|
|
| Pagina 5 van 16 |
[ 228 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 16 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Bericht Re: KAS Eupen - Eendracht Aalst
op nr.10.be staat dat de match niet doorgaat.
Ondertussen op Xscores staat ook dat het afgelast is hoor, en op de Live, tja, als 't daarvan moet komen. _________________ Iendracht 4ever. |
| 11 Sep 2013, 20:34 |
|
|
Junior Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01 Berichten: 242 Locatie: Aalst |
kreezie nonkeltje schreef: op nr.10.be staat dat de match niet doorgaat. Ondertussen op Xscores staat ook dat het afgelast is hoor, en op de Live, tja, als 't daarvan moet komen. Van mensen ter plaatse, lijkt het dat het niet doorgaat. 5-0 forfait overwinning? _________________ eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!! Forza Iejndracht Oilsjt |
| 11 Sep 2013, 20:39 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Staat op de off site ook. Daar sta je dan zo ver met de combi
![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 11 Sep 2013, 20:39 |
|
|
forumlegende
afgelast? wel rot voor die mannen die de moed vonden om naar daar te gaan.
![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 11 Sep 2013, 20:40 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Staat nu ook op officiële website. De match gaat niet door.
Ba, gezien ons huidig spel vind ik dat niet jammer. Ondertussen kunnen we sterker worden, nietwaar en de geblesseerden recupereren. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
kreezie nonkeltje schreef: op nr.10.be staat dat de match niet doorgaat. Ondertussen op Xscores staat ook dat het afgelast is hoor, en op de Live, tja, als 't daarvan moet komen. ![]() |
|
|
Vaste Waarde
kunnen ze da nie vroeger beslissen,is al dagen aant gieten man man wat een klote voor de mensen die daar naartoe zijn
|
| 11 Sep 2013, 20:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
chunga schreef: kreezie nonkeltje schreef: op nr.10.be staat dat de match niet doorgaat. Ondertussen op Xscores staat ook dat het afgelast is hoor, en op de Live, tja, als 't daarvan moet komen. ![]() Amai nog ni. 6 uur ofzo van huis weg voor niks. Als die wedstrijd nu weer op een woensdag onder combi gespeeld wordt, zal er denk ik niemand meer zijn. |
| 11 Sep 2013, 20:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Wel positief dat Janssens en N Van Belle uit de ploeg waren. Hopelijk zondag ook zo.
|
| 11 Sep 2013, 20:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
wittebolle schreef: kunnen ze da nie vroeger beslissen,is al dagen aant gieten man man wat een klote voor de mensen die daar naartoe zijn ![]() |
| 11 Sep 2013, 20:51 |
|
|
forumlegende
Iemand enig idee waarom ik onderstaande boodschap krijg als ik de site op wil?
This account has been suspended. Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources. Deze keer ben ik met omweg via googel rechtstreeks op 't forum geraakt, maar de match tegen Geel lukte dat ook niet... 'k heb gelezen dat er nog gasten da probleem emmen gehad. Hoe lost ge dat op? Of heeft het iets met de hoofdsite te maken, die blijkbaar niet meer geupdate wordt (met nog matchen van vorig seizoen op en dergelijke)? Buscombi van 5u naar eupen om dan te horen dat de match is afgelast is kl*te mor as ge ni live kunt volgen wat er gebeurt is 't oeik om a kas op te fretten. De live-stream op eendracht-aalst.be was vorige week oeik af en toe offline... _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 11 Sep 2013, 20:55 |
|
|
forumlegende
Afgelast???
Heeft het dan zo hard geregend? Het is pas de 5e wedstrijd van het seizoen, hoe kan dat plein dan nu al onbespeelbaar zijn??? Zelfs het plein van SK Erembodegem wordt pas een onbespeelbare modderpoel met een beekske van boven naar beneden vanaf Sintemetten! |
| 11 Sep 2013, 20:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Timoilsjt schreef: Iemand enig idee waarom ik onderstaande boodschap krijg als ik de site op wil? This account has been suspended. Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources. Deze keer ben ik met omweg via googel rechtstreeks op 't forum geraakt, maar de match tegen Geel lukte dat ook niet... 'k heb gelezen dat er nog gasten da probleem emmen gehad. Hoe lost ge dat op? Of heeft het iets met de hoofdsite te maken, die blijkbaar niet meer geupdate wordt (met nog matchen van vorig seizoen op en dergelijke)? Buscombi van 5u naar eupen om dan te horen dat de match is afgelast is kl*te mor as ge ni live kunt volgen wat er gebeurt is 't oeik om a kas op te fretten. De live-stream op eendracht-aalst.be was vorige week oeik af en toe offline... |
| 11 Sep 2013, 20:58 |
|
|
Vaste Waarde
chunga schreef: Timoilsjt schreef: Iemand enig idee waarom ik onderstaande boodschap krijg als ik de site op wil? This account has been suspended. Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources. Deze keer ben ik met omweg via googel rechtstreeks op 't forum geraakt, maar de match tegen Geel lukte dat ook niet... 'k heb gelezen dat er nog gasten da probleem emmen gehad. Hoe lost ge dat op? Of heeft het iets met de hoofdsite te maken, die blijkbaar niet meer geupdate wordt (met nog matchen van vorig seizoen op en dergelijke)? Buscombi van 5u naar eupen om dan te horen dat de match is afgelast is kl*te mor as ge ni live kunt volgen wat er gebeurt is 't oeik om a kas op te fretten. De live-stream op eendracht-aalst.be was vorige week oeik af en toe offline... hier zelfde probleem,geraak er alleen op door naar geschiedenis te gaan en dat lukt ook niet altijd |
| 11 Sep 2013, 21:02 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
chunga schreef: Timoilsjt schreef: Iemand enig idee waarom ik onderstaande boodschap krijg als ik de site op wil? This account has been suspended. Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources. Deze keer ben ik met omweg via googel rechtstreeks op 't forum geraakt, maar de match tegen Geel lukte dat ook niet... 'k heb gelezen dat er nog gasten da probleem emmen gehad. Hoe lost ge dat op? Of heeft het iets met de hoofdsite te maken, die blijkbaar niet meer geupdate wordt (met nog matchen van vorig seizoen op en dergelijke)? Buscombi van 5u naar eupen om dan te horen dat de match is afgelast is kl*te mor as ge ni live kunt volgen wat er gebeurt is 't oeik om a kas op te fretten. De live-stream op eendracht-aalst.be was vorige week oeik af en toe offline... Heb hetzelfde probleem;af en toe lukt het wel maar eigenlijk meer niet dan wel! Doe daar eens iets aan gasten ! |
| 11 Sep 2013, 21:04 |
|
| Pagina 5 van 16 |
[ 228 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 16 Volgende |