|
|
| Pagina 815 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 813 814 815 816 817 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Je kan ook moeilijk de ogen sluiten voor deze gruwel,moest het hier over Hitler gaan,men zou hier andere commentaren lezen.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Aug 2013, 16:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bij een stierengevecht in het Spaanse Villarejo de Salvanés is een deelnemer gedood. De 42-jarige man overleed nadat een stier hem dodelijk in de borst had geraakt, zo melden de autoriteiten van de stad ten zuidoosten van de hoofdstad Madrid. De voor vandaag geplande stierengevechten zijn afgelast._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Aug 2013, 16:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bram schreef: Deze week toch nog eens herbevestigd; voor diegenen die het nog niet wouden zien: onder Obama is USA identiek hetzelfde gebleven, alleen nog wat hypocrieter en beter vermomd dan onder Bush. Bwah, als Amerika tussenkomt is het iets, dan is het oorlogszuchtig enz...doen ze niks, dan wordt er gevraagd waarom ze nikske doen... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 31 Aug 2013, 17:14 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
als ze er indertijd nie tussenkwamen waren we nu Duitsers(al kan dat een voordeel zijn
|
| 31 Aug 2013, 17:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
DavidSeal schreef: Bram schreef: Deze week toch nog eens herbevestigd; voor diegenen die het nog niet wouden zien: onder Obama is USA identiek hetzelfde gebleven, alleen nog wat hypocrieter en beter vermomd dan onder Bush. Bwah, als Amerika tussenkomt is het iets, dan is het oorlogszuchtig enz...doen ze niks, dan wordt er gevraagd waarom ze nikske doen... De VN misschien eerst hun ding laten doen ? Na 2 jaar ogen toe houden, komt het plots op nen dag of 2 aan. Ni zjieveren hé _________________ If you never try, you'll never know |
| 31 Aug 2013, 19:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Dat die Amerikanen zich in die wespennest gaan moeien is hun zaak. Maar denken ze er wel aan dat diegene die ze gaan steunen de werkelijke terroristen zijn, zijn ze er zich van bewust dat de mogelijke wapens die ze gaan leveren aan de rebellen rechtstreeks naar Al Qaeda zullen gaan en achteraf zullen gebruikt worden tegen hen?
Nogmaals, laat die domme Amerikanen maar doen, maar ik vind niet dat wij daar een standpunt moeten in nemen. En als een land als België dan al de kant van de rebellen zou kiezen en ze ook effectief zou gaan steunen door humanitaire acties of ik weet niet wat, dan distantieer ik me hier liefst van. |
| 01 Sep 2013, 9:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
binnen onafzienbare tijd zullen we onze kachel terug moeten aansteken.
Wie 'stoofhout' wil kan het bij mij gratis bekomen. Wie interesse heeft stuur pb. _________________ WOEF |
| 01 Sep 2013, 11:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bram schreef: DavidSeal schreef: Bram schreef: Deze week toch nog eens herbevestigd; voor diegenen die het nog niet wouden zien: onder Obama is USA identiek hetzelfde gebleven, alleen nog wat hypocrieter en beter vermomd dan onder Bush. Bwah, als Amerika tussenkomt is het iets, dan is het oorlogszuchtig enz...doen ze niks, dan wordt er gevraagd waarom ze nikske doen... De VN misschien eerst hun ding laten doen ? Na 2 jaar ogen toe houden, komt het plots op nen dag of 2 aan. Ni zjieveren hé Ik zjiever niet, mijn beste, ik zjiever niet. Dat is gewoon MIJN gedacht hierover. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 01 Sep 2013, 13:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: Zienaa schreef: Dat die Amerikanen zich in die wespennest gaan moeien is hun zaak. Maar denken ze er wel aan dat diegene die ze gaan steunen de werkelijke terroristen zijn, zijn ze er zich van bewust dat de mogelijke wapens die ze gaan leveren aan de rebellen rechtstreeks naar Al Qaeda zullen gaan en achteraf zullen gebruikt worden tegen hen? Nogmaals, laat die domme Amerikanen maar doen, maar ik vind niet dat wij daar een standpunt moeten in nemen. En als een land als België dan al de kant van de rebellen zou kiezen en ze ook effectief zou gaan steunen door humanitaire acties of ik weet niet wat, dan distantieer ik me hier liefst van. Denk je nu echt dat de Amerikanen niet weten wie die rebellen zijn? En het mogen dan wel domme Amerikanen zijn, maar ik ben hen toch dankbaar dat ze 69 jaar geleden mijn grootouders zijn komen bevrijden. Ik hoop voor hen dat ze het weten, hoe zijn ze indertijd met de Taliban uitgespeeld? |
| 01 Sep 2013, 14:01 |
|
|
Zienaa schreef: Bomber schreef: Zienaa schreef: Dat die Amerikanen zich in die wespennest gaan moeien is hun zaak. Maar denken ze er wel aan dat diegene die ze gaan steunen de werkelijke terroristen zijn, zijn ze er zich van bewust dat de mogelijke wapens die ze gaan leveren aan de rebellen rechtstreeks naar Al Qaeda zullen gaan en achteraf zullen gebruikt worden tegen hen? Nogmaals, laat die domme Amerikanen maar doen, maar ik vind niet dat wij daar een standpunt moeten in nemen. En als een land als België dan al de kant van de rebellen zou kiezen en ze ook effectief zou gaan steunen door humanitaire acties of ik weet niet wat, dan distantieer ik me hier liefst van. Denk je nu echt dat de Amerikanen niet weten wie die rebellen zijn? En het mogen dan wel domme Amerikanen zijn, maar ik ben hen toch dankbaar dat ze 69 jaar geleden mijn grootouders zijn komen bevrijden. Ik hoop voor hen dat ze het weten, hoe zijn ze indertijd met de Taliban uitgespeeld? Het gaat hem niet over de Taliban e,het gaat over die chemische klodden dat ze op onschuldige burgers hebben gebruikt. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Sep 2013, 14:05 |
|
|
Bakkie schreef: Het gaat hem niet over de Taliban e,het gaat over die chemische klodden dat ze op onschuldige burgers hebben gebruikt. Da weet ik, en het enige opportune in deze situatie is het vernietigen van de installaties waar die zaken opgeslagen liggen. Echt ten oorlog trekken tegen Syrië en Assad afzetten is het slechtste wat ze kunnen doen. Is Irak zoveel beter geworden na Saddam? Of is het Egypte beter vergaan na de val van Moebarak? Assad verjagen zorgt ervoor dat Syrië zal veranderen in een puur islamitische staat waarin alle niet-soennieten zullen onderdrukt worden. Binnen de kortste keren is het ginder terug mis. Voor héél het midden-oosten is er geen enkele deftige oplossing, ze moeten gewoon die periode door op weg naar stabiliteit. Europa is ook eeuwen lang één groot slagveld geweest om te komen tot de situatie die het nu is. |
| 01 Sep 2013, 14:10 |
|
|
Zienaa schreef: Bakkie schreef: Het gaat hem niet over de Taliban e,het gaat over die chemische klodden dat ze op onschuldige burgers hebben gebruikt. Da weet ik, en het enige opportune in deze situatie is het vernietigen van de installaties waar die zaken opgeslagen liggen. Echt ten oorlog trekken tegen Syrië en Assad afzetten is het slechtste wat ze kunnen doen. Is Irak zoveel beter geworden na Saddam? Of is het Egypte beter vergaan na de val van Moebarak? Assad verjagen zorgt ervoor dat Syrië zal veranderen in een puur islamitische staat waarin alle niet-soennieten zullen onderdrukt worden. Binnen de kortste keren is het ginder terug mis. Voor héél het midden-oosten is er geen enkele deftige oplossing, ze moeten gewoon die periode door op weg naar stabiliteit. Europa is ook eeuwen lang één groot slagveld geweest om te komen tot de situatie die het nu is. Dit zal ook het enige zijn dat ze gaan doen volgens mij. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Sep 2013, 14:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
DavidSeal schreef: Bram schreef: DavidSeal schreef: Bwah, als Amerika tussenkomt is het iets, dan is het oorlogszuchtig enz...doen ze niks, dan wordt er gevraagd waarom ze nikske doen... De VN misschien eerst hun ding laten doen ? Na 2 jaar ogen toe houden, komt het plots op nen dag of 2 aan. Ni zjieveren hé Ik zjiever niet, mijn beste, ik zjiever niet. Dat is gewoon MIJN gedacht hierover. Dat het zjiever was heeft Obama ondertussen zelf bevestigd hoor ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Sep 2013, 23:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Laat die Tsjoeken daar gewoon hun ding doen hé zeg. De dictators in het Midden-Oosten brachten tenminste stabiliteit en relatieve rust. Het is duidelijk wat er gebeurt als ze weg vallen en welke idioten in de leegte springen.
|
| 02 Sep 2013, 10:57 |
|
|
|
| 02 Sep 2013, 13:33 |
|
| Pagina 815 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 813 814 815 816 817 … 885 Volgende |