Stadion - Pagina 108 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 106 107 108 109 110 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Stadion
DT schreef:
De Jean schreef:
DT schreef:

De laatste paragraaf van dat artikel is ook leerrijk - BZ checkt blijkbaar alleen de stalen constructie... Of de treden nu van rotte planken of karton zijn gemaakt, kan hen blijkbaar ni schelen :wow:

Ze spreken daar wel van een tribune van 15-16 meter hoog. Wat is het bij ons? Drie meter?

Zelfs nog ni denk ik...

Ik heb de foto's nog eens bekeken en inderdaad, 't is verdorie niet eens twee meter.

26 Sep 2013, 9:53
Ancien

Leeftijd: 56
Voor 200.000€ hadden ze mischien de oude tribune nog veilig gekregen voor een seizoen of 2. Met het nodige stutwerk welteverstaan.

26 Sep 2013, 9:56
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Bartos schreef:
rataplan schreef:
al wie da ni springt.............

Wie is de eerste dat durft in gang zetten :D ? Misschien hangen ze beter een groot bord met 'verboden te springen'.
Soit, wat die akelig lege plek betreft tussen tribune en veld, als ge er daar wat sterke mannen bijhaalt, moet ge die tribune volgens mij toch gewoon wat kunnen opschuiven zeker :D .

:D
Dat gat vind ik nog het ergste van allemaal. Die tribune mag nog op niks trekken, als je dicht op het veld staat kan je nog iets zien en nog een poging doen om sfeer te maken.
Maar met zo een gat van 7 meter voor uw neus... Hoe onnozel sta je daar wel niet zeg.
En dat gat is er puur door slecht te werken. Had de beslissing over de tribune sneller genomen geweest, had het veld dit jaar al kunnen verbreed worden. En zeggen dat we al 15 jaar spreken dat die tribune gaat moeten vervangen worden. Onbegrijpelijk dat daar nergens iemand verantwoordelijkheid moet voor afleggen.

En dit gaat uiteraard zeker supporters kosten. Ik heb zelf dit jaar voor het eerst in 15 jaar geen abonnement. Ik kan moeilijk zeggen dat het er uitnodigend uitziet om 14 euro aan te geven.

26 Sep 2013, 9:59
Vaste Waarde

Meteen is ook duidelijk waarom alles zo lang duurde: Eerst de abonnementen opslaan EN verkopen en dan pas de " tribune " ! Ik voel me echt wederom bekocht en dit is wel echt de druppel !
Zeg dan gewoon meteen het echte plan : terjoden op aalst en wij naar dender in 1 grote fusie?
Het eerste lijkt al een feit te zijn?

wEIR Wiln ONS GELDJ VEDROM!

26 Sep 2013, 10:02
Vaste Waarde

Meteen is ook duidelijk waarom alles zo lang duurde: Eerst de abonnementen opslaan EN verkopen en dan pas de " tribune " ! Ik voel me echt wederom bekocht en dit is wel echt de druppel !
Zeg dan gewoon meteen het echte plan : terjoden op aalst en wij naar dender in 1 grote fusie?
Het eerste lijkt al een feit te zijn?

wEIR Wiln ONS GELDJ VEDROM!

26 Sep 2013, 10:02
Ancien

Leeftijd: 46
Ik wil na ni muggeziften hé, maar kijk eens naar foto 11 op de officiële site (foto rechts van die met die bak "onderdelen")... Die kerel is bezig met iets vast te zetten, maar iets voor hem staat er een afgewerkt exemplaar... De manier waarop die onderstutting aangepakt is, zegt veel over de rest van de tribune vrees ik.

26 Sep 2013, 10:12
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
DT schreef:
Ik wil na ni muggeziften hé, maar kijk eens naar foto 11 op de officiële site (foto rechts van die met die bak "onderdelen")... Die kerel is bezig met iets vast te zetten, maar iets voor hem staat er een afgewerkt exemplaar... De manier waarop die onderstutting aangepakt is, zegt veel over de rest van de tribune vrees ik.

Das er inderdaad echt over. Das precies gelijk als uw tafel wat scheef staat dat ge er een bierkaartje gaat onder schuiven.

26 Sep 2013, 10:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
https://www.youtube.com/watch?v=VAml7nCm5SA

26 Sep 2013, 10:32
Nationale Ploeg

Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
edit

26 Sep 2013, 10:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Kan er mij aub eens iemand proberen verklaren waarom zoiets 200 000 Euro kost? Is die tribune uit goud of zilver met planken uit ceder of tropisch hardhout? Voor 200 000 Euro zet ge een nieuwbouw woning met alles erop en eraan.

Wie gaat er over die budgetten en uitgaven, worden daar nergens bepaalde eisen voor gesteld? Als ik beslis om 200 000 Euro (meer dan 8 miljoen Bfr!!!) te geven aan een tribune dan verwacht ik toch iets meer dan dit?

Onze overheden smossen wel graag met de miljoenen van de burgers, zoals hier reeds aangehaald waren dat buskotje aan het oud politiebureau en 'het neusken' ook al zo een ongeoorloofde uitgaven.

En wij maar belastingen betalen om STRONT in de plaats te krijgen. Dit is trouwens door te trekken naar alle uitgaven die onze overheid (ook federaal) doet, denkt daar niemand na? Zit daar trouwens iemand met gezond verstand?

Laatst gewijzigd door Zienaa op 26 Sep 2013, 10:54, 2 keer totaal gewijzigd.

26 Sep 2013, 10:47
forumlegende

Ongelofelijk. Ik heb meer dan 10 minuten zitten staren naar die foto's op de site. Eerst dacht ik aan een grap, toen kwam het besef hoe laag en diep we gezonken zijn.
Hoeveel amateurisme kan een mens aan? Welke sukkelaars van bestuursleden en stadsmedewerkers zijn hier verantwoordelijk voor?
Al ettelijke jaren wist iedereen, van hoog tot laag en zowel bij ons bestuur als bij de stad, over de tribuneproblemen. En dit is dan het konijn uit de hoed. Het is geen konijn, het is een hongerlijdend vel-over-been-mager waterkieken dat men uit medelijden beter de nek zou dichtknijpen.
Diepe schaamte, dat moet nu het gevoel zijn bij ons bestuur. En als dat niet het geval is, dan zijn het nog grotere mislukkelingen dan onze 'nieuwe tribune'.
Sorry, maar ik ga daar geen 14 euro (da's 560 BEF!!) aan spenderen. Het opslaan van de inkomgelden vergelijk ik hierbij met het aanprijzen van bankaandelen terwijl men heel goed wist dat die aandelen binnen afzienbare tijd gingen kelderen.
Dan ga ik liever een namiddagje enkele familieleden bezoeken die bij provinciale ploegen aan het werk zijn.
En ik zal droger en veiliger staan dan op dat tribunevehikel.
Een zoveelste episode van ontgoocheling in het Eendracht-verhaal... :fuck:

26 Sep 2013, 10:47
forumlegende

Het lijkt me duidelijk dat het opslaan van de prijzen en de 14 euro voor een staanplaats niet langer te verdedigen valt...

Ook toch erg dat de voorbije 15 jaar daar niets aan gedaan geweest is door een aantal politieke partijen...

Voor die tribune, kunnen ze daar geen mtb-route van maken?

26 Sep 2013, 10:51
Reserve

maar mannen genen stress, we kunnen die tribune wel doorverkopen binnen 2 jaar als onze nieuwe arena er komt!

26 Sep 2013, 11:17
Nationale Ploeg

die tribune is een regelrechte schande! Het is een "affront" voor al die mensen die al jaren hun voetbalhart verpacht hebben aan de mooie club die Eendracht Aalst ooit was.

Hoeveel heeft dit gedrocht gekost? Ofwel heeft die leverancier daar iedereen ongelooflijk in't zak gezet. Ofwel hebben de mensen die dit vehikel eerst gehuurd en dan gekocht hebben de Eendrachtsupporters een rad voor de ogen gedraaid om hen even te paaien.

Maar dit kan en mag niet. En kunnen de supporters eigenlijk ook gewoon niet te laten. Al zeker niet in een jaar dat de tarieven toch redelijk flink verhoogd werden.

Misschien toch een mooi moment om zondag op één of andere manier duidelijk te maken dat dit allerminst gewaardeerd wordt (ik druk me voorzichtig uit)

26 Sep 2013, 11:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Dit is ons eigenlijk recht in ons gezicht uitlachen!!
Alles is hier op voorgaande pagina's al over gezegd
Beschamend gewoon.... :kots:

26 Sep 2013, 11:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 106 107 108 109 110 462