Lommel - Eendracht Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 351 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 24
 Lommel - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Mijn idee ook. Met Stavros heb je een spits die van niets een doelpunt kan maken, heel goed met het hoofd en altijd op de loer. En voetbaltechnisch vind ik hem zelfs niet zo slecht. En laten we eerlijk wezen : we hebben triest genoeg niets anders om in de spits te zetten, behalve dan die kerel van Westerlo. Maar dan wil ik gerust mijn vrije zaterdagavond opofferen om in zijn plaats te staan. En ik zal meer ballen raken dan hij doet.
Ik snap gewoon de bedoeling niet van CJ met onze Griek. Maar doet hij dat zelf nog wel?

20 Sep 2013, 14:48
Ancien

Leeftijd: 47
Ik verwacht de terugkeer van Filippovic in de ploeg. Ook Van Belle N. zal wellicht vooraan starten als ik dat zo lees.

Maar ik begin ook te geloven dat men stilaan zo panikeert dat CJ zichzelf in een onhoudbare positie aan het werken is. Toegegeven, een echte nummer 10 en dito spits hebben we niet. Pompen of verzuipen.

20 Sep 2013, 14:56
Vaste Waarde

witzwet schreef:
Ik verwacht de terugkeer van Filippovic in de ploeg. Ook Van Belle N. zal wellicht vooraan starten als ik dat zo lees.

Maar ik begin ook te geloven dat men stilaan zo panikeert dat CJ zichzelf in een onhoudbare positie aan het werken is. Toegegeven, een echte nummer 10 en dito spits hebben we niet. Pompen of verzuipen.

Maakt eigenlijk allemaal niets meer uit hoor...
Zelfs indien we zaterdag toevallig zouden winnen, is het nog zo dat het lied van CJ zo goed als uitgezongen is...
Wat die hier de laatste weken aan onkunde tentoonstelde, maakt hij sowieso niet meer goed.
Is het nu niet - dan is't voor een van de volgende weken, maar CJ, you're out man !
Kan er verdomme echt niet bij dat het zou kunnen dat die N Van Belle opnieuw aan de aftrap zou verschijnen !! :crazy: :crazy: :crazy:

20 Sep 2013, 15:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Dat is het paradoxale aan het hele verhaal hé.

De bruggen tussen N. Vanbelle en de supporters: opgeblazen omdat hij er gratuit in gesmeten werd
Idem met Kevin Janssens
Idem met Ceremagic

De bruggen tussen Stavros en CJ : opgeblazen
De bruggen met CJ en Skodhra / Lievens; daar lijkt de sloop ook van begonnen.

Om al die schade te herstellen gaan er toch een paar mooie overwinningen moeten komen vrees ik :(
Dan hebben we het enkel nog maar over de zichbare schade, achter de schermen zal de ravage wel groter zijn.
Ik zie het echt wel zeer somber in. En nochtans is de laatste westrijd al van een paar dagen terug.
Ik hoop dat Van Steenbrughe en Weydisch slim genoeg zijn om pas terug te keren wanneer ze 100% fit zijn of zij worden de volgende kinderen van de rekening.

20 Sep 2013, 16:27

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
De enige en beste oplossing is volgens mij,CJ zijn ontslag geven,want ik zie het anders ook niet goed komen.(Als) ze zaterdag verliezen,zou het wel eens prijs kunnen zijn.

20 Sep 2013, 19:07
Vaste Waarde

Bakkie schreef:
De enige en beste oplossing is volgens mij,CJ zijn ontslag geven,want ik zie het anders ook niet goed komen.(Als) ze zaterdag verliezen,zou het wel eens prijs kunnen zijn.

Tja, dat klopt Bakkie, maar ik vrees dat ons bestuur noch de ballen, noch de middelen heeft om dat te doen...Ze gaven hem net een contractverlenging remember ?? :x
En een " Looser/would be eersteklasse trainer" zoals CJ, die heeft gewoon de ballen niet om in te zien dat hij op het eind van zijn latijn zit...
Geloof me, als ze die niet aan de deur zetten - dan blijft die gewoon zitten- publiek voor of tegen, resultaten voor of tegen, daar trekt die zich geen fluit van aan ! :fuck: :fuck:

20 Sep 2013, 19:12

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
mamananeto schreef:
Bakkie schreef:

Tja, dat klopt Bakkie, maar ik vrees dat ons bestuur noch de ballen, noch de middelen heeft om dat te doen...Ze gaven hem net een contractverlenging remember ?? :x
En een " Looser/would be eersteklasse trainer" zoals CJ, die heeft gewoon de ballen niet om in te zien dat hij op het eind van zijn latijn zit...
Geloof me, als ze die niet aan de deur zetten - dan blijft die gewoon zitten- publiek voor of tegen, resultaten voor of tegen, daar trekt die zich geen fluit van aan ! :fuck: :fuck:

De supps kunnen heel wat druk uitoefenen,er zijn er hier nog afgebold onder zware supp druk. ;)

20 Sep 2013, 19:22
Vaste Waarde

Bakkie schreef:
mamananeto schreef:
Bakkie schreef:

De supps kunnen heel wat druk uitoefenen,er zijn er hier nog afgebold onder zware supp druk. ;)

Wel, dat kan ik dan enkel maar hopen, maar nog eens, ik vrees ervoor...
Die kerel gaat zichzelf heus niet op den dop zetten zenne !
In elk geval wat die zware supp druk betreft, ga ik mijn uiterste best doen :fuck: Hopelijk doen er veel mee !!! :EA:

20 Sep 2013, 19:33
Reserve

Leeftijd: 51
Ik wou dat de Stavros er om te beginnen vanavond al een stuk of 3/4 binnenknalde(hopelijk kan hij zich opladen na een zoveelste vernedering...Wie weet wat is er deze week allemaal op training nog gebeurt/brullen,schelden...) Die Van Belle gaat toch nooit als enige spits starten toch :wow:
Als we morgen de boot ingaan CJ buiten aub!? En ZEKER als we onze volgende thuismatch terug verliezen!
Wie kan ons helpen? Mijn mening: Iemand die respect afdwingt vd spelers, waar ze naar opkijken en al iets bewezen heeft in het voetbal en trainersschap...
STERKE JAN !! (y)

20 Sep 2013, 20:27
Ancien

Leeftijd: 38
Ik ben daar geen voorstander van, van gewezen clubmonumenten terug te halen. De Caje was/is hier een legende. Laat hij dat maar blijven.

Neem liever een trainer die al bewezen heeft dat hij een groep kan smeden en de pionnetjes op de juiste posities plaatst. Eentje die een groep kan begeesteren en motiveren. Moeten daarom niet altijd grote namen zijn.

We hebben hier een 'grote' naam als trainer. De CJ begot. :plat:

20 Sep 2013, 21:34
Vaste Waarde

Gilles schreef:
Ik ben daar geen voorstander van, van gewezen clubmonumenten terug te halen. De Caje was/is hier een legende. Laat hij dat maar blijven.

Neem liever een trainer die al bewezen heeft dat hij een groep kan smeden en de pionnetjes op de juiste posities plaatst. Eentje die een groep kan begeesteren en motiveren. Moeten daarom niet altijd grote namen zijn.

We hebben hier een 'grote' naam als trainer. De CJ begot. :plat:

:lol: :lol: Als ge " grote brulaap" wil zeggen is da just Gilles :lol:

20 Sep 2013, 21:45
Reserve

Leeftijd: 51
Iemand die iets weet over de reservematch? Uitslag,info enz...

20 Sep 2013, 21:54
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
De (9)Bilde schreef:
Ik wou dat de Stavros er om te beginnen vanavond al een stuk of 3/4 binnenknalde(hopelijk kan hij zich opladen na een zoveelste vernedering...Wie weet wat is er deze week allemaal op training nog gebeurt/brullen,schelden...) Die Van Belle gaat toch nooit als enige spits starten toch :wow:
Als we morgen de boot ingaan CJ buiten aub!? En ZEKER als we onze volgende thuismatch terug verliezen!
Wie kan ons helpen? Mijn mening: Iemand die respect afdwingt vd spelers, waar ze naar opkijken en al iets bewezen heeft in het voetbal en trainersschap...
STERKE JAN !! (y)

gaadegij èm betalen mss ? :?

20 Sep 2013, 22:36
Freak

Leeftijd: 35
De (9)Bilde schreef:
Iemand die iets weet over de reservematch? Uitslag,info enz...

Match werd na 80minuten vroegtijdig gestaakt, na een botsing tussen een speler van Aalst en Lommel,bleef speler van Lommel bewusteloos liggen(kwam na een tijdje wel bij),waarop meteen de hulpdiensten werden verwittigd en de match in onderling overleg werd gestaakt.Op het moment van het duel stond het 2-0voor Aalst doelpunten van Geenens en Glouftsis.
Lievens en Bael speelden 45minuten.
Shkodra,Kompany,gert jan en Stavros 80

20 Sep 2013, 23:18
forumlegende

Als CJ zou ontslagen worden, mogen ze op alle niveaus hun conclusies trekken.

2 trainers op nog geen jaar tijd... dan is er op ander niveau ook slecht gewerkt, is niet alleen de schuld van de trainer(s)

21 Sep 2013, 0:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 351 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 24