|
|
| Pagina 124 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 122 123 124 125 126 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Stadion
|
| 02 Okt 2013, 11:33 |
|
|
Nationale Ploeg
"Op de vrije plek tussen het veld en de tribune komt een bufferzone, waar supporters niet op kunnen: zo is een goed zicht vanuit de staantribune verzekerd."
Mja. |
| 02 Okt 2013, 11:59 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
De Jean schreef: "Op de vrije plek tussen het veld en de tribune komt een bufferzone, waar supporters niet op kunnen: zo is een goed zicht vanuit de staantribune verzekerd." Mja. tju, we hadden daar nochtans al wat georganiseerd: beach volley, BK petanque, hondenrennen met chiuahuas, ... _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 02 Okt 2013, 12:14 |
|
|
forumlegende
Verbechio schreef: De Jean schreef: "Op de vrije plek tussen het veld en de tribune komt een bufferzone, waar supporters niet op kunnen: zo is een goed zicht vanuit de staantribune verzekerd." Mja. tju, we hadden daar nochtans al wat georganiseerd: beach volley, BK petanque, hondenrennen met chiuahuas, ... kogelstoten, verspringen, steepleloop _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 02 Okt 2013, 12:16 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
en niet te vergeten: knikkeren voor juniors en seniors!
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 02 Okt 2013, 12:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Verbechio schreef: en niet te vergeten: knikkeren voor juniors en seniors! Speervangen en kogelkoppen voor moslims... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Okt 2013, 17:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
DavidSeal schreef: Verbechio schreef: en niet te vergeten: knikkeren voor juniors en seniors! Speervangen en kogelkoppen voor moslims... en niet te vergeten: het BK vèrpissen vanop de eerste trede richting omheining ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 02 Okt 2013, 20:05 |
|
|
forumlegende
Davy schreef: allicht door ons bestuur met de beste bedoelingen 'de wereld' ingestuurd, maar ik hoop toch dat men wat rekening houdt met 1) het nut en de haalbaarheid 2) de unieke sfeer in de staantribune van vroeger zolang men niet in eerste klasse speelt, is die twee 'ring' zitjes volledig overbodig (in de tijd dat de staantribune er nog stond, heeft de huidige zittribune amper vol gezeten. Die 'loges' vind ik al helemaal onlogisch geplaatst, en misschien is het beter om (zolang men niet in eerste speelt) die mannen de europatribune te laten gebruiken, waarom staat die er anders. bovendien sterft al het geluid vanuit de staanplaatsen volledig weg (wordt niet binnengehouden door dergelijke tribune), en als de afmetingen in die tekening waarheidsgetrouw zijn, dan staan 3/4 van de supporters in de staantribune in de gietende regen (dak komt niet ver genoeg) in het artikel wordt ook beweerd dat er maar 1500 plaatsen waren in de vroegere staantribune... dat klopt niet: er werd op het einde (door de mankementen maar 1500 toegelaten, maar op zo'n lengte en met 29 treden kunnen er veel meer dan 1500 op zo'n staantribune ik vind het een zwak ontwerp waar volgens mij zeer weinig over nagedacht is. en een slechte tribune is een gemiste kans. ik weet niet zozeer of dat technisch haalbaar is, maar wat volgens mij ideaal zou zijn, is gewoon een nieuwe betonnen staantribune over de volledige lengte van de zijlijn, ongeveer de zelfde afmeting en hoogte, met daar waar er vroeger 29 (vrij lage) gradins waren, nu nog een dikke 20, maar dan iets hogere, zodanig dat je een betere zichtbaarheid hebt, en een aanvaardbaar aantal plaatsen voorziet voor de staantribune, daarachter kan je nog de nodige voorzieningen aanleggen voor de mensen uit de staantribune (kantines/polyvalente zaal, sanitair, enz..).. volgt er dan ooit een promotie naar eerste, dan kunnen ze de tribune dan nog uitbouwen en/of volledig omvormen tot zittribune...of (indien bezwaren ivm ruimtelijke ordening ed) intussen bouwen op een nieuwe locatie bon, een supergezellige volledig gesloten minikuipke, met een nieuwe versie van de K geïntegreerd langs de zijlijn, en voor de rest rondom rond zitjes, op een nieuwe locatie zal allicht de natte droom zijn van iedere supporter, maar ik heb zo'n vermoeden dat we daar niet te veel gaan moeten op rekenen... Ik sluit mij hier 100% bij aan. Zet gewoein de K vedrom (met verminderd aantal treden) en ontwerp de tribune op die manier (funderingen, kolommen, poutrelles en dak) dat er ooit een tweede (zitplaats-)ring op kan als 't ooit nodig zou zijn. Onze staantibune kon in den beginne volgens mij 5000-6000 toeschouwers aan (1250-1500 in den I, idem in de J en 2500-3000 in de K). Met de verstrengde reglementering, het buffervak in blok J en de problemen met stabiliteit is dat uiteindelijk gezakt naar 1500 (voor den Eendracht alleen volgens mij) en een 800 voor de bezoekers). Dit ontwerp kan ik wel volgen als het gezien wordt als een tussenstap. Namelijk: - De K is gesloopt - Men zet nieuwe tribune zoals ontwerp bestuur - Men sloopt de huidige hoofdtribune - Men bouwt op de plaats van de huidige hoofdtribune een kopie van onze beruchte K (met 4000 staanplaatsen) Op die manier kan men zelfs de supporters van de tegenpartij laten plaatsnemen op de ongezellige amper overdekte staanplaatsen van de nieuwe hoofdtribune en staan wij aan de overzijde in een tribune waar we als vanouds sfeer kunnen creëren. Zou ook ideaal zijn om suppertersgroepen gescheiden te houden. Beste oplossing is volgens mij zelfs 't plein draaien, maar dat is al even ogeloofwaardig als een nieuw stadion, peis ik. Nog 4 nadelen aan het huidige voorstel voor de nieuwe hoofdtribune die ik hier nog niet gelezen heb: - Op onze K was 't in de winter al ni gralek warm, mor met tees ontwerp vriezen a tenen er zelfs af in de zomer... - In de 2de helft hadden wij dikwijls de zon in ons ogen op de K. As ge wat hoger ging staan was dat probleem opgelost. Door het hoge dak zult ge vanaf dan altijd de zon pal in 't gezicht hebben - Optrekken van vlaggen en spandoeken aan 't dak is een utopie. Idem als het hangen van een stroboscoop aan 't dak. - Waar gaan ze de bezoekers steken? Enkel de zitplaatsen achter de goal? Moet ge geen minimum aantal supporters van de bezoekers toelaten (in eerste klasse)? Ik vermoed dat de plaatsen achter de goal dan niet voldoende zullen zijn. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 02 Okt 2013, 20:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ja, is wel jammer dat er nooit eens aan de supporters een mening is gevraagd. Getuigt van weinig feeling
_________________ www.spionkoplede.com |
| 03 Okt 2013, 8:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Mariner schreef: ja, is wel jammer dat er nooit eens aan de supporters een mening is gevraagd. Getuigt van weinig feeling idd _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 03 Okt 2013, 10:29 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
zwetzat schreef: Mariner schreef: ja, is wel jammer dat er nooit eens aan de supporters een mening is gevraagd. Getuigt van weinig feeling idd vind ik ook |
| 03 Okt 2013, 20:52 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Davy schreef: zwetzat schreef: Mariner schreef: ja, is wel jammer dat er nooit eens aan de supporters een mening is gevraagd. Getuigt van weinig feeling idd vind ik ook Probeer uw supporters die graag aanpassingen doen, te sensibiliseren, zet jullie ideeën op papier en dien dat in. Dit ontwerp is niet definitief hé. Je weet nooit dat er ideeën uit de bus vallen waarvan men op Aalst op zijn gat valt (in de zin van...da wij daar niet aan gedacht hebben). Het is al lang geweten dat de beste trainers op Aalst in de tribune zitten, wellicht dus de betere architecten ook. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 04 Okt 2013, 11:26 |
|
|
Nationale Ploeg
witzwet schreef: Davy schreef: zwetzat schreef: idd vind ik ook Probeer uw supporters die graag aanpassingen doen, te sensibiliseren, zet jullie ideeën op papier en dien dat in. Dit ontwerp is niet definitief hé. Je weet nooit dat er ideeën uit de bus vallen waarvan men op Aalst op zijn gat valt (in de zin van...da wij daar niet aan gedacht hebben). Het is al lang geweten dat de beste trainers op Aalst in de tribune zitten, wellicht dus de betere architecten ook. zitten? Was het maar weer. Rechtstaan ja. In de mensen hun weg #flauwemoppendag |
| 04 Okt 2013, 11:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Mochten er hierover opmerkingen zijn dan kunnen die altijd hier gemaakt worden zodat ze kunnen meegenomen worden naar de volgende supportersveragderingen of algemene vergadering van EA.
De kanalen zijn er hé mensen, dus zoals Witzwet aangeeft, lijst (op den treffelijke manier) de opmerkingen gewoonweg op ... _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Okt 2013, 12:10 |
|
|
Duivelke
Even ter info: in eerste klasse zijn er 5000 zitplaatsen vereist.
Dus bepaalde plannen die ik hier lees, zijn niet erg toekomstgericht. |
| 04 Okt 2013, 18:06 |
|
| Pagina 124 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 122 123 124 125 126 … 462 Volgende |