versterkingen volgend seizoen - Pagina 24 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Titus schreef:
Ik heb ook het nieuwsblad en kzie dus niks staan van Kjell die terug zou komen ze.

Om verder te prate over Haentjes, ik vind het heel goed dat ze de eigen jeugd een kans geven, maar momenteel primeert het behoud en Haentjes heeft al aangetoond in de matchen die hij speelde dat hij -voorlopig- toch nog serieus tekort komt. Straetman die inderdaad nog niet veel gespeeld heeft, heeft me in de tijd die hij gespeeld heeft al meer bekoord dan Haentjes. Sorry maar het is zo ik wil hier zeker niet ne jeugdspeler afbreken, maar nu telt eerst het behoud!

Je moet onder de titel RG-Zeehaven kijken en dan staat er: Kjell Van Der Haeghen vertrekt op het einde van het seizoen. Hij keert in principe terug naar Eendracht Aalst.
Voor wat die principe staat is mij wel een raadsel, die is toch niet uitgeleend?

21 Apr 2006, 16:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
janos schreef:
Titus schreef:
Ik heb ook het nieuwsblad en kzie dus niks staan van Kjell die terug zou komen ze.

Om verder te prate over Haentjes, ik vind het heel goed dat ze de eigen jeugd een kans geven, maar momenteel primeert het behoud en Haentjes heeft al aangetoond in de matchen die hij speelde dat hij -voorlopig- toch nog serieus tekort komt. Straetman die inderdaad nog niet veel gespeeld heeft, heeft me in de tijd die hij gespeeld heeft al meer bekoord dan Haentjes. Sorry maar het is zo ik wil hier zeker niet ne jeugdspeler afbreken, maar nu telt eerst het behoud!

Je moet onder de titel RG-Zeehaven kijken en dan staat er: Kjell Van Der Haeghen vertrekt op het einde van het seizoen. Hij keert in principe terug naar Eendracht Aalst.
Voor wat die principe staat is mij wel een raadsel, die is toch niet uitgeleend?

Misschien hebt gij en gazet uit een andere regio, want ik zie het dus ni e. Nuja Kjell terug ik zou het niet erg hebben. Kan als em wil een dijk van een match spelen, maar kan zoals eerder gezegd ook serieus teleur stellen. Ik zou blij zijn moest het zo zijn hij kan voetballen da eeft em bewezen. Er zijn er hier weer sterk tegen da was al zo vanaf hij hier speelde wat diene jongen jullie misdaan heeft weet ik ni ze. Als ge ziet dat die da ier zo kritiek geven sukkelaars gelijk De Langhe tot het einde verdedigde da vinnek toch wa raar ze.

21 Apr 2006, 17:26
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Titus schreef:
Om verder te prate over Haentjes, ik vind het heel goed dat ze de eigen jeugd een kans geven, maar momenteel primeert het behoud en Haentjes heeft al aangetoond in de matchen die hij speelde dat hij -voorlopig- toch nog serieus tekort komt.

Straetman heeft mij in de verste verte zeker nog niet meer overtuigd dan Haentjes. Een transfer heeft echter bij het publiek altijd recht op een slechte pass meer dan één van uw eigen jeugdspelers. Ge kunt moeilijk zeggen dat Haentjes echt al zoveel kansen kreeg. Opkomen als 't kalf verdronken is, kan je moeilijk een kans noemen.
Of ge nu Haentjes of Straetman opstelt, dat zal zondag zeker niet het verschil vormen tussen winst of geen winst. Dat verschil zal sowieso van andere spelers moeten komen. Bijgevolg kiest ge in zo'n geval altijd beter voor uw eigen spelers in plaats van voor de beloften van iemand anders.

21 Apr 2006, 17:44
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Iendracht02 schreef:
Titus schreef:
Om verder te prate over Haentjes, ik vind het heel goed dat ze de eigen jeugd een kans geven, maar momenteel primeert het behoud en Haentjes heeft al aangetoond in de matchen die hij speelde dat hij -voorlopig- toch nog serieus tekort komt.

Straetman heeft mij in de verste verte zeker nog niet meer overtuigd dan Haentjes. Een transfer heeft echter bij het publiek altijd recht op een slechte pass meer dan één van uw eigen jeugdspelers. Ge kunt moeilijk zeggen dat Haentjes echt al zoveel kansen kreeg. Opkomen als 't kalf verdronken is, kan je moeilijk een kans noemen.
Of ge nu Haentjes of Straetman opstelt, dat zal zondag zeker niet het verschil vormen tussen winst of geen winst. Dat verschil zal sowieso van andere spelers moeten komen. Bijgevolg kiest ge in zo'n geval altijd beter voor uw eigen spelers in plaats van voor de beloften van iemand anders.

en toch is straetman beter

21 Apr 2006, 18:41
Junior

da vindt ik ook

21 Apr 2006, 19:51
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Titus schreef:
janos schreef:
Titus schreef:

Misschien hebt gij en gazet uit een andere regio, want ik zie het dus ni e.

Idd. Het zal daar aan liggen.

21 Apr 2006, 23:43
Nationale Ploeg

Jawadde jongens daar is onze rechtsback ze, Jurgen Landuyt.

22 Apr 2006, 0:32
Ancien

Leeftijd: 45
wohohohohoho, wa nen transfer! :ooo:

hiejl sterk bezig, moetek zeggen

22 Apr 2006, 0:34
Nationale Ploeg

Het kan toch ni dat wij met zo een ploeg in vierde zouden/zullen aantreden.

22 Apr 2006, 0:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

olaaaaaaaa :kwijl:

22 Apr 2006, 0:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
amai zeer goeien transfer  :ooo:  :goe:

22 Apr 2006, 8:53
Nationale Ploeg

Inderdaad, eindelijk worden er geen grote namen gekocht maar een ploeg die op alle posities voldoende sterk zal zijn.  Op transfergebied zijn ze goed bezig, 'k hoop dat ze het financieel rond krijgen, we hebben verdorie nu al een ploeg die kan meedoen voor de titel in derde...

22 Apr 2006, 9:30
Freak

Leeftijd: 42
jawadde, noste jaar es geen degradatievoetbal  :dans: ni in 4de en uk ni in 3de me azo een ploeg

22 Apr 2006, 9:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Verbechio schreef:
jawadde, noste jaar es geen degradatievoetbal :dans: ni in 4de en uk ni in 3de me azo een ploeg

Hoe? Kdacht wat we het zo moeilijk zouden hebben bij degradatie ?

Ik kan u nimmer volgen zelle  :huh:

;-)

22 Apr 2006, 9:56
Freak

Leeftijd: 42
sportief ni e. ja jonges, ier moeje toch echt alles uitlegge ze  :coolen:

22 Apr 2006, 10:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 106