|
|
| Pagina 16 van 24 |
[ 351 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 24 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Jean schreef: Bakkie schreef: Jean schreef: mag ik een gokje wagen? ![]() Als je de ballen aan uw lijf hebt,post je gewoon de waarheid ![]() Gooi de stok mor in het kieke kot ![]() Ik heb geen ballen aan mijn lijf, ik durf de gok niet wagen! ![]() est naa doidelèk ? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 22 Sep 2013, 9:57 |
|
|
Reserve
Als men ziet dat men al tegen 5 ploegen van onderaan gespeeld heeft,zondag Wezet de 6e weet men het wel zeker.
En als dat klopt van de spelers die niet willen winnen,is het moment om in te grijpen voor het te laat is. |
| 22 Sep 2013, 9:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
willempie schreef: Als men ziet dat men al tegen 5 ploegen van onderaan gespeeld heeft,zondag Wezet de 6e weet men het wel zeker. En als dat klopt van de spelers die niet willen winnen,is het moment om in te grijpen voor het te laat is. als dat waar is dan wordt er toch zwaar met onze kloten gerammeld zeg !!! wij zijn echte lammetjes geworden het zou vroeger niet waar geweest zijn maar ja, wij worden allemaal wat ouder zeker _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 22 Sep 2013, 10:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jean schreef: Bakkie schreef: Jean schreef: mag ik een gokje wagen? ![]() Als je de ballen aan uw lijf hebt,post je gewoon de waarheid ![]() Gooi de stok mor in het kieke kot ![]() Ik heb geen ballen aan mijn lijf, ik durf de gok niet wagen! ![]() In 2003 is er in Bagdad ook een standbeeld naar beneden gehaald. Ingrijpen aub,voor het kalf verdronken is. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Sep 2013, 10:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor (Light) schreef: Ik denk niet dat ons probleem gaat opgelost geraken door enkel CJ buiten te smijten eerlijk gezegd. En trouwens, kan CJ er aan doen dat hij na een aantal nietszeggende wedstrijden meteen een contractverlenging kreeg? Ik dacht het niet. Ik vind het heel hypocriet om enkel CJ de schuld te geven. Deze kern is ons verkocht als eindrondewaardig, dat is nog het ergste van al. Maar er staat geen ploeg op het veld, en we creëren zelfs al weken geen kansen meer. We hebben het minste aantal doelpunten uit tweede klasse gescoord. En achteraan is het ook alle weken opendeurdag. Een geluk dat we nog een klassekeeper hebben, of we hadden zowel gisteren als vorige week een pak rammel gekregen. En sommigen vonden ons nog redelijk spelen tot die rode kaart? Tegen die tijd had Lommel al twee open doelkansen gehad. Akkoord wij kwamen twee keer in de backlijn met een prima voorzet, alleen stond er niemand om op zijn minst het duel aan te gaan. En wat de actie van Martin betreft, rood pakken op de middellijn, die kerel mogen ze ook eens een boete geven om te beginnen. Volgende week tegen Wezet de volgende levensbelangrijke match. Op het matje geroepen,bij CJ ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Sep 2013, 10:05 |
|
|
Bakkie schreef: Jean schreef: Bakkie schreef: Als je de ballen aan uw lijf hebt,post je gewoon de waarheid ![]() Gooi de stok mor in het kieke kot ![]() Ik heb geen ballen aan mijn lijf, ik durf de gok niet wagen! ![]() In 2003 is er in Bagdad ook een standbeeld naar beneden gehaald. Ingrijpen aub,voor het kalf verdronken is. Bestuur schiet duidelijk tekort. Denken al aan de winterslaap. Lachen voor de camera, pintjes pakken met de supporters, maar hun werk doen, hoo maar ... Wie is er Soep, Soert en Cinema naa ? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 22 Sep 2013, 10:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor (Light) schreef: Ik denk niet dat ons probleem gaat opgelost geraken door enkel CJ buiten te smijten eerlijk gezegd. En trouwens, kan CJ er aan doen dat hij na een aantal nietszeggende wedstrijden meteen een contractverlenging kreeg? Ik dacht het niet. Ik vind het heel hypocriet om enkel CJ de schuld te geven. Deze kern is ons verkocht als eindrondewaardig, dat is nog het ergste van al. Maar er staat geen ploeg op het veld, en we creëren zelfs al weken geen kansen meer. We hebben het minste aantal doelpunten uit tweede klasse gescoord. En achteraan is het ook alle weken opendeurdag. Een geluk dat we nog een klassekeeper hebben, of we hadden zowel gisteren als vorige week een pak rammel gekregen. En sommigen vonden ons nog redelijk spelen tot die rode kaart? Tegen die tijd had Lommel al twee open doelkansen gehad. Akkoord wij kwamen twee keer in de backlijn met een prima voorzet, alleen stond er niemand om op zijn minst het duel aan te gaan. En wat de actie van Martin betreft, rood pakken op de middellijn, die kerel mogen ze ook eens een boete geven om te beginnen. Volgende week tegen Wezet de volgende levensbelangrijke match. Kom dan eens vertellen dat het niet aan de trainer ligt zég ? Tijdens een voorbereiding geen systeem in gekregen en nadien zelfs niet meer de moeite gedaan. Was meer zijn transfers aan het regelen (en anderen aant buiten werken) dan de ploeg op de rails te krijgen. En pas op, ik smeer hem de nederlaag van gisteren zelfs niet aan. Maar als dit niet voor een zeer groot deel aan de coach ligt... wat dan wel ? Wel akkoord dat er veel te soft is meegegaan in alles wat CJ wou. Daar had de lijn al veel eerder moeten getrokken zijn. Persoonlijk zou ik het nog een week geven, maar als bestuur zou ik toch al eens polsen of ze wel willen doorgaan met hem of niet ? En luister dan inderdaad eens of er dieper gewortelde problemen zijn. Ondertussen geen woord in de pers en ik denk dat dat voor CJ een enorme uitdaging zou zijn. _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Sep 2013, 10:17 |
|
|
Reserve
Eens een rustig seizoen,dat kan hier niet zeker,nu begint het echt de kloten uit te hangen.
Best den boel eens goe uitmesten voor het te laat is. Bestuur neem jullie verantwoordelijkheid en grijp zo snel mogelijk in nu het nog kan |
| 22 Sep 2013, 10:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
En dan stellen ze zich soms de vraag, hoe het komt dat de toeschouwersaantallen achteruit gaan.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 22 Sep 2013, 10:38 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Spelers afbreken das gemakkelijk, maar er een deftich geheel van maken da 3 passe achter elkaar kan geven of goei alternatieve tusse de lijnen brenge lukt onze crisse presies ni. Ik denk da het den eerste keer ooit is dak heb meegeroepe om den trainer buite te zetten mo kheb dit jaar toch ook al 5 matche gezien en het is echt TE slecht om ni te zegge da den trainer er voor het grootste stuk schuldig aan is. Eruit me die strekevent !!!
![]() _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 22 Sep 2013, 10:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bakkie schreef: Als ge moet horen van spelers,dat ze er alles gingen aandoen om zeker niet te winnen op Lommel. Daar moet ge denk ik toch mee opletten hoor. Is dit geen roddel die zijn eigen leven gaan leiden is? Of heb je het zelf gehoord van een speler? Want als dit het plan was, probeer je toch met 11 te eindigen en te verliezen ipv 2 domme rode kaarten te pakken. Want nu geef je CJ eigenlijk het perfecte excuus. Hij zal wel zeggen dat hij er machteloos tegen staat dat je na 20 minuten met 10 valt en een penalty tegen krijgt en dat nadien Martin nog een domme rode kaart pakt. |
| 22 Sep 2013, 11:00 |
|
|
Smetje schreef: Bakkie schreef: Als ge moet horen van spelers,dat ze er alles gingen aandoen om zeker niet te winnen op Lommel. Daar moet ge denk ik toch mee opletten hoor. Is dit geen roddel die zijn eigen leven gaan leiden is? Of heb je het zelf gehoord van een speler? Want als dit het plan was, probeer je toch met 11 te eindigen en te verliezen ipv 2 domme rode kaarten te pakken. Want nu geef je CJ eigenlijk het perfecte excuus. Hij zal wel zeggen dat hij er machteloos tegen staat dat je na 20 minuten met 10 valt en een penalty tegen krijgt en dat nadien Martin nog een domme rode kaart pakt. CJ kan het ook anders bekijken en zich de vraag stellen,of de spelers nog achter hem staan en wel verder willen met hem (Flippo) _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Sep 2013, 11:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Ik zag gisteren ook na de match De Roose en Vanhauwermeiren richting spionkop stappen.
Halverwege keerden ze dan met enig misbaar(vooral kort lontje Vanhauwermeiren) op hun stappen terug. Wij zaten op de zittribune en met het lawaai daar konden we niet horen wat er geroepen werd vanuit de spionkop, iemand Voor de match had ik met onze startopstelling er al geen goed oog in, als je trouwens dit systeem wilt spelen moet bij een tegenaanval de ploeg in blokmee opschuiven. Dat gebeurde gisteren totaal niet. Wat Martin deed was inderdaad onbegrijpelijk, aan de zijlijn op het middenveld zo'n schop uitdelen voor de ogen van de lijnrechter was om rood vragen. Een geluk dat Lommel een ongelooflijke bende potstampers was want een Eupen,Moeskroen of Antwerp had ons met 9 man gewoon afgemaakt met dubbele cijfers gisteren. Tegen zo'n zwakke ploeg zou je toch eigenlijk altijd met een 4-4-2 moeten starten vind ik. Voor Bael was het ook een mooie cadeau gisteren, eerste keer mogen invallen in een ploeg met 9 man bij een 2-0 achterstand in zijn plaats had ik tegen CJ gezegd dat hij lekker kon oprotten. Kevin Janssens vond ik (na VDN natuurlijk) één van de minst slechte op het veld gisteren, hij heeft zijn pirouettes precies afgezworen. Bon, we zitten diep deze ploeg is strontziek en ik weet echt niet hoe we hier moeten uitgeraken. CJ buiten? Voor mij wel maar wat dan?? Financieel gezien zou het beter zijn dat hij erzelf de brui aan geeft maar zo dom zal hij wel niet zijn natuurlijk, heeft nog lekker contract voor anderhalf seizoen, bedankt bestuur daarvoor trouwens. |
| 22 Sep 2013, 11:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik ben ook benieuwd naar de schorsingen. Van Belle zal er wel met 1 match vanaf komen. Maar Martin? Had die geen voorwaardelijke schorsing meer staan van zijn uitsluiting op Eupen vorig jaar?
En wanneer zou die schorsing ingaan? Op Eupen ofzo dan maar met Coiske Kompany ipv Van Belle. Dat zal ook schoon worden... |
| 22 Sep 2013, 11:20 |
|
|
forumlegende
Sommigen moeten hier leren lezen, voor de goede orde, met CJ is het inderdaad op, laat dat duidelijk zijn.
Ik zeg alleen dat hij niet de enige is. Wie heeft er hem een contractverlenging gegeven? Laat iemand met kennis van zaken het sportieve beleid uittekenen, niet iemand die denkt dat hij dit kan. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 22 Sep 2013, 12:06 |
|
| Pagina 16 van 24 |
[ 351 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 24 Volgende |