E. Aalst - AFC Tubize - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14
 E. Aalst - AFC Tubize 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
wat een zootje ongeregeld zeg. Glouftsis eraf voor De Cuyper, maar geen kat die weet waar lopen. :wadde:

ik zie het eerlijk gezegd ook niet beter worden. En de jongens die hier schreven dat ze de voorbije weken beterschap zagen, zouden zich eigenlijk heel diep moeten schamen.

als je ziet dat de transfer van De Greef in eerste instantie niet doorging om Francois Kompany een contract te geven, dan mag je toch diegene die de transfers haalt ook eens in vraag stellen.

Er is geen structuur met scouting, vorige week zelf gehoord: "als jij ne snelle spits weet, zeg het dan hé"...

Die Nick Van Belle hoort thuis in het rijtje van Quéré en consoorten, je zet nog beter een zak cement, die springt even hoog.

Heel diep ontgoocheld (nogmaals), er is met het huidige budget te weinig kwaliteit gekocht, en dat ligt volgens mij aan het feit dat er gewoon te weinig voetbalknowhow schuil gaat in onze huidige structuur.

Je moet tot de winterstop door met deze ploeg, maar ik zie in deze kern niemand die er tegen dan 10 scoort...

pffff.

15 Sep 2013, 17:52
Junior

Leeftijd: 54
Eigenlijk is onze keeper te goed voor deze ploeg.

Behalve Kevin waren er géén uitschiteers, nog geen sprankeltje, van niemand.

Meest idiote vervanging:We stonden 0-1 achter: Enige spits Stavros afhalen voor een flankspeler.
???????????
Waarom Stavros? Duidelijk dat de trainer niet moet weten van de Griek., was nochtans niet beter/slechter dan de rest. Je kon er eigenlijk de hele ploeg afhalen!!
Z'n vervangigen raakten ook kant nog wal.
Een flopmatch.

Er zit geen lijn in, noppes, niemendal.

15 Sep 2013, 18:02
Reserve

misschien eens een voorbeeld nemen aan de tegenstander, wat een verschil in mentaliteit, blijven lopen en hun kop voorleggen als het moet

15 Sep 2013, 18:04
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Dikke sukkelaars! Gewoon belachelijk gemaakt.
Ook een paar niet al te propere verhalen gehoord van spelers die op de tegenpartij gokken :?
Als dit waar blijkt te zijn, direct buiten ookal spelen ze al lang bij de club...
Die vervangingen trokken nergens op, de tactiek trok nergens op, geen inzet, geen bezieling.
Als de spelers foert zeggen ik ook. :fuck:
Met nieuwjaar heb je zo nog de helft van u abbonees, ze kunnen dan voor 500 man spelen.

15 Sep 2013, 18:04
Vaste Waarde

De_steve schreef:
malder schreef:
0-2. Zwak, zwakker, zwakst.

En zonder VDN verlies je hier 0-4 of 0-5!!

Het zal nog een lang seizoen worden op deze manier... slechte passes, veel te veel de bal naar achter spelen, Glouftsis die geen duel kan winnen...

En de tactiek van CJ moet je me toch eens uitleggen, bij 0-1 achterstand je enige spits eraf halen voor een flankspeler??? En de tweede helft is hij niet van de bank geweest... Ik denk dat zijn dagen hier geteld zijn...

Ook Van Belle weer een dikke ramp vandaag evenals Cerimagic!

welke spits afhalen,je kunt er geen afhalen als je er geen hebt,zwakke stavros vervangen door nog een zwakkere van belle,da ze aha arnold weer halen ,in vierde klasse waren we veel beter dan nu ,wat een bende amateurs !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15 Sep 2013, 18:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Precies goeie beslissing geweest om naar de steenbergcross te gaan.

15 Sep 2013, 18:28
nieuw in de eerste ploeg

De_steve schreef:
malder schreef:

Het zal nog een lang seizoen worden op deze manier... slechte passes, veel te veel de bal naar achter spelen, Glouftsis die geen duel kan winnen...

En de tactiek van CJ moet je me toch eens uitleggen, bij 0-1 achterstand je enige spits eraf halen voor een flankspeler??? En de tweede helft is hij niet van de bank geweest... Ik denk dat zijn dagen hier geteld zijn...

Toen ik vorig seizoen als een van de weinigen hier nog Bart Van Renterghem verdedigde, werd Chris Janssens hier als een held onthaald, terwijl die eerste gewoon een vakman is die het maximale uit Aalst heeft gehaald en Janssens een trainer is zonder knowhow, zonder handschrift. Geen slechte trainer, maar ook geen man met visie.

De gebrekkige scouting heeft daar evenzeer een groot aandeel in. Het is een publiek geheim dat Nick Van Belle al sinds zijn periode bij de A-kern van Club Brugge naast zijn schoenen loopt, terwijl Marijn Vandewalle (waarin de trainers van de Heizelschool lang geloofden) misschien minder talent werd toegedicht maar zich wel telkens inzette.

15 Sep 2013, 18:29
Nationale Ploeg

Jules Destrooper schreef:
De_steve schreef:
malder schreef:

Toen ik vorig seizoen als een van de weinigen hier nog Bart Van Renterghem verdedigde, werd Chris Janssens hier als een held onthaald, terwijl die eerste gewoon een vakman is die het maximale uit Aalst heeft gehaald en Janssens een trainer is zonder knowhow, zonder handschrift. Geen slechte trainer, maar ook geen man met visie.

eh... als er hier ene afgebrand is als BVR-die hard zal ik het wel zijn. BVR heeft nooit met budgetten mogen 'smijten' zoals nu gebeurd is. je kan het dus zowieso niet vergelijken. maar naar het schijnt was BVR een 'slechte motivator, overdreven tacticus'. Wel, nu hebben we 'grote uitspraken, geen tactiek'. hetgeen we reeds beloonden met een contractverlenging. om maar te zeggen dat het sportieve niet meer primeert sedert BVR zijn ontslag.

maar: ook de fout van de supporters: op aalst willen 'supps' genre Vicky en Co gewoon op tijd en stond nen 'andere kop', omdat ze 'de vorige beu zijn'. just gelijk dat ze in de Joepie es van BV moeten veranderen... :hmm: :hmm: :hmm:

15 Sep 2013, 18:36
forumlegende

er is hier de voorbije jaren al heel veel brol binnengehaald, ook door BVR hé zeg. Denys, Delclef, Van Renterghem, Gbarssin...

mensen vergeten snel, maar CJ is ook dat niet natuurlijk. het was ook op met BVR hé, dat moet je ook eens kunnen toegeven.

15 Sep 2013, 18:40
nieuw in de eerste ploeg

Still standing ! schreef:

eh... als er hiet ene afgebrand is als BVR-die hard zal ik het wel zijn. BVR heeft nooit met budgetten mogen 'smijten' zoals nu gebeurd is. je kan het dus zowieso niet vergelijken. maar naar het schijnt was BVR een 'slechte motivator, overdreven tacticus'. Wel, nu hebben we 'grote uitspraken, geen tactiek'. hetgeen we reeds beloonden met een contractverlenging. om maar te zeggen dat het sportieve niet meer primeert sedert BVR zijn ontslag.

maar: ook de fout van de supporters: op aalst willen 'supps' genre Vicky en Co gewoon op tijd en stond nen 'andere kop'. just gelijk dat ze in de Joepie es van BV moeten veranderen... :hmm: :hmm: :hmm:

Heb van enkele (ex-)spelers van Aalst gehoord dat Van Renterghem hen echt beter maakte en dat het de beste trainer is die ze ooit hebben gehad. Enkele weken later lag hij buiten. Kon niet meer met de spelers overweg heette dat dan. Tja.

15 Sep 2013, 18:41
Junior

Leeftijd: 53
Ik denk dat het stad niet tot december zal moeten wachten om een beslissing te nemen over "het nieuwe stadion". Als het zo verder gaat is de noodtribune zelfs niet meer nodig, want tegen nieuwjaar komt er geen 1000 man meer zien.

15 Sep 2013, 18:44
nieuw in de eerste ploeg

El Corredor (Light) schreef:
er is hier de voorbije jaren al heel veel brol binnengehaald, ook door BVR hé zeg. Denys, Delclef, Van Renterghem, Gbarssin...

mensen vergeten snel, maar CJ is ook dat niet natuurlijk. het was ook op met BVR hé, dat moet je ook eens kunnen toegeven.

Volledig akkoord met dat eerste, maar Janssens moet zijn eerste Depoitre, Moreels, De Schutter, Podevijn, Van Damme nog aantoonbaar beter maken en kneden. Dat er af en toe brol tussenzit is inherent aan het voetbal. Maar Janssens heeft wel degelijk met talent kunnen werken bij Aalst: Vandewalle, De Cuyper, Van Damme zit er nog, Van den Noortgaete idem, Cerimagic. Bij geen van hen zie ik progressie sinds hij het roer heeft overgenomen.

Bij uw tweede stelling: ik denk dat het op was tussen BVR en het bestuur.

Laatst gewijzigd door Jules Destrooper op 15 Sep 2013, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.

15 Sep 2013, 18:45
nieuw in de eerste ploeg

maar: ook de fout van de supporters: op aalst willen 'supps' genre Vicky en Co gewoon op tijd en stond nen 'andere kop', omdat ze 'de vorige beu zijn'. just gelijk dat ze in de Joepie es van BV moeten veranderen... :hmm: :hmm: :hmm:[/quote]

hela... sloeber... van ons Vicky moet ge afblijven he !

15 Sep 2013, 18:45
Vaste Waarde

Alles eens rustig op een rijtje gezet :

- We verliezen 0-2 en zonder een steengoede VDN is 0-5 niks teveel.
- Op 90' voetballen we geen enkele kans bij mekaar - er was enkel die loopactie met schot van Skodhra.
- Totaal geen automatismen, geen structuur ! Weten die gasten überhaupt wat looplijnen zijn ? (n) (n) (n)

Maar wat me het ergste stoort van allemaal is de ROTMENTALITEIT waarmee de heren op dat veld staan !
Geen greintje beleving of inzet !
En KJ, die weet het ook niet meer.. Zie vorige posts ivm zijn totaal idiote wissels :lol:

Volgens ons bestuur is dit dus " op papier een van de sterkste elftallen die we ooit hebben gehad "

Wel,kan zijn, maar op het veld is dit zo ongeveer het slechtste eendracht dat ik de laatste jaren zag !
Geen flauw idee hoe ze dit gaan oplossen, maar als er niks gebeurd doen we mee voor de plaatsen in .....derde ! :x :cry:

15 Sep 2013, 18:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Wat was me dat weer vandaag, als ge dit seizoen denkt het slechtste gezien te hebben verrassen ze ne mens toch telkens weer. Geen vertrouwen in de ploeg,geen inzet,geen duelkracht en een enorm gebrek aan voetballend vermogen. Die Nick Van Belle is echt het slechtste wat hier ooit al in de spits heeft rondgelopen, wie haalt in godsnaam zulken brol. Koop volgend jaar eens wat minder maar ga eens in den Delhaize shoppen in plaats van den Aldi en de Lidl :x

15 Sep 2013, 18:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14