|
|
| Pagina 13 van 14 |
[ 198 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: E. Aalst - AFC Tubize
Als wat zou flippo naar lokeren gaan dan?
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 17 Sep 2013, 20:20 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ik em al lang het gevoel da Flippo trainer maken een heel slechte keuze kan zijn. Zonder afbreuk te doen aan zijn ervaring en kunnen.
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 17 Sep 2013, 20:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
hansken schreef: Als wat zou flippo naar lokeren gaan dan? Trainer verdedigers. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Sep 2013, 20:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Verbechio schreef: Ik em al lang het gevoel da Flippo trainer maken een heel slechte keuze kan zijn. Zonder afbreuk te doen aan zijn ervaring en kunnen. Das ook mijn gedacht ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Sep 2013, 20:24 |
|
|
Vaste Waarde
Verbechio schreef: Ik em al lang het gevoel da Flippo trainer maken een heel slechte keuze kan zijn. Zonder afbreuk te doen aan zijn ervaring en kunnen. Ben ik het helemaal mee eens.. Iemand sprak hier over een profiel in de genre van die Colin Andrews van Temse he.... Awel inderdaad, zoals die zijn er nog ettelijke gasten die ooit wel al bewezen hebben dat ze iets in hun mars hebben, en op't moment zonder job zitten, of zitten te verkommeren in de lagere afdelingen.... Opgelet he, dit is (nog) geen pleidooi om de CJ nu al buiten te keilen, maar wel een denkpiste voor't geval dat hij er de komende weken opnieuw een parodie zou van gaan maken...... |
| 17 Sep 2013, 20:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bakkie schreef: Verbechio schreef: Ik em al lang het gevoel da Flippo trainer maken een heel slechte keuze kan zijn. Zonder afbreuk te doen aan zijn ervaring en kunnen. Das ook mijn gedacht ![]() Zou ik inderdaad ook geen goeie keuze vinden. En zou voor Flippo zelf ook niet goed zijn. Hij is een clubmonument en als je trainer wordt, weet je dat je ooit buiten vliegt. Ik zou hem liever in een andere functie zien blijven. |
| 17 Sep 2013, 21:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
mamananeto schreef: Leuke en correcte analyse DT maar net daarom is je laatste zin zo interessant, en zegt ze wat mij betreft erg veel over de competenties van CJ. Is het nu net niet de trainer die de hoofdverantwoordelijkheid heeft wanneer het gaat over het scherp houden/scherp krijgen van zijn materiaal ? Wel dan ligt daar misschien een deel van de verklaring voor de huidige malaise.... Indien het verhaal klopt ( citaat in de pers blijkbaar over CJ die "woest" was, verandering eiste, bal bal + blijkbaar ( heb ik niet zelf gezien) zijn spelers constant staat af te zeiken langs de zijlijn..) wel dan is het heeeeel erg fout aan't gaan. In dat hypothetisch geval zitten we in een "omgekeerd BVR scenario" of nog erger dan dat..... - BVR was een groot technicus - maar geen goed motivator ? - Wel : CJ denkt dat hij een goed motivator is; maar heeft blijkbaar een eigenaardige definitie van wat " motiveren" betekent..... ( brullen, afzeiken etc...) en hij heeft het bijkomend probleem dat hij geen kaas blijkt gegeten te hebben van de technische component in't spelletje.... Wat ik puur factueel constateer is dat zowel de moreel, de vaardigheden, en het zelfvertrouwen van een hele hoop spelers na een paar speeldagen reeds spoorloos zijn.... En - met alle respect voor diegenen die een andere mening hebben - kan ik me niet voorstellen dat CJ het voetbalverstand heeft om daaraan iets te doen ( cfr zijn "laat maar zitten" houding in de tweede helft tegen Tubize..) Ik trek daar mijn conclusie uit. Vraag is of de rest van de technische staf en het bestuur dit ook zo zien... Terechte opmerkingen mamananeto, maar again, mijn posts waren in deze met name reacties op de kritiek op de spelers, de transfers en het aankoopbeleid. Over de capaciteiten van CJ kan ik ook een boom opzetten, maar dat was niet het punt van de discussie voor mij. Heb hier sinds het aantreden van CJ vorig seizoen (velen lijken dat te vergeten precies want geven hier aan dat CJ heeft weggevaagd wat er was, maar had de groep wel al twee maand onder zijn hoede en CJ leek bijvoorbeeld Cerimagic wel degelijk te kunnen uitspelen en zorgde er toch ook voor dat Smet en Delic oa toch minder fouten maakten in hun spel) mijn twijfels al openlijk laten blijken en laat ons zeggen dat mijn mening er niet echt op gebeterd is. Toch nog dit: ik blijf de mensen uitdagen om met een zinnig antwoord te komen op volgende element: als CJ dan zo'n verkeerde aanpak heeft naar zijn spelers toe (inzake motivatie, enz.), waarom blijven ze hem in godsnaam dan zo verdedigen en zijn "professionele" aanpak zo roemen elk moment dat ze er de kans toe hebben?? Sla er de persartikels met de spelers maar eens op na sinds het aantreden van CJ, is echt niet normaal... |
| 18 Sep 2013, 9:05 |
|
|
Vaste Waarde
Omdat ze praten voor hun plekje ?
Diegene die hem zo veel lof toegooien zijn ook diegene die onmiddelijk voor het seizoen een contractverlenging kregen. Het is niet omdat je een stevige training kan geven dat je ook kaas hebt gegeten van taktiek me dunkt. Het is heel simpel : of cj kent er gewoon niks van of de spelers willen het niet tonen. Dat ze ni beter kunnen daar wil ik niet in geloven , zeker geen eindronde maar toch een aanvaardbaar niveau moet zeker kunnen! |
| 18 Sep 2013, 9:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: Terechte opmerkingen mamananeto, maar again, mijn posts waren in deze met name reacties op de kritiek op de spelers, de transfers en het aankoopbeleid. Over de capaciteiten van CJ kan ik ook een boom opzetten, maar dat was niet het punt van de discussie voor mij. Heb hier sinds het aantreden van CJ vorig seizoen (velen lijken dat te vergeten precies want geven hier aan dat CJ heeft weggevaagd wat er was, maar had de groep wel al twee maand onder zijn hoede en CJ leek bijvoorbeeld Cerimagic wel degelijk te kunnen uitspelen en zorgde er toch ook voor dat Smet en Delic oa toch minder fouten maakten in hun spel) mijn twijfels al openlijk laten blijken en laat ons zeggen dat mijn mening er niet echt op gebeterd is. Toch nog dit: ik blijf de mensen uitdagen om met een zinnig antwoord te komen op volgende element: als CJ dan zo'n verkeerde aanpak heeft naar zijn spelers toe (inzake motivatie, enz.), waarom blijven ze hem in godsnaam dan zo verdedigen en zijn "professionele" aanpak zo roemen elk moment dat ze er de kans toe hebben?? Sla er de persartikels met de spelers maar eens op na sinds het aantreden van CJ, is echt niet normaal... mja, ne Niels Martin bvb, die zal geen kritiek geven he, CJ heeft hem incontournable gemaakt, van voor het seizoensbegin al. In een spelersgroep zijn er altijd die daar niet mee kontent zijn, evenmin als met het feit dat ene Kevin Janssens toch ook meer krediet heeft/had in vergelijking met anderen, onze superspits Van Belle is er ook zo eentje. Moest het dus, volgens mij, allemaal naar buiten komen, tja, het zou er denk ik niet zo fraai uitzien. _________________ WOEF |
| 18 Sep 2013, 9:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
rataplan schreef: DT schreef: Terechte opmerkingen mamananeto, maar again, mijn posts waren in deze met name reacties op de kritiek op de spelers, de transfers en het aankoopbeleid. Over de capaciteiten van CJ kan ik ook een boom opzetten, maar dat was niet het punt van de discussie voor mij. Heb hier sinds het aantreden van CJ vorig seizoen (velen lijken dat te vergeten precies want geven hier aan dat CJ heeft weggevaagd wat er was, maar had de groep wel al twee maand onder zijn hoede en CJ leek bijvoorbeeld Cerimagic wel degelijk te kunnen uitspelen en zorgde er toch ook voor dat Smet en Delic oa toch minder fouten maakten in hun spel) mijn twijfels al openlijk laten blijken en laat ons zeggen dat mijn mening er niet echt op gebeterd is. Toch nog dit: ik blijf de mensen uitdagen om met een zinnig antwoord te komen op volgende element: als CJ dan zo'n verkeerde aanpak heeft naar zijn spelers toe (inzake motivatie, enz.), waarom blijven ze hem in godsnaam dan zo verdedigen en zijn "professionele" aanpak zo roemen elk moment dat ze er de kans toe hebben?? Sla er de persartikels met de spelers maar eens op na sinds het aantreden van CJ, is echt niet normaal... mja, ne Niels Martin bvb, die zal geen kritiek geven he, CJ heeft hem incontournable gemaakt, van voor het seizoensbegin al. In een spelersgroep zijn er altijd die daar niet mee kontent zijn, evenmin als met het feit dat ene Kevin Janssens toch ook meer krediet heeft/had in vergelijking met anderen, onze superspits Van Belle is er ook zo eentje. Moest het dus, volgens mij, allemaal naar buiten komen, tja, het zou er denk ik niet zo fraai uitzien. Mja kan best, maar je hebt ook Smet, Bogaerts, Shkodra, Cerimagic, De Neve... allemaal hebben ze dit seizoen al de positieve zaken van CJ in de verf gezet... Raar toch... |
| 18 Sep 2013, 9:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: rataplan schreef: DT schreef: Terechte opmerkingen mamananeto, maar again, mijn posts waren in deze met name reacties op de kritiek op de spelers, de transfers en het aankoopbeleid. Over de capaciteiten van CJ kan ik ook een boom opzetten, maar dat was niet het punt van de discussie voor mij. Heb hier sinds het aantreden van CJ vorig seizoen (velen lijken dat te vergeten precies want geven hier aan dat CJ heeft weggevaagd wat er was, maar had de groep wel al twee maand onder zijn hoede en CJ leek bijvoorbeeld Cerimagic wel degelijk te kunnen uitspelen en zorgde er toch ook voor dat Smet en Delic oa toch minder fouten maakten in hun spel) mijn twijfels al openlijk laten blijken en laat ons zeggen dat mijn mening er niet echt op gebeterd is. Toch nog dit: ik blijf de mensen uitdagen om met een zinnig antwoord te komen op volgende element: als CJ dan zo'n verkeerde aanpak heeft naar zijn spelers toe (inzake motivatie, enz.), waarom blijven ze hem in godsnaam dan zo verdedigen en zijn "professionele" aanpak zo roemen elk moment dat ze er de kans toe hebben?? Sla er de persartikels met de spelers maar eens op na sinds het aantreden van CJ, is echt niet normaal... mja, ne Niels Martin bvb, die zal geen kritiek geven he, CJ heeft hem incontournable gemaakt, van voor het seizoensbegin al. In een spelersgroep zijn er altijd die daar niet mee kontent zijn, evenmin als met het feit dat ene Kevin Janssens toch ook meer krediet heeft/had in vergelijking met anderen, onze superspits Van Belle is er ook zo eentje. Moest het dus, volgens mij, allemaal naar buiten komen, tja, het zou er denk ik niet zo fraai uitzien. Mja kan best, maar je hebt ook Smet, Bogaerts, Shkodra, Cerimagic, De Neve... allemaal hebben ze dit seizoen al de positieve zaken van CJ in de verf gezet... Raar toch... Ben alvast benieuwd wie de volgende in het rijtje zal zijn... De Cuyper, Bael, Van Damme, VDN ? En als de cirkel dan rond is en alle spelers hun vertrouwen in CJ in de pers hebben bevestigd, zal het dan beter worden ? Ik vrees van niet, ik vermoed zelfs dat het nòg slechter kan. Wat indien we op Lommel de boot ingaan, een week later krijgen we het vlot scorende Visé op bezoek en dan volgen een verplaatsing naar Eupen en een bezoekje aan Virton. Ik hoop dat de sportief verantwoordelijke CJ zal motiveren om de situatie trachten recht te trekken. Of zal Sint-Truiden dan maar het kind van de rekening worden ? CJ kan zich best herpakken, mijn gedacht. _________________ WOEF |
| 18 Sep 2013, 9:51 |
|
|
forumlegende
Ooit in de krant al horen zeggen door een basisspeler X of Y: "die Janssens kan er geen pepernoot van?"
voor mij zijn de spelers (en dan vooral hun mentaliteit) + de volledige sportieve staf (en dat mag je heel ruim nemen) medeschuldig aan het huidige spelpeil, dus niet enkel CJ. ik twijfel niet aan de intrinsieke kwaliteiten van bepaalde spelers, maar probleem is dat er een aantal last hebben van een vormcrisis. Eéntje kan geen kwaad, maar momenteel heeft het eerder iets weg van een epidemie in de ploeg. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 18 Sep 2013, 10:01 |
|
|
Ancien
El Corredor (Light) schreef: Ooit in de krant al horen zeggen door een basisspeler X of Y: "die Janssens kan er geen pepernoot van?" voor mij zijn de spelers (en dan vooral hun mentaliteit) + de volledige sportieve staf (en dat mag je heel ruim nemen) medeschuldig aan het huidige spelpeil, dus niet enkel CJ. ik twijfel niet aan de intrinsieke kwaliteiten van bepaalde spelers, maar probleem is dat er een aantal last hebben van een vormcrisis. Eéntje kan geen kwaad, maar momenteel heeft het eerder iets weg van een epidemie in de ploeg. Dat zeg ik ook niet, maar vind het gewoon frappant dat dit altijd wordt aangehaald in de interviews. Toen BVR overnam van VDH en de ploeg stoomde van een voorlaatste naar een derde plaats, heb ik dergelijke zaken nooit gelezen bijvoorbeeld. En toen waren er nochtans wel resultaten om in de kijker gezet te worden... Als een journalist u naar de vorm van de ploeg of jezelf peilt, kan je daar toch neutraal op antwoorden. Sinds CJ hier is lijkt het wel een must om in elk flutartikel, hoe klein ook, altijd een verwijzing te moeten maken naar de trainersaanpak, het professionalisme, enz. Ik vind dat gewoon heel opvallend. Als je als speler echt "blown away" bent van een bepaalde werkwijze, zou je toch verwachten dat dit afstraalt op hun kunnen en hun spelplezier op het veld, maar niets is minder waar zo blijkt. Zelden een team zo zielloos weten acteren.... |
| 18 Sep 2013, 11:08 |
|
|
Vaste Waarde
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: Ooit in de krant al horen zeggen door een basisspeler X of Y: "die Janssens kan er geen pepernoot van?" voor mij zijn de spelers (en dan vooral hun mentaliteit) + de volledige sportieve staf (en dat mag je heel ruim nemen) medeschuldig aan het huidige spelpeil, dus niet enkel CJ. ik twijfel niet aan de intrinsieke kwaliteiten van bepaalde spelers, maar probleem is dat er een aantal last hebben van een vormcrisis. Eéntje kan geen kwaad, maar momenteel heeft het eerder iets weg van een epidemie in de ploeg. Dat zeg ik ook niet, maar vind het gewoon frappant dat dit altijd wordt aangehaald in de interviews. Toen BVR overnam van VDH en de ploeg stoomde van een voorlaatste naar een derde plaats, heb ik dergelijke zaken nooit gelezen bijvoorbeeld. En toen waren er nochtans wel resultaten om in de kijker gezet te worden... Als een journalist u naar de vorm van de ploeg of jezelf peilt, kan je daar toch neutraal op antwoorden. Sinds CJ hier is lijkt het wel een must om in elk flutartikel, hoe klein ook, altijd een verwijzing te moeten maken naar de trainersaanpak, het professionalisme, enz. Ik vind dat gewoon heel opvallend. Als je als speler echt "blown away" bent van een bepaalde werkwijze, zou je toch verwachten dat dit afstraalt op hun kunnen en hun spelplezier op het veld, maar niets is minder waar zo blijkt. Zelden een team zo zielloos weten acteren.... Tja, ik heb mijn visie op die artikels hoor : Indien " brulboei" CJ nu toevallig gevoelig is aan dat soort " geslijm", wel dan kan ik me best voorstellen dat nogal wat opportunistische spelers zoiets snel doorhebben... Dan is de stap naar " de trainer effekes wat bloemekes toegooien in de pers" heeeel snel gezet.......... |
| 18 Sep 2013, 11:25 |
|
|
forumlegende
Ik denk dat het Smet was die een weekje terug de trainingen van BVR door de mangel haalde: "trainingen vorig jaar waren een lachertje".
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 18 Sep 2013, 11:32 |
|
| Pagina 13 van 14 |
[ 198 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 Volgende |