerichter dan haentjes
|
| 20 Apr 2006, 21:44 |
|
 |
|
Prodialoog
nieuw in de eerste ploeg
|
ik zou Dries Mertens vooraan zetten en Coppens in zijn plaats op het midden. Zo win je aan duelkracht in het midden en heb je vooraan 2 technisch sterke en snelle spelers die bijden al bewezen hebben dat ze doelgericht zijn.
|
| 20 Apr 2006, 22:15 |
|
 |
|
hansken
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
|
Prodialoog schreef: ik zou Dries Mertens vooraan zetten en Coppens in zijn plaats op het midden. Zo win je aan duelkracht in het midden en heb je vooraan 2 technisch sterke en snelle spelers die bijden al bewezen hebben dat ze doelgericht zijn.
das nog iet van tslimste dak ier de laatsten tijd em gehoord  :fluit:
tzou wel een goei oplossing zijn...
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven!
|
| 20 Apr 2006, 22:19 |
|
 |
|
Iendracht02
Vaste Waarde
|
maximke schreef: straetman is doelgerichter dan haentjes
Heb jij Straetman al zoveel zien spelen? Haentjes is van de Iendracht en krijgt daardoor bi het publiek allicht ook niet zoveel krediet als diegene die aangetrokken zijn; da's nu eenmaal een klassiek fenomeen in het voetbal. Haentjes speelt ook allicht volgend jaar nog voor den Iendracht, wat vermoedelijk van Straetman niet kan gezegd worden. Als ze beiden even goed zijn, is 't bijgevolg niet meer dan logisch dat Haentjes speelt, al zal De Wispelaere mogelijk, zoals elke trainer doorgaans doet, wel kiezen voor "zijn" spelers.
En Glorieux geschorst? Kan gebeuren, hé jongens, en het zal allicht nog wel 'ns gebeuren. Het is nu niet zo dat er geen anderen op 't veld staan die al bewezen hebben dat ze kunnen scoren ...
|
| 21 Apr 2006, 10:12 |
|
 |
|
janos
nieuw in de eerste ploeg
|
Volgens HNB zou Kjell Van Der Haeghen terugkomen.
|
| 21 Apr 2006, 10:15 |
|
 |
|
Iendracht02
Vaste Waarde
|
janos schreef: Volgens HNB zou Kjell Van Der Haeghen terugkomen.
Sympathieke jongen, veel goeie wil, maar ik denk dat we (lees ons bestuur) dat toch ook beter als een afgesloten hoofdstuk beschouwen (beschouwt).
|
| 21 Apr 2006, 10:19 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
|
Iendracht02 schreef: al zal De Wispelaere mogelijk, zoals elke trainer doorgaans doet, wel kiezen voor "zijn" spelers. Ik denk niet dat je tot dusver kan stellen dat De Wispelaere de voorkeur geeft aan zijn speler Straetman boven Haentjens. Tot dusver staat Haentjens voor De Wispelaere duidelijk boven Straetman in de hiërarchie van de aanvallers (en zelfs middenvelders), het verschil in speelminuten tussen beide is hiervan dan ook het overduidelijke bewijs. Iendracht02 schreef: En Glorieux geschorst? Kan gebeuren, hé jongens, en het zal allicht nog wel 'ns gebeuren. Het is nu niet zo dat er geen anderen op 't veld staan die al bewezen hebben dat ze kunnen scoren ...
Mja, het feit is toch dat je noodgedwongen in de plaats van Glorieux iemand zal moeten zetten die wel degelijk nog nooit gescoord heeft (tenzij je De Ridder alleen voorin zet). We hebben naast het trio De Ridder - Glorieux - Mertens wel degelijk niemand die kan scoren of zelfs gevaar creëren eigenlijk, als iemand daarvan wegvalt, is dat met onze krappe kern toch wel een enorme aderlating. Tenzij ze misschien Amazou eens voorin gaan zetten, zowat de enige optie waarvan we weten dat hij het niveau aankan, op het middenveld komt hij echter duidelijk loopvermogen en vooral goesting om het truitje nat te maken tekort, misschien dat het voorin wel beter draait. Als we volgend seizoen in derde klasse willen spelen, zullen we volgens mij alleszins serieus mogen bidden dat er met De Ridder, Glorieux of Mertens niks gebeurt.
|
| 21 Apr 2006, 10:23 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
|
Iendracht02 schreef: janos schreef: Volgens HNB zou Kjell Van Der Haeghen terugkomen. Sympathieke jongen, veel goeie wil, maar ik denk dat we (lees ons bestuur) dat toch ook beter als een afgesloten hoofdstuk beschouwen (beschouwt).
Ik zou het toch ook niet doen hoor. Natuurlijk kan Kjell voetballen, maar die ene supermatch die hij speelt, weegt volgens mij niet op tegen de 10 snertmatchen die daarop volgen. Tactisch een ramp, verdedigen kan hij niet en rendeert eigenlijk enkel als je, zoals begin dit seizoen op Racing Mechelen, alles op alles moet zetten om een achterstand om te buigen en je enkel aan aanvallen moet denken.
|
| 21 Apr 2006, 10:25 |
|
 |
|
Iendracht02
Vaste Waarde
|
Bartos schreef: Ik denk niet dat je tot dusver kan stellen dat De Wispelaere de voorkeur geeft aan zijn speler Straetman boven Haentjens. Tot dusver staat Haentjens voor De Wispelaere duidelijk boven Straetman in de hiërarchie van de aanvallers (en zelfs middenvelders), het verschil in speelminuten tussen beide is hiervan dan ook het overduidelijke bewijs. Het was dan ook geen kritiek naar De Wispelaere toe, wel een reactie naar diegenen die hier niet bereid zijn om een (piep)jonge kerel van eigen "kweek" eens van in het begin van een match een kans te geven. Elke trainer zonder uitzondering probeert in de eerste plaats te spelen met de gasten die hij al het langste kent en waar hij de beste band mee heeft. Je moet niet denken dat dit bij De Wispelaere anders is, want dat zou dan wel werkelijk de allereerste trainer in de Belgische voetbalgeschiedenis zijn die niet zo redeneert. 't Feit dat Straetman nog niet te veel gespeeld heeft, is mijns inziens bijgevolg dan ook een veeg teken en ook een teken dat De Wispelaere, die die gasten alle dagen bezig ziet, vindt dat Straetman met moeite even goed en zeker niet sterker is dan Haentjes. Bartos schreef: Mja, het feit is toch dat je noodgedwongen in de plaats van Glorieux iemand zal moeten zetten die wel degelijk nog nooit gescoord heeft (tenzij je De Ridder alleen voorin zet). We hebben naast het trio De Ridder - Glorieux - Mertens wel degelijk niemand die kan scoren of zelfs gevaar creëren eigenlijk, als iemand daarvan wegvalt, is dat met onze krappe kern toch wel een enorme aderlating. Tenzij ze misschien Amazou eens voorin gaan zetten, zowat de enige optie waarvan we weten dat hij het niveau aankan, op het middenveld komt hij echter duidelijk loopvermogen en vooral goesting om het truitje nat te maken tekort, misschien dat het voorin wel beter draait. Als we volgend seizoen in derde klasse willen spelen, zullen we volgens mij alleszins serieus mogen bidden dat er met De Ridder, Glorieux of Mertens niks gebeurt.
Tja, dat is bij elke ploeg zo, hé. Als je er al drie kan opnoemen waarvan je kan zeggen dat ze regelmatig hun goal maken, dan zijt ge al heel ver, want ik denk niet dat er zoveel derde- en vierdeklassers zijn die iets dergelijks kunnen zeggen. 't Is nu niet zo omdat Glorieux er niet bij is, dat geen redenen meer hebt om in je winstkansen tegen Willebroek te geloven, hé. Tegen Woluwe was 't bv. ook niet De Ridder, niet Glorieux en niet Mertens die de winning-goal maakte.
Alhoewel, als je sommige artikels van Willebroek-spelers leest, zou er in Aalst voor Willebroek al onwaarschijnlijk veel mis moeten lopen, willen de bezoekers er de drie punten niet meenemen ... :hmm:
|
| 21 Apr 2006, 11:25 |
|
 |
|
Verbechio
Freak
|
volgens mij denke ze ginder damme nog altijd me dezelfde 11 spelen en ten zoude ze gelijk emmen :grijns:
|
| 21 Apr 2006, 12:09 |
|
 |
|
Titus
Nationale Ploeg
|
Ik heb ook het nieuwsblad en kzie dus niks staan van Kjell die terug zou komen ze.
Om verder te prate over Haentjes, ik vind het heel goed dat ze de eigen jeugd een kans geven, maar momenteel primeert het behoud en Haentjes heeft al aangetoond in de matchen die hij speelde dat hij -voorlopig- toch nog serieus tekort komt. Straetman die inderdaad nog niet veel gespeeld heeft, heeft me in de tijd die hij gespeeld heeft al meer bekoord dan Haentjes. Sorry maar het is zo ik wil hier zeker niet ne jeugdspeler afbreken, maar nu telt eerst het behoud!
|
| 21 Apr 2006, 16:44 |
|
|