Transfers volgend seizoen - Pagina 80 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 78 79 80 81 82 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
luque schreef:
LASAKRA schreef:
Hallo Eendrachters,
Waar zijn jullie toch mee bezig. Mpenza is ne miskoop (zo lees ik van sommige forumbezoekers)
Ik moet zeggen" Vree straf" Hem nog niet zien spelen hebben ( behalve dan eventueel op de zandberg) en er zijn er al die het ne miskoop vinden. Ge moet het maar doen...
En dan zijn er die Sonck op de Zandberg zien en onmiddellijk wordt er geconcludeerd door die gasten dat Sonck naar Den Eendracht zou (willen) komen...
Laat ons gewoon afwachten wat er gaat gebeuren i.v.m Mpenza. En laat ons die voorbarige "roddels" omtrent Sonck catalogeren onder de noemer "de wens is de vader van de gedachte"
Ik ga ongeveer al 58 jaren naar ons ploeg kijken. Dus vanaf mijn 10 jaar. En ik moet zeggen "Er is nog niet veel veranderd" kreften, zagen, memmen ,na een verliesmatch, maar...elke week waren we er" En de volgende match waren we er weer en telkens zonder moeilijkheden te maken...

Nu mag de goede supporter al blij zijn dat die "zogenaamde supporters" niet vechten, niet werpen,ni spuwen, geen racistische opmerkingen....enz...
Wat er ook veranderd is, is het feit dat onze spelers nu via de sociale media soms "afgemaakt worden" Om een paar weken nadien verheven worden tot "ne gralijke goeien"
Als echte supporter zou je er de moed bij verliezen..

Uiteraard, vraag dat maar aan ene Blavier... "Neen, jong, in Aalst was het in den ouden tijd altijd peis en vree aan 't Hoileg Hert!" :hmm:

da waren dan wel problemen uitgelokt door een extreem uitzonderlijk dom personage , niet gewoon uit verveling en grootdoenerij....

23 Okt 2013, 20:03
nieuw in de eerste ploeg

supersossis schreef:
luque schreef:
LASAKRA schreef:
Hallo Eendrachters,
Waar zijn jullie toch mee bezig. Mpenza is ne miskoop (zo lees ik van sommige forumbezoekers)
Ik moet zeggen" Vree straf" Hem nog niet zien spelen hebben ( behalve dan eventueel op de zandberg) en er zijn er al die het ne miskoop vinden. Ge moet het maar doen...
En dan zijn er die Sonck op de Zandberg zien en onmiddellijk wordt er geconcludeerd door die gasten dat Sonck naar Den Eendracht zou (willen) komen...
Laat ons gewoon afwachten wat er gaat gebeuren i.v.m Mpenza. En laat ons die voorbarige "roddels" omtrent Sonck catalogeren onder de noemer "de wens is de vader van de gedachte"
Ik ga ongeveer al 58 jaren naar ons ploeg kijken. Dus vanaf mijn 10 jaar. En ik moet zeggen "Er is nog niet veel veranderd" kreften, zagen, memmen ,na een verliesmatch, maar...elke week waren we er" En de volgende match waren we er weer en telkens zonder moeilijkheden te maken...

Nu mag de goede supporter al blij zijn dat die "zogenaamde supporters" niet vechten, niet werpen,ni spuwen, geen racistische opmerkingen....enz...
Wat er ook veranderd is, is het feit dat onze spelers nu via de sociale media soms "afgemaakt worden" Om een paar weken nadien verheven worden tot "ne gralijke goeien"
Als echte supporter zou je er de moed bij verliezen..

Uiteraard, vraag dat maar aan ene Blavier... "Neen, jong, in Aalst was het in den ouden tijd altijd peis en vree aan 't Hoileg Hert!" :hmm:

da waren dan wel problemen uitgelokt door een extreem uitzonderlijk dom personage , niet gewoon uit verveling en grootdoenerij....

Of Blavier een 'extreem uitzonderlijk dom personage' is: don't know. Ik ken de man niet persoonlijk. Gezien uw vrij directe omschrijving, jij blijkbaar wel :wow: ?

En nu gauw weer on-topic ;) ...

24 Okt 2013, 13:40
Vaste Waarde

luque schreef:
supersossis schreef:
luque schreef:

Of Blavier een 'extreem uitzonderlijk dom personage' is: don't know. Ik ken de man niet persoonlijk. Gezien uw vrij directe omschrijving, jij blijkbaar wel :wow: ?

En nu gauw weer on-topic ;) ...

als ge dan toch on-topic wil blijven , laat die onnozele opmerkingen dan maar al eens achterwege... en blavier is inderdaad een ver familielid van mij ja....net als iedere andere persoon waarover ik ooit een mening heb geformuleerd op dit forum , anders kan ik toch nooit weten hoe die personen zijn zeker? :plat: :crazy: :hmm:

neenee , t is maar om te zeveren he.... :lol:

24 Okt 2013, 15:22
forumlegende

De post van LASAKRA lijkt me niet meer dan een variant op de 'vroeger was alles beter' mantra.
En het volgende is : 'De jeugd van tegenwoordig'. Een uitspraak die Socrates al in zijn tijd uitte :
“Onze jeugd heeft tegenwoordig een sterke hang naar luxe, heeft slechte manieren, minachting voor het gezag en geen eerbied voor ouderen. Ze geven de voorkeur aan kletspraatjes in plaats van training ... Jonge mensen staan niet meer op als ...een oudere de kamer binnenkomt. Zij spreken hun ouders tegen, houden niet hun mond in gezelschap, ... en tiranniseren hun leraren”.

Enfin, er is nog niks veranderd dus... ;)

25 Okt 2013, 11:09
Ancien

tympanum2 schreef:
De post van LASAKRA lijkt me niet meer dan een variant op de 'vroeger was alles beter' mantra.
En het volgende is : 'De jeugd van tegenwoordig'. Een uitspraak die Socrates al in zijn tijd uitte :
“Onze jeugd heeft tegenwoordig een sterke hang naar luxe, heeft slechte manieren, minachting voor het gezag en geen eerbied voor ouderen. Ze geven de voorkeur aan kletspraatjes in plaats van training ... Jonge mensen staan niet meer op als ...een oudere de kamer binnenkomt. Zij spreken hun ouders tegen, houden niet hun mond in gezelschap, ... en tiranniseren hun leraren”.

Tja, de spreuk: " Verbeter de wereld, begin met jezelf " is de dag van vandaag ver te zoeken.
Back on topic nu: hoever staan we met Pie Klak alias Emile?

25 Okt 2013, 11:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
jammen schreef:
tympanum2 schreef:

Tja, de spreuk: " Verbeter de wereld, begin met jezelf " is de dag van vandaag ver te zoeken.
Back on topic nu: hoever staan we met Pie Klak alias Emile?

https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1393672_10200937500744785_1748466600_n.jpg

25 Okt 2013, 12:09
Nationale Ploeg

Leeftijd: 33
Bomber schreef:
Hoe zit dat nu eigenlijk met Mpenza? Wanneer ging die deadline van 14 dagen verstrijken?

Sinds de vergadering begon die 14 dagen hoe ik het verstond... dus ten laatste volgende vrijdag ...

30 Okt 2013, 21:44
forumlegende

op de vergadering werd ook gezegd dat er met Nieuwjaar 3 man mag vertrekken.

Misschien is Nick Van Belle daar dan wel bij. Ook zeiden ze daar dat Van Steenbrugghe 6 weken rust ging pakken als laatste redmiddel. Indien ook dat niet helpt, ging Lander zelf een eerlijke analyse maken en misschien stoppen. Hetgeen wel jammer voor die jongen is natuurlijk.

ik verwacht met Nieuwjaar dan ook nog wel wat verschuivingen.

31 Okt 2013, 10:17
Ancien

El Corredor (Light) schreef:

Misschien is Nick Van Belle daar dan wel bij. Ook zeiden ze daar dat Van Steenbrugghe 6 weken rust ging pakken als laatste redmiddel. Indien ook dat niet helpt, ging Lander zelf een eerlijke analyse maken en misschien stoppen. Hetgeen wel jammer voor die jongen is natuurlijk.

Mocht het zo zijn - wat ik Lander absoluut niet toewens - lijken de transfers van Oostende naar Aalst vroeg of laat verkeerd af te lopen voor de speler in kwestie... Eerst Edin Ramcic, later Abdoullai Demba, ...

31 Okt 2013, 11:07
Nationale Ploeg

El Corredor (Light) schreef:

puur sportief is Lander niet echt nodig. met Ken en Gianni loopt dat vlot, ne Kabeya als die fit is als backup ook niet niets. om nog maar van Bogaerts te zwijgen die daar op die positie ook deftig uit de voeten kan. als je dan nog rekent dat Lander 1 van de zwaardere contracten zal hebben... waarmee ik uiteraard niet bedoel dat ik die jongen een dergelijk einde van een mooie carrière toewens, integendeel.

Laatst gewijzigd door Still standing ! op 31 Okt 2013, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.

31 Okt 2013, 11:24
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Klopt volledig. Als hij zou besluiten te stoppen of op lager niveau te voetballen, zou ik geen vervanger voor hem halen (toch niet dit seizoen).

31 Okt 2013, 11:28
Nationale Ploeg

diepe spits type Depoitre (grote sterke werkkrachtige targetman, kopbalsterk): Anthony Lorenzon. verleden seizoen reeds vermeld (speelde bij Fleurus en nu op kop bij Woluwe-Zaventem).

ik mag toch ook eens ene noemen he :D

31 Okt 2013, 16:35
Ancien

Still standing ! schreef:
diepe spits type Depoitre (grote sterke werkkrachtige targetman, kopbalsterk): Anthony Lorenzon. verleden seizoen reeds vermeld (speelde bij Fleurus en nu op kop bij Woluwe-Zaventem).

Ge moogt er nog zo noemen - is inderdaad al twee jaar op rij goed bezig. Is wel niet zo impressionant als een Depoitre hoor, is bijvoorbeeld "maar" even groot als Glouftsis... :D

Laatst gewijzigd door DT op 31 Okt 2013, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.

31 Okt 2013, 16:53
forumlegende

Hassan Jatta van Mariekerke, eerste provinciale Antwerpen, is zeer snel en werkt nog goed af ook. Hij is momenteel topschutter in de provinciale reeksen in Antwerpen.

31 Okt 2013, 16:54
Nationale Ploeg

DT schreef:
Still standing ! schreef:

Ge moogt er nog zo noemen - is inderdaad al twee jaar op rij goed bezig :D

6 goals op 12 matchen, maar vooral enen die u toelaat om als team pressie te zetten. tis misschien gene depoitre (en we mogen onze norm daar eigenlijk ook niet zetten want zo ene gaade niet elk jaar opduikelen spijtig genoeg) maar het is wel absoluut het type dat bij EA het soort voetbal kan helpen etaleren dat de supps graag zien en die nen Tjendo, nen Weydisch, de Kevin of nen Donjet nog wat beter uit de verf gaat laten komen... allez, in mijn gedachten toch :D

voor mijn part zouden ze eigenlijk die Brusselse randploegen (Diegem heeft ook al toppertjes geleverd) en een paar van de Walen elk jaar af en toe mogen scouten. valt toch wel wat prijs/kwaliteit interessant materiaal op te duikelen doorgaans...

31 Okt 2013, 16:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 78 79 80 81 82 515