|
|
| Pagina 118 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 116 117 118 119 120 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Bericht Re: Stadion
Ik vind dat dit stadsbestuur tenminste initiatief neemt om er iets aan te doen,daar waar vorige besturen alleen maar ruzie maakten!ok het is verre van ideaal maar we kunnen toch nog voetbal zien in ons eigen vertrouwde pierre cornelisstadion.Mss komt het stadiondossier nu in een stroomversnelling door alle kritiek wie weet?vind die noodtribune ook een gedrocht maar na een nachtje slapen ben ik al iets meer gematigd,we zullen het met deze tribune voorlopig moeten doen of we nu willen of niet!
![]() _________________
|
| 27 Sep 2013, 10:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
anathema76 schreef: El Corredor (Light) schreef: daar was het wachten op hé, op een reactie van Open VLD. En wat hebben zij gerealiseerd in Aalst? Inderdaad, hoeveel keer heeft Annieken de tribune onveilig verklaard en hoeveel keer heeft ze een deftige oplossing gezocht in plaats van altijd wat oplapwerk? Ik dacht hier nochtans ergens te hebben gelezen dat die blauwe zich constructief gingen opstellen. Ze zouden beter eerst eens opzoeken wat dat woord betekent vooraleer ze het gebruiken. |
| 27 Sep 2013, 10:11 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Ik lees op de website dat Kojovic zondag de aftrap komt geven. Ze kunnen zo zeggen dat de paus de aftrap komt geven, niemand die hem gaat herkennen zonder verrekijker.
|
| 27 Sep 2013, 10:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Sep 2013, 10:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Urzua schreef: Ik lees op de website dat Kojovic zondag de aftrap komt geven. Ze kunnen zo zeggen dat de paus de aftrap komt geven, niemand die hem gaat herkennen zonder verrekijker. Beetje voorbarig hé Urzua... We mogen immers nog niet op onze nieuwe, reeds gebruikte tribune... Dus vanop den F zullen we Kujo nog wel herkennen zeker? |
| 27 Sep 2013, 10:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: El Corredor (Light) schreef: ‘Dat is om twee redenen: de prijs met nieuw materiaal ligt twee tot drie maal hoger, en nieuw materiaal is niet direct leverbaar. De prijs twee tot drie maal hoger ? Dus voor nieuw ijzer met wat nieuwe houten planken zou ge 400.000 à 600.000 euro moeten betalen ? Ik veronderstel dat ze voor diene prijs toch nog de cinemazetels moeten installeren bovenop die houten planken en een persoonlijk videoscherm per supporter voor de herhalingen op te bekijken en zo. En per supporter ne persoonlijke garcon voor achter bier te gaan ook misschien. Hoe ge anders aan 600.000 euro kunt komen voor daar een veredelde stelling te zetten, versta ik toch niet direct.Voor 600.000€ zet ge daar volgens mij een schone permanente tribune mét kantine en kleedkamers. Allez jong, met dat geld kunt ge dus twee volledig ingerichte huizen bouwen he. Trouwens toch ook even opmerken dat ze er dus helemaal van op de hoogte waren dat de tribune uit tweedehands materiaal zou bestaan. |
| 27 Sep 2013, 10:57 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Anderzijds...nu iedereen weet wat voor een stronttribune het wordt, kan dat de definitieve oplossing alleen maar versnellen, zoals het laatste zinnetje op de officiële website, zei het iets tactvoller, vermeld. Ze gaan ons daar toch geen seizoenen lang laten opstaan zeker?
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 27 Sep 2013, 11:08 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
DT schreef: Urzua schreef: Ik lees op de website dat Kojovic zondag de aftrap komt geven. Ze kunnen zo zeggen dat de paus de aftrap komt geven, niemand die hem gaat herkennen zonder verrekijker. Beetje voorbarig hé Urzua... We mogen immers nog niet op onze nieuwe, reeds gebruikte tribune... Dus vanop den F zullen we Kujo nog wel herkennen zeker? Als ze niet juist voor mij rechtstaan wel ja ![]() |
| 27 Sep 2013, 12:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Sep 2013, 12:47 |
|
|
Junior
Kielse Rat schreef: Nu moet ik wel zeggen, dat als het eindresultaat hetzelfde is als die tribune op Lier, dat wel nog mee valt hoor. Die is best gezellig en het geluid weergalmt goed wegens het lage plafond/dak. Anderzijds staat die in Lier natuurlijk veel dichter bij het veld ... . Ik denk dat de afstand tot het veld het grootste probleem zal zijn. Vanop de twee (drie?) onderste treden zal je niks kunnen zien. Zeker als er mensen aan de hekken staan => ambras verzekerd! |
| 27 Sep 2013, 13:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Stijn schreef: anathema76 schreef: El Corredor (Light) schreef: daar was het wachten op hé, op een reactie van Open VLD. En wat hebben zij gerealiseerd in Aalst? Inderdaad, hoeveel keer heeft Annieken de tribune onveilig verklaard en hoeveel keer heeft ze een deftige oplossing gezocht in plaats van altijd wat oplapwerk? Ik dacht hier nochtans ergens te hebben gelezen dat die blauwe zich constructief gingen opstellen. Ze zouden beter eerst eens opzoeken wat dat woord betekent vooraleer ze het gebruiken. Meestal stel ik mij constructief op hoor, ik was gewoon enorm ontgoocheld net als zovelen hier, omdat dit niet was wat ik verwacht had nadat dit dossier in de commissie besproken werd. Dat dit niet over een volledig nieuwe constructie ging gaan werd ons toen niet zo toegelicht. En daar, als het over 2de hands zou gaan, dit steeds duidelijk genoteerd staat in het dossier en op de agenda van de GR, had ik mij totaal niet aan dit verwacht. (het is dus voor mij ook een les) Over het verleden kan ik jullie zoals eerder al gepost alleen maar gelijk geven, ik vind persoonlijk ook dat er al langer een oplossing voor het stadion had moeten geweest zijn. Ik hoop dus vanuit de oppositie evenveel dat deze meerderheid dit dossier wel tot een goed einde kan brengen. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 27 Sep 2013, 15:02 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
gweninho schreef: Die 6 meter is voor de mensjen da eens willen tonen aan ons spelers hoe ge moetj lopen of ne pass geven, ruimte genoeg nu! 'k zal dat 1 dezer thuiswedstrijden met mijn linker anno 1980x jaren eens tonen. Bij de Doggen, de Leeuwkes en Asse SV kennen ze die linker nog (vandaar mijn rechts denken) |
| 27 Sep 2013, 15:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
jowwan schreef: gweninho schreef: Die 6 meter is voor de mensjen da eens willen tonen aan ons spelers hoe ge moetj lopen of ne pass geven, ruimte genoeg nu! 'k zal dat 1 dezer thuiswedstrijden met mijn linker anno 1980x jaren eens tonen. Bij de Doggen, de Leeuwkes en Asse SV kennen ze die linker nog (vandaar mijn rechts denken) ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 27 Sep 2013, 15:42 |
|
|
forumlegende
Het valt precies al bij al nog mee (zie foto's site) ... ziet er nog redeljjk gezellig uit ook .. alleen jammer dat de tribune zo ver van het veld staat..
|
| 27 Sep 2013, 15:48 |
|
|
Freak
t valt al beter mee dan gisteren.
|
| 27 Sep 2013, 15:51 |
|
| Pagina 118 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 116 117 118 119 120 … 462 Volgende |