|
|
| Pagina 7 van 14 |
[ 198 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Deze kern moet toch beter kunnen zeker, komaan... gebrek aan kwaliteit voor top 2de, akkoord. Gebrek aan kwaliteit om vandaag van Tubize te winnen? En een paar weken geleden van Hoogstraten en Temse ?... zeker wel !
En over 1 ding moet ge CJ gewoon gelijk geven: vechtlust zit er niet in. Nen Wesley Vanbelle bv. die moet na de match denk ik enorm zijn tong afbijten om niet in ruzie te vallen met een paar wanabe's _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Sep 2013, 22:03 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
we hebben vandaag Kevin Janssens gemist
![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 15 Sep 2013, 22:05 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Tja, altijd met een ander middenveld spelen is ook niet echt goed om automatismen te kweken. Al dan niet noodgedwongen.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 15 Sep 2013, 22:08 |
|
|
Vaste Waarde
Bram schreef: Deze kern moet toch beter kunnen zeker, komaan... gebrek aan kwaliteit voor top 2de, akkoord. Gebrek aan kwaliteit om vandaag van Tubize te winnen? En een paar weken geleden van Hoogstraten en Temse ?... zeker wel ! En over 1 ding moet ge CJ gewoon gelijk geven: vechtlust zit er niet in. Nen Wesley Vanbelle bv. die moet na de match denk ik enorm zijn tong afbijten om niet in ruzie te vallen met een paar wanabe's Wel Bram, het doet me pijn aan het hart wat ik nu ga zeggen, maar ik geloof echt dat die kwaliteit die jij aanhaalt er gewoon niet is in dit team... Achteraan is het een zeef ( posities worden niet gehouden, technisch worden we overklast - zag je die Onana bezig vandaag??) Op de flanken hebben we niemand ( sorry dus ook Tjendo of Weydisch niet) die een flank kunnen oprollen zoals sommigen ( Moreels, Galluci) dat vroeger wel konden. Vooraan is er niets. ( Stavros is een afwerker - en that's it- kan geen actie maken en hangt af van aanvoer) en die Van Belle daar maak ik geen woorden meer aan vuil. Blijft dus over : We hebben een gigantisch probleem, en we gaan moeten krabben om de meubels te redden dit seizoen..... |
| 15 Sep 2013, 22:25 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
|
| 15 Sep 2013, 22:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Still standing ! schreef: eh... als er hier ene afgebrand is als BVR-die hard zal ik het wel zijn. BVR heeft nooit met budgetten mogen 'smijten' zoals nu gebeurd is. je kan het dus zowieso niet vergelijken. maar naar het schijnt was BVR een 'slechte motivator, overdreven tacticus'. Wel, nu hebben we 'grote uitspraken, geen tactiek'. hetgeen we reeds beloonden met een contractverlenging. om maar te zeggen dat het sportieve niet meer primeert sedert BVR zijn ontslag. maar: ook de fout van de supporters: op aalst willen 'supps' genre Vicky en Co gewoon op tijd en stond nen 'andere kop', omdat ze 'de vorige beu zijn'. just gelijk dat ze in de Joepie es van BV moeten veranderen... ![]() Ik vind het wel sterk dat ge denkt dat "Vicky en co" (mij inclusief, ik was - en ben - ook van die mening) zoveel te zeggen hebben op EA (ok, Vicky babbelt wel veel, maar da is nog iets anders dan effectief iets te zeggen hebben he )Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat vorig jaar de terugronde geen ongelofelijk succes was: resultaten vielen tegen en het voetbalniveau was zelfs nog minder dan die resultaten deden vermoeden. Op dat moment wist van renterghem dan ook niet meer van welk hout pijlen te maken. Als je op dat moment niet doorhad dat het gepasseerd was met bvr... Hij heeft zijn verdienste gehad, zelfs een grote verdienste, maar op Ferguson en Wenger na, ken ik dan ook weer niet veel trainers die het 10 jaar bij dezelfde ploeg uithouden... en al zeker op EA is dat best moeilijk... Net zoals het nu ook duidelijk aan het worden is dat dat voor CJ ook een best moeilijke opdracht zal worden... |
| 15 Sep 2013, 23:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Middenveld werd vandaag gewoon overgeslagen en lag volledig open. Vanbelle heb ik in de eerste helft teken zien doen naar Cerimagic om veel compacter te spelen en om de ruimtes op het middenveld te verkleinen. Nu was het in de eerste helft vooral ballen naar Martin trappen en hopen dat die er met zijn snelheid iets uit kon halen.
Over de tweede helft valt niets goeds te zeggen. Er is wel degelijk kwaliteit, er is alleen geen ploeg. Tubeke was voetballend toch ook niet super in de eerste helft, maar die hadden wel een plan. En een sterke Heris op het middenveld. |
| 15 Sep 2013, 23:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Toch makkelijk om alles op den trainer te steken, wa ge hier soms allemaal leest..
Spelers moeten zelf ook willen he.. Dat de spelers geen inzet toonden, daar kan den trainer niks aan doen.. Volgens de meesten spelen we al tegen degradatie, der zijn begot nog 28 matchen te spelen.. We zulle nog matche verlieze ma we zullen der ook nog winne, ze maar gerust.. |
| 15 Sep 2013, 23:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Sep 2013, 1:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik denk dat we vooral één of meerdere ervaren spelers met een leidersmentaliteit mankeren. Een type Verheyden (maar dan misschien wat sneller voor tweede) had ideaal geweest. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er nogal wat gasten met vedettenallures bij ons rondlopen.
|
| 16 Sep 2013, 7:53 |
|
|
forumlegende
In HLN van vandaag de zoveelste sneer van CJ aan het adres van Glouftsis, terecht uiteraard. Maar zoiets heb ik hem over Kevin Janssens of N. Van Belle nog niet horen zeggen. Daar heet het dat ze hun rendement nog moeten verhogen.
Het is de taak van de trainer om de spelers opgenaaid en gemotiveerd aan de aftrap te brengen, maar dat ontbreekt toch ook vind ik. Langs de andere kant moeten beloftevolle spelers als een Martin of De Cuyper (om er 2 uit te pikken) toch ook tonen dat ze zelf een volgende stap kunnen zetten in hun ontwikkeling. Maar Martin speelt als een kip zonder kop , en een Tjendo lijkt me aan snelheid ingeboet te hebben, werd er vorige week toen hij nog fris zat zonder boe of baa afgelopen door die Geelse linksback. Minimaal tot en met de winterstop gaat het met dit materiaal moeten gebeuren,misschien ook nu effe de tijd nemen om de interne structuur wat aan te passen. Hopen op (veel) beterschap tegen Lommel! _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 16 Sep 2013, 8:05 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2010, 18:03 Berichten: 133 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Dat hij van onze griek niet moet weten, wisten we al natuurlijk
Het kan toch niet dat hij opeens geen doelpunt niet meer kan maken . Hopen op beterschap ![]() |
| 16 Sep 2013, 8:21 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
El Corredor (Light) schreef: In HLN van vandaag de zoveelste sneer van CJ aan het adres van Glouftsis, terecht uiteraard. Maar zoiets heb ik hem over Kevin Janssens of N. Van Belle nog niet horen zeggen. Daar heet het dat ze hun rendement nog moeten verhogen. Dan mag hij Niels Martin ook een sneer geven, vind ik. Zoals die tegen Tjendo liep te memmen gisteren. Doch Nielske is volgens CJ een speler met het potentieel voor eerste nationale ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 16 Sep 2013, 8:34 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Wat ik absoluut niet begrijp is dat we een Van Eyck (die ze vorig jaar binnenhalen)verkopen aan dender en ze een Van Belle aantrekken die in een kopduel ongeveer 4 cm hoog springt.
_________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 16 Sep 2013, 9:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
bekijk de beelden van die eerste goal van Tubize: de speler van Tubize komt naar de tweede paal toegelopen en kan zonder hinder de bal binnenkoppen. WIE staat daar te verdedigen?: idd, Stavros, pas op dat is geen verwijt, hij is tenslotte geen verdediger, maar wat staat hij daar te doen? Als dat op aangeven van CJ is, heeft hij wel de boter gegeten en niet Stavros.
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 16 Sep 2013, 9:22 |
|
| Pagina 7 van 14 |
[ 198 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 14 Volgende |