|
|
| Pagina 5 van 14 |
[ 198 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Komaan zeg, wat een zinloze discussie over welke trainer de beste is. Ook Mourinho kan tot nader order van ezels geen koerspaarden maken. Feit is dat iemand ons met deze spelersgroep heeft opgezadeld en daar hopelijk ook verantwoording moet voor afleggen.
_________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 15 Sep 2013, 20:01 |
|
|
forumlegende
is BVR al onderdak voor de moment?
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 15 Sep 2013, 20:02 |
|
|
Scholier
ik denk niet dat BVR een ploeg heeft.
Als we al de transfers van onze verandabouwer/Filipovic eens bekijken wordt het schrijnend.Van alle transfers van vorig jaar zijn er 4 van de 14 min of meer gelukt. Over dit seizoen wil ik me nog niet uitspreken maar voorspelt niet veel beterschap. Zoals al gezegd..er moet dringend een scouting op poten gezet worden en liefst niet door de vriendjes van.. Laatst gewijzigd door Cornel1 op 15 Sep 2013, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 15 Sep 2013, 20:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
elfahem schreef: Komaan zeg, wat een zinloze discussie over welke trainer de beste is. Ook Mourinho kan tot nader order van ezels geen koerspaarden maken. Feit is dat iemand ons met deze spelersgroep heeft opgezadeld en daar hopelijk ook verantwoording moet voor afleggen. Mij gaat het niet over welke trainer de beste is. Mijn punt is dat er onder Janssens zonder visie wordt gevoetbald. |
| 15 Sep 2013, 20:09 |
|
|
Vaste Waarde
Jules Destrooper schreef: elfahem schreef: Komaan zeg, wat een zinloze discussie over welke trainer de beste is. Ook Mourinho kan tot nader order van ezels geen koerspaarden maken. Feit is dat iemand ons met deze spelersgroep heeft opgezadeld en daar hopelijk ook verantwoording moet voor afleggen. Mij gaat het niet over welke trainer de beste is. Mijn punt is dat er onder Janssens zonder visie wordt gevoetbald. Juist, en het wordt weer lachen morgen met de excuses die hij dus nu OPNIEUW weer zal gaan aanvoeren, ik vraag me enkel af wat het nu weer gaat zijn..... Ofwel speelt hem het anders : iets in de genre van : " het was rotslecht, het moet dringend beter, dit kan niet voor onze supporters enz...enz..." ( die strategie heeft em enkele weken geleden als eens geprobeerd Moraal van't verhaal : CJ weet het niet meer ( en volgens mij heeft diene mens het nog nooit en nog nergens geweten als trainer....... ) |
| 15 Sep 2013, 20:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jules Destrooper schreef: elfahem schreef: Komaan zeg, wat een zinloze discussie over welke trainer de beste is. Ook Mourinho kan tot nader order van ezels geen koerspaarden maken. Feit is dat iemand ons met deze spelersgroep heeft opgezadeld en daar hopelijk ook verantwoording moet voor afleggen. Mij gaat het niet over welke trainer de beste is. Mijn punt is dat er onder Janssens zonder visie wordt gevoetbald. Ja, en ik denk dat weinig u dat gaan tegenspreken, maar waarom er BVR bij betrekken ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Sep 2013, 20:16 |
|
|
Bram schreef: Jules Destrooper schreef: elfahem schreef: Komaan zeg, wat een zinloze discussie over welke trainer de beste is. Ook Mourinho kan tot nader order van ezels geen koerspaarden maken. Feit is dat iemand ons met deze spelersgroep heeft opgezadeld en daar hopelijk ook verantwoording moet voor afleggen. Mij gaat het niet over welke trainer de beste is. Mijn punt is dat er onder Janssens zonder visie wordt gevoetbald. Ja, en ik denk dat weinig u dat gaan tegenspreken, maar waarom er BVR bij betrekken ? Omdat hij dat wel had en de spelers onder hem beter werden. |
| 15 Sep 2013, 20:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Cornel1 schreef: ik denk niet dat BVR een ploeg heeft. Als we al de transfers van onze verandabouwer/Filipovic eens bekijken wordt het schrijnend.Van alle transfers van vorig jaar zijn er 4 van de 14 min of meer gelukt. Over dit seizoen wil ik me nog niet uitspreken maar voorspelt niet veel beterschap. Zoals al gezegd..er moet dringend een scouting op poten gezet worden en liefst niet door de vriendjes van.. Er moet een bekwame sportieve en onafhankelijke verantwoordelijke komen(iemand van buitenaf dus). Alle respect voor Vanhauwermeiren maar een manager die het wat kan uitleggen kan aan hem zelfs een blinde speler met één been verlappen. |
| 15 Sep 2013, 20:18 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Ale vooruit, het zal mijn fout nog zijn
Ik ben nooit een BVR fan geweest, maar mij de macht toebedelen om een trainer hier buiten te krijgen, is er toch zwaaaaaaaaaaaaaar over ze, Still Standing. Sowieso, het is toch ni omdat het nu bij CJ ni loopt dat je moet spijt hebben dat BVR weg is... Voor die laatste was het verhaal hier sowieso gedaan ze, wie zijn opvolger ook zou geworden zijn... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 15 Sep 2013, 20:22 |
|
|
Vaste Waarde
chunga schreef: Cornel1 schreef: ik denk niet dat BVR een ploeg heeft. Als we al de transfers van onze verandabouwer/Filipovic eens bekijken wordt het schrijnend.Van alle transfers van vorig jaar zijn er 4 van de 14 min of meer gelukt. Over dit seizoen wil ik me nog niet uitspreken maar voorspelt niet veel beterschap. Zoals al gezegd..er moet dringend een scouting op poten gezet worden en liefst niet door de vriendjes van.. Er moet een bekwame sportieve en onafhankelijke verantwoordelijke komen(iemand van buitenaf dus). Alle respect voor Vanhauwermeiren maar een manager die het wat kan uitleggen kan aan hem zelfs een blinde speler met één been verlappen. En DAT heeft er dus net ene gedaan met Vanbelle se... ![]() |
| 15 Sep 2013, 20:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Vicky schreef: Ale vooruit, het zal mijn fout nog zijn Ik ben nooit een BVR fan geweest, maar mij de macht toebedelen om een trainer hier buiten te krijgen, is er toch zwaaaaaaaaaaaaaar over ze, Still Standing. Sowieso, het is toch ni omdat het nu bij CJ ni loopt dat je moet spijt hebben dat BVR weg is... Voor die laatste was het verhaal hier sowieso gedaan ze, wie zijn opvolger ook zou geworden zijn... "zucht" _________________ may the FORCE be with you. |
| 15 Sep 2013, 20:24 |
|
|
Vaste Waarde
Vicky schreef: Ale vooruit, het zal mijn fout nog zijn Ik ben nooit een BVR fan geweest, maar mij de macht toebedelen om een trainer hier buiten te krijgen, is er toch zwaaaaaaaaaaaaaar over ze, Still Standing. Sowieso, het is toch ni omdat het nu bij CJ ni loopt dat je moet spijt hebben dat BVR weg is... Voor die laatste was het verhaal hier sowieso gedaan ze, wie zijn opvolger ook zou geworden zijn... 100% met je eens Vicky |
| 15 Sep 2013, 20:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Vicky schreef: Sowieso, het is toch ni omdat het nu bij CJ ni loopt dat je moet spijt hebben dat BVR weg is... Voor die laatste was het verhaal hier sowieso gedaan ze, wie zijn opvolger ook zou geworden zijn... Helemaal akkoord. Alle respect voor wat BVR hier gedaan heeft, maar het was gewoon op. |
| 15 Sep 2013, 20:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
JohanD schreef: Eigenlijk is onze keeper te goed voor deze ploeg. Behalve Kevin waren er géén uitschiteers, nog geen sprankeltje, van niemand. Ik vond De Greef vandaag toch ook niet slecht |
| 15 Sep 2013, 20:28 |
|
|
Smetje schreef: Vicky schreef: Sowieso, het is toch ni omdat het nu bij CJ ni loopt dat je moet spijt hebben dat BVR weg is... Voor die laatste was het verhaal hier sowieso gedaan ze, wie zijn opvolger ook zou geworden zijn... Helemaal akkoord. Alle respect voor wat BVR hier gedaan heeft, maar het was gewoon op. Kan zijn, maar nu hebben ze in vergelijking met vorig seizoen een quasi volledig nieuw elftal tussen de lijnen. Met die nieuwe spelers kon het toch niet op zijn? Bestuur en trainer waren op elkaar uitgekeken en dat blijf ik verdomd jammer vinden. Zeker als ik dan nu een Chris Janssens week na week nietszeggende interviews hoor geven van inzet hier inzet daar inzet overal. Wanneer hem gevraagd wordt WAT er moet veranderen, zegt hij dat hij het niet weet. Als dat inzet-verhaaltje effectief zijn boodschap naar de spelers is, kan ik me voorstellen dat ze slaapdronken op dat veld komen. |
| 15 Sep 2013, 20:30 |
|
| Pagina 5 van 14 |
[ 198 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 14 Volgende |