abonnementen seizoen 2013-2014 - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 356 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 24
 abonnementen seizoen 2013-2014 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bericht Re: abonnementen seizoen 2013-2014
De Jean schreef:
DavidSeal schreef:
De Jean schreef:
Pillekes ni gepakt vandaag davy?

Ik geef Davy overschot van gelijk. Zwetzat kan mss nog eens van account veranderen nu. Den bleiter.

Ik zeg ni dat hij geen gelijk heeft, ik vind dat hij dat ook kan zeggen zonder diene mens uit te maken. Maja, 't zal aan mij liggen.

maakt U geen zorgen, deze reakties raken mijn koude kleren niet. Vriendjespolitiek heerst blijkbaar ook onder sommige supporters. Wat dat rotten betreft, daar zou je nog iets kunnen van leren, en die belachelijke opmerking van dat al of niet werken, ja, als je 40 jaar gewerkt hebt mag je idd bij sommigen al op pensioen gaan, jaloers mss ? :p

13 Aug 2013, 17:03
Nationale Ploeg

DavidSeal schreef:
England4ever schreef:
Petroe69 schreef:

Ik kan me voorstellen dat we ons geen full-time manager met een MBA of mooi bedrijfspalmares kunnen veroorloven. Maar iemand met een beetje gezond boerenverstand en commerciële flair doet toch beter dan onze huidige ploeg / manager hé. Wat is me dat hier allemaal : soep met de abonnementen, organisatie zondag (mensen 30 euro's laten afdokken met een Europa-tribune die 3/4de leeg staat, de Hoogstraten boys konden zelfs nog in de oude bezoekerstribune plaatsnemen !...), bewegwijzering met ontoelaatbare schrijffouten, lamentabele drankverdeling, amper 2 WCs voor zo'n meute... Om van het debacle rond de laattijdige afbraak van de tribune nog maar te zwijgen.
Werd er vorig jaar geen afgevaardigde van alle supporters verkozen ? Wat is die zijn rol eigenlijk ?
Triestig en zo amateuristisch allemaal. En dat voor een club met eindronde ambities. Ik hoop dat ons bestuur dit forum af en toe volgt, want ik betwijfel of ze weten wat er allemaal mank loopt op organisatorisch vlak.

Saskia volgt alles op de voet, zowel hier als op andere sociale netwerken...

Het is daardoor dat ze geen tijd heeft, om haar werk (goed) te doen!

Geef gij u aan he, met uw vranke b....s zou jij de ideale pion zijn!! Of roep je liever ACHTER de lijn?
(dixit uw eigen woorden, 1-1) :wave:

13 Aug 2013, 17:36
Nationale Ploeg

De Jean schreef:
DavidSeal schreef:
De Jean schreef:
Pillekes ni gepakt vandaag davy?

Ik geef Davy overschot van gelijk. Zwetzat kan mss nog eens van account veranderen nu. Den bleiter.

Ik zeg ni dat hij geen gelijk heeft, ik vind dat hij dat ook kan zeggen zonder diene mens uit te maken. Maja, 't zal aan mij liggen.

neen, 't ligt aan hem :lol:

13 Aug 2013, 17:44
Ancien

Leeftijd: 55
zwetzat schreef:
DavidSeal schreef:
England4ever schreef:

Saskia volgt alles op de voet, zowel hier als op andere sociale netwerken...

Geef gij u aan he, met uw vranke b....s zou jij de ideale pion zijn!! Of roep je liever ACHTER de lijn?

Check

13 Aug 2013, 18:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
DavidSeal schreef:
zwetzat schreef:
DavidSeal schreef:

Check

Indertijd toen ze bekend maakten op een supportersvergadering dat er iemand fulltime in dienst kwam op het secretariaat heb ik die vraag gesteld, of ik mijn CV mocht binnengeven. Toen werd er lachend geantwoord (ik weet ni waarom, ik zou het een droomjob vinden voor mij :D Dicht bij huis, vooral administratie bijhouden, altijd zeker van tickets voor de matchen, alle nieuwtjes als eerste weten, ik kan zo nog wel eventjes doorgaan... ) dat er 5 kandidaten in de running waren en er eerstdaags ging beslist worden wie het ging worden. Het was toen dus te laat voor te solliciteren veronderstel ik...

Moeten blijkbaar nogal 4 andere kandidaten geweest zijn lijkt me :hmm:

13 Aug 2013, 18:39
forumlegende

Leeftijd: 43
Toen ik mijn abonnement ging afhalen net hetzelfde meegemaakt. Er werd aan 2 mensen in de rij voor mij een abonnement afgegeven waarop die mensen zelf gezegd hebben van "ja maar tis wel nog niet betaald he". Die man achter de balie was daar dus niet van op de hoogte.
Dan lees ik hier dat Saskia die lijst wel eens zal nakijken om te zien wie betaald heeft en wie niet. Sorry maar zoiets kan toch echt niet he. Das nog erger dan amateurs.
Het kan nochthans simpel zijn hoor. Maak een abonnement pas aan vanaf het moment dat de betaling binnen is. Dan kunde het helemaal nie afgeven zonder dat het betaald is. Niet betaald = het wordt niet aangemaakt = het kan niet klaarliggen = het kan ook niet afgegeven worden.
Daarvoor moede zelfs nie gestudeerd hebben om da te weten maar tis blijkbaar toch nog te moeilijk :stom:
Ik hoop dak mis ben maar ik vrees dat we door een gebrekkige administratie hier en daar toch wel wat inkomsten laten liggen.

13 Aug 2013, 21:16
forumlegende

Leeftijd: 61
zwawi schreef:
Toen ik mijn abonnement ging afhalen net hetzelfde meegemaakt. Er werd aan 2 mensen in de rij voor mij een abonnement afgegeven waarop die mensen zelf gezegd hebben van "ja maar tis wel nog niet betaald he". Die man achter de balie was daar dus niet van op de hoogte.
Dan lees ik hier dat Saskia die lijst wel eens zal nakijken om te zien wie betaald heeft en wie niet. Sorry maar zoiets kan toch echt niet he. Das nog erger dan amateurs.
Het kan nochthans simpel zijn hoor. Maak een abonnement pas aan vanaf het moment dat de betaling binnen is. Dan kunde het helemaal nie afgeven zonder dat het betaald is. Niet betaald = het wordt niet aangemaakt = het kan niet klaarliggen = het kan ook niet afgegeven worden.
Daarvoor moede zelfs nie gestudeerd hebben om da te weten maar tis blijkbaar toch nog te moeilijk :stom:
Ik hoop dak mis ben maar ik vrees dat we door een gebrekkige administratie hier en daar toch wel wat inkomsten laten liggen.

Dan zou ik 420 euro moeten neertellen voor een abonnement, terwijl anderen het gratis kunnen afhalen.

13 Aug 2013, 21:29
Freak

wanneer krijgen we ons bonnekes eh?

16 Aug 2013, 9:46

Leeftijd: 37
waly 2 schreef:
wanneer krijgen we ons bonnekes eh?

ze zijn er mee bezig ;-)

16 Aug 2013, 11:36
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
Voor mij hoefden die bonnekes eerlijk gezegd ni hoor.. 1.130 abo's x 15 euro drankbonnekes = 16.950 euro dat ze weggeven.. Dan hebbek liever dat ze da geld integraal in schuldafbouw steken ofzo..

16 Aug 2013, 16:37
forumlegende

Elektronized schreef:
Voor mij hoefden die bonnekes eerlijk gezegd ni hoor.. 1.130 abo's x 15 euro drankbonnekes = 16.950 euro dat ze weggeven.. Dan hebbek liever dat ze da geld integraal in schuldafbouw steken ofzo..

zijn ze niet op zoek naar sponsors voor die consumpties?

16 Aug 2013, 16:51
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Elektronized schreef:

Voor mij hoefde dat ook niet, maar het is wel een mooie geste. En hen kost dat natuurlijk geen 15 euro, enkel de aankoopprijs van de drank die je voor de bonnetjes kan drinken.

16 Aug 2013, 17:32
nieuw in de eerste ploeg

Smetje schreef:
Elektronized schreef:

Voor mij hoefde dat ook niet, maar het is wel een mooie geste. En hen kost dat natuurlijk geen 15 euro, enkel de aankoopprijs van de drank die je voor de bonnetjes kan drinken.

Tis inderdaad een schone geste, maar bij een abonnement moet ge da ni geven vind ik. Ge krijgt zo al voordelen genoeg. (10% korting in fanshop, geen meerprijs bij toppers, voorrang bij bekerwedstrijden, korting op eindrondetickets, en een kortingkaart bij GO Sport). En ge zijt zeker van uw plek nu we allemaal effkes in den F moeten staan..

Dat ge drankbonnekes geeft alsge bv. sneeuw ruimt of iets dergelijks, da vinne'k beter passen..

16 Aug 2013, 19:28

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Gohja, 't heeft uiteindelijk allemaal zijn effect niet gemist hé. Voor het eerst sinds heel lange tijd is de kaap van 1000 abo's eens overschreden...

Had het gelukt zonder die uitdaging ?

16 Aug 2013, 19:46
nieuw in de eerste ploeg

Daar spreek ik mij ni over uit, maar ik denk dat de afbraak van de staantribune ook wel heeft bijgedragen tot meer abo's. (mensen die zeker willen zijn van hun plek nu er een kleinere (tijdelijke?) tribune in de plek komt)

16 Aug 2013, 19:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 356 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 24