versterkingen volgend seizoen - Pagina 26 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
'k was verschote van de morgen as ik de krant zag.Weeral nen transfer,ze zitte dus echt ni stil.En weer kan hij mij bekoren,de nieuwe speler.Straks hebbe we nog een kampioenenploeg :fluit:

22 Apr 2006, 12:38
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Ons ploeg voor volgend seizoen is zo goed al rond en het seizoen is nog ni een gedaan. Ze zijn er vroeg bij. Al blijf ik het raar vinden moesten deze jongens in Vierde aantreden. Landuyt is al nen serieuzen transfer voor derde...

22 Apr 2006, 12:44
Freak

Leeftijd: 42
Keeper        Andy Vandenabeele
Back rechts:  Jurgen Landuyt
Back links:   Joachim Van Holm
Centraal:     Gregory Vandenbulcke
Centraal:     Michael Seminck
Flank rechts: Tim Aelbrecht
Flank links:  Davy Claessens
Centraal mid: Arne Dugardeyn
Centraal mid: Dries Mertens
Aanval:       Simon Glorieux
Aanval:       Thomas Troch

En een volledige bank edde uk al me Sulmon, Lorré, Verheyden, Haentjens, Vanbelle, Vandijck, Wambacq

22 Apr 2006, 12:55
Ancien

Leeftijd: 38
Verbechio schreef:
Keeper        Andy Vandenabeele
Back rechts:  Jurgen Landuyt
Back links:   Joachim Van Holm
Centraal:     Gregory Vandenbulcke
Centraal:     Michael Seminck
Flank links:  Davy Claessens
Aanval:       Simon Glorieux
Aanval:       Thomas Troch

En een volledige bank edde uk al me Sulmon, Lorré, Verheyden, Haentjens, Vanbelle, Vandijck, Wambacq

De bank is toch niet van de sterkste naar mijn mening, nog ne goeie spits zou geen overbodige luxe zijn, denk ik.
Maar het bestuur zal daar wel mee bezig zijn zeker

22 Apr 2006, 12:57
Freak

idd mor ver vanachter ne Vanbelle en int middenveld ne Lorré en Verheyden, dor ist wel al vrij ok vink. just vaveur idd. ook wetende da Troch nen hangende spits es en Glorieux gene echte afwerker

22 Apr 2006, 12:59
Nationale Ploeg

s@té schreef:
Verbechio schreef:
Keeper Andy Vandenabeele
Back rechts: Jurgen Landuyt
Back links: Joachim Van Holm
Centraal: Gregory Vandenbulcke
Centraal: Michael Seminck
Flank links: Davy Claessens
Aanval: Simon Glorieux
Aanval: Thomas Troch

De bank is toch niet van de sterkste naar mijn mening, nog ne goeie spits zou geen overbodige luxe zijn, denk ik.
Maar het bestuur zal daar wel mee bezig zijn zeker

Spits mag inderdaad nog, maar as ge ziet dat in verbechio zijn basis 11 al Sulmon (of ne heel ervaren en goeie Vandenabeele), Lorré, Verheyden (onderschat em nie, heb er al veel goe van gehoord) en vanbelle hebt, dan kunde nu toch nie direct klagen he.

Ge moet nu nie direct verwachten da we den Beker van Belgie gaan winnen he (alhoewel, bestuur, plz? :D)

22 Apr 2006, 13:04
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Alweer ne schitterende transfer naar normen van 3de klasse.

Het belooft echt eens een positief getint seizoen te worden volgend jaar.

22 Apr 2006, 13:04
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Website: http://www.iendracht.be
WLM: [email protected]
Verbechio schreef:
Keeper Andy Vandenabeele
Back rechts: Jurgen Landuyt
Back links: Joachim Van Holm
Centraal: Gregory Vandenbulcke
Centraal: Michael Seminck
Flank links: Davy Claessens
Aanval: Simon Glorieux
Aanval: Thomas Troch

Dienen Vandenabeele moet eerst nog Sulmon uit de goal krijgen...

22 Apr 2006, 13:27
Freak

em zal wel de nieve nr 1 werren, let op mijn woorden ;)

22 Apr 2006, 13:48
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Zeg jongens, er zijn er hier die nog zeggen "dat moet er nog bij en op die plaats zitten we nog krap en ons bestuur zzal daar nog mee bezig zijn ..."
Denken jullie niet dat het zo stillaan zal afgelopen zijn met transfers doen? Ze binnenhalen is één ding, maar daarna moet je ze wel nog een heel jaar blijven betalen, om dan nog maar te zwijgen van de zware afbetaling die dit bestuur ongetwijfeld nog aan Peter Garré te doen heeft. Een spelerskern van 40 spelers kan je in derde, laat staan in vierde niet onderhouden, zenne. En dan nog, voetbal blijft voetbal en zelfs met een spelerskern van 40 ben je nooit van op voorhand zeker dat je je ambities, wat die ook moge zijn, zal kunnen waar maken.
Laten we dus maar even tevreden zijn met wat er tot hiertoe gekomen is en hopen dat we daarmee een goed klassement kunnen spelen, in plaats van te zeggen daar en daar en daar moet er nog iets bij. Toe zeg, je kan wel wat te gulzig zijn ook en 't financieel aspect uit het oog verliezen. Ge kunt trouwens maar me 11 tegelijk spelen en het heeft nu ook niet veel zin, het is zelfs een bijzonder slecht idee, om 10 goeie spelers met een heel lang gezicht het grootste stuk van het seizoen in uw reserven te laten spelen ...

Laatst gewijzigd door Iendracht02 op 22 Apr 2006, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.

22 Apr 2006, 13:53
Nationale Ploeg

Verbechio schreef:

Ja en das maar normaal ook vind ik. Sulmon is nen talentvolle keeper die rustig de tijd moet krijgen om te ontwikkelen, maar om er al nen onbetwistbaren titularis van te maken :zot: . Terbij Andy is nen ervaren keeper waar ik al enkele goeie dingen heb over gehoord.

22 Apr 2006, 13:54
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Titus schreef:
Verbechio schreef:

Ja en das maar normaal ook vind ik. Sulmon is nen talentvolle keeper die rustig de tijd moet krijgen om te ontwikkelen, maar om er al nen onbetwistbaren titularis van te maken :zot: . Terbij Andy is nen ervaren keeper waar ik al enkele goeie dingen heb over gehoord.

Het klassieke supportersverhaal: nieuw = beter.

Toe zeg, ge weet nog niet in welke reeks ge volgend jaar speelt en ge zijt hier al de plaatsen voor volgend seizoen aan het verdelen. Geduld is een schone deugd, jongens. 't Zou trouwens niet meer dan normaal zijn dat Van Den Abeele in de voorbereiding eerst eens moet bewijzen dat hij werrkelijk beter is dan Sulmon.

22 Apr 2006, 13:59
Nationale Ploeg

Bomber schreef:
toe zeg, iedereen zegt hier ook maar wat HIJ/ZIJ graag zou zien gebeuren he...
Tis nu ni da wij bepalen wat het bestuur van transfers doet en de trainer zijn opstelling dicteren he

:coolen:

Voila natuurlijk moet em hem eerst bewijzen, want in de voorbereiding begint iedereen vanaf 0 of zo zou het toch moeten zijn. Ik zeg gewoon laat Sulmon rustig evolueren zonder al die druk op zijn schouders. En het is voor niemand slecht om een doelman met ervaring te hebben. Sorry als ik hierdoor de ploeg opstel :hmm: .

22 Apr 2006, 14:23
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Het enigste wat we nog nodig hebben is een scordende spits, type De Ridder. Maar ik vrees ervoor dat we die niet meer gaan kunnen betalen.

22 Apr 2006, 14:27
Nationale Ploeg

janos schreef:
Het enigste wat we nog nodig hebben is een scordende spits, type De Ridder. Maar ik vrees ervoor dat we die niet meer gaan kunnen betalen.

Ik ben al heel blij, want dit had ik zeker niet verwacht. Als ge ziet welke transfers wij als derdeklasser realiseren (Aelbrecht, Troch, Landuyt,...). En dan nog ne Van Holm, Dugardeyn die toch ene plaats hebben bij een ploeg in de subtop.

22 Apr 2006, 14:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 106