Okapi Aalstar - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 415 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 28
 Okapi Aalstar 
Auteur Bericht
forumlegende

En eje Annieke zien bleiten op den Okapi...zu content da ze eir cennen weer eit! :grijns:
Ze kan toch goe stemmen ronselen niwor!

23 Apr 2006, 21:10
Freak

tympanum2 schreef:
En eje Annieke zien bleiten op den Okapi...

Ze moest iets krijgen , de teef ...

23 Apr 2006, 21:23
forumlegende

Allez Bomber , 'k  ben al kontent dat ge er welkom
was. In de politiek noemen ze da "nen welkomstgroep" :grijns:

24 Apr 2006, 8:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Website: http://www.iendracht.be
WLM: [email protected]
tympanum2 schreef:
En eje Annieke zien bleiten op den Okapi...zu content da ze eir cennen weer eit! :grijns:

Daar kan ze wel zitten blijten é ... Ze zal haar daar thuis voelen ...

24 Apr 2006, 9:01
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Engeland schreef:
tympanum2 schreef:

Daar kan ze wel zitten blijten é ... Ze zal haar daar thuis voelen ...

Nochtans enkele jaren geleden (ons laatste seizoen in eerste) zat ze op den Eendracht ook te bleiten ... toen alle Eendrachtsupporters haar aan het verwijten waren  :lachen: .

24 Apr 2006, 9:25
Reserve

twas een echt oiljsters feestjen zowel op als naast het veld

eerst en vooral: nieuwe wet op okapi, alle supporters moeten een bandjen aandoen bij het binnenkomen.  Dit om gratis binnesluipers tijdens de rust te verweren.  das allemaal ok maar alsjeblief kun je in de toekomst er voor zorgen dat er genoeg bandjes zijn.  match was al bezig en we mochten ni binnen = bandjes waren op.  Jongens toch  :dom:   :dom:

allé soit, toch binnegeraakt, een match gezien amai  :cheer:  nog nooit zo spannend op mijn stoeleken gezeten. 3 minuten van het eind was het 68-68. veel ambi naast en vechtlust op het veld.  Laatste minuut was schitterend, toen okapi zijn voorsprong behaalde en die van power wevelgem zag in elkaar stuiken. Hillarisch toen een misnoegde okapisupporter een voorwerp naar de tegenstander smeet en direct de speaker " gelieve geen voorwerpen op het terrein te smijten"  
Frank an impe het net er zien afsnijden en iedereen zien zingen met de sjaaltjes in de lucht

maar het beste van het allerbeste was dat iedereen vollenbak aant zingen was van "Annieeee a leste daogen zen geteld!!!!" en ons annieken mor aant schrieven was, da was eigenlijk het beeld vantjaar

ver de rest noste seizoen in 1ste + 800 zitjes extra bij int forum.  Hop naar volgend jaar  :zat:

24 Apr 2006, 10:46
Ancien

Leeftijd: 45
eendracht4ever schreef:
eerst en vooral: nieuwe wet op okapi, alle supporters moeten een bandjen aandoen bij het binnenkomen. Dit om gratis binnesluipers tijdens de rust te verweren. das allemaal ok maar alsjeblief kun je in de toekomst er voor zorgen dat er genoeg bandjes zijn. match was al bezig en we mochten ni binnen = bandjes waren op. Jongens toch :dom: :dom:

:haha:  :haha:  :haha:
MOEHAHAHAHA!!!!!

24 Apr 2006, 14:25
Reserve

Dieje "nieuwe wet" is wel het spijtig gevolg van die anonieme klachtbrief, ze moesten zeker zijn dat hun aantal supporters niet boven het maximum uitsteeg, das alles

24 Apr 2006, 15:25
Ancien

maar ze weten toch hoeveel man er binnen kan... dan weten ze toch ook hoeveel bandjes er moesten zijn :eh:

man man man, en ik pees da we hier al veel meemaakten :grijns:

24 Apr 2006, 16:16
forumlegende

Een groeite A van Amateurisme is wel op de plaats...

24 Apr 2006, 20:41
Reserve

boris clitoris schreef:
maar ze weten toch hoeveel man er binnen kan... dan weten ze toch ook hoeveel bandjes er moesten zijn :eh:

man man man, en ik pees da we hier al veel meemaakten :grijns:

Ja, ze weten hoeveel man er binnenkunnen,maar het is wel zo dat de stoeltjes die bij aanvang van de match niet bezet zijn,mogen ingenomen worden door de mensen die normaal staan, vandaar dat alle stoelen dan bezet zijn, er mogen niet meer bandjes gemaakt worden dan er plaatsen zijn, de politie stond daar de laatste weken in burger om te tellen en ook te filmen of er al dan niet mensen of kinderen op de trappen stonden, indien ze dat zouden toegelaten hebben, kregen ze elke keer een boete.En dat allemaal door ene anonieme azijnpisser!!

25 Apr 2006, 9:47
forumlegende

hoe zit het eigenlijk met de transfers van den okapi,lijkt mij verdacht stil momenteel en ze gaan toch versterking nodig hebben denk ik

01 Jun 2006, 19:51
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
acrid schreef:
hoe zit het eigenlijk met de transfers van den okapi,lijkt mij verdacht stil momenteel en ze gaan toch versterking nodig hebben denk ik

Omdat ze geen geld hebben om Frank Van Impe voor twee weken naar de VS te sturen, gaan ze op het internet zoeken naar 2 a 3 goeie Amerikanen  :lachen: .

01 Jun 2006, 20:26
forumlegende

Titus schreef:
acrid schreef:

Omdat ze geen geld hebben om Frank Van Impe voor twee weken naar de VS te sturen, gaan ze op het internet zoeken naar 2 a 3 goeie Amerikanen :lachen: .

das ze anders NBA jam spelen op playstation,nee serieus hebben ze echt nog niet gekocht

01 Jun 2006, 20:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Titus schreef:
acrid schreef:

Omdat ze geen geld hebben om Frank Van Impe voor twee weken naar de VS te sturen, gaan ze op het internet zoeken naar 2 a 3 goeie Amerikanen :lachen: .
int basket met al die ratings kan dat al eens beter mee vallend an in het voetbal natuurlijk.

01 Jun 2006, 20:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 415 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 28