Lommel - Eendracht Aalst - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 351 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 24
 Lommel - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 47
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
Als Martin erin slaagt om op de middellijn een domme rode kaart te pakken, dan is het duidelijk dat die gast nu FOERT zegt. Misschien wel tegen sommigen in de ploeg, misschien ook wel tegen supporters die hem, pas op geheel terecht, verwijten dat hij momenteel niks brengt. Het is toch geweten dat de spelers meelezen, het zijn ook maar jonge gasten hé en van clubliefde is al jaren geen sprake meer bij voetballers. Dat zijn allemaal dikke opportunisten geworden.

Misschien moeten wij als supporters ook eens nadenken om op het forum geen wedstrijdtopic meer te openen, want meer als striemende kritiek aan alle adressen: bestuur, spelers, technische staf, ... komt er toch niet. Gewoon, geen reacties geven voor of na een match kan ook al een mooi signaal zijn.

Ik heb hier ook al gelezen: het zou vroeger gene waar geweest zijn...dat klopt, maar dat hebben we onszelf aangedaan. Na de match tegen Tubize werd er nog geapplaudisseerd!!! Als gij ze op dat moment onder hun voeten geeft, moet ge nog opletten of je hebt ambras met die applausjessupporters. Neen, beste supporters, wij hebben geen kloten meer aan ons lijf! Misschien nu wel. Blijven we tegen Wezet een 15-tal minuten buiten? De drie, maar drie, ingangen blokkerend? Ben es benieuwd wie dat durft. Geen inzet? Geen supporters = geen steun.

Mijn vader sprak na de match tegen Tubize Vanhouwermeiren aan. Het enige dat die zei was: 'hebt ge mij ne rappe spits??' Die man vergeet ondertussen dat ploegen zoals RWDM, WS Brussels en zelfs Tubeke dat wel kunnen vinden. Dat er zelfs bij Hoogstraten ene loopt dat wij niet hebben. Dat een ploeg als Eupen zich de voorbije tien jaar mooi kon opwerken,...

22 Sep 2013, 12:13
Scholier

Wie heeft er CJ binnengehaald?

22 Sep 2013, 12:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
chunga schreef:
Ik zag gisteren ook na de match De Roose en Vanhauwermeiren richting spionkop stappen.
Halverwege keerden ze dan met enig misbaar(vooral kort lontje Vanhauwermeiren) op hun stappen terug.
Wij zaten op de zittribune en met het lawaai daar konden we niet horen wat er geroepen werd vanuit de spionkop, iemand :D
Voor de match had ik met onze startopstelling er al geen goed oog in, als je trouwens dit systeem wilt spelen moet bij een tegenaanval de ploeg in blokmee opschuiven. Dat gebeurde gisteren totaal niet.
Wat Martin deed was inderdaad onbegrijpelijk, aan de zijlijn op het middenveld zo'n schop uitdelen voor de ogen van de lijnrechter was om rood vragen. Een geluk dat Lommel een ongelooflijke bende potstampers was want een Eupen,Moeskroen of Antwerp had ons met 9 man gewoon afgemaakt met dubbele cijfers gisteren. Tegen zo'n zwakke ploeg zou je toch eigenlijk altijd met een 4-4-2 moeten starten vind ik. Voor Bael was het ook een mooie cadeau gisteren, eerste keer mogen invallen in een ploeg met 9 man bij een 2-0 achterstand in zijn plaats had ik tegen CJ gezegd dat hij lekker kon oprotten.
Kevin Janssens vond ik (na VDN natuurlijk) één van de minst slechte op het veld gisteren, hij heeft zijn pirouettes precies afgezworen. Bon, we zitten diep deze ploeg is strontziek en ik weet echt niet hoe we hier moeten uitgeraken. CJ buiten? Voor mij wel maar wat dan?? Financieel gezien zou het beter zijn dat hij erzelf de brui aan geeft maar zo dom zal hij wel niet zijn natuurlijk, heeft nog lekker contract voor anderhalf seizoen, bedankt bestuur daarvoor trouwens.

Ik vraag mij af waar die 2 mee bezig waren toen ze naar de spionkop kwamen?? geen slimme zet. Met zoiets komt tegenwoordig alleen Paolo Di Canio weg :)

22 Sep 2013, 12:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
69 schreef:
Jean schreef:
ze kunnen maar één ding doen : CJ en Flippo buiten

pas op wa ge zegt of tis hier binnenkort Jean light :lol:

Quote van het jaar :plat:

22 Sep 2013, 12:43
Ancien

Als het zo is dat (sommige?) spelers niet meer verder willen met CJ, dan moet het bestuur eerst eens met die spelers én met CJ gaan praten. Nadien kunnen ze hun conclusies trekken maar, zoals dikwijls blijkt, wordt dan de trainer het kind van de rekening.
Het is nu wel duidelijk voor iedereen dat er "iets" moet gebeuren want blijven aanmodderen zoals nu is geen optie.

22 Sep 2013, 12:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
witzwet schreef:
Als Martin erin slaagt om op de middellijn een domme rode kaart te pakken, dan is het duidelijk dat die gast nu FOERT zegt. Misschien wel tegen sommigen in de ploeg, misschien ook wel tegen supporters die hem, pas op geheel terecht, verwijten dat hij momenteel niks brengt. Het is toch geweten dat de spelers meelezen, het zijn ook maar jonge gasten hé en van clubliefde is al jaren geen sprake meer bij voetballers. Dat zijn allemaal dikke opportunisten geworden.

Misschien moeten wij als supporters ook eens nadenken om op het forum geen wedstrijdtopic meer te openen, want meer als striemende kritiek aan alle adressen: bestuur, spelers, technische staf, ... komt er toch niet. Gewoon, geen reacties geven voor of na een match kan ook al een mooi signaal zijn.

Ik heb hier ook al gelezen: het zou vroeger gene waar geweest zijn...dat klopt, maar dat hebben we onszelf aangedaan. Na de match tegen Tubize werd er nog geapplaudisseerd!!! Als gij ze op dat moment onder hun voeten geeft, moet ge nog opletten of je hebt ambras met die applausjessupporters. Neen, beste supporters, wij hebben geen kloten meer aan ons lijf! Misschien nu wel. Blijven we tegen Wezet een 15-tal minuten buiten? De drie, maar drie, ingangen blokkerend? Ben es benieuwd wie dat durft. Geen inzet? Geen supporters = geen steun.

Mijn vader sprak na de match tegen Tubize Vanhouwermeiren aan. Het enige dat die zei was: 'hebt ge mij ne rappe spits??' Die man vergeet ondertussen dat ploegen zoals RWDM, WS Brussels en zelfs Tubeke dat wel kunnen vinden. Dat er zelfs bij Hoogstraten ene loopt dat wij niet hebben. Dat een ploeg als Eupen zich de voorbije tien jaar mooi kon opwerken,...

:worship:

22 Sep 2013, 12:58
forumlegende

iemand die de mvdm topic opent voor VDN?

probleem is da ge weer aan drie man moet geraken. :wadde: :stom:

22 Sep 2013, 16:29
forumlegende

El Corredor (Light) schreef:

VDN 10

22 Sep 2013, 16:45
forumlegende

Het gaat niet goed met Eendracht Aalst. De ploeg verloor op het veld van Lommel United met droge 3-0 cijfers. Eendracht eindigde de wedstrijd zelfs met negen spelers na twee rode kaarten. Ondertussen klinkt het gemor van de fans steeds luider. Vooral het bedroevende spelpeil van de laatste weken zorgt voor veel frustratie bij de trouwe supporters. Er worden amper kansen gecreëerd en flaters in de defensie lijken stilaan wekelijkse kost. De situatie is opmerkelijk aangezien zowat iedereen bij aanvang van het seizoen sterk overtuigd was van de kwaliteiten van het vernieuwde Eendracht. Predrag Filipovic sprak over de beste groep ooit waar hij mee startte in tweede klasse. De druk op coach Chris Janssens neemt bijgevolg sterk toe. Zijn aparte stijl -hij pakt spelers vaak hard aan in zijn analyses, zo noemde hij spits Stavros Glouftsis een hopeloze zaak in HLN- wordt nu fel in vraag gesteld. Hopelijk kan Janssens punten oogsten in de volgende thuiswedstrijd tegen CS Visé, zoniet lijkt het steeds moeilijker om de gemoederen te bedaren.

bron: Aalst TV (nog geen beelden of interviews)

22 Sep 2013, 17:46
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Jean schreef:

VDN 10

VDN 10
De rest: laat je fans maar in de steek!

22 Sep 2013, 17:48
forumlegende

Het gaat niet goed met Eendracht Aalst. De ploeg verloor op het veld van Lommel United met droge 3-0 cijfers. Eendracht eindigde de wedstrijd zelfs met negen spelers na twee rode kaarten. Ondertussen klinkt het gemor van de fans steeds luider. Vooral het bedroevende spelpeil van de laatste weken zorgt voor veel frustratie bij de trouwe supporters. Er worden amper kansen gecreëerd en flaters in de defensie lijken stilaan wekelijkse kost. De situatie is opmerkelijk aangezien zowat iedereen bij aanvang van het seizoen sterk overtuigd was van de kwaliteiten van het vernieuwde Eendracht. Predrag Filipovic sprak over de beste groep ooit waar hij mee startte in tweede klasse. De druk op coach Chris Janssens neemt bijgevolg sterk toe. Zijn aparte stijl -hij pakt spelers vaak hard aan in zijn analyses, zo noemde hij spits Stavros Glouftsis een hopeloze zaak in HLN- wordt nu fel in vraag gesteld. Hopelijk kan Janssens punten oogsten in de volgende thuiswedstrijd tegen CS Visé, zoniet lijkt het steeds moeilijker om de gemoederen te bedaren.

de gemoederen bedaren?? laat ze nog zo een match spelen en er zal niks meer te bedaren vallen!

22 Sep 2013, 17:53
Vaste Waarde

Interviews ? Ik vraag mij af wie de ballen zou hebben gehad om opnieuw zo'n gezeik "excuses interview" te hebben gegeven na de zoveelste kutprestatie.. :fuck:

22 Sep 2013, 20:36
forumlegende

in HLN staat dat CJ geen commentaar kwijt wou na de match in Lommel. (y)

23 Sep 2013, 9:22
Ancien

Leeftijd: 46

Beter zo zeker? Silence is golden, als dat voor een man opgaat, zal dat toch wel van toepassing zijn op CJ... Is die nu eigenlijk al eens twee wedstrijden op rij met dezelfde ploeg gestart sinds die hier is? Ik denk het niet...

23 Sep 2013, 9:35
nieuw in de eerste ploeg

DT schreef:

Beter zo zeker? Silence is golden, als dat voor een man opgaat, zal dat toch wel van toepassing zijn op CJ... Is die nu eigenlijk al eens twee wedstrijden op rij met dezelfde ploeg gestart sinds die hier is? Ik denk het niet...

Heb de beelden van op Lommel gezien, ze mogen zijn nieuwe superspits van mij gerust 3 à 4 weken schorsen voor zijn rode kaart.

23 Sep 2013, 9:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 351 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 24