|
|
| Pagina 198 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 196 197 198 199 200 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Rode Duivels
Dat denk ik ook. Er zijn toch technische mogelijkheden genoeg zeker...
|
| 11 Jun 2013, 16:35 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
kwa looks viel de vrouwen spionkop toch mee?
|
| 12 Jun 2013, 0:07 |
|
|
Freak
Kapitein Vincent Kompany is twee tot vier weken out met de liesblessure die hij bij zijn club Manchester City opliep. Dat vernam Bart Lagae, de redacteur van Het Nieuwsblad in Engeland, uit goede brond. Daardoor mist Kompany zo goed als zeker de
levensbelangrijke WK-kwalificatiewedstrijd tegen Schotland |
| 20 Aug 2013, 14:49 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Kompany, superspeler. Maar o zo blessuregevoelig.
|
| 20 Aug 2013, 21:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Chelsea speelt zonder De Bruyne en zonder Lukaku. 1-1 bij de rust. Na een own-goal van Luna kwam Chelsea op voorsprong, net voor rust kwam de gelijkmaker van... Benteke.
|
| 21 Aug 2013, 21:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Inderdaad. Ik weet niet wat die Ivanovic had gegeten, maar die moest niet onderdoen voor een Materrazzi bijvoorbeeld. Die kon echt zijn ellebogen niet thuishouden.
|
| 21 Aug 2013, 23:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
De Jean schreef: Chelsea speelt zonder De Bruyne en zonder Lukaku. 1-1 bij de rust. Na een own-goal van Luna kwam Chelsea op voorsprong, net voor rust kwam de gelijkmaker van... Benteke. Waarom deed De Bruyne niet mee? Van Lukaku vraag ik het niet omdat die gewoon te zwak is natuurlijk. |
| 22 Aug 2013, 10:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Omdat ge daar met Oscar, Mata, Schurle, Hazard ook nog andere kalibers hebt lopen?
Lukaku viel trouwens degelijk in, liet meer zien dan Ba. |
| 22 Aug 2013, 10:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jeroen schreef: Omdat ge daar met Oscar, Mata, Schurle, Hazard ook nog andere kalibers hebt lopen? Lukaku viel trouwens degelijk in, liet meer zien dan Ba. Dat weet ik ook wel. Ik begrijp niet waarom je in deze fase van de competitie al moet beginnen roteren. Als je de vorige wedstrijd ijzersterk speelt moet je de volgende wedstrijd altijd starten in mijn ogen. Is mogelijk, ik blijf hem te zwak vinden (voor de internationale top -zoals Chelsea- voor alle duidelijkheid). |
| 22 Aug 2013, 10:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik vind hem heel sterk, komt altijd heel veel dreiging van uit (zie bv. België - Frankrijk), er kwam meer gevaar van hem dan Hazard.
Maar De Bruyne was echt niet zo ijzersterk zijn eerste match in de competitie, en het is zijn eerste seizoen bij een topclub, ik denk dat het niet slecht is dat er geroteerd wordt, want een volledig seizoen er staan op dat niveau zal hij nog niet kunnen denk ik. |
| 22 Aug 2013, 10:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Voor mij is het ook een raadsel waarom Kevin niet meedeed. Misschien een manier voor Mourinho om Kevin toch duidelijk te maken dat hij moet blijven presteren? Misschien was hij iets minder scherp op training? Hij heeft Schürle en die Nederlander laten invallen, die alletwee ook op de flank spelen. Kan als statement wel tellen.
De José zal wel weten waar hij mee bezig is zeker? Lukaku is gretig ingevallen en liet inderdaad meer zien dan Ba. Maar als Rooney of Eto'o naar Chelsea komen zal hij weinig spelen vrees ik. Spijtig, want ik vind hem elke match een beetje beter. Benteke is wel een klasse sterker, dat blijft duidelijk. |
| 22 Aug 2013, 10:45 |
|
|
forumlegende
Kielse Rat schreef: De Jean schreef: Chelsea speelt zonder De Bruyne en zonder Lukaku. 1-1 bij de rust. Na een own-goal van Luna kwam Chelsea op voorsprong, net voor rust kwam de gelijkmaker van... Benteke. Waarom deed De Bruyne niet mee? Van Lukaku vraag ik het niet omdat die gewoon te zwak is natuurlijk. De Bruyne stond niet in de basis omdat hij maandag zal starten op ManU. Vandaag mocht Mata ritme opdoen en kreeg Denba Ba waarschijnlijk zijn laatste kans! Uw mening over Lukaku slaat nergens op, hij is immens populair en speelt altijd vrij goed. |
| 22 Aug 2013, 11:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Jean schreef: Kielse Rat schreef: De Jean schreef: Chelsea speelt zonder De Bruyne en zonder Lukaku. 1-1 bij de rust. Na een own-goal van Luna kwam Chelsea op voorsprong, net voor rust kwam de gelijkmaker van... Benteke. Waarom deed De Bruyne niet mee? Van Lukaku vraag ik het niet omdat die gewoon te zwak is natuurlijk. De Bruyne stond niet in de basis omdat hij maandag zal starten op ManU. Vandaag mocht Mata ritme opdoen en kreeg Denba Ba waarschijnlijk zijn laatste kans! Uw mening over Lukaku slaat nergens op, hij is immens populair en speelt altijd vrij goed. Kem de match gezien en ik moet zeggen Demba Ba was een dikke nul over gans de lijn, dan was Lukaku bij zijn invalbeurt stukken beter. _________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Aug 2013, 11:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik vind als spits en afwerker Benteke beter, maar puur als voetballer vind ik Lukaku toch completer dan Benteke.
Laat Lukaku nog een jaar bij West Brom meedraaien en hij legt er ook > 20 in het mandje. Bij de rode duivels akoord dat Benteke nu eventjes de voorkeur geniet, maar ik vind op dit moment het verschil zelfs niet bijzonder groot. Laat staan naar de toekomst toe. Tegen Frankrijk vond ik Romelu itt de commentator en veel reacties op het internet trouwens zeer goed spelen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Aug 2013, 12:30 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38 Berichten: 94 Leeftijd: 106 Locatie: Oilsjt |
Bram schreef: Ik vind als spits en afwerker Benteke beter, maar puur als voetballer vind ik Lukaku toch completer dan Benteke. Laat Lukaku nog een jaar bij West Brom meedraaien en hij legt er ook > 20 in het mandje. Bij de rode duivels akoord dat Benteke nu eventjes de voorkeur geniet, maar ik vind op dit moment het verschil zelfs niet bijzonder groot. Laat staan naar de toekomst toe. Tegen Frankrijk vond ik Romelu itt de commentator en veel reacties op het internet trouwens zeer goed spelen. Ik zie lukaku ook graag spelen...maar ik vind het verschil met benteke wel groot ze... benteke staat , vind ik , al veel verder qua inzicht en techniek... Kvind benteke trouwens ne completere en slimmere voetballer dan lukaku ze op deze moment... _________________ <3 1919 <3 |
| 22 Aug 2013, 12:53 |
|
| Pagina 198 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 196 197 198 199 200 … 242 Volgende |