|
|
| Pagina 28 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
waly 2 schreef: ik denk dat ze in het begin van het seizoen niet zo slecht gespeeld hebben.we hebben een paar keer pech gehad en onze trainer was ook geen al te groot licht.nadien is de sfeer zodanig verziekt door garré dat de zogenaamde vedetten het meer dan beu waren. ge gaat die spelers toch niet goedpraten zeker? den trainer was idd, ZEKER niet goe, maar 'die broekventjes' van nu vatten het wel allemaal veel professioneler op me dunkt. As ge met uw hobby geld kunt verdienen, dan moogde ge wel wat inzet verwachten. Ook van spelers da in 1ste gespeeld hebben en denken da het gemakkelijk ga gaan |
| 22 Apr 2006, 18:56 |
|
|
Nationale Ploeg
acrid schreef: Jan schreef: acrid schreef: zeker een versterking zou guy veldeman zijn,op de bank bij zulte waregem maar al serieuze matchen zien spelen bij kortrijk in finale eindronde Idd, das wel een goeie. Is een verdediger,maar speelt die links, rechts of centraal? Want centraal zitten we al goed volgens mij. links,kan ook op middeveld Ik heb gehoord (ik denk dat het poip was dat da hier zei) dat diene serieus wa geld vraagt. Dus laat het maar uit we hebben (denk ik) een deftige kern waar niet al teveel meer moet bijkomen. We mogen blij zijn , als ge ziet vanwaar we komen, dat we nu al een paar deftige transfer hebben. |
| 22 Apr 2006, 19:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Ja ik weet nog ne goeie spits !
Lecomte ,diene hebbe ze intussen bij La Lou in onderling overleg aan de deur gezet :boks:
sorry,ik kon het ni laten ![]() _________________
|
| 22 Apr 2006, 22:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
waly 2 schreef: ik denk dat ze in het begin van het seizoen niet zo slecht gespeeld hebben.we hebben een paar keer pech gehad en onze trainer was ook geen al te groot licht.nadien is de sfeer zodanig verziekt door garré dat de zogenaamde vedetten het meer dan beu waren. Met alle respect, maar buiten de match tegen Mechelen ( de eerste) liepen ze er allemaal geinteresseerd bij. Buiten jongens zoals Seminck, Cordier,etc..[/quote ge moetj na nie alles afbreken hé titus. in begin vant seizoen hebben ze volgens mij toch uk ewa goei matchen gespeeld o.a.tegen turnhout thuis. e pak kansen ver ons ne slechte terugspeelbal van van belle denk ik ,woor da de goal van komt en ver de rest moest de 3 punten ver ons zijn. op boom mochten we van mij leven nie verloeren hebben.thuis tegen waregem tzelfde lieken ,het beste spel en kansen ver ons mor waregem 3 keer tegen prikken en ja 3 keer binnen .we hadden zeker e punt of 9 moeten meer hebben. en lotj er na mor ne bruno of ne van rumst erbij stoon. : |
| 22 Apr 2006, 22:40 |
|
|
Duivelke
Gunni schreef: Ja ik weet nog ne goeie spits ! Lecomte ,diene hebbe ze intussen bij La Lou in onderling overleg aan de deur gezet sorry,ik kon het ni laten ![]() Als je niet weet waarom, zwijg dan liever. |
| 22 Apr 2006, 23:48 |
|
|
forumlegende
Da zal wel weer zen omdatjen te goe was zeker, just gelek as be ons...
![]() |
| 23 Apr 2006, 0:40 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
gastje schreef: Gunni schreef: Ja ik weet nog ne goeie spits ! Lecomte ,diene hebbe ze intussen bij La Lou in onderling overleg aan de deur gezet sorry,ik kon het ni laten ![]() Als je niet weet waarom, zwijg dan liever. ah daar zijt ge! ik was al vol spanning aan 't wachten op je uitleg over alexke... welke boze boze supporters zijn nu weer de schuldige van z'n slecht presteren? ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 23 Apr 2006, 1:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
gastje schreef: Gunni schreef: Ja ik weet nog ne goeie spits ! Lecomte ,diene hebbe ze intussen bij La Lou in onderling overleg aan de deur gezet sorry,ik kon het ni laten ![]() Als je niet weet waarom, zwijg dan liever. Heeft da varken ginder misschien ook zijn eigen ploegmaats bestolen :ooo: :grijns: ? |
| 23 Apr 2006, 3:18 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
dieje landuyt is volgens t forum van kvo precies wel ne goeie speler. niet de absolute top, maar de meeste vinden het toch een bizarre overgang.. misschien een goe teken?
|
| 23 Apr 2006, 9:21 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 26 Jan 2006, 17:32 Berichten: 153 Locatie: Lennik |
Sorry he mannen, maar als ik hier sommige hoor praten over Sulmon - VDAbeele, dan vind ik wel dat hier een paar supporters geen respect hebben voor wat Sulmon voor ons al gedaan heeft. Ik vind het echt triestig dat er vanuit gegaan wordt alsof ne nieuwe altijd beter is. Iedereen spreekt ook altijd over Glorieux,De Ridder, Mertens (wat stuk per stuk ENORM goeie spelers zijn) maar Sulmon mag de wederopstanding van Aalst zeker en vast mee op zijn naam schrijven. Hij heeft sterke matchen gespeeld, en staat niets voor niets op kop in de man vh seizoen.
Wa ik wil zeggen is dat ik het dus echt erg vind dat mensen zeggen: jonge keeper, moet nog beke rustig ervaring opdoen om nog beter te worden... Denkt ge dat hij ervaring gaat opdoen het vrijdags met de reserven???? :dom: Ik weet dat hij naar een ploeg kon uit de top vier van TWEEDE KLASSE, maar hij besloot toch om bij Aalst te blijven ( ploeg van zijn hart), en ervaring op te doen in de eerste ploeg... Als Kristof volgend seizoen zonder eerlijke kans, of door de vriendjespolitiek van zijn persoonlijk trainerke, dan zou ik dat ten eerste enorm schandalig vinden, en dan zalt hierbij ni mogen gelaten worden. |
| 23 Apr 2006, 11:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Starsky schreef: Sorry he mannen, maar als ik hier sommige hoor praten over Sulmon - VDAbeele, dan vind ik wel dat hier een paar supporters geen respect hebben voor wat Sulmon voor ons al gedaan heeft. Ik vind het echt triestig dat er vanuit gegaan wordt alsof ne nieuwe altijd beter is. Iedereen spreekt ook altijd over Glorieux,De Ridder, Mertens (wat stuk per stuk ENORM goeie spelers zijn) maar Sulmon mag de wederopstanding van Aalst zeker en vast mee op zijn naam schrijven. Hij heeft sterke matchen gespeeld, en staat niets voor niets op kop in de man vh seizoen. Wa ik wil zeggen is dat ik het dus echt erg vind dat mensen zeggen: jonge keeper, moet nog beke rustig ervaring opdoen om nog beter te worden... Denkt ge dat hij ervaring gaat opdoen het vrijdags met de reserven???? Ik weet dat hij naar een ploeg kon uit de top vier van TWEEDE KLASSE, maar hij besloot toch om bij Aalst te blijven ( ploeg van zijn hart), en ervaring op te doen in de eerste ploeg...Als Kristof volgend seizoen zonder eerlijke kans, of door de vriendjespolitiek van zijn persoonlijk trainerke, dan zou ik dat ten eerste enorm schandalig vinden, en dan zalt hierbij ni mogen gelaten worden. Sulmon :Worship: |
| 23 Apr 2006, 11:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Starsky schreef: Sorry he mannen, maar als ik hier sommige hoor praten over Sulmon - VDAbeele, dan vind ik wel dat hier een paar supporters geen respect hebben voor wat Sulmon voor ons al gedaan heeft. Ik vind het echt triestig dat er vanuit gegaan wordt alsof ne nieuwe altijd beter is. Iedereen spreekt ook altijd over Glorieux,De Ridder, Mertens (wat stuk per stuk ENORM goeie spelers zijn) maar Sulmon mag de wederopstanding van Aalst zeker en vast mee op zijn naam schrijven. Hij heeft sterke matchen gespeeld, en staat niets voor niets op kop in de man vh seizoen. Wa ik wil zeggen is dat ik het dus echt erg vind dat mensen zeggen: jonge keeper, moet nog beke rustig ervaring opdoen om nog beter te worden... Denkt ge dat hij ervaring gaat opdoen het vrijdags met de reserven???? Ik weet dat hij naar een ploeg kon uit de top vier van TWEEDE KLASSE, maar hij besloot toch om bij Aalst te blijven ( ploeg van zijn hart), en ervaring op te doen in de eerste ploeg...Als Kristof volgend seizoen zonder eerlijke kans, of door de vriendjespolitiek van zijn persoonlijk trainerke, dan zou ik dat ten eerste enorm schandalig vinden, en dan zalt hierbij ni mogen gelaten worden. Kan zijn, ik zeg alleen maar da ge Vandenabeele ook een kans moet geven. Hij heeft al meer bewezen en heeft ervaring. Da eeft niks te maken me nieuw. Sommige maken hier van Sulmon nen onbetwistbaren titularis. Das ne toffe gast die na de match ne keer int café komt enzo, ma daarvoor is em nog ni den topkeeper e. Plus Sulmon heeft zijn punten in de man van het seizoen verkiezing vooral in de heenronde gehaald omdat er weinig andere keuzes waren. Ik wil ier niks afdoen aan zijn prestatie, maar een beetje relativeren mag toch. Ik durf te wedden dat er hier veel voor hem opkomen omdat het ne sympathieke gast is. We zullen met de voorbereiding zien e. Is Sulmon dan de beste dan ist zoveel te beter dan hebben we ne jonge talentvolle keeper. En top tweede klasse? Dan zal dan ook wel zijn als tweede keeper. |
| 23 Apr 2006, 12:10 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 26 Jan 2006, 17:32 Berichten: 153 Locatie: Lennik |
Idd, is nen toffe kerel, heeft de goede instelling, en heeft talent! Ok, ik begrijp u redenering ook wel, maar het enige wa ik ni zou kunnen begrijpen en aanvaarden is dat hij vanop voorhand al tweede keeper zal zijn. Hij verdient meer dan zeker kansEN, want hij heeft al voldoende bewezen!
Toch vind ik dat de meeste heir zijn prestaties van dit seizoen niet naar waarde schatten of minimaliseren! ( Vonden jullie De Corte vorig seizoen dan zoo veel beter :zot: ) Alleszins, ik steun Sulmon ten volste en hoop mee met hem voor volgend jaar want hij verdient dit zeker en vast! |
| 23 Apr 2006, 12:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
nieuwe info op de officiele site
ze zijn goe bezig vind ik |
| 23 Apr 2006, 12:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
idd trouwens ik geloof da sulmon in de terugronde 3 of 4 keer achetereen mvdm geweest is.(maar da zal engeland beter weten)
edit: 4 keer dus, tegen turnhout,maldegem,bornem en Sint-Niklaas Laatst gewijzigd door roeckie op 23 Apr 2006, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 23 Apr 2006, 12:28 |
|
| Pagina 28 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 106 Volgende |