|
|
| Pagina 12 van 24 |
[ 351 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 24 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Bomber schreef: Davy schreef: krisken schreef: mss goat het me 9 man beter om te spelen ein jongens telt nick vanbelle mee bij die 9 of niet, is niet helemaal duidelijk Geen idee. Btw, wij hebben eens een ganse match met 8 tegen 11 gespeeld en gewonnen. Alles kan nog! ![]() Welke match was dat? Ik weet wel nog van die match op kv mechelen in '94 ;dat eindigde toen op 2-2 en met 10 tegen 8. |
| 21 Sep 2013, 21:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bomber schreef: Timoilsjt schreef: As CJ ni buiten ligt tegen noeste week zal t kot te klein zn als we tegen Vise achterkomen... Spionkop is trouwen gralek braaf gebleven tot nu toe. Vroeger werden er al veel rapper Liekes gezongen zoals: Woor is ons geldj nor toe? Of Weir willen ons geldj vedrom. 'K em den indruk dat de ploeg ni wiltj spelen voor elkaar of ver den trainer. Tegen Tubeke zat ik achter CJ en Flippo, en hun ploeg sturen deden ze totaal niet. Integendeel, roepen, tieren en de spelers op t terrein uitmaken als ze ne misstap deden. Gralek motiverend als speler Flippo als 'interim T2' op de bank wordt volgens mij door een deel van de spelersgroep niet aanvaard. Begrijpelijk wel. Als ne vroegere ploegmaat u nu vanop de bank zit,uitte kafferen. Klopt volledig, het is mij ook al opgevallen dat Janssens vooral spelers afbreekt... En die situatie met Flippo gaat volgens mij ook uit de hand lopen, maar dan met CJ. Is al aan het escaleren naar het schijnt, en dit komt van iemand die anders altijd heel voorzichtig is met zulke info. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 21 Sep 2013, 21:39 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: De (9)Bilde schreef: Bomber schreef: Geen idee. Btw, wij hebben eens een ganse match met 8 tegen 11 gespeeld en gewonnen. Alles kan nog! ![]() Welke match was dat? Ik weet wel nog van die match op kv mechelen in '94 ;dat eindigde toen op 2-2 en met 10 tegen 8. Ik had moeten duidelijker zijn, maar dat was een match die ik zelf speelde. En ik heb nooit bij EA gespeeld, al zou ik voor de moment mss nog meekunnen... Ok Bomber, teken u kaart maar al dan ![]() |
| 21 Sep 2013, 21:44 |
|
|
3-0
![]() |
| 21 Sep 2013, 21:45 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
3-0
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
|
|
forumlegende
DavidSeal schreef: Bomber schreef: Timoilsjt schreef: As CJ ni buiten ligt tegen noeste week zal t kot te klein zn als we tegen Vise achterkomen... Spionkop is trouwen gralek braaf gebleven tot nu toe. Vroeger werden er al veel rapper Liekes gezongen zoals: Woor is ons geldj nor toe? Of Weir willen ons geldj vedrom. 'K em den indruk dat de ploeg ni wiltj spelen voor elkaar of ver den trainer. Tegen Tubeke zat ik achter CJ en Flippo, en hun ploeg sturen deden ze totaal niet. Integendeel, roepen, tieren en de spelers op t terrein uitmaken als ze ne misstap deden. Gralek motiverend als speler Flippo als 'interim T2' op de bank wordt volgens mij door een deel van de spelersgroep niet aanvaard. Begrijpelijk wel. Als ne vroegere ploegmaat u nu vanop de bank zit,uitte kafferen. Klopt volledig, het is mij ook al opgevallen dat Janssens vooral spelers afbreekt... En die situatie met Flippo gaat volgens mij ook uit de hand lopen, maar dan met CJ. Is al aan het escaleren naar het schijnt, en dit komt van iemand die anders altijd heel voorzichtig is met zulke info. Laten we mor hopen dat de bom zo snel mogelijk ontploft. T seizoen is nog jong, dus wemmen nog toid genoeg om ons te herpakken en 2de klasse veilig te stellen. Mor dan moet diene soap die nu bezig is zo rap mogelijk stoppen, en de trein vedrom op de rails gezet werren. Anders spelen we noste seizoen vedrom tegen Denjer... _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
|
|
forumlegende
De (9)Bilde schreef: 3-0 ![]() T zal op da goalke nimmer aankomen. Misschien trekt het bestuur rapper zijn conclusies azo... _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 21 Sep 2013, 21:49 |
|
|
Timoilsjt schreef: DavidSeal schreef: Bomber schreef: Klopt volledig, het is mij ook al opgevallen dat Janssens vooral spelers afbreekt... En die situatie met Flippo gaat volgens mij ook uit de hand lopen, maar dan met CJ. Is al aan het escaleren naar het schijnt, en dit komt van iemand die anders altijd heel voorzichtig is met zulke info. Laten we mor hopen dat de bom zo snel mogelijk ontploft. T seizoen is nog jong, dus wemmen nog toid genoeg om ons te herpakken en 2de klasse veilig te stellen. Mor dan moet diene soap die nu bezig is zo rap mogelijk stoppen, en de trein vedrom op de rails gezet werren. Anders spelen we noste seizoen vedrom tegen Denjer... Zo denk ik er ook over; geen tijd meer verliezen maar ook geen paniektoestanden a la trainer Flippo hé !! |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bomber schreef: De (9)Bilde schreef: Bomber schreef: Ik had moeten duidelijker zijn, maar dat was een match die ik zelf speelde. En ik heb nooit bij EA gespeeld, al zou ik voor de moment mss nog meekunnen... Ok Bomber, teken u kaart maar al dan ![]() Awel, in mijn glorietijd centraal middenvelder, maar nu ist al back of voorstopper... fysiek heb ik ni echt meer, maar inzet en lepe truuken des te meer ![]() Bomber, the knife ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Einde wedstrijd. "De fans eisen bloed zweet en tranen"...
Ze zouden Gvd beter eens hun rug keren. Na Tubize gaven der sommige nog applaus ![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 21 Sep 2013, 21:50 |
|
|
Ben nieuwsgierig naar CJ zijne uitleg.........
|
| 21 Sep 2013, 21:51 |
|
|
forumlegende
de clerus schreef: Einde wedstrijd. "De fans eisen bloed zweet en tranen"... Ze zouden Gvd beter eens hun rug keren. Na Tubize gaven der sommige nog applaus ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 21 Sep 2013, 21:52 |
|
|
Ancien
De (9)Bilde schreef: Ben nieuwsgierig naar CJ zijne uitleg......... Oppassen met Lommel, hier gaan er nog veel verliezen. Zoiets, in dat genre_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 21 Sep 2013, 21:53 |
|
|
forumlegende
ze kunnen maar één ding doen : CJ en Flippo buiten
|
| 21 Sep 2013, 21:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Jean schreef: ze kunnen maar één ding doen : CJ en Flippo buiten pas op wa ge zegt of tis hier binnenkort Jean light ![]() _________________ MCMXIX |
| 21 Sep 2013, 21:57 |
|
| Pagina 12 van 24 |
[ 351 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 24 Volgende |