Stadion - Pagina 104 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 102 103 104 105 106 462
 Stadion 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Bericht Re: Stadion
Daar kruip ik van mijn leven niet op, dit is toch om te lachen hopelijk? :crazy:
Na de spelers nu ook nog het bestuur aan het lachen met de supporters? :fuck:

25 Sep 2013, 18:27
Reserve

Josken11 schreef:
Daar kruip ik van mijn leven niet op, dit is toch om te lachen hopelijk? :crazy:

Dit ligt wel niet aan bestuur he maar aan stad

25 Sep 2013, 18:31
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
willempie schreef:
Josken11 schreef:

Dit ligt wel niet aan bestuur he maar aan stad

Als ze een beetje haar op hun tanden hebben eisen ze toch iets deftigs maar geen ouwe barak die 10 keer zo slecht is als de K.

25 Sep 2013, 18:33
Freak

ik ben eens gaan kijken naar onze nieuwe tribune,als het zo blijft zal ik toch de eerste niet zijn die er gaat opstaan. :hmm: die planken liggen schots en scheef,ge kunt er u op verongelukken.

25 Sep 2013, 18:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
waly 2 schreef:
ik ben eens gaan kijken naar onze nieuwe tribune,als het zo blijft zal ik toch de eerste niet zijn die er gaat opstaan. :hmm: die planken liggen schots en scheef,ge kunt er u op verongelukken.

Er komt blijkbaar een nieuwe laag planken over, zodanig dat er niets onder de tribune kant gegooid worden .... volgens de Nederlandse arbeiders toch :wow:

25 Sep 2013, 18:46

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
En zoiets zou 200.000 euro moeten kosten ? :wow: :crazy:

25 Sep 2013, 18:52
Freak

Onderkroiper schreef:
waly 2 schreef:

Er komt blijkbaar een nieuwe laag planken over, zodanig dat er niets onder de tribune kant gegooid worden .... volgens de Nederlandse arbeiders toch :wow:

tzal t best zijn want die planken zijn ouder dan onze oude tribune. :D

25 Sep 2013, 19:01
forumlegende

één voordeel, betonrot met deze tribune kan al nie. :EA:

25 Sep 2013, 19:08
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
El Corredor (Light) schreef:
één voordeel, betonrot met deze tribune kan al nie. :EA:

maar wel houtwormen!!!

25 Sep 2013, 19:09
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Bram schreef:

Dat dacht ik ook direct. Wat ijzerwerk en houten planken. 200.000 euro zeg. Evenveel als een huis.

25 Sep 2013, 19:50
forumlegende

Stijn schreef:
Bram schreef:

Dat dacht ik ook direct. Wat ijzerwerk en houten planken. 200.000 euro zeg. Evenveel als een huis.

ik besef hoe mooi en gezellig onze staantrubune was, en ik had van die tijdelijke oplossing al heel erg weinig verwacht, moet ik zeggen... 7 tré'kes, 6 meter opgeschoven, een zeildoek als dak...Om maar te zeggen: mijn verwachtingen lagen echt heel erg laag. De enige reden waarom ik dacht dat het misschien nog een beetje doenbaar ging zijn, was toch het wel het opvallende prijskaartje moet ik zeggen.

voor dat geld: afgrijselijk, afschuwelijk.

ik hoop dat men er bij het stad en de club het smakeloze van deze hele grap van inziet. dit is gewoon lachen met de mensen.
die staantribune (K) was de ziel van de hele club. ik vraag me sterk af wat daar gaat van overschieten als dit pensenkermisbarakske hier enkele jaren blijft staan. ('enkele jaren'... lees : ik ben nog optimistisch)

aan het bestuur en/of stad: als het écht de bedoeling is om deze club op termijn weer groter te maken, dan zal het stadiondossier snel een deftige oplossing moeten hebben. Ik geloof nog het meeste in een nieuwe betonnen staantribune (zoals er in wezet ene staat). die oplossing lijkt me haalbaar en vooral gewoon fair, dan vooral op basis voor wat de club gedurende al die jaren voor de stad en zijn omgeving heeft betekend en kan betekenen. .

zolang we blijven doordrammen over een heel nieuw mooi stadion, gaan we blijven voortsukkelen met dit gammel houten speeltuig, neem dat maar van mij aan.
gezien de huidige situatie van de club waardoor je geen erg groot draagvlak hebt om dergelijke investering politiek te verantwoorden, én gezien de één na één opduikende en snel weer kelderende nationale 'stadiondossiers' (doorgaans mooie tekeningen op de tekentafel), moeten we daar niet te veel van blijven dromen.

25 Sep 2013, 20:11
nieuw in de eerste ploeg

Ben net even gepasseerd. Wou er mij van gewissen of het er echt zo lamentabel uitziet als op de foto's.
Het ziet er in de realiteit dus nog triestiger uit. Mijn Eendracht hart was aan het bloeden toen ik dat gedrocht zag staan.

Hoe is de stad / bestuur tot dit gedrocht gekomen ? Hebben die dan geen deftige simulatie bekeken alvorens te belissen ? Het is te gek voor woorden. Wie op de onderste trede(n) staat, zal geen bal zien. Ocharme kinderen die daar gaan plaatsnemen. En dan die zes lege - en vooral lange - meters ertussen....

En dan nog te weten dat de prijzen zijn opgeslagen...
... om op zo'n houten plank te gaan staan
... en een ploeg te aanschouwen die momenteel vierkant draait.

Het enige positieve aan dit gedrocht is dat het de druk op een definitieve oplossing (nieuw stadion of deftige nieuwe tribune in beton) de hoogte zal instuwen.

25 Sep 2013, 20:34

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ofwel miskijken we ons allemaal enorm, maar dit trekt toch in niets op die constructie van op Zulte-Waregem?

25 Sep 2013, 20:49
forumlegende

Bram schreef:
Ofwel miskijken we ons allemaal enorm, maar dit trekt toch in niets op die constructie van op Zulte-Waregem?

we zullen ons allemaal enorm miskijken, Bram
da's vaak zo

zeer triestige zaak...
ik begin respect te krijgen voor het stadion van woluwe moetek zeggen, als ge ziet hoeveel zo'n noodtribune kost!

25 Sep 2013, 20:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Davy schreef:
Bram schreef:

we zullen ons allemaal enorm miskijken, Bram
da's vaak zo

zeer triestige zaak...
ik begin respect te krijgen voor het stadion van woluwe moetek zeggen, als ge ziet hoeveel zo'n noodtribune kost!

Daar moest ik ook meteen aan denken, aan dat gedrocht van Woluwe. Al zien die planken daar er nog een stuk beter uit!

25 Sep 2013, 20:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 102 103 104 105 106 462