|
|
| Pagina 6 van 16 |
[ 240 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
De Jean schreef: Ik zou niet durven zeggen dat Temse beter was vandaag. Den Iendracht was wel duidelijk nog een pak slechter dan Temse. De coach heeft nu exact twee wedstrijdloze weken om orde op zaken te stellen. Hopelijk durft hij moeilijke knopen door te hakken. Janssens en Flipo bijvoorbeeld... die halen toch niet het niveau dat ik verwacht (had). Volledig mee eens! _________________
|
| 18 Aug 2013, 18:46 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Temse niet beter? Misschien in de 2e helft niet leer maar in de tweede held waren die twee zwarten toch een pakske rapper dan de onze. Die zou ik wel eens bij ons willen zien. Nee wij kopen spelers voor op de bank of b kern
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 18 Aug 2013, 18:47 |
|
|
Vaste Waarde
de clerus schreef: Temse niet beter? Misschien in de 2e helft niet leer maar in de tweede held waren die twee zwarten toch een pakske rapper dan de onze. Die zou ik wel eens bij ons willen zien. Nee wij kopen spelers voor op de bank of b kern volledig mee eens,temse was nie beter maar veel beter!!! |
| 18 Aug 2013, 18:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
wittebolle schreef: de clerus schreef: Temse niet beter? Misschien in de 2e helft niet leer maar in de tweede held waren die twee zwarten toch een pakske rapper dan de onze. Die zou ik wel eens bij ons willen zien. Nee wij kopen spelers voor op de bank of b kern volledig mee eens,temse was nie beter maar veel beter!!! Lees ik dat nu goed dat het nog slechter was dan vorige week? :sContent dat ik niet geweest ben dan! |
| 18 Aug 2013, 18:49 |
|
|
Nationale Ploeg
als dat waar is van De Neve, in de context gezien van Vandewalle, Van Eyck, da Waaltje da nu bij Izegem zit, Gigli,... er zijn er nog... dan zou ik als jonge beloftevolle voetballer NIET bij het huidige EA tekenen onder deze mensen.
en over de opstelling: naar het schijnt ging men niet meer (in tegenstelling tot het onbekwame 'regime' BVR) naar namen kijken maar naar prestaties... enfin, om met iets positiefs te eindigen: ik kom hier op terug als ik iets vind ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 18 Aug 2013, 18:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Het loopt echt voor geen meter, zorgwekkend.
|
| 18 Aug 2013, 18:53 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21 Berichten: 212 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Het is niet zo dat Temse zo goed was, het was een feit dat EA gewoon slecht was.
Beschamend, de trainer moet ingrijpen, al weet ik niet in wat of waar, het draaide nergens(niemand dus) voor geen meter. _________________ ______________________ Geboeren en getoegen Oilsjteneer |
| 18 Aug 2013, 18:56 |
|
|
Vaste Waarde
Josken11 schreef: wittebolle schreef: de clerus schreef: Temse niet beter? Misschien in de 2e helft niet leer maar in de tweede held waren die twee zwarten toch een pakske rapper dan de onze. Die zou ik wel eens bij ons willen zien. Nee wij kopen spelers voor op de bank of b kern volledig mee eens,temse was nie beter maar veel beter!!! Lees ik dat nu goed dat het nog slechter was dan vorige week? :sContent dat ik niet geweest ben dan! ja zeker,ik dacht vorige week was slecht,kan een offday geweest zijn maar wat ik vandaag gezien heb en waarom zat bogaerts op de bank?was zeker niet de slechtste vorige week er waren er andere |
| 18 Aug 2013, 18:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
wittebolle schreef: Josken11 schreef: wittebolle schreef: volledig mee eens,temse was nie beter maar veel beter!!! Lees ik dat nu goed dat het nog slechter was dan vorige week? :sContent dat ik niet geweest ben dan! ja zeker,ik dacht vorige week was slecht,kan een offday geweest zijn maar wat ik vandaag gezien heb en waarom zat bogaerts op de bank?was zeker niet de slechtste vorige week er waren er andere Zo zie je maar dat voetbal niet in de gazetten gespeeld word.... |
| 18 Aug 2013, 19:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
tommeken4 schreef: Temse kwam na 9 min op 0-1 door goal van Onyeka Dat was wel een goeie spits. Snel, balvast, 2 goals, ging daar op een gegeven moment op wandel tussen 3 man van ons, ... Ik weet niet of die altijd zo goed is of het enkel aan ons slecht verdedigen lag, maar als die altijd speelt zoals vandaag zouden we die wel goed kunnen gebruiken. |
| 18 Aug 2013, 19:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
De Jean schreef: knopen door te hakken. Janssens en Flipo bijvoorbeeld... die halen toch niet het niveau dat ik verwacht (had). Inderdaad. Voor Flippo het jaar te veel en Janssens brengt helemaal niks bij. Janssens zou normaal het spel moeten verdelen, maar speelt alleen lateraal of naar achter, waardoor Van Damme onze nr 10 wordt. Aan de trainer om te bewijzen dat hij niet naar namen kijkt. Eigenlijk onbegrijpelijk dat Bogaerts vandaag op de bank zat ipv Flippo. |
| 18 Aug 2013, 19:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Smetje schreef: tommeken4 schreef: Temse kwam na 9 min op 0-1 door goal van Onyeka Dat was wel een goeie spits. Snel, balvast, 2 goals, ging daar op een gegeven moment op wandel tussen 3 man van ons, ... Ik weet niet of die altijd zo goed is of het enkel aan ons slecht verdedigen lag, maar als die altijd speelt zoals vandaag zouden we die wel goed kunnen gebruiken. Inderdaad _________________
|
| 18 Aug 2013, 19:09 |
|
|
De_steve schreef: Ook de nieuwe spits mag er DRINGEND gaan komen!! Het spel van Stavros was vandaag gewoon ergerlijk, en kom nu weer niet zagen over de aanvoer... elke bal die hij toegespeeld kreeg was verkloot! Ik blijf Stavros nog altijd verdedigen. Was vandaag niet goed, maar wordt ook niet op de goede manier aangespeeld. Stavros moet ge niet aanspelen en verwachten dat hij nog 2 man voorbij gaat. Eigenlijk loopt Stavros te veel bij ons. Zou beter gewoon in de 16 blijven, maar probleem is dat hij dan zeker geen goeie ballen krijgt. Legde vandaag de bal ook weer klaar (na een goeie pass van Ken) voor Janssens bij de goal. |
| 18 Aug 2013, 19:11 |
|
|
Vaste Waarde
Man man, ik kan mij alleen maar aansluiten bij al de comments hier !
Er staat geen ploeg op het veld ! Er was gewoon niets goed ! Achterlijn : slikt nu reeds 9 goals op 3 matchen ! En welke goals dan nog ? Middenveld : loopt iedereen op mekaar maar geen enkel automatisme - niemand die diep kan/wil spelen Voorlijn : Sorry, maar die hebben we niet. Wat staat stavros daar eigenlijk te doen - die raakte geen enkele bal goed ! Jannsens in de gazet gisteren : " geen enkel excuus, we moeten winnen" Awel merci voor de overwinning Chrisken Met dit spel en deze mentaliteit vrees ik dat we gaan meedoen voor de tickets naar.... 3e ! |
| 18 Aug 2013, 19:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Smetje schreef: De_steve schreef: Ook de nieuwe spits mag er DRINGEND gaan komen!! Het spel van Stavros was vandaag gewoon ergerlijk, en kom nu weer niet zagen over de aanvoer... elke bal die hij toegespeeld kreeg was verkloot! Ik blijf Stavros nog altijd verdedigen. Was vandaag niet goed, maar wordt ook niet op de goede manier aangespeeld. Stavros moet ge niet aanspelen en verwachten dat hij nog 2 man voorbij gaat. Eigenlijk loopt Stavros te veel bij ons. Zou beter gewoon in de 16 blijven, maar probleem is dat hij dan zeker geen goeie ballen krijgt. Legde vandaag de bal ook weer klaar (na een goeie pass van Ken) voor Janssens bij de goal. Als het is om in de zestien te blijven en niet te moeten lopen, wil ik ook wel in de spits gaan lopen... Stavros kreeg in de tweede helft een kans die er altijd in moet, maar ipv direct te schieten probeert hij nog twee man uit te spelen _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 18 Aug 2013, 19:14 |
|
| Pagina 6 van 16 |
[ 240 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 16 Volgende |