|
|
| Pagina 133 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 131 132 133 134 135 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Ex-spelers
sjeezer schreef: Ik had een tweet naar Coucke gestuurd met de vraag of KVO onze ex-spelers niet terug naar ons kan sturen met al die aankopen. Zijn antwoord was klaar en duidelijk :"No Way." Maar we mogen ze wel nog gaan bewonderen in Oostende... Schutterken, den dieje màg terugkeren. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Sep 2013, 17:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DavidSeal schreef: sjeezer schreef: Ik had een tweet naar Coucke gestuurd met de vraag of KVO onze ex-spelers niet terug naar ons kan sturen met al die aankopen. Zijn antwoord was klaar en duidelijk :"No Way." Maar we mogen ze wel nog gaan bewonderen in Oostende... Schutterken, den dieje màg terugkeren. Als hij daar op de bank blijft zitten zou het misschien met nieuwjaar zover kunnen zijn... |
| 02 Sep 2013, 17:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Josken11 schreef: DavidSeal schreef: sjeezer schreef: Ik had een tweet naar Coucke gestuurd met de vraag of KVO onze ex-spelers niet terug naar ons kan sturen met al die aankopen. Zijn antwoord was klaar en duidelijk :"No Way." Maar we mogen ze wel nog gaan bewonderen in Oostende... Schutterken, den dieje màg terugkeren. Als hij daar op de bank blijft zitten zou het misschien met nieuwjaar zover kunnen zijn... En waar zouden wij die dan zetten? Hebben Bogaerts, Lievens, Smet, De Neve, De Greef, Filipovic, Kompany en Wesley Van Belle al voor achterin??? En hebben met Kabeya, Van Damme en Van Steenbrugghe + weer Bogaerts en De Neve ook voldoende volk voor de controllerende rollen op het midden... Mag wel een einde komen zeker aan dat aantrekken van spelers??? Tenzij ze kunnen cutten op een drietal overbodige spelers tegen dan en iemand binnen kunnen halen die er 15 in het mandje kan leggen... Voor de rest, verder doen met wat er is... |
| 02 Sep 2013, 17:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
DT schreef: Josken11 schreef: DavidSeal schreef: Schutterken, den dieje màg terugkeren. Als hij daar op de bank blijft zitten zou het misschien met nieuwjaar zover kunnen zijn... En waar zouden wij die dan zetten? Hebben Bogaerts, Lievens, Smet, De Neve, De Greef, Filipovic, Kompany en Wesley Van Belle al voor achterin??? En hebben met Kabeya, Van Damme en Van Steenbrugghe + weer Bogaerts en De Neve ook voldoende volk voor de controllerende rollen op het midden... Mag wel een einde komen zeker aan dat aantrekken van spelers??? Tenzij ze kunnen cutten op een drietal overbodige spelers tegen dan en iemand binnen kunnen halen die er 15 in het mandje kan leggen... Voor de rest, verder doen met wat er is... Euh, ik ,had het eigenlijk over het feit dat Schutterken de enige is van dat 3-tal dat normaal deed toen ze met Oostende op bezoek kwamen. En daardoor zou hij nog mogen terugkeren wat mij betreft. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Sep 2013, 17:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Een klasbak zoals Moreels,zal die Berrier wel uit de ploeg houden.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Sep 2013, 18:13 |
|
|
Nationale Ploeg
hij is bedankt voor de mooie jaren hier, maar laat Moreels maar ferm waar hij is...
_________________ may the FORCE be with you. |
| 02 Sep 2013, 19:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: Josken11 schreef: DavidSeal schreef: Schutterken, den dieje màg terugkeren. Als hij daar op de bank blijft zitten zou het misschien met nieuwjaar zover kunnen zijn... En waar zouden wij die dan zetten? Hebben Bogaerts, Lievens, Smet, De Neve, De Greef, Filipovic, Kompany en Wesley Van Belle al voor achterin??? En hebben met Kabeya, Van Damme en Van Steenbrugghe + weer Bogaerts en De Neve ook voldoende volk voor de controllerende rollen op het midden... Mag wel een einde komen zeker aan dat aantrekken van spelers??? Tenzij ze kunnen cutten op een drietal overbodige spelers tegen dan en iemand binnen kunnen halen die er 15 in het mandje kan leggen... Voor de rest, verder doen met wat er is... Man, in ons verdedigend compartiment is er geen een die aan de hielen van Schutterken komt momenteel. |
| 02 Sep 2013, 22:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Josken11 schreef: DT schreef: Josken11 schreef: Als hij daar op de bank blijft zitten zou het misschien met nieuwjaar zover kunnen zijn... En waar zouden wij die dan zetten? Hebben Bogaerts, Lievens, Smet, De Neve, De Greef, Filipovic, Kompany en Wesley Van Belle al voor achterin??? En hebben met Kabeya, Van Damme en Van Steenbrugghe + weer Bogaerts en De Neve ook voldoende volk voor de controllerende rollen op het midden... Mag wel een einde komen zeker aan dat aantrekken van spelers??? Tenzij ze kunnen cutten op een drietal overbodige spelers tegen dan en iemand binnen kunnen halen die er 15 in het mandje kan leggen... Voor de rest, verder doen met wat er is... Man, in ons verdedigend compartiment is er geen een die aan de hielen van Schutterken komt momenteel. @ DavidSeal - ik reageerde op de post van Josken11 hoor @ Josken11 - Het mocht nog zo zijn - dat verandert toch helemaal niks aan de zaak? Feit is dat je mannen genoeg hebt nu voor achterin en je het daar dan maar moet mee doen. Zijn geen asielcentrum voor ex-spelers me dunkt al lijken we plots wel over heel veel financiële mogelijkheden te beschikken. We kunnen nu al twee elftallen opstellen en voor de Belgische tweede klasse is dat gewoon te veel. Bovendien: Niels was toe aan een nieuwe uitdaging en had te kennen gegeven om liever centraal in het veld te staan en niet langer op de backs... Na vorig jaar zal zijn mening waarschijnlijk niet al te veel veranderd zijn en zal die nog meer dan voorheen aan de bak kunnen waardoor een terugkeer naar ons volgens mij zelfs gewoon niet in Niels' kop speelt... Die gaat vol voor zijn stek vechten in eerste en terecht. En zou het dan toch ergens stoppen voor hem bij KVO - ploegen genoeg zenne, maar na 1,5 jaar al terugkeren? Ik denk het niet... |
| 03 Sep 2013, 9:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: Josken11 schreef: DT schreef: En waar zouden wij die dan zetten? Hebben Bogaerts, Lievens, Smet, De Neve, De Greef, Filipovic, Kompany en Wesley Van Belle al voor achterin??? En hebben met Kabeya, Van Damme en Van Steenbrugghe + weer Bogaerts en De Neve ook voldoende volk voor de controllerende rollen op het midden... Mag wel een einde komen zeker aan dat aantrekken van spelers??? Tenzij ze kunnen cutten op een drietal overbodige spelers tegen dan en iemand binnen kunnen halen die er 15 in het mandje kan leggen... Voor de rest, verder doen met wat er is... Man, in ons verdedigend compartiment is er geen een die aan de hielen van Schutterken komt momenteel. @ DavidSeal - ik reageerde op de post van Josken11 hoor @ Josken11 - Het mocht nog zo zijn - dat verandert toch helemaal niks aan de zaak? Feit is dat je mannen genoeg hebt nu voor achterin en je het daar dan maar moet mee doen. Zijn geen asielcentrum voor ex-spelers me dunkt al lijken we plots wel over heel veel financiële mogelijkheden te beschikken. We kunnen nu al twee elftallen opstellen en voor de Belgische tweede klasse is dat gewoon te veel. Bovendien: Niels was toe aan een nieuwe uitdaging en had te kennen gegeven om liever centraal in het veld te staan en niet langer op de backs... Na vorig jaar zal zijn mening waarschijnlijk niet al te veel veranderd zijn en zal die nog meer dan voorheen aan de bak kunnen waardoor een terugkeer naar ons volgens mij zelfs gewoon niet in Niels' kop speelt... Die gaat vol voor zijn stek vechten in eerste en terecht. En zou het dan toch ergens stoppen voor hem bij KVO - ploegen genoeg zenne, maar na 1,5 jaar al terugkeren? Ik denk het niet... Dat er veel te veel spelers zijn momenteel, daar moet je blind voor zijn om het niet te zien. En achterin lopen er nu eenmaal meerdere spelers die het niveau van tweede niet of niet meer aan kunnen. Als je onze verdediging nu al het tweede jaar op rij ziet en je denkt er over na dat De Schutter vertrok omdat je hem geen centrale rol wou beloven word je toch gek. Ik zeg enkel als hij daar op de bank blijft zitten ik hem terug zie keren. Niets meer niets minder. |
| 03 Sep 2013, 10:10 |
|
|
Ancien
Josken11 schreef: Dat er veel te veel spelers zijn momenteel, daar moet je blind voor zijn om het niet te zien. En achterin lopen er nu eenmaal meerdere spelers die het niveau van tweede niet of niet meer aan kunnen. Als je onze verdediging nu al het tweede jaar op rij ziet en je denkt er over na dat De Schutter vertrok omdat je hem geen centrale rol wou beloven word je toch gek. Ik zeg enkel als hij daar op de bank blijft zitten ik hem terug zie keren. Niets meer niets minder. In deze zin worden toch ook wat zaken bij elkaar gegooid hoor: 1) Ook met De Schutter in de ploeg hadden we serieus slechte cijfers inzake tegengoals (kijk maar eens naar de statistieken in ons eerste jaar in tweede) 2) Als een ploeg/club zich al gaat laten leiden door de wensen van individuele spelers, stop je er ook beter mee natuurlijk. Trainer is baas - of zou dat toch moeten zijn 3) Uitgekeken zijn op de club, de medemaats en de trainer waren minstens even grote drijfveren voor Niels om te vertrekken. Die centrale rol alleen zal het hem ook wel niet gedaan hebben... Soit, veel verdiensten voor Niels als ex-speler, maar zit niet wachten op zijn terugkeer en hij helemaal al niet denk ik. |
| 03 Sep 2013, 10:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Ik heb horen waaien dat de voetbalcarrière van Jens Podevijn er definitief zou opzitten, heeft iemand hier meer nieuws over. zou echt wel doodzonde zijn
![]() |
| 09 Sep 2013, 20:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
chunga schreef: Ik heb horen waaien dat de voetbalcarrière van Jens Podevijn er definitief zou opzitten, heeft iemand hier meer nieuws over. zou echt wel doodzonde zijn ![]() Vorige woensdag vertelde hij mij dat hij vorige week of was het nu deze week, nog geopereerd zou worden. Hij hoopt na de winterstop terug te kunnen spelen. Hij gelooft er dus wel nog in. _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 09 Sep 2013, 20:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
hansken schreef: chunga schreef: Ik heb horen waaien dat de voetbalcarrière van Jens Podevijn er definitief zou opzitten, heeft iemand hier meer nieuws over. zou echt wel doodzonde zijn ![]() Vorige woensdag vertelde hij mij dat hij vorige week of was het nu deze week, nog geopereerd zou worden. Hij hoopt na de winterstop terug te kunnen spelen. Hij gelooft er dus wel nog in. |
| 09 Sep 2013, 20:58 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
O(u)de Thompson heeft de staff van VW Hamme overtuigd van zijn kwaliteiten en heeft een contract getekend.
![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 18 Sep 2013, 22:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
davy1919 schreef: O(u)de Thompson heeft de staff van VW Hamme overtuigd van zijn kwaliteiten en heeft een contract getekend. ![]() Die is blijkbaar nog maar 32. En hij speelde bij ons al als ene van 60. |
| 19 Sep 2013, 8:26 |
|
| Pagina 133 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 131 132 133 134 135 … 215 Volgende |