|
|
| Pagina 199 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 197 198 199 200 201 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bericht Re: Rode Duivels
Jozefken1919 schreef: Bram schreef: Ik vind als spits en afwerker Benteke beter, maar puur als voetballer vind ik Lukaku toch completer dan Benteke. Laat Lukaku nog een jaar bij West Brom meedraaien en hij legt er ook > 20 in het mandje. Bij de rode duivels akoord dat Benteke nu eventjes de voorkeur geniet, maar ik vind op dit moment het verschil zelfs niet bijzonder groot. Laat staan naar de toekomst toe. Tegen Frankrijk vond ik Romelu itt de commentator en veel reacties op het internet trouwens zeer goed spelen. Ik zie lukaku ook graag spelen...maar ik vind het verschil met benteke wel groot ze... benteke staat , vind ik , al veel verder qua inzicht en techniek... Kvind benteke trouwens ne completere en slimmere voetballer dan lukaku ze op deze moment... Da's ongelofelijk welke progressie dat die al heeft gemaakt, voor Lukaku daarentegen zal het er gewoon op aan komen veel speelkansen te krijgen. _________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Aug 2013, 14:33 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Ook niet vergeten dat Lukaku een dikke twee jaar jonger is dan Benteke.
|
| 22 Aug 2013, 15:37 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Kielse Rat schreef: Jeroen schreef: Omdat ge daar met Oscar, Mata, Schurle, Hazard ook nog andere kalibers hebt lopen? Lukaku viel trouwens degelijk in, liet meer zien dan Ba. Dat weet ik ook wel. Ik begrijp niet waarom je in deze fase van de competitie al moet beginnen roteren. Als je de vorige wedstrijd ijzersterk speelt moet je de volgende wedstrijd altijd starten in mijn ogen. Is mogelijk, ik blijf hem te zwak vinden (voor de internationale top -zoals Chelsea- voor alle duidelijkheid). Denk dat ge de matchen van De Bruyne nog niet goed bekeken hebt,op Servïe onder andere Vind hem bij de Rode Duivels altijd bij de betere en momenteel is dat internationale top |
| 22 Aug 2013, 23:44 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 20 Mei 2008, 16:03 Berichten: 253 Leeftijd: 45 Locatie: Herdersem |
acrid schreef: Kielse Rat schreef: Jeroen schreef: Omdat ge daar met Oscar, Mata, Schurle, Hazard ook nog andere kalibers hebt lopen? Lukaku viel trouwens degelijk in, liet meer zien dan Ba. Dat weet ik ook wel. Ik begrijp niet waarom je in deze fase van de competitie al moet beginnen roteren. Als je de vorige wedstrijd ijzersterk speelt moet je de volgende wedstrijd altijd starten in mijn ogen. Is mogelijk, ik blijf hem te zwak vinden (voor de internationale top -zoals Chelsea- voor alle duidelijkheid). Denk dat ge de matchen van De Bruyne nog niet goed bekeken hebt,op Servïe onder andere Vind hem bij de Rode Duivels altijd bij de betere en momenteel is dat internationale top Ik vermoed dat Kielse Rat hier doelt op Lukaku en niet op De Bruyne (als zijnde te zwak voor de internationale top). |
| 23 Aug 2013, 8:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ja natuurlijk. Dat bedoel ik inderdaad. De Bruyne is internationale klasse! Lukaku zit daar naar mijn bescheiden mening (nu nog?) onder. Als Chelsea trouwens kampioen zal willen spelen moeten ze zich vooraan versterken, wat ze denk ik ook zullen doen.
Van de Rode Duivels zijn voor mij nu vooral De Bruyne, Courtois en Kompany internationale top. |
| 23 Aug 2013, 9:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Kielse Rat schreef: Ja natuurlijk. Dat bedoel ik inderdaad. De Bruyne is internationale klasse! Lukaku zit daar naar mijn bescheiden mening (nu nog?) onder. Als Chelsea trouwens kampioen zal willen spelen moeten ze zich vooraan versterken, wat ze denk ik ook zullen doen. Van de Rode Duivels zijn voor mij nu vooral De Bruyne, Courtois en Kompany internationale top. Denk dat dat toch nog van pas zal komen de volgende jaren ook, er zijn jongens bij die nu al top zijn (en zelfs nog groeimarge hebben) en jongens bij wie het binnen dit en 2-3 jaar wel het geval zal zijn. Laat ons treffelijk presteren op het WK in Brazilie, en op het EK in Frankrijk (waar we al van slechte wil gaan moeten zijn dat we ons niet bij de 24 deelnemene landen gaan kunnen kwalificeren) zal het pas echt top zijn. Wel één kantekening, het voetbal is nog altijd niet van het niveau van een nummer 6 (of 7 ?) op de Fifa-ranking vind ik nochtans hoor. Echt wervelend voetbal hebben we nog niet kunnen brengen. Maar laat ze dat dan maar sparen voor op het tornooi zelf. _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Aug 2013, 12:23 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Kielse Rat schreef: Ja natuurlijk. Dat bedoel ik inderdaad. De Bruyne is internationale klasse! Lukaku zit daar naar mijn bescheiden mening (nu nog?) onder. Als Chelsea trouwens kampioen zal willen spelen moeten ze zich vooraan versterken, wat ze denk ik ook zullen doen. Van de Rode Duivels zijn voor mij nu vooral De Bruyne, Courtois en Kompany internationale top. dan ist goe ![]() |
| 23 Aug 2013, 20:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Dat Lukaku (nog) geen internationale topper is, dat is wel duidelijk maar om hem nu die vijfde penalty te laten trappen, 't is toch niet erg wijs van Mourinho... Wilmots zal ook content zijn!
|
| 30 Aug 2013, 23:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Die jongen heef een ferme klets in zijn gezicht gekregen, dat is zeker. Was helemaal gebroken.
Wel mooi dat David Luiz en Van Buyten (!) hem direct gingen troosten. |
| 31 Aug 2013, 10:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
zo wordt ge ne groten, met vallen en opstaan. Ik vind het erger voor Lukaku dat ze Eto'o binnenhalen en NOG ALTIJD in Torres geloven. Twas ne fantastische speler bij Atletico mor is nu nog een schim van El Nino
_________________ www.spionkoplede.com |
| 31 Aug 2013, 11:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Als ze Demba Ba nog van de hand doen blijft de situatie uiteindelijk ongeveer dezelfde voor hem.
In de eerste wedstrijden heeft hij eigenlijk wel heel weinig speelgelegenheid gekregen. Op dat gebied ziet het er niet zo goed uit. |
| 31 Aug 2013, 12:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Mariner schreef: zo wordt ge ne groten, met vallen en opstaan. Ik vind het erger voor Lukaku dat ze Eto'o binnenhalen en NOG ALTIJD in Torres geloven. Twas ne fantastische speler bij Atletico mor is nu nog een schim van El Nino Kheb toch liever Torres dan Lukaku in mijn ploeg hoor. |
| 02 Sep 2013, 10:37 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
Kielse Rat schreef: Mariner schreef: zo wordt ge ne groten, met vallen en opstaan. Ik vind het erger voor Lukaku dat ze Eto'o binnenhalen en NOG ALTIJD in Torres geloven. Twas ne fantastische speler bij Atletico mor is nu nog een schim van El Nino Kheb toch liever Torres dan Lukaku in mijn ploeg hoor. Zonder enige twijfel. Brute power genoeg, maar een absoluut gebrek aan basistechniek, startsnelheid en echt torinstinct zijn beperkingen die dikke Lu imo nooit meer volledig inhaalt tov absolute topspitsen. Zie hem zeker een geslaagde ( buit€nlands€) carrière maken,... maar niet bij dé topclubs. Bij Chelski pakt hij toch gewoon best zijn valies nu. Op die leeftijd wil je toch vooral spelen? |
| 02 Sep 2013, 13:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Lukaku zou uitgeleend worden aan Everton.
|
| 02 Sep 2013, 21:53 |
|
|
didi schreef: Kielse Rat schreef: Mariner schreef: zo wordt ge ne groten, met vallen en opstaan. Ik vind het erger voor Lukaku dat ze Eto'o binnenhalen en NOG ALTIJD in Torres geloven. Twas ne fantastische speler bij Atletico mor is nu nog een schim van El Nino Kheb toch liever Torres dan Lukaku in mijn ploeg hoor. Zonder enige twijfel. Brute power genoeg, maar een absoluut gebrek aan basistechniek, startsnelheid en echt torinstinct zijn beperkingen die dikke Lu imo nooit meer volledig inhaalt tov absolute topspitsen. Zie hem zeker een geslaagde ( buit€nlands€) carrière maken,... maar niet bij dé topclubs. Bij Chelski pakt hij toch gewoon best zijn valies nu. Op die leeftijd wil je toch vooral spelen? Den torres van bij Atletico dan? _________________ www.spionkoplede.com |
| 04 Sep 2013, 13:08 |
|
| Pagina 199 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 197 198 199 200 201 … 242 Volgende |