Cofidis Cup 2013-2014 - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 16
 Cofidis Cup 2013-2014 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Bericht Re: Cofidis Cup 2013-2014
Ik kan best aannemen dat die hele cofidis cup je geen reet kan schelen maar dan hadden ze evengoed op zaterdag al een telefoontje kunnen doen naar het bestuur van Temse om de hele zooi af te lassen dat had ons als supporter alvast een hoop ergernis bespaard. Als ik onze ploeg op papier zie zijn dat allemaal wel leuke namen en deze moeten zeker beter kunnen maar we komen gewoonweg niet aan voetballen toe en dit tegen een meeloper uit derde. Die luie griek vooraan kan nog geen strandbal controleren en wint zelfs geen kopduel meer. Stavros moet zich beperken tot het aannemen,afschermen en terug leggen van de bal aan opkomende mensen en zich vervolgens weer in positie stellen. Rond de man draaien of een verdediger proberen paseren moet hij zo laten want dat schiet niet op. Achteraan is het gewoon dramatisch en degenen de dachten dat dit enkel aan Bogaerts lag zijn nu ook een illusie armer.
Voor Filipovic is het duidelijk op hopelijk trekt hij zijn conclusies want dit begint pijnlijk te worden.

18 Aug 2013, 19:19
forumlegende

vrij alarmerend dat je na een wasmand vol oefenwedstrijden maar dit kan brengen qua spelpeil tegen Hoogstraten en godbetert Temse. Dat is toch ook iets dat Janssens hem mag aanrekenen.

Op deze wedstrijd gingen (off the record) een aantal spelers afgerekend worden, ik ben benieuwd.

Ik denk dat deze week de deur gaat plat gelopen worden door managers met in hun zog een dozijn witte merels.

Ik hou mijn hart wat vast eerlijk gezegd.

18 Aug 2013, 19:21
Ancien

Leeftijd: 47
Kijk, mijn broek zakt af dat sommige nog durven beweren dat Temse niet beter was? Alé kom zeg, als ze naar voren trokken moesten we al schrik krijgen. Bal op de bal, just nevest. Natuurlijk was het huilen met de pet op, kijk maar naar de tweede goal van die mannen.

Ik snap ook niet waarom blijkbaar Bogaerts naar de bank wordt verwezen. Het is duidelijk dat Flippo ongenaakbaar is en een serieuze status geniet. Van Damme, mag ferm zijn beide pollekes kussen dat Lander gekwetst is!! maar kom, op Van Belle na, gaf niemand thuis. En vooraan, daar is het ongelofelijk slecht...Ngasseu die blijkbaar niet klaar wordt geacht en Glouftsis die al half jaar ondermaats speelt. En we zijn al rond.

Wat nu?

18 Aug 2013, 19:23
Vaste Waarde

witzwet schreef:
Kijk, mijn broek zakt af dat sommige nog durven beweren dat Temse niet beter was? Alé kom zeg, als ze naar voren trokken moesten we al schrik krijgen. Bal op de bal, just nevest. Natuurlijk was het huilen met de pet op, kijk maar naar de tweede goal van die mannen.

Ik snap ook niet waarom blijkbaar Bogaerts naar de bank wordt verwezen. Het is duidelijk dat Flippo ongenaakbaar is en een serieuze status geniet. Van Damme, mag ferm zijn beide pollekes kussen dat Lander gekwetst is!! maar kom, op Van Belle na, gaf niemand thuis. En vooraan, daar is het ongelofelijk slecht...Ngasseu die blijkbaar niet klaar wordt geacht en Glouftsis die al half jaar ondermaats speelt. En we zijn al rond.

Wat nu?

Lijkt me ook duidelijk dat de flippo blijkbaar ongenaakbaar is, met de dramatische gevolgen die we kennen.
Ik vind het jammer dat die gast- die toch bewezen heeft een clubman te zjjn- zelf niet lijkt in te zien dat het over en uit is voor hem...
Zoals hij daar in de eerste helft orders stond te brullen naar iedereen, terwijl geen enkele medespeler nog maar de indruk gaf te letten op wat hij riep, was gewoonweg zielig :x , maar getuigt ook van een zekere arrogantie bij de flippo zelf vind ik...

18 Aug 2013, 19:29
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
mamananeto schreef:
witzwet schreef:

Wat nu?

Lijkt me ook duidelijk dat de flippo blijkbaar ongenaakbaar is, met de dramatische gevolgen die we kennen.
Ik vind het jammer dat die gast- die toch bewezen heeft een clubman te zjjn- zelf niet lijkt in te zien dat het over en uit is voor hem...
Zoals hij daar in de eerste helft orders stond te brullen naar iedereen, terwijl geen enkele medespeler nog maar de indruk gaf te letten op wat hij riep, was gewoonweg zielig :x , maar getuigt ook van een zekere arrogantie bij de flippo zelf vind ik...

Een echte leider ben je pas als je zelf goed presteert als je net zoals Flippo de laatste maanden zo zwak staat te spelen stel je je beter heel nederig op!

18 Aug 2013, 19:31
Freak

witzwet schreef:

Wat nu?

Mike? En ken tja asge ken als aanvallende middenvelder zet want daar leek het bij momenten op dan gaat hij idd niet renderen.Ken speelde vorig seizoen een van zijn beste seizoen bij aalst en nu verneukte hem gewoon volledig.Enja bij de derde goal gaat hij idd in de fout.

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 18 Aug 2013, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.

18 Aug 2013, 19:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
El Corredor (Light) schreef:
Wat ik vandaag op verdedigend vlak zag, tart elke verbeelding.

Ook die eerste tegengoal was ook een lekkere bal van K. Janssens. :crazy:

Als Temse "een beetje" afwerkt de eerste helft, is de wedstrijd dan al gespeeld. :hmm:

Oververdiende overwinning van Temse. Je ziet, je hoeft niet met 3 spitsen te spelen om een ganse verdediging aan de praat te houden.

HLN van morgen: "Janssens wil er 2 verdedigers, 3 middenvelders en 2 spitsen bij. "
Ja, en een
4-5-1 gaat hij nooit meer spelen.

Hij werd alweer in de steek gelaten door zijn spelers, maar aub zeg.... dat zijn geen tactische bijsturingen ook hé. Onder BVR was het angsthazenvoetbal int kwadraat maar van het "opendeurdag"-voetbal dat we nu al 2-3 weken brengen ben ik nu toch ook geen fan.

18 Aug 2013, 19:34
forumlegende

Officiële site: Our defense is temporarily having an opendoorday because it is under attack. We will restore our defense as soon as the attack is over.

18 Aug 2013, 19:35
Vaste Waarde

Bram schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Wat ik vandaag op verdedigend vlak zag, tart elke verbeelding.

Ook die eerste tegengoal was ook een lekkere bal van K. Janssens. :crazy:

Als Temse "een beetje" afwerkt de eerste helft, is de wedstrijd dan al gespeeld. :hmm:

Oververdiende overwinning van Temse. Je ziet, je hoeft niet met 3 spitsen te spelen om een ganse verdediging aan de praat te houden.

HLN van morgen: "Janssens wil er 2 verdedigers, 3 middenvelders en 2 spitsen bij. "
Ja, en een
4-5-1 gaat hij nooit meer spelen.

Hij werd alweer in de steek gelaten door zijn spelers, maar aub zeg.... dat zijn geen tactische bijsturingen ook hé. Onder BVR was het angsthazenvoetbal int kwadraat maar van het "opendeurdag"-voetbal dat we nu al 2-3 weken brengen ben ik nu toch ook geen fan.

:lol: 't was "fandag" he, misschien is dat voor de snuggerste spelers in het team hetzelfde als "opendeurdag" :D

18 Aug 2013, 19:37
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
alli het 'ambitieuze bestuur' staat weeral eens stevig met de voetjes op de grond na vandaag. een goed bekerparcours was dacht ik iets waar men op rekende dit seizoen?

Ik vrees eerlijk gezegd dat het huiswerk (qua voorbereiding én transfers) niet zo goed gemaakt is, dan dat we met zijn allen op voorhand hadden gehoopt (en sommigen gedroomd) . 't voordeel is dat er nog wat tijd is om er iets aan te doen, 't nadeel is wel dat het financieel weeral wel wat pijn gaat doen om dat nog recht te trekken, maar dat er dringend iets moet gaan veranderen lijkt me nu wel duidelijk.

ik blijf er wel bij: jammer dat men de échte pijnpunten (die vorig jaar heel erg duidelijk waren) gewoon heeft genegeerd.

in één van de vorige post las ik, dat wij vooral transfers gedaan hebben voor de b-ploeg of de bank. ik snap die reactie wel wat, eerlijk gezegd. misschien waren een aantal gerichte versterkingen beter geweest dan een heel leger nieuwkomers waar dan hopelijk een paar 'lucky shots' tussen zitten.

bon, als men vanaf morgen doet wat er te doen staat, dan is het nog te vroeg om te gaan panikeren.

18 Aug 2013, 19:37
Junior

Schandalig en echt triestig op alle gebied! Dat is nu de derde keer dat ik mij laat vangen, voor mij geen bekermatchen meer in augustus (n)

18 Aug 2013, 19:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Is er dan geen enkele goeie ziel op den Iendracht die Flippo kan/durft wijsmaken dat zijn tijd gekomen is? Die jongen steek ongetwijfeld vol goeie bedoelingen, is nooit gekwetst en trapt graag tegen het balletje, maar het is hoog tijd dat hij tegen zichzelf wordt beschermd. Een monument laat je toch ook niet bekladden?

Verder ontbreekt het ons aan een goeie dosis creativiteit en ideeën op het middenveld. Er wordt een hele batterij middenvelders aangekocht maar allemaal Biglia-types. Niemand die een bal vooruit kan spelen en iemand in stelling kan brengen.

Wat extra voetbalverstand kan ook al helpen: met 4 verdedigers in je rug toch naar de goal draaien en de actie willen maken (Glouftsis), vanuit onmogelijke posities op doel schieten (Van Belle)....

18 Aug 2013, 19:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Iendrachter90 schreef:
witzwet schreef:

Wat nu?

Mike? En ken tja asge ken als aanvallende middenvelder zet want daar leek het bij momenten op dan gaat hij idd niet renderen.Ken speelde vorig seizoen een van zijn beste seizoen bij aalst en nu verneukte hem gewoon volledig.Enja bij de derde goal gaat hij idd in de fout.
Het is Kevin Janssens die Ken in de rol van een 10 duwt ook hé (zoals opgemerkt door Smetje). Die eerste beperkt zich tot weerleggen of opzij spelen op Ken. Indraaien doet die kerel NOOIT, doet mij gelijk denken aan Biglia.
Als 10 moet GIJ het afspeelpunt zijn, moet gij voor de tempoversnellingen en omschakkelingen zorgen en vooral moet gij de laatste pas geven..

Het is dan Van Damme die bij de 1-0 en enige treffelijke aanval wel die laatste pass geeft hé!
Die laatste krijgt hier dan de wind van voor. Zet een middenveld met 4 Van Damme's en ge gaat nooit 2-4 de boot in hoor.

idem in uw centrale verdediging, Lievens moet dan de bal tot op het middenveld gaan opdrijven (bij gebrek aan afspeelpunt) . Op die moment neem je gigantische risico's in uw verdediging maar het spreetk in Lievens zijn voordeel dat hij tenminste eerst aan voetballen denkt en niet die bal blind naar voor knalt.

Hier is nog hopen werk aan ze.
BTW: Ceremagic vorige week uitblinker, vandaag met voorsprong de grootste ramp op het veld.

18 Aug 2013, 19:42
Nationale Ploeg

Ook jammer van de opstoot op het einde van de match, er zullen er weer enkele een briefke met stadionverbod in de bus krijgen :hmm:

Mijn hart is wit en zwart !

18 Aug 2013, 19:44
forumlegende

Die ene goede bal van Van Damme vermelden is terecht, maar die 87 slechte ook dan. Waar soms passen van 5 meter bijzaten.

Ik hoor dat allemaal graag dat Janssens zegt dat hij niet naar namen kijkt, de realiteit is anders...

Ik hoop dat die Van Steenbrugge de "missing link" is! :EA:

18 Aug 2013, 19:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 16