|
|
| Pagina 6 van 24 |
[ 351 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 24 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
De transfers (en het volgen van CJ daarin) moge ook eens geanalyseerd worden mij gedacht!
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 21 Sep 2013, 8:19 |
|
|
Freak
LOMMEL / OVERPELT - Lommel United moet vanavond op zoek naar de eerste overwinning tegen Eendracht Aalst. We spreken niet graag op een gebiedende toon, maar de club staat nu eenmaal op een voorlaatste plaats na zeven speeldagen en dat knaagt. Ook bij speler Ken Debauve.
Met slechts vier punten blijven de Noord-Limburgers immers zwaar onder de verwachtingen en is de club nog koortsachtig op zoek naar die eerste zege. ‘Die moet er komen, want het moet nu gebeuren, op welke manier dan ook’, zegt Ken Debauve, die ook beseft dat de club en de trainer zwaar onder druk staan, maar toch ontspannen lijkt met het oog op dit uitermate belangrijke treffen van vanavond. ‘Elke match is moeilijk in tweede klasse’, probeert Debauve de druk wat weg te houden, maar hij beseft wel dat het een cruciale wedstrijd betreft die absoluut moet gewonnen worden. ‘De trainer neemt nochtans alle druk op zich zoals hij al zei en de spelers hebben het vertrouwen op een goede afloop.’ De Lommelse centrale middenvelder weet ook dat er bij zijn club een scoreprobleem is (Lommel scoorde slechts vijfmaal nvdr). ‘Toch is ons spel niet zo slecht en staan we op een voorlaatste plaats ver onder onze waarde geklasseerd, maar we staan er wel. We weten dat we voetballende kwaliteiten hebben, maar cijfergewijs komt dat er nog niet uit. Vaak spelen we ook dramatische eerste helften en dat moet er ook uit’, aldus Debauve. Met matchen tegen Aalst, Heist en Geel heeft Lommel de kans om het puntendoosje aan te dikken, en dat moet voor de nodige gemoedsrust moeten zorgen. |
| 21 Sep 2013, 9:29 |
|
|
Freak
Doelman Kevin Van Den Noortgaete verlaat de Egmondstad en neemt volgende week zijn intrek in een Aalsterse woonst. Tegen Tubeke verkeerde de Aalsterse doelman in een begenadigde dag, maar ondanks eens resem wondersaves kon ook hij de nederlaag niet verijdelen.
‘Op Lommel moeten we op een scherpe manier reageren na de snertmatch tegen Tubeke. Uit de match op Lommel en de thuispartij tegen Wezet moeten we 4 op 6 halen. Het zijn twee ploegen die achter ons staan en daar moeten we die ook houden. Ik kreeg vele schouderklopjes omdat ik een monsternederlaag voorkwam, maar daar kopen we niets voor. We slikken te veel domme goals en moeten volwassen leren voetballen. Intrinsiek zou de groep versterkt moeten zijn. Het wordt dan ook hoog tijd dat iedereen eens voor de spiegel staat. Alle spelers moeten voor zichzelf uitmaken wat ze kunnen brengen en wat ze effectief aan de ploeg toevoegen. Het is tijd om een balans op te maken.’ ‘Ik ga ervan uit dat Tubeke het dieptepunt van het seizoen was. De coach vuurde de ploeg nog tijdens de rust aan, maar er was geen beterschap en het opgediste voetbal was schrijnend zwak. Misschien ontbreekt het de ploeg aan een leider, maar één speler had deze zwalpende schuit niet kunnen rechttrekken. Ik verwacht dat we defensief een sterker blok zetten en van uit een goede organisatie voetballen.’ |
| 21 Sep 2013, 9:31 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Ik ben eens benieuwd naar vanavond, zowel naar de opstelling (Flippo terug in de ploeg? Van Belle in de spits? Met nen hangende spits rond VB?) en naar de houding/prestatie van de spelers. Ze beseffen maar al te goed dat we niet gediend waren met vorige week dus ik reken dan ook op een wederopstanding en de drie punten... Het is hun aangeraden want voor minder trek ik nie naar Lommel!
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 21 Sep 2013, 9:35 |
|
|
Reserve
Volgens het Laatste nieuws staat Martin in de spits,en komt bogaerts ook in de ploeg.
Op Stavros moeten we niet meer rekenen als je het verslag leest met de uitleg van Janssens over hem. |
| 21 Sep 2013, 10:05 |
|
|
forumlegende
willempie schreef: Volgens het Laatste nieuws staat Martin in de spits,en komt bogaerts ook in de ploeg. Op Stavros moeten we niet meer rekenen als je het verslag leest met de uitleg van Janssens over hem. Bogaerts, Van Steenbrugghe, Van Damme.... Bogaerts dan achteraan of op het middenveld? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 21 Sep 2013, 10:13 |
|
|
forumlegende
willempie schreef: Volgens het Laatste nieuws staat Martin in de spits,en komt bogaerts ook in de ploeg. Op Stavros moeten we niet meer rekenen als je het verslag leest met de uitleg van Janssens over hem. iemand het artikel soms? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 21 Sep 2013, 10:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Bogaerts gaat terug naar de defensie en de Neve naast van Damme op het middenveld. Flippo komt voorlopig nog niet terug. Martin in de spits. Glouftsis wordt nu helemaal afgemaakt.
" Ik heb het nu wel gehad met Glouftsis heb er veel energie ingestoken maar krijg er niets voor terug. Telkens hoop ik dat hij wel eens een bal tegen de netten trapt maar het is tevergeefs, het probleem is dat hij zich niet verzorgt" aldus CJ |
| 21 Sep 2013, 10:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
chunga schreef: Bogaerts gaat terug naar de defensie en de Neve naast van Damme op het middenveld. Flippo komt voorlopig nog niet terug. Martin in de spits. Glouftsis wordt nu helemaal afgemaakt. " Ik heb het nu wel gehad met Glouftsis heb er veel energie ingestoken maar krijg er niets voor terug. Telkens hoop ik dat hij wel eens een bal tegen de netten trapt maar het is tevergeefs, het probleem is dat hij zich niet verzorgt" aldus CJ Niet verzorgen? Ik denk dat hij van onze ploeg degene is die het meeste gel en dag- en nachtcrème gebruikt _________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 21 Sep 2013, 10:49 |
|
|
forumlegende
chunga schreef: Bogaerts gaat terug naar de defensie en de Neve naast van Damme op het middenveld. Flippo komt voorlopig nog niet terug. Martin in de spits. Glouftsis wordt nu helemaal afgemaakt. " Ik heb het nu wel gehad met Glouftsis heb er veel energie ingestoken maar krijg er niets voor terug. Telkens hoop ik dat hij wel eens een bal tegen de netten trapt maar het is tevergeefs, het probleem is dat hij zich niet verzorgt" aldus CJ dus iemand die zich niet verzorgt heeft wel de beste fysiek van gans de ploeg?? misschien doet Stavros dan beter de marathon van Athene voortaan? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 21 Sep 2013, 10:53 |
|
|
Nationale Ploeg
chunga schreef: Bogaerts gaat terug naar de defensie en de Neve naast van Damme op het middenveld. Flippo komt voorlopig nog niet terug. Martin in de spits. Glouftsis wordt nu helemaal afgemaakt. " Ik heb het nu wel gehad met Glouftsis heb er veel energie ingestoken maar krijg er niets voor terug. Telkens hoop ik dat hij wel eens een bal tegen de netten trapt maar het is tevergeefs, het probleem is dat hij zich niet verzorgt" aldus CJ en toch heeft hij volgens diezelfde CJ de beste conditie in de kern ? straffen truk. verleden seizoen lapte Glouffie er dan toch een mooi paar in... ze hadden Van Eyck of Van de Walle goed kunnen gebruiken op dees moment _________________ may the FORCE be with you. |
| 21 Sep 2013, 10:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
In elk geval vind ik dat je als coach zo niet praat over je spelers in de gazetten
![]() |
| 21 Sep 2013, 11:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
WIJ WILLEN STAVROS TERUG
_________________ WOEF |
| 21 Sep 2013, 11:07 |
|
|
forumlegende
rataplan schreef: WIJ WILLEN STAVROS TERUG dat is nu gelijk aan CJ buiten! |
| 21 Sep 2013, 11:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
http://www.youtube.com/watch?v=PAtBfK9obyA
Loistert isj, stavros glouftsis iendracht loves you more than you will know owoohohooo... Das al ientjen voor op Lommel! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 21 Sep 2013, 11:14 |
|
| Pagina 6 van 24 |
[ 351 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 24 Volgende |