|
|
| Pagina 17 van 24 |
[ 356 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 24 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: abonnementen seizoen 2013-2014
Pauter schreef: Bomber schreef: Ik heb cash betaald en da hebben ze inderdaad nergens genoteerd Het is daar op het secretariaat weer maar een soepje vrees ik. -Sponsors die met moeite aan hun abo geraken, bijhouden van betaalde/niet-betaalde abo's, niet beantwoorden van mails, facturen restaurant,... En ik weet niet wie dat papier gemaakt heeft, maar "oilsterse ambiance", "meet and great"... Tzijn kleine dingen maar da is toch allemaal geen goed teken e... ja of op de lichtreclame de Cofidus cup... In het Corneliusstadion? Man dat is gewoon lachwekkend en triest tegelijkertijd. |
| 12 Aug 2013, 20:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zienaa schreef: Pauter schreef: Bomber schreef: Ik heb cash betaald en da hebben ze inderdaad nergens genoteerd Het is daar op het secretariaat weer maar een soepje vrees ik. -Sponsors die met moeite aan hun abo geraken, bijhouden van betaalde/niet-betaalde abo's, niet beantwoorden van mails, facturen restaurant,... En ik weet niet wie dat papier gemaakt heeft, maar "oilsterse ambiance", "meet and great"... Tzijn kleine dingen maar da is toch allemaal geen goed teken e... ja of op de lichtreclame de Cofidus cup... In het Corneliusstadion? Man dat is gewoon lachwekkend en triest tegelijkertijd. Ik kan me voorstellen dat we ons geen full-time manager met een MBA of mooi bedrijfspalmares kunnen veroorloven. Maar iemand met een beetje gezond boerenverstand en commerciële flair doet toch beter dan onze huidige ploeg / manager hé. Wat is me dat hier allemaal : soep met de abonnementen, organisatie zondag (mensen 30 euro's laten afdokken met een Europa-tribune die 3/4de leeg staat, de Hoogstraten boys konden zelfs nog in de oude bezoekerstribune plaatsnemen !...), bewegwijzering met ontoelaatbare schrijffouten, lamentabele drankverdeling, amper 2 WCs voor zo'n meute... Om van het debacle rond de laattijdige afbraak van de tribune nog maar te zwijgen. Werd er vorig jaar geen afgevaardigde van alle supporters verkozen ? Wat is die zijn rol eigenlijk ? Triestig en zo amateuristisch allemaal. En dat voor een club met eindronde ambities. Ik hoop dat ons bestuur dit forum af en toe volgt, want ik betwijfel of ze weten wat er allemaal mank loopt op organisatorisch vlak. |
| 12 Aug 2013, 20:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
de feedback van de supportersafgevaardigde is beneden alle peil. Alleen als we hier wat zitten te morren daarover komt er een reaktie van hem.
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 13 Aug 2013, 8:51 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
zwetzat schreef: de feedback van de supportersafgevaardigde is beneden alle peil. Alleen als we hier wat zitten te morren daarover komt er een reaktie van hem. ge moet nu ook niet verwachten dat diene mens da forum hier elke dag op de voet volgt en op alles een antwoord klaarstaan heeft.zaken zoals forums mogen nog altijd niet de belangrijkste manier van communicatie zijn ook(zoals sommigen dat van facebook en twitter vinden tegenwoordig,want als ge op die niks antwoord of leuk vind , of beter nog , ne verjaardag niet via facebook van ne proficiat voorzien maar da persoonlijk aan die persoon gezegd hebben zeg! ....manman stel u voor!, dan zijde de slechtste persoon op aarde en ge zult het geweten hebben he) persoonlijk aanspreken ipv via een forum op zijne nek te zitten is nog altijd de beste keuze....en dan weet ge direct ook het juiste,op internet word die uitleg dan viavia 100 keer verdraaid en overdreven en ist weer paniek in 't kiekekot . Laatst gewijzigd door supersossis op 13 Aug 2013, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Aug 2013, 9:59 |
|
|
Junior
Het is toch allemaal weinig professioneel te noemen, ik had vrij vroeg mijn abonnement in orde gebracht en dan krijg je 3 weken na de betaling nog een brief in de bus om je abonnement te verlengen. Waar dan trouwens ook nog verkeerde informatie op te vinden is rond oefenwedstrijden en fandag die dan al lang niet meer op de geplande data doorgingen. Om nog maar te zwijgen over het doe het zelf pakket van het abonnement
|
| 13 Aug 2013, 10:02 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Petroe69 schreef: Zienaa schreef: Pauter schreef: ja of op de lichtreclame de Cofidus cup... In het Corneliusstadion? Man dat is gewoon lachwekkend en triest tegelijkertijd. Ik kan me voorstellen dat we ons geen full-time manager met een MBA of mooi bedrijfspalmares kunnen veroorloven. Maar iemand met een beetje gezond boerenverstand en commerciële flair doet toch beter dan onze huidige ploeg / manager hé. Wat is me dat hier allemaal : soep met de abonnementen, organisatie zondag (mensen 30 euro's laten afdokken met een Europa-tribune die 3/4de leeg staat, de Hoogstraten boys konden zelfs nog in de oude bezoekerstribune plaatsnemen !...), bewegwijzering met ontoelaatbare schrijffouten, lamentabele drankverdeling, amper 2 WCs voor zo'n meute... Om van het debacle rond de laattijdige afbraak van de tribune nog maar te zwijgen. Werd er vorig jaar geen afgevaardigde van alle supporters verkozen ? Wat is die zijn rol eigenlijk ? Triestig en zo amateuristisch allemaal. En dat voor een club met eindronde ambities. Ik hoop dat ons bestuur dit forum af en toe volgt, want ik betwijfel of ze weten wat er allemaal mank loopt op organisatorisch vlak. Saskia volgt alles op de voet, zowel hier als op andere sociale netwerken... |
| 13 Aug 2013, 13:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
England4ever schreef: Petroe69 schreef: Zienaa schreef: In het Corneliusstadion? Man dat is gewoon lachwekkend en triest tegelijkertijd. Ik kan me voorstellen dat we ons geen full-time manager met een MBA of mooi bedrijfspalmares kunnen veroorloven. Maar iemand met een beetje gezond boerenverstand en commerciële flair doet toch beter dan onze huidige ploeg / manager hé. Wat is me dat hier allemaal : soep met de abonnementen, organisatie zondag (mensen 30 euro's laten afdokken met een Europa-tribune die 3/4de leeg staat, de Hoogstraten boys konden zelfs nog in de oude bezoekerstribune plaatsnemen !...), bewegwijzering met ontoelaatbare schrijffouten, lamentabele drankverdeling, amper 2 WCs voor zo'n meute... Om van het debacle rond de laattijdige afbraak van de tribune nog maar te zwijgen. Werd er vorig jaar geen afgevaardigde van alle supporters verkozen ? Wat is die zijn rol eigenlijk ? Triestig en zo amateuristisch allemaal. En dat voor een club met eindronde ambities. Ik hoop dat ons bestuur dit forum af en toe volgt, want ik betwijfel of ze weten wat er allemaal mank loopt op organisatorisch vlak. Saskia volgt alles op de voet, zowel hier als op andere sociale netwerken... Het is daardoor dat ze geen tijd heeft, om haar werk (goed) te doen! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Aug 2013, 13:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
supersossis schreef: zwetzat schreef: de feedback van de supportersafgevaardigde is beneden alle peil. Alleen als we hier wat zitten te morren daarover komt er een reaktie van hem. ge moet nu ook niet verwachten dat diene mens da forum hier elke dag op de voet volgt en op alles een antwoord klaarstaan heeft.zaken zoals forums mogen nog altijd niet de belangrijkste manier van communicatie zijn ook(zoals sommigen dat van facebook en twitter vinden tegenwoordig,want als ge op die niks antwoord of leuk vind , of beter nog , ne verjaardag niet via facebook van ne proficiat voorzien maar da persoonlijk aan die persoon gezegd hebben zeg! ....manman stel u voor!, dan zijde de slechtste persoon op aarde en ge zult het geweten hebben he) persoonlijk aanspreken ipv via een forum op zijne nek te zitten is nog altijd de beste keuze....en dan weet ge direct ook het juiste,op internet word die uitleg dan viavia 100 keer verdraaid en overdreven en ist weer paniek in 't kiekekot . persoonlijk aanspreken ?, waar is ie dan ? ge ziet of hoort hem niet zeg ik ! hij zou het te druk hebben met zijn zaak, tes te beter voor hem, maar dan moet ge u ook geen kandidaat stellen hé. ![]() Trouwens, voor hoeveel jaar is die verkozen ? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 13 Aug 2013, 14:34 |
|
|
Nationale Ploeg
Er is hier al veel kritiek geweest op de dagelijkse werking op de club, en ik heb mij ook nooit ingehouden. Toch ben ik er zeker van dat we nu mensen hebben die echt hun best proberen te doen, maar die gewoon nog een beetje tekort schieten.
Er zijn andere tijden geweest waarin we de indruk hadden dat de club professioneel werd geleid, maar dat er dan achteraf een gat van miljoenen Belgische franken overbleef, niwaar? Feit blijft wel dat het schrijnend is dat er nog altijd niet professioneel wordt gewerkt. Bijhouden wie een abo heeft besteld, wie heeft betaald, en wie heeft afgehaald, dat kan toch niet dat dat zo moeilijk is? Ik heb begot een spreadsheet liggen voor mijn trouw waarin ik bijhoud wie komt en wie ni komt. Dan moet dat op een secretariaat toch ook lukken. Ik wil het volgend seizoen zelfs gratis allemaal bijhouden. Ze zijn op de goede weg, maar ze moeten nog een paar kilometers doen. |
| 13 Aug 2013, 14:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
zwetzat schreef: supersossis schreef: zwetzat schreef: de feedback van de supportersafgevaardigde is beneden alle peil. Alleen als we hier wat zitten te morren daarover komt er een reaktie van hem. ge moet nu ook niet verwachten dat diene mens da forum hier elke dag op de voet volgt en op alles een antwoord klaarstaan heeft.zaken zoals forums mogen nog altijd niet de belangrijkste manier van communicatie zijn ook(zoals sommigen dat van facebook en twitter vinden tegenwoordig,want als ge op die niks antwoord of leuk vind , of beter nog , ne verjaardag niet via facebook van ne proficiat voorzien maar da persoonlijk aan die persoon gezegd hebben zeg! ....manman stel u voor!, dan zijde de slechtste persoon op aarde en ge zult het geweten hebben he) persoonlijk aanspreken ipv via een forum op zijne nek te zitten is nog altijd de beste keuze....en dan weet ge direct ook het juiste,op internet word die uitleg dan viavia 100 keer verdraaid en overdreven en ist weer paniek in 't kiekekot . persoonlijk aanspreken ?, waar is ie dan ? ge ziet of hoort hem niet zeg ik ! hij zou het te druk hebben met zijn zaak, tes te beter voor hem, maar dan moet ge u ook geen kandidaat stellen hé. ![]() Trouwens, voor hoeveel jaar is die verkozen ? Dan moet ge toch een beetje beter uit uw ogen kijken hoor. Ik zie Jowwan bijna elke thuismatch ergens passeren. Dan is 't gewoon aan u om hem aan te spreken, hij bijt niet. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 13 Aug 2013, 14:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
zwetzat schreef: supersossis schreef: zwetzat schreef: de feedback van de supportersafgevaardigde is beneden alle peil. Alleen als we hier wat zitten te morren daarover komt er een reaktie van hem. ge moet nu ook niet verwachten dat diene mens da forum hier elke dag op de voet volgt en op alles een antwoord klaarstaan heeft.zaken zoals forums mogen nog altijd niet de belangrijkste manier van communicatie zijn ook(zoals sommigen dat van facebook en twitter vinden tegenwoordig,want als ge op die niks antwoord of leuk vind , of beter nog , ne verjaardag niet via facebook van ne proficiat voorzien maar da persoonlijk aan die persoon gezegd hebben zeg! ....manman stel u voor!, dan zijde de slechtste persoon op aarde en ge zult het geweten hebben he) persoonlijk aanspreken ipv via een forum op zijne nek te zitten is nog altijd de beste keuze....en dan weet ge direct ook het juiste,op internet word die uitleg dan viavia 100 keer verdraaid en overdreven en ist weer paniek in 't kiekekot . persoonlijk aanspreken ?, waar is ie dan ? ge ziet of hoort hem niet zeg ik ! hij zou het te druk hebben met zijn zaak, tes te beter voor hem, maar dan moet ge u ook geen kandidaat stellen hé. ![]() Trouwens, voor hoeveel jaar is die verkozen ? Geef gij u aan he, met uw vranke b....s zou jij de ideale pion zijn!! Of roep je liever ACHTER de lijn? _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Aug 2013, 14:54 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
zwetzat schreef: persoonlijk aanspreken ?, (1)waar is ie dan ? (2)ge ziet of hoort hem niet zeg ik ! (3)hij zou het te druk hebben met zijn zaak, tes te beter voor hem, maar dan moet ge u ook geen kandidaat stellen hé. ![]() Trouwens, (4)voor hoeveel jaar is die verkozen ? 1. De man keert deze avond terug van vakantie na een welverdiende rustperiode. 2. Hoog tijd dat uw ziekekasbrilleken eens vervangen wordt, hij is er elke thuismatch en iedereen kent hem toch wel van zien, hij bijt inderdaad niet (zoals Schepper zegt), maar als ik toevallig naast hem sta als ge hem aanspreekt kan ik wel eens uithalen want u irriteerd mij (en hoogstwaarschijnlijk mij niet alleen) mateloos! 3. Hij heeft inderdaad een drukke job (een drukke job? werken? zegt het u iets? ... ), op het einde van de maand is het AV dus zal hij dan zeker dit punt aanhalen, ook als hij vanavond terugkeert zal hij er de bevoegden over aanspreken. 4. Tegen dat het opnieuw verkiezingen zijn voor een (nieuwe) supportersafgevaardigde lig jij hoogstwaarschijnlijk al lang onder de grond te rotten dus ik zou mij daar niet zo druk in maken als ik van u was. Voor de rest wens ik u nog een aangename vakantie (wat bij u blijkbaar het hele jaar door is.) toe vanachter uw PC'ken, het enige waar ge blijkbaar nog een beetje affectie van krijgt op deze mooie zomerdagen. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 13 Aug 2013, 16:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Pillekes ni gepakt vandaag davy?
|
| 13 Aug 2013, 16:32 |
|
|
Ancien
De Jean schreef: Pillekes ni gepakt vandaag davy? Ik geef Davy overschot van gelijk. Zwetzat kan mss nog eens van account veranderen nu. Den bleiter. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Aug 2013, 16:36 |
|
|
Nationale Ploeg
DavidSeal schreef: De Jean schreef: Pillekes ni gepakt vandaag davy? Ik geef Davy overschot van gelijk. Zwetzat kan mss nog eens van account veranderen nu. Den bleiter. Ik zeg ni dat hij geen gelijk heeft, ik vind dat hij dat ook kan zeggen zonder diene mens uit te maken. Maja, 't zal aan mij liggen. |
| 13 Aug 2013, 16:40 |
|
| Pagina 17 van 24 |
[ 356 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 24 Volgende |