|
|
| Pagina 4 van 14 |
[ 198 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 53 Locatie: Aalst |
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Ela in de Lidl hebben ze ook merkproducten he
![]() |
| 15 Sep 2013, 18:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
tigers schreef: Ela in de Lidl hebben ze ook merkproducten he ![]() ![]() |
| 15 Sep 2013, 18:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik ga geen commentaar geven op de wedstrijd van vandaag, ik ga enkel thuis zitten hopen op beterschap.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 15 Sep 2013, 18:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
chunga schreef: Wat was me dat weer vandaag, als ge dit seizoen denkt het slechtste gezien te hebben verrassen ze ne mens toch telkens weer. Geen vertrouwen in de ploeg,geen inzet,geen duelkracht en een enorm gebrek aan voetballend vermogen. Die Nick Van Belle is echt het slechtste wat hier ooit al in de spits heeft rondgelopen, wie haalt in godsnaam zulken brol. Koop volgend jaar eens wat minder maar ga eens in den Delhaize shoppen in plaats van den Aldi en de Lidl Ze hebben met Van Belle in de Delhaize geshopt he. Niet zo lang geleden nog A-kern Club Brugge, alleen is het in scoutingsmilieu's gewoon bekend dat hij het niet nauw neemt met discipline en zijn vak niet serieus neemt. Een degelijke scouting haalt makkelijk spelers uit de reserven van 1e klasse of uit 3e en 4e klasse en een trainer met visie en kennis van zaken maakt daar een nieuwe De Schutter, Moreels en Depoitre van. Nu halen ze Kevin Janssens en Nick Van Belle. Twee spelers die niet uitblinken qua inzet. En Tjendo De Cuyper, veel pech gekend met blessures en zeer talentvol, zit te verkommeren op de bank en krijgt niet het vertrouwen dat hij wél verdient. |
| 15 Sep 2013, 18:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Met de ploeg af te branden komen we geen stap vooruit, hen werd gevraagd om voor onze club te spelen en met hen zullen we het al minstens tot nieuwjaar moeten rooien.
Wat ik erger vind is dat dit zootje werd samengebracht door de sportieve cel van onze club. Dit toont wel een ongelooflijk gebrek aan visie. CJ buitengooien is de gemakkelijkheidsoplossing, zolang er fundamenteel niets verandert is het dweilen met de kraan open. En de hoop op een beslissing in het stadiondossier tegen eind december mogen we stilaan opbergen. Geen enkel stadsbestuur kan een nieuw stadion of een nieuwe tribune voor een derdeklasser rechtvaardigen. _________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 15 Sep 2013, 19:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Je kan alleen maar hopen en bidden dat er drie ploegen nog slechter zijn en/of financieel in de problemen raken.
|
| 15 Sep 2013, 19:20 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor (Light) schreef: er is hier de voorbije jaren al heel veel brol binnengehaald, ook door BVR hé zeg. Denys, Delclef, Van Renterghem, Gbarssin... mensen vergeten snel, maar CJ is ook dat niet natuurlijk. het was ook op met BVR hé, dat moet je ook eens kunnen toegeven. zegt dat dan niet veel meer over de (mentaliteit van) de spelers dan over de trainer ? als ik mijnen baas zijne kop beu ben, moet ik niet vragen om hem te vervangen of dat proberen af te dwingen door mijn werk te boycotten se. en welk respect heb je dan voor je supps of club ? zelfs al zou je gelijk hebben, dat zit zowieso fout (eh en de meeste spelers waren er amper pas van met de zomer). en als ze dan nu zo nen goeien trainer hebben, wanneer gaan ze dat dan eens wél laten zien ? en over den 'brol' van BVR: zit wel degelijk wat budgetverschil op he ! of denk je dat BVR geen ex-1ste klassers zou gewild hebben ? neeje, zijn transfers van het jaar mochten 'Gbarssin' en 'Pape Gueye' zijn... _________________ may the FORCE be with you. |
| 15 Sep 2013, 19:25 |
|
|
Vaste Waarde
malder schreef: Je kan alleen maar hopen en bidden dat er drie ploegen nog slechter zijn en/of financieel in de problemen raken. Klopt - en zeker wat dat " nog slechter zijn" gaan die ploegen al serieus uit hun pijp mogen komen om nog slechter te zijn als wat die van ons gedurende 90 minuten hebben laten zien zenne !!! |
| 15 Sep 2013, 19:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Simpelweg te veel spelers die dachten van het met salonvoetbal eens te gaan tonen. Een schoolvoorbeeld van wat ik wil bedoelen was toch wel Ceremagic, hoeveel keer die niet met een mentaliteit "kust mijn kloten" in duel is gegaan... niet te tellen. Maar wel vooral de bal NIET doorpassen aan een ploegmaat, neeneeje zelf den boel proberen forceren en zich vast lopen dat was vandaag het probleem.
Zet daar tegenover de mentaliteit van Tubize waar ze er letterlijk hun kop voor smeten en ge weet genoeg. Hebben we vandaag überhaupt 1 duel gewonnen ? Een Martin mag trouwens ook eens dringend inbinden, eigen falen afreageren op ploegmaats, dan nog nen De Cuyper- die na zijn invalbeurt voor de enige dreiging van de match ging zorgen - daar wordt ik dus echt pissed van. Als je zo slecht loopt te voetballen, maak dan dat je zelf als ploeg speelt. Dat laatste zou je trouwens zelf d'office mogen toepassen, los van gelijk welke trainer. Neeje, beetje de sallonvoetballer uithangen en lopen zeiken. Absoluut akkoord dat CJ er op het moment er een zootje van heeft gemaakt. Voor de BVR-adepten; CJ doet net hetzelfde als BVR. Namelijk beslissingen nemen die nergens zijn op gestaafd; En dat komt bij CJ gewoon sneller terug in het gezicht als bij BVR. Als ik mij niet vergis is het trouwens het bestuur die BVR op straat heeft gezet en niet één of meerdere supporters ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Sep 2013, 19:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
mamananeto schreef: malder schreef: Je kan alleen maar hopen en bidden dat er drie ploegen nog slechter zijn en/of financieel in de problemen raken. Klopt - en zeker wat dat " nog slechter zijn" gaan die ploegen al serieus uit hun pijp mogen komen om nog slechter te zijn als wat die van ons gedurende 90 minuten hebben laten zien zenne !!! Slechter dan hoe wij nu spelen... Waar ga je die halen? In derde provinciale misschien. |
| 15 Sep 2013, 19:41 |
|
|
Nationale Ploeg
wittebolle schreef: De_steve schreef: malder schreef: 0-2. Zwak, zwakker, zwakst. En zonder VDN verlies je hier 0-4 of 0-5!! Het zal nog een lang seizoen worden op deze manier... slechte passes, veel te veel de bal naar achter spelen, Glouftsis die geen duel kan winnen... En de tactiek van CJ moet je me toch eens uitleggen, bij 0-1 achterstand je enige spits eraf halen voor een flankspeler??? En de tweede helft is hij niet van de bank geweest... Ik denk dat zijn dagen hier geteld zijn... Ook Van Belle weer een dikke ramp vandaag evenals Cerimagic! welke spits afhalen,je kunt er geen afhalen als je er geen hebt,zwakke stavros vervangen door nog een zwakkere van belle,da ze aha arnold weer halen ,in vierde klasse waren we veel beter dan nu ,wat een bende amateurs !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en HOE komt het dat dien Van Belle hier speelt ? WIE heeft hier andere spelers weggesjasjcht om toch maar die speler te kunen gaan huren ? _________________ may the FORCE be with you. |
| 15 Sep 2013, 19:44 |
|
|
forumlegende
die Nick Van Belle zeg, die kunnen ze nooit gescout hebben, dat bestaat niet.
voor VDN is dit erg eigenlijk, dienen keept iedere keer zijn matchken, moet frustrerend zijn voor die jongen. CJ buitensmijten is het makkelijkste, maar mensen met voetbalknowhow, visie binnenhalen veel moeilijker. Of gaan we ons heil zoeken in forummers die ze op pad gaan sturen als scout? Graag een type Frank Van Impe voor onze voetbalclub. Die zijn transfers zijn stuk voor stuk kwaliteit. Als ge den bazaar ziet dat hier de laatste drie jaar is binnengehaald, daar zou je eigenlijk op afgerekend moeten worden. onbegrijpelijk !! _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 15 Sep 2013, 19:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Bram schreef: Simpelweg te veel spelers die dachten van het met salonvoetbal eens te gaan tonen. Een schoolvoorbeeld van wat ik wil bedoelen was toch wel Ceremagic, hoeveel keer die niet met een mentaliteit "kust mijn kloten" in duel is gegaan... niet te tellen. Maar wel vooral de bal NIET doorpassen aan een ploegmaat, neeneeje zelf den boel proberen forceren en zich vast lopen dat was vandaag het probleem. Zet daar tegenover de mentaliteit van Tubize waar ze er letterlijk hun kop voor smeten en ge weet genoeg. Hebben we vandaag überhaupt 1 duel gewonnen ? Een Martin mag trouwens ook eens dringend inbinden, eigen falen afreageren op ploegmaats, dan nog nen De Cuyper- die na zijn invalbeurt voor de enige dreiging van de match ging zorgen - daar wordt ik dus echt pissed van. Als je zo slecht loopt te voetballen, maak dan dat je zelf als ploeg speelt. Dat laatste zou je trouwens zelf d'office mogen toepassen, los van gelijk welke trainer. Neeje, beetje de sallonvoetballer uithangen en lopen zeiken. Absoluut akkoord dat CJ er op het moment er een zootje van heeft gemaakt. Voor de BVR-adepten; CJ doet net hetzelfde als BVR. Namelijk beslissingen nemen die nergens zijn op gestaafd; En dat komt bij CJ gewoon sneller terug in het gezicht als bij BVR. Als ik mij niet vergis is het trouwens het bestuur die BVR op straat heeft gezet en niet één of meerdere supporters ? dat gaat over mij - no prob - maar BVR heeft hier wel 3.5 seizoenen resultaat gehaald. dan zou je wat krediet mogen hebben. ik respecteer uw mening, maar voor mij is dat méér dan een nuance. btw: eens de T1-loonbriefjes naast een leggen en dan een efficientie-vergelijking maken ? _________________ may the FORCE be with you. |
| 15 Sep 2013, 19:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Sep 2013, 19:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Bram schreef: Absoluut akkoord dat CJ er op het moment er een zootje van heeft gemaakt. Voor de BVR-adepten; CJ doet net hetzelfde als BVR. Namelijk beslissingen nemen die nergens zijn op gestaafd; En dat komt bij CJ gewoon sneller terug in het gezicht als bij BVR. Als ik mij niet vergis is het trouwens het bestuur die BVR op straat heeft gezet en niet één of meerdere supporters ? Ga ik totaal niet mee akkoord. BVR heeft spelers beter gemaakt (Podevijn, Van Damme, Moreels, Depoitre, De Schutter), was een trainer die koppig zijn gelijk wou doordrukken, maar hij had tenminste een visie, een weg die hij met de ploeg/club wou bewandelen. Die heeft Janssens niet. Na de match komt daar niks anders uit als "ik heb inzet gevraagd en heb die niet gekregen". Sorry, maar het gaat om kwaliteit gekoppeld aan een trainer die de kwaliteit ten volle laat renderen. "Ik ben naar Tubize - Antwerp gaan kijken en Tubize toont veel inzet en is een gretige ploeg." Ik mag hopen dat hij zijn spelers een betere boodschap dan dat geeft, want zulke amateurpsychologie kan iedereen verkondigen. Laatst gewijzigd door Jules Destrooper op 15 Sep 2013, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 15 Sep 2013, 20:00 |
|
| Pagina 4 van 14 |
[ 198 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 14 Volgende |