|
|
| Pagina 29 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Starsky schreef: Idd, is nen toffe kerel, heeft de goede instelling, en heeft talent! Ok, ik begrijp u redenering ook wel, maar het enige wa ik ni zou kunnen begrijpen en aanvaarden is dat hij vanop voorhand al tweede keeper zal zijn. Hij verdient meer dan zeker kansEN, want hij heeft al voldoende bewezen! Toch vind ik dat de meeste heir zijn prestaties van dit seizoen niet naar waarde schatten of minimaliseren! ( Vonden jullie De Corte vorig seizoen dan zoo veel beter )Alleszins, ik steun Sulmon ten volste en hoop mee met hem voor volgend jaar want hij verdient dit zeker en vast! Iedereen moet zijn kans krijgen en ik heb er alle vertrouwen in dat de technische staf op het einde van de voorbereiding de juiste man zal kiezen. De Corte was het laatste seizoen dat hij hier speelde idd slecht, maar we mogen hem nog altijd dankbaar zijn voorwat hij onze eerste keer in derde gepresteerd heeft. |
| 23 Apr 2006, 12:29 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 26 Jan 2006, 17:32 Berichten: 153 Locatie: Lennik |
Idd, die vier matchen ( IN DE TWEEDE PERIODE) was hij man vd match! Ik denk dan dat je mag zeggen dat je mee hebt geholpen aan de wederopstanding van Aalst dit seizoen. EN vergeet niet, hij is nog maar 19, dus wat hij al gepresteerd heeft op die leeftijd. Het zou gewoon niet goed zijn voor zijn ontwikkeling om nu weg te zakken op de bank, in tegenstelling wat anderen beweren...
|
| 23 Apr 2006, 12:34 |
|
|
Scholier
Alleszins, misschien best dat we ons hier nu nog niet te druk om maken maar uitkijken naar de laatste drie matchen van het seizoen. Er zaltijdens de voorbereiding en de zomerstop wel genoeg gespeculeerd worden :fluit:
Ik ga nu zelf shotten zi, ik zal Christophe Van Dijck de groeten doen, wrs start hij op de bank. Grtz |
| 23 Apr 2006, 12:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Starsky schreef: Alleszins, misschien best dat we ons hier nu nog niet te druk om maken maar uitkijken naar de laatste drie matchen van het seizoen. Er zaltijdens de voorbereiding en de zomerstop wel genoeg gespeculeerd worden Ik ga nu zelf shotten zi, ik zal Christophe Van Dijck de groeten doen, wrs start hij op de bank. Grtz Onze nieuwen topschutter . |
| 23 Apr 2006, 12:51 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
roeckie schreef: idd trouwens ik geloof da sulmon in de terugronde 3 of 4 keer achetereen mvdm geweest is.(maar da zal engeland beter weten) edit: 4 keer dus, tegen turnhout,maldegem,bornem en Sint-Niklaas idd 4 keer! Je kan dat allemaal perfect zien op http://www.iendracht.be en dan gaje naar mvdm en ze staan allemaal op één rij. Sulmon staat nog altijd op nummer 1 en dat hebben jullie gekozen é ... _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 23 Apr 2006, 12:57 |
|
|
Nationale Ploeg
Engeland schreef: roeckie schreef: idd trouwens ik geloof da sulmon in de terugronde 3 of 4 keer achetereen mvdm geweest is.(maar da zal engeland beter weten) edit: 4 keer dus, tegen turnhout,maldegem,bornem en Sint-Niklaas idd 4 keer! Je kan dat allemaal perfect zien op http://www.iendracht.be en dan gaje naar mvdm en ze staan allemaal op één rij. Sulmon staat nog altijd op nummer 1 en dat hebben jullie gekozen é ... Just, maar ik zou de titel toch liever naar De Ridder of naar Mertens zien gaan ze. |
| 23 Apr 2006, 13:02 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Titus schreef: Engeland schreef: roeckie schreef: idd trouwens ik geloof da sulmon in de terugronde 3 of 4 keer achetereen mvdm geweest is.(maar da zal engeland beter weten) edit: 4 keer dus, tegen turnhout,maldegem,bornem en Sint-Niklaas idd 4 keer! Je kan dat allemaal perfect zien op http://www.iendracht.be en dan gaje naar mvdm en ze staan allemaal op één rij. Sulmon staat nog altijd op nummer 1 en dat hebben jullie gekozen é ... Just, maar ik zou de titel toch liever naar De Ridder of naar Mertens zien gaan ze. drieske mertens |
| 23 Apr 2006, 13:02 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
Titus schreef: Engeland schreef: roeckie schreef: idd trouwens ik geloof da sulmon in de terugronde 3 of 4 keer achetereen mvdm geweest is.(maar da zal engeland beter weten) edit: 4 keer dus, tegen turnhout,maldegem,bornem en Sint-Niklaas idd 4 keer! Je kan dat allemaal perfect zien op http://www.iendracht.be en dan gaje naar mvdm en ze staan allemaal op één rij. Sulmon staat nog altijd op nummer 1 en dat hebben jullie gekozen é ... Just, maar ik zou de titel toch liever naar De Ridder of naar Mertens zien gaan ze. Tis nog nie gedaan met stemmen é .... Ik hoop wel dat de mensen hier dezelfde top 3 doorgeven aan de officiële site... _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 23 Apr 2006, 18:22 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Het is vandaag nog maar is duidelijk geworden dat er zeker nog wa moet bijkomen.
In de rand: Aelbrecht heeft gescoord voor Kortrijk in de met 3-0 gewonnen match tegen KVSK United. |
| 23 Apr 2006, 18:31 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
gastje schreef: Gunni schreef: Ja ik weet nog ne goeie spits ! Lecomte ,diene hebbe ze intussen bij La Lou in onderling overleg aan de deur gezet sorry,ik kon het ni laten ![]() Als je niet weet waarom, zwijg dan liever. Het zal weer niet aan hem liggen natuurlijk. Hij verdiende een tweede kans bij ons en zou zich bewijzen. Welnu hij heeft ze in 1ste gekregen en ook daar geen potten gebroken. Neen, nog voor het eind van het seizoen (nog 2 wedstrijden) den hof af... |
| 23 Apr 2006, 19:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Ace schreef: gastje schreef: Gunni schreef: Ja ik weet nog ne goeie spits ! Lecomte ,diene hebbe ze intussen bij La Lou in onderling overleg aan de deur gezet sorry,ik kon het ni laten ![]() Als je niet weet waarom, zwijg dan liever. |
| 23 Apr 2006, 21:57 |
|
|
Scholier
We hebben met Pepingen voor derde keer op rij 1-0 gewonnen, en voor de derde keer op rij mocht Christophe Van Dijck de laatste twee minuten invallen :huh:
We zullen maar niet te snel conclusies trekken zeker? |
| 23 Apr 2006, 21:58 |
|
|
Freak
Wat de transfers voor volgend seizoen betreft, al die mannen komen ook, moesten we naar vierde zakken!
|
| 24 Apr 2006, 12:30 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
filipeveraert schreef: Wat de transfers voor volgend seizoen betreft, al die mannen komen ook, moesten we naar vierde zakken! Ben je daar echt zeker van? Het zou mij geen haar verwonderen, moesten mannen als Aelbrecht en dergelijke een clausule in hun contract hebben dat het contract niet geldt bij een eventuele degradatie. Als ze toch komen, dan zal de titeldruk volgend jaar in ieder geval immens zijn, want een dergelijk budget zullen we ons in vierde geen twee jaar op rij kunnen veroorloven, en zullen de tegenstanders ons overal wel staan op te wachten met het mes tussen de tanden ... |
| 24 Apr 2006, 12:34 |
|
|
Freak
ik heb dat nagevraagd via mail aan iemand van het bestuur. Ik moet zeggen da het nieuwe bestuur, steeds bereid is tot antwoord! Een hele verbetering...
|
| 24 Apr 2006, 12:35 |
|
| Pagina 29 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 106 Volgende |