|
|
| Pagina 4 van 24 |
[ 351 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 24 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Het gaat niet alleen om minder scoren of niet in goede vorm zitten, maar ook over hoe een trainer daar mee omgaat. En de manier van CJ is duidelijk niet de goeie.
|
| 20 Sep 2013, 11:04 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Nee maar dat stavros hier zoveel krediet krijgt snap ik toch ook niet. Sinds 2e helft van vorig seizoen sputtert zijn motor al.
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 20 Sep 2013, 11:14 |
|
|
forumlegende
witteken schreef: komaan hé zeg ,stavros speelt (scoort) al van vorig seizoen in de terugronde niet meer goed . genoeg kansen gehad. en niet zeggen dat hij de ballen niet goed krijgt hé, op geel amaai. dat we niks beter hebben is iets anders. dat is wel CJ en LVH hun fout . _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 20 Sep 2013, 11:37 |
|
|
forumlegende
Dat klopt allemaal wel, maar wie gaat er dan nog een doelpunt maken? Of gaan we zonder spitsen spelen...Van Belle vind ik niet eens een spits. Die staat er maar wat.
|
| 20 Sep 2013, 11:46 |
|
|
forumlegende
morgen met een bang hartje richting Lommel, maar ik ga er toch nog van uit dat deze groep genoeg kan voetballen en vooral genoeg eergevoel heeft om een goede match te spelen.
met een herhaling van de match tegen Tubize hou ik voorlopig geen rekening, indien het toch zo ver komt... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 20 Sep 2013, 11:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Met datgene ze aan Kompany, Van Belle, en Ceremagic (ook overbodige transfer op dat en dit moment) betalen, konden ze ook Moreels huren (ondanks hij het bij mij wat verkorven heeft met zijn gedrag, laatste keer) of toch iemand van soortgelijk kaliber/ speelstijl.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Sep 2013, 12:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Als er waren die met de beloften hadden moeten meespelen dan had ik Cerimagic & Van Belle gekozen
|
| 20 Sep 2013, 12:39 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ik geloof niet dat het morgen even dramatisch zal zijn als vorige zondag. Maar of het genoeg zal zijn, das wa anders ...
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 20 Sep 2013, 12:41 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
DavidSeal schreef: Met datgene ze aan Kompany, Van Belle, en Ceremagic (ook overbodige transfer op dat en dit moment) betalen, konden ze ook Moreels huren (ondanks hij het bij mij wat verkorven heeft met zijn gedrag, laatste keer) of toch iemand van soortgelijk kaliber/ speelstijl. Moreels zou zelf ook ni weigerachtig gestaan hebben tegenover een retour. Heb daar vorige zondag met Van De Noortgaete nog over gesproken. Hij was er die betreffende match blijkbaar van aangedaan dat het aalst publiek hem zo had aangepakt |
| 20 Sep 2013, 12:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Jules Bocandé schreef: DavidSeal schreef: Met datgene ze aan Kompany, Van Belle, en Ceremagic (ook overbodige transfer op dat en dit moment) betalen, konden ze ook Moreels huren (ondanks hij het bij mij wat verkorven heeft met zijn gedrag, laatste keer) of toch iemand van soortgelijk kaliber/ speelstijl. Moreels zou zelf ook ni weigerachtig gestaan hebben tegenover een retour. Heb daar vorige zondag met Van De Noortgaete nog over gesproken. Hij was er die betreffende match blijkbaar van aangedaan dat het aalst publiek hem zo had aangepakt De moment zelf en efkes nadien nog, moest ik van Moreels niet (meer) weten. Nu is dat beter, De soep wordt nooit zo heet gegeten als ze opgediend wordt he. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Sep 2013, 12:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor (Light) schreef: witteken schreef: komaan hé zeg ,stavros speelt (scoort) al van vorig seizoen in de terugronde niet meer goed . genoeg kansen gehad. en niet zeggen dat hij de ballen niet goed krijgt hé, op geel amaai. dat we niks beter hebben is iets anders. dat is wel CJ en LVH hun fout . Ja, tegen Geel heeft hij ballen gehad, maar vorig jaar in de terugronde ? Niet zwanzen hé, dat hij toen zo lang droog staod was toch vooral er onder BVR al WEKEN geen voetbal meer gebracht werd, en omdat nadien CJ direkt een veel andere voetballer van Glouftsis wou maken dan hij was: namelijk werken en lopen. Kritiek op Stavros na de match op Geel is terecht, maar ga aub niet veralgemenen met de terugronde van vorig jaar bij hé. We zijn toen amper nog de middenlijn over geraakt. Wel sterk dat ook Lievens en Skodra geslachtofferd worden, als je die 2 in uw beloften laat opdraven dan had ge zeker OOK De Greef en Ceremagic er moeten bijnemen. Die laatste 2 waren vorig weekend zeker niet beter en de weken daarvoor zelfs (in mijn ogen) minder dan de 2 die wel geviseerd worden. Vorige week kwam Lievens trouwens verschillende keren in de problemen omdat De Greef enorm diep ging doordekken en dan de bal niet had. De identieke fout dan dat Bogaerts en Filipovic vorig jaar ook regelmatig voor hadden. Als ge diep gaat doordekken moet ge de bal hebben (en nadien niet verspelen), punt andere lijn. En dan Skodhra, mja die slaagde er uiteindelijk tenminste na 8 keer vast lopen in om van de 10 passes er 2 deftige te versturen. Met de beste wil van de wereld maar van Ceremagic heb ik zo geen enkele bal zien vertrekken. Paniek op alle banken, dat gaat mooi worden morgen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Sep 2013, 12:51 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
hansken schreef: Hoe laat? Kdenk wel da ik is ga kijken nu er zoveel a-kern spelers meedoen.. 20.00uur ![]() |
| 20 Sep 2013, 13:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
De heren Nick Van Belle en Kevin Janssens en mister X mogen wat mij betreft morgen eens bewijzen waarom CJ in hen gelooft. Ik vrees echter dat ze dit niet kunnen. Het dieptepunt zit er volgens mij nog aan te komen. Ik vind het enorm moedig van de sups die morgen naar Lommel reizen. Goeie moed !
_________________ WOEF |
| 20 Sep 2013, 13:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Kritiek hierboven op Stavros kan ik begrijpen daar niet van maar toch een kleine opmerking.
We hebben op dit moment gewoon maar één spits want van Belle is een klucht een farce. Gebruik die ene spits dan ook op de correcte manier, Stavros is "om het beleefd uit te drukken" voetbaltechnisch een beetje beperkt |
| 20 Sep 2013, 13:59 |
|
|
Ancien
chunga schreef: Kritiek hierboven op Stavros kan ik begrijpen daar niet van maar toch een kleine opmerking. We hebben op dit moment gewoon maar één spits want van Belle is een klucht een farce. Gebruik die ene spits dan ook op de correcte manier, Stavros is "om het beleefd uit te drukken" voetbaltechnisch een beetje beperkt Stavros is idd, voetbaltechnisch geen kraan, maar een goede trainer kan er wel meer uithalen dan wat hij op dit moment toont. Maar daarvoor moet je een "GOEDE" trainer hebben he. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Sep 2013, 14:13 |
|
| Pagina 4 van 24 |
[ 351 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 24 Volgende |