|
|
| Pagina 20 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 76 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
Bram schreef: Hoe het allemaal volledig in zijn werk ging weet ik niet exact , maar dacht wel dat Mertens en Aelbrecht (waar er op voorhand toch hoge verwachtingen van waren) zouden komen onafhankelijk van de situatie. Waar AA Gent dus uiteindelijk nog roet in het eten gooide mbt Mertens. Dugardeyn tekende dacht ik vrijwel onmiddelijk na de bewuste wedstrijd tegen Harelbeke... met Troch werden toen al gesprekken opgestart. Over Van Holm en Verheyden weet ik niets. Troch herinner ik mij wel dat die op zich niet happig was om in 4de te spelen. Dus waarschijnlijk was dat toch uiteindelijk toch al getekend voor afloop vh seizoen. Ik dacht ook dat GDR op een gegeven moment contracten beginnen afsluiten is zonder clausule dat het niet meer zou gelden in 4de. Al kan de situatie bij Harelbeke er ook wel voor gezorgd hebben dat er een paar eieren voor hun geld kozen. Troch én Dugardeyn tekenden, na die bewuste match. Op sterk aandringen van Dewilde. De meesten van de spelerskern toen, zijn gebleven omdat ze ook wel wisten dat het héél raar zou moeten lopen om naast de titel te pakken in 4de. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 22 Okt 2013, 17:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Op Arnold na lagen die mannen inderdaad allemaal al vast nen tijd voor we wisten dat we zouden degraderen, dus met de bedoeling in derde te spelen. Ook Mertens trouwens, die ging desnoods zelfs meegaan naar derde. Maar toen AA Gent te weten kwam dat Mertens bij ons getekend had (of ging tekenen), dreigden ze al hun huurlingen, inclusief den trainer, terug te halen (wat met zekerheid degradatie zou betekend hebben) als we de deal met Mertens niet zouden opblazen.
Toch wel opmerkelijk eigenlijk het parcours dat Mertens afgelegd heeft. Ok, iedereen zag wel dat die jongen talent had (ondanks hij in zijn eerste matchen nauwelijks nen bal raakte), maar dat hij ooit op dit niveau zou geraken, dat is toch wel straf. Toen bijna mee naar vierde klasse en uiteindelijk zowat verbannen naar de kelder van de Nederlandse tweede klasse en nu aan het schitteren in de CL bij een prachtige club als Napoli. |
| 24 Okt 2013, 9:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
DavidSeal schreef: Bwah, Troch en Arnold zijn maar pas gekomen toen ze al wisten dat ze naar 4de gingen. Net als Dugardyn en Co. DavidSeal schreef: Troch én Dugardeyn tekenden, na die bewuste match. Op sterk aandringen van Dewilde. De meesten van de spelerskern toen, zijn gebleven omdat ze ook wel wisten dat het héél raar zou moeten lopen om naast de titel te pakken in 4de. Ge zijt uzelf hier precies wel serieus aan het tegenspreken . Ze kunnen niet enerzijds maar getekend hebben toen ze al wisten dat ze naar 4de gingen en anderzijds getekend hebben na Harelbeke, lang voor de degradatie vast lag |
| 24 Okt 2013, 9:21 |
|
|
Freak
Het einde van Didier Frenay bij KSV Roeselare lijkt nabij
KSV Roeselare heeft er enkele woelige weken opzitten. Vandaag stuurt de club een communiqué de wereld in waarin een overname wordt aangekondigd. Volgens Het Laatste Nieuws zaten bestuurders Brecht Vermeulen, Toni Van Eeckhout, Johan Plancke en Yves Olivier woensdag samen. Zij kondigen vandaag wellicht de overname van de aandelen door Peter Waldner aan. Met de overname zou een bedrag van zo'n 900.000 euro gemoeid zijn. De uit Luxemburg afkomstige Waldner heeft zijn voornemen bevestigd om de overeenkomst uit te voeren en overigens werd het akkoord tussen beide partijen eerder al in een waterdicht contract vastgelegd. Het is echter de vraag wat Waldner op termijn met KSVR van plan is. Wellicht gaat hij eens hij de aandelen in handen heeft op zoek naar een andere overnemer met de bedoeling winst te maken op zijn transactie. In wiens handen SV Roeselare op termijn terecht zal komen, kan op dit moment dus onmogelijk voorspeld worden. FRENAY Het verhaal van Didier Frenay op Schiervelde lijkt helemaal afgelopen. Als spelersmakelaar is het immers verboden om deel uit te maken van een clubbestuur, laat staan dat hij enig aandeel zou kunnen verwerven. Bovendien lijkt Frenay zelf spijt te hebben van zijn demarche bij KSVR. Frenay kreeg bergen kritiek te slikken omdat hij deontologisch over de schreef is gegaan door zich als patron van de club te manifesteren. Bovendien lijkt hij met de spelers die hij aanbracht het niveau van tweede klasse schromelijk onderschat te hebben. |
| 24 Okt 2013, 11:58 |
|
|
forumlegende
waly 2 schreef: Het einde van Didier Frenay bij KSV Roeselare lijkt nabij KSV Roeselare heeft er enkele woelige weken opzitten. Vandaag stuurt de club een communiqué de wereld in waarin een overname wordt aangekondigd. Volgens Het Laatste Nieuws zaten bestuurders Brecht Vermeulen, Toni Van Eeckhout, Johan Plancke en Yves Olivier woensdag samen. Zij kondigen vandaag wellicht de overname van de aandelen door Peter Waldner aan. Met de overname zou een bedrag van zo'n 900.000 euro gemoeid zijn. De uit Luxemburg afkomstige Waldner heeft zijn voornemen bevestigd om de overeenkomst uit te voeren en overigens werd het akkoord tussen beide partijen eerder al in een waterdicht contract vastgelegd. Het is echter de vraag wat Waldner op termijn met KSVR van plan is. Wellicht gaat hij eens hij de aandelen in handen heeft op zoek naar een andere overnemer met de bedoeling winst te maken op zijn transactie. In wiens handen SV Roeselare op termijn terecht zal komen, kan op dit moment dus onmogelijk voorspeld worden. FRENAY Het verhaal van Didier Frenay op Schiervelde lijkt helemaal afgelopen. Als spelersmakelaar is het immers verboden om deel uit te maken van een clubbestuur, laat staan dat hij enig aandeel zou kunnen verwerven. Bovendien lijkt Frenay zelf spijt te hebben van zijn demarche bij KSVR. Frenay kreeg bergen kritiek te slikken omdat hij deontologisch over de schreef is gegaan door zich als patron van de club te manifesteren. Bovendien lijkt hij met de spelers die hij aanbracht het niveau van tweede klasse schromelijk onderschat te hebben. Enkele spelers van Roeselare zouden bij ons volgend seizoen alvast niet misstaan..het is de moment zou ik zeggen! |
| 24 Okt 2013, 17:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bartos schreef: DavidSeal schreef: Bwah, Troch en Arnold zijn maar pas gekomen toen ze al wisten dat ze naar 4de gingen. Net als Dugardyn en Co. DavidSeal schreef: Troch én Dugardeyn tekenden, na die bewuste match. Op sterk aandringen van Dewilde. De meesten van de spelerskern toen, zijn gebleven omdat ze ook wel wisten dat het héél raar zou moeten lopen om naast de titel te pakken in 4de. Ge zijt uzelf hier precies wel serieus aan het tegenspreken . Ze kunnen niet enerzijds maar getekend hebben toen ze al wisten dat ze naar 4de gingen en anderzijds getekend hebben na Harelbeke, lang voor de degradatie vast lag Nu ik het zo las inderdaad, ik spreek hier mezelf tegen. Ik wou enkel bedoelen, dat er al verscheidene spelers vastlagen voor de degradatie een feit was, maar na het moment van de degradatie, veel spelers serieus begonnen te twijfelen. Toen heeft GDR verscheidene spelers kunnen overtuigen, toch te blijven door hen zijn " ploeg op papier" te laten zien. Die match op Harelbeke was ik er samen met GDR en onze trainer, en eigenlijk kwamen ze in eerste instantie alleen voor Troch, maar Dugardeyn, moet daar op Dewilde ook een goede indruk nagelaten hebben, want hij wou ook hem er graag bij. Ik heb in feite DT zijn post niet goed gelezen, en daardoor was ik eerst al eens mis. Arnold was inderdaad een tester, die meteen goed meeviel, we waren hem meteen bijna kwijt ook aan Bergen toen. Gelukkig voor ons hapten zij, toen niet toe. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Okt 2013, 17:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Dani schreef: Enkele spelers van Roeselare zouden bij ons volgend seizoen alvast niet misstaan..het is de moment zou ik zeggen! Di Lallo op den tien, Sven De Rechter,... _________________ may the FORCE be with you. |
| 24 Okt 2013, 17:25 |
|
|
Ancien
Still standing ! schreef: Dani schreef: Enkele spelers van Roeselare zouden bij ons volgend seizoen alvast niet misstaan..het is de moment zou ik zeggen! Di Lallo op den tien, Sven De Rechter,... Op links ?_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Okt 2013, 17:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Still standing ! schreef: Dani schreef: Enkele spelers van Roeselare zouden bij ons volgend seizoen alvast niet misstaan..het is de moment zou ik zeggen! Di Lallo op den tien, Sven De Rechter,... Even kleine kanttekening bij deze twee - toen De Rechter nog belofte was bij Club Brugge stond hij al in de belangstelling van Eendracht Aalst maar vroeg toen veel te veel als ik mij niet vergis. Koos dan ook voor Roeselare en is er gebleven. Extra pigmenten daar: Roeselare is nog steeds een profclub, dus als hij toen al niet haalbaar was, nu waarschijnlijk zeker niet + heeft onlangs gebouwd in Roeselare of een van de omliggende dorpen. Dat is zo'n element dat aangeeft dat hij niet echt op verandering van klimaat zit te wachten vrees ik en de verbinding Roeselare-Aalst is nu ook niet meteen kort te noemen (en afstand is toch al wel eerder een struikelblok gebleken voor een transfer zoals met Webers oa). Voor Di Lallo heeft Antwerp al een paar keer moeten afhaken wegens financieel niet haalbaar, dan denk ik dat wij ook niet zullen moeten uitpakken... Alhoewel ja, met dat ezelken dat blijkbaar onder de K verborgen zat bij ons, weet je natuurlijk nooit... |
| 24 Okt 2013, 18:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Tweedeklasser KSV Roeselare heeft afscheid genomen van technisch directeur Luc Devroe. De 48-jarige West-Vlaming was er actief vanaf 2011. In het verleden was hij ook al manager van Club Brugge. Beide partijen gaan in een goede verstandhouding uit elkaar.
In een perscommuniqué laat Roeselare weten een einde te maken aan de samenwerking. “Luc zijn ambities liggen hoger en we moeten zijn beslissing dan ook aanvaarden”, klinkt het bij Roeselare. Als opvolger hebben de West-Vlamingen Yves Olivier aangeduid. Het bestuur weerlegt de geruchten omtrent de continuïteit van de club. “WE beseffen maar al te goed dat de sportieve resultaten niet in de lijn van de verwachtingen liggen. We zullen het dan ook niet nalaten om maatregelen te nemen.” Roeselare staat momenteel op een vijftiende plaats in de tweede klasse en bengelt daarmee net boven de degradatieplaatsen. Komend weekend wacht hen de verplaatsing naar Dessel Sport. mag direct naar hier komen ipv Luc vh . |
| 24 Okt 2013, 18:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Gebt gelijk witteken, Devroe heeft al heel veel bewezen...
Geflopt bij Club Brugge, bij Roeselare het sportief beleid uitgetekend en uiteindelijk eindigen die mannen altijd rond dezelfde plaats als ons... |
| 25 Okt 2013, 13:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
En niet vergeten: de lelijkste mens van Vlaanderen.
|
| 25 Okt 2013, 14:05 |
|
|
Freak
gweninho schreef: Gebt gelijk witteken, Devroe heeft al heel veel bewezen... Geflopt bij Club Brugge, bij Roeselare het sportief beleid uitgetekend en uiteindelijk eindigen die mannen altijd rond dezelfde plaats als ons... De 47-jarige Devroe was sinds juni 2011 aan de slag bij Roeselare. In januari 2011 werd hij aan de deur gezet bij Club Brugge, dat toen een heel nieuw managementteam aanstelde. Voor Devroe was er bij Blauw-zwart geen plaats meer. Hij werd er toen opgevolgd door Henk Mariman en Sven Vermant. Voor zijn verhuis naar Brugge in maart 2007 was hij al zes jaar aan de slag als sportmanager bij Roeselare. Mede door zijn toewijding en harde werk dwong de toenmalige tweedeklasser de promotie naar eerste af |
| 25 Okt 2013, 16:54 |
|
|
Freak
gemiddeld aantal toeschouwers
Nr. CLUB GEM. 1 R Antwerp FC 9.750 2 STVV 5.425 3 KVC Westerlo 2.983 4 Eendracht Aalst 2.533 5 ASV Geel 1.933 6 Moeskroen Peruwelz 1.867 7 AS Eupen 1.833 8 Lommel United 1.583 9 Excelsior Virton 1.448 10 Hoogstraten VV 1.333 11 KSK Heist 1.208 12 KSV Roeselare 1.148 13 FC Brussels 1.033 14 Dessel Sport 1.008 15 White Star Woluwe 742 16 CS Visé 708 17 AFC Tubeke 583 18 Boussu Dour 510 |
| 28 Okt 2013, 10:04 |
|
|
Nationale Ploeg
waly 2 schreef: gemiddeld aantal toeschouwers Nr. CLUB GEM. 1 R Antwerp FC 9.750 2 STVV 5.425 3 KVC Westerlo 2.983 4 Eendracht Aalst 2.533 5 ASV Geel 1.933 6 Moeskroen Peruwelz 1.867 7 AS Eupen 1.833 8 Lommel United 1.583 9 Excelsior Virton 1.448 10 Hoogstraten VV 1.333 11 KSK Heist 1.208 12 KSV Roeselare 1.148 13 FC Brussels 1.033 14 Dessel Sport 1.008 15 White Star Woluwe 742 16 CS Visé 708 17 AFC Tubeke 583 18 Boussu Dour 510 is dat nu oud en dement worden of is het niet zo dat we 'in den tijd' van de eindronde tegen Lierse (met Zakkas en C°) meestal voor 5.000 man speelden in 2de ? _________________ may the FORCE be with you. |
| 28 Okt 2013, 10:12 |
|
| Pagina 20 van 76 |
[ 1138 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 76 Volgende |