E. Aalst - AFC Tubize - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 14
 E. Aalst - AFC Tubize 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Smetje schreef:
JohanD schreef:
Eigenlijk is onze keeper te goed voor deze ploeg.

Behalve Kevin waren er géén uitschiteers, nog geen sprankeltje, van niemand.

Ik vond De Greef vandaag toch ook niet slecht

Ja hallo, onze centrale verdedigers waren net als alle veldspelers een dikke nul hoor.

15 Sep 2013, 20:32
forumlegende

iemand het telefoonnummer van die manager van Nick Van Belle, ik heb hier nog een beroeste velo en kapotte houtstoof staan die ik graag de deur uit wil...

15 Sep 2013, 20:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Smetje schreef:
JohanD schreef:
Eigenlijk is onze keeper te goed voor deze ploeg.

Behalve Kevin waren er géén uitschiteers, nog geen sprankeltje, van niemand.

Ik vond De Greef vandaag toch ook niet slecht
Toch wel zijn minste match ook tot nu toe vind ik, soit we mogen nog blij zijn dat hij er bijloopt of de schade was zeker niet te overzien. Alleen VDN was goed vandaag(weeral)

15 Sep 2013, 20:34
Nationale Ploeg

Het was rot slecht. CJ buiten a.u.b. (ik val in herhaling nu zeker)

15 Sep 2013, 20:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Jules Destrooper schreef:
Smetje schreef:
Vicky schreef:
Sowieso, het is toch ni omdat het nu bij CJ ni loopt dat je moet spijt hebben dat BVR weg is... Voor die laatste was het verhaal hier sowieso gedaan ze, wie zijn opvolger ook zou geworden zijn...

Helemaal akkoord. Alle respect voor wat BVR hier gedaan heeft, maar het was gewoon op.

Kan zijn, maar nu hebben ze in vergelijking met vorig seizoen een quasi volledig nieuw elftal tussen de lijnen. Met die nieuwe spelers kon het toch niet op zijn? Bestuur en trainer waren op elkaar uitgekeken en dat blijf ik verdomd jammer vinden. Zeker als ik dan nu een Chris Janssens week na week nietszeggende interviews hoor geven van inzet hier inzet daar inzet overal. Wanneer hem gevraagd wordt WAT er moet veranderen, zegt hij dat hij het niet weet. Als dat inzet-verhaaltje effectief zijn boodschap naar de spelers is, kan ik me voorstellen dat ze slaapdronken op dat veld komen.

Wat had je graag dat CJ gezegd had dan?

15 Sep 2013, 20:36
Nationale Ploeg

El Corredor (Light) schreef:
iemand het telefoonnummer van die manager van Nick Van Belle, ik heb hier nog een beroeste velo en kapotte houtstoof staan die ik graag de deur uit wil...
Bel anders eens gewoon naar Vanhauwermeiren die koopt alles op ;)

nieuw in de eerste ploeg

Gijzegem Vaneigest schreef:
Het was rot slecht. CJ buiten a.u.b. (ik val in herhaling nu zeker)

De persoon die jij aanhaalt ook hoor. "Ik ben naar Tubize - Antwerp gaan zien en ik eb tegen de spelers gezegd dat ze hun truitje moesten nat maken....Ik heb gezet dat ze inzet moesten tonen, karakter en motivatie....Tijdens de rust heb ik dat nog eens gezegd, maar dat deden ze dan niet en heb ik na 7 minuten gewisseld, maar de vervangingen rendeerden ook niet."
"Wat moet er dan komende week veranderen?"
"Dat weet ik niet"

:?

nieuw in de eerste ploeg

elfahem schreef:
Smetje schreef:

Helemaal akkoord. Alle respect voor wat BVR hier gedaan heeft, maar het was gewoon op.

Kan zijn, maar nu hebben ze in vergelijking met vorig seizoen een quasi volledig nieuw elftal tussen de lijnen. Met die nieuwe spelers kon het toch niet op zijn? Bestuur en trainer waren op elkaar uitgekeken en dat blijf ik verdomd jammer vinden. Zeker als ik dan nu een Chris Janssens week na week nietszeggende interviews hoor geven van inzet hier inzet daar inzet overal. Wanneer hem gevraagd wordt WAT er moet veranderen, zegt hij dat hij het niet weet. Als dat inzet-verhaaltje effectief zijn boodschap naar de spelers is, kan ik me voorstellen dat ze slaapdronken op dat veld komen.

Een paard een paard noemen en zeggen wat de problemen precies zijn. Om een voorbeeld te geven van een trainer die dat wel doet: Francky Dury.

15 Sep 2013, 20:38
forumlegende

op korte termijn (tot nieuwjaar) kan je gewoon denk ik niets doen. CJ buitensmijten gaat volgens mij niets oplossen denk ik.

er is een kern samengesteld met de jaarlijkse dendertransfer, de degradatietransfers, en dan een reeks opportuniteiten. Als je een Kompany eerst verkiest boven een De Greef dan ben je blind denk ik.

Echt benieuwd naar die scoutingsrapporten vd transfers, haal er godver 5 die een echte versterking zijn ipv 20 halve.

Er moet dringend iemand met voetbalverstand komen binnen onze club. En niet spelers halen op basis van een statistiek. Hoe is het eigenlijk mogelijk dat die Van Belle 6 doelpunten heeft gemaakt zeg???

15 Sep 2013, 20:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
elfahem schreef:

Een paard een paard noemen en zeggen wat de problemen precies zijn. Om een voorbeeld te geven van een trainer die dat wel doet: Francky Dury.

Het enige correcte dat CJ nu kan zeggen is dat we kwaliteit ontbreken en heel wat spelers hoger spelen dan ze volgens hun niveau aankunnen. Ik begrijp dat hij dat voorlopig niet wil doen want het is aan hem om zijn ploeg in bescherming te nemen i.p.v. ze in de pers af te vallen.
Ik heb ook heel wat bedenkingen bij de keuzes die CJ maakt, maar ik heb niet de indruk dat andere keuzes een ander resultaat hadden opgeleverd. Ik kijk liever naar de onderliggende, fundamentele oorzaak voor ons falen en dat is een manifest gebrek aan kwaliteit.
Je kan zoveel lullen over visie, als je spelers dat niet oppikken brengt het geen bal bij. Stel (visie 1), je wil over de flanken spelen, maar je flankspelers (in casu Martin) halen de achterlijn niet dan sta je daar mooi. Stel (visie 2), je wil verticaal spelen (om een modewoord te gebruiken) maar je diepe spits (in casu Van Belle) kan geen bal controleren, sta je daar ook mooi. Etc.
Visie is mooi... als je er de middelen voor hebt.

15 Sep 2013, 20:52
nieuw in de eerste ploeg

Vicky schreef:
Ale vooruit, het zal mijn fout nog zijn :crazy:

:nieje:

15 Sep 2013, 21:01
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
elfahem schreef:
elfahem schreef:

Het enige correcte dat CJ nu kan zeggen is dat we kwaliteit ontbreken en heel wat spelers hoger spelen dan ze volgens hun niveau aankunnen. Ik begrijp dat hij dat voorlopig niet wil doen want het is aan hem om zijn ploeg in bescherming te nemen i.p.v. ze in de pers af te vallen.
Ik heb ook heel wat bedenkingen bij de keuzes die CJ maakt, maar ik heb niet de indruk dat andere keuzes een ander resultaat hadden opgeleverd. Ik kijk liever naar de onderliggende, fundamentele oorzaak voor ons falen en dat is een manifest gebrek aan kwaliteit.
Je kan zoveel lullen over visie, als je spelers dat niet oppikken brengt het geen bal bij. Stel (visie 1), je wil over de flanken spelen, maar je flankspelers (in casu Martin) halen de achterlijn niet dan sta je daar mooi. Stel (visie 2), je wil verticaal spelen (om een modewoord te gebruiken) maar je diepe spits (in casu Van Belle) kan geen bal controleren, sta je daar ook mooi. Etc.
Visie is mooi... als je er de middelen voor hebt.

Met De cuyper heb je iemand die het niveau wel aankan en de achterlijk kan halen, op links keer weydish terug voor hem hetzelfde. Met Glouftsis heb je iemand als hem vertrouwen geeft er 15-20 per seizoen in stampt. Maar als je als trainer je spelers geen vertrouwen geeft (in tegendeel) en geen deftige tactiek kan bedenken is het moeilijk, het is 5 voor 12 Chris. Doe er iets aan!

15 Sep 2013, 21:01
Nationale Ploeg

Eendracht aalst breid scoutingsapparaat verder uit

http://ts3.mm.bing.net/th?id=H.46509396 ... =120&W=160

15 Sep 2013, 21:43
Ancien

Leeftijd: 47
Amaai, straffe commentaren en zeggen dat ik na de match op Geel werd teruggefloten na het vertoonde spel, door de immer op vinkenslagliggende DavidSeal..ge kunt zo blijven kreften niewaar... ;)

15 Sep 2013, 21:44
Ancien

Leeftijd: 47
Ben toch ook van mening dat het meer aan ons scouting ligt dan de trainer.

En daarenboven hebben we geen deftige spitsen...met nieuwjaar hopelijk nog ergens in het buitenland wa vinden en zowel de griek als da konijn van westerlo buiten.

15 Sep 2013, 21:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 14