|
|
| Pagina 835 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 833 834 835 836 837 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Auto rijd in op neukend koppel
http://www.liveleak.com/view?i=594_1372704357_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Okt 2013, 16:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Schepper schreef: Da ziet ge toch op dieje zijn arrogante b....s _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 29 Okt 2013, 17:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
De Jean schreef: spotters politie aalst schreef: Beste , Het gaat inderdaad om een proefregistratie vanwege de spotters van Aalst. Wij volgen, zoals u weet , net als andere supporters dit forum. Het is de bedoeling om naast het officieel overleg via de Lokale Adviesraad ook een officieus overleg op te starten . Dit om bepaalde misverstanden uit de weg te ruimen , bepaalde mededelingen van algemeen belang te kunnen doen...(die voor jullie nuttig zijn) of bepaalde practische algemene vragen te beantwoorden .Het is zeker niet de bedoeling om het forum en de vermelde gezegdes te gebruiken tegen bepaalde gebruikers ervan.(Dat is trouwens tot op vandaag ook nooit gebeurd) Het is onze taak in te staan voor de veiligheid en ondermeer de voetbalwet te doen naleven en dat houdt in dat onze taak niet steeds wordt geapprecieerd. Wij zijn ons ervan bewust dat dan ook negatief en/of argwanend zal worden gereageerd op het forum. Wij kunnen u alleen maar mededelen dat het opzet positief is bedoeld. Indien de reacties overwegend negatief zijn zullen wij, uit respect voor het forum, onze account onmiddellijk deactiveren. mvg Ey mannen, tijd om wakker te worden. Als het de bedoeling is om een dialoog aan te gaan, dan gaat ge wel op bepaalde vragen moeten antwoorden. Moeten we een topicske maken met als titel 'vragen aan de spotters' ofzo voor jullie in gang schieten? Ik vind vooral dat de spotters van de politie aalst met hoofdletters moeten leren schrijven. |
| 30 Okt 2013, 16:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 02 Nov 2013, 12:11 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
jammen schreef: jawadde, hoe zot kunt ge zijn zeg. _________________ Iendracht 4ever. |
| 02 Nov 2013, 12:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
kreezie nonkeltje schreef: jammen schreef: jawadde, hoe zot kunt ge zijn zeg. Even gek zijn die flikken he, dat ze dieje meteen in de boeien slaan voor zo'n rijgedrag. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Nov 2013, 13:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 4_00823148
Citeer: ... ‘Hiermee wil ik de Aalstenaars nogmaals bewust maken van wat zich hier afspeelt’, vertelt De Schutter. ‘Deze dure paviljoenen hebben geen enkel nut. Niemand weet waarvoor ze zullen dienen. Met de mening van de Aalstenaar werd geen rekening gehouden, terwijl hij het zal mogen betalen. Net als de Hopmarkt-parking, waar de tarieven de pan uit swingen. Het stadsbestuur wil parkeerplaatsen aan het Keizersplein weghalen, opdat mensen verplicht zijn in de Hopmarkt-parking te parkeren, en dus een hoge prijs te betalen.’ ‘Onzin’, reageert schepen Ann Van de Steen (SP.A) ‘Er worden geen parkeerplaatsen van parking Keizershallen weggehaald. We zullen zelfs investeren om die parking toegankelijker te maken.’ ... Sinds wanneer zijn Keizersplein en Keizershallen hetzelfde, wat voor een waardeloze reactie is dat? |
| 05 Nov 2013, 9:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Zienaa schreef: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20131104_00823148 Citeer: ... ‘Hiermee wil ik de Aalstenaars nogmaals bewust maken van wat zich hier afspeelt’, vertelt De Schutter. ‘Deze dure paviljoenen hebben geen enkel nut. Niemand weet waarvoor ze zullen dienen. Met de mening van de Aalstenaar werd geen rekening gehouden, terwijl hij het zal mogen betalen. Net als de Hopmarkt-parking, waar de tarieven de pan uit swingen. Het stadsbestuur wil parkeerplaatsen aan het Keizersplein weghalen, opdat mensen verplicht zijn in de Hopmarkt-parking te parkeren, en dus een hoge prijs te betalen.’ ‘Onzin’, reageert schepen Ann Van de Steen (SP.A) ‘Er worden geen parkeerplaatsen van parking Keizershallen weggehaald. We zullen zelfs investeren om die parking toegankelijker te maken.’ ... Sinds wanneer zijn Keizersplein en Keizershallen hetzelfde, wat voor een waardeloze reactie is dat? Dienen De Schutter is gewoon gefrustreerd omdat hij dat project op de Hopmarkt niet kon tegenhouden. Meneer woont in een penthouse aan de Hopmarkt en had vooral schrik van die nieuwe gebouwen die zijn uitzicht zouden kunnen bederven. Alle leugens zijn blijkbaar goed... _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 05 Nov 2013, 10:01 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Ik geef hem anders wel gelijk over de gebouwen op de hopmarkt hoor. Een zinloze investering , waarmee je bovendien nog ruimte voor bvb de foor enz toebouwt. Typisch Aalsterse politiek .
![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! Laatst gewijzigd door borre31 op 05 Nov 2013, 13:50, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 05 Nov 2013, 13:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
En dat ze nu verontwaardigd zijn dat niemand zich wilt parkeren in de hopmarkt parking, dat vind ik nog de beste van al.
Ik herinner mij nog nochtans de belofte van Annie De Maeght om de Keizershallen te slopen (en dat dus verkocht te krijgen aan de aalstenaar) dat dit ten bate was van GOEDKOOP parkeren op LANGE termijn voor de Aalstenaar. Onder goedkoop verstonden ze toen max. 1 euro. Wel als ze dus de Keizershallen gaan inkrimpen dan is dat kiezersbedrog door de huidige coalitiepartners die toen ook deel uit maakten van het stadsbestuur (en dat zijn er toch redelijk wat). Oude koeien ? Ik vind van niet, zeker niet in het kader van eventuele werken aan Esplanade waar ze terug zullen willen beroepen op een externe firma die een deel van de kosten wilt financieren. (lees tussen de lijnen: hoe sneller hopmarkt zal renderen, hoe sneller ze een partner voor Esplanade kunnen hebben en daar aan de werken beginnen). bottom line: maar een nieuwe feestzaal is er nog altijd niet _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Nov 2013, 13:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik doelde dus gewoon op de reactie van Van Den Steen die begon over de Keizershallen terwijl die buurtbewoner het over het Keizersplein had.
Verder vind ik die twee gebouwen ook lelijk en nutteloos. |
| 05 Nov 2013, 13:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Zienaa schreef: Ik doelde dus gewoon op de reactie van Van Den Steen die begon over de Keizershallen terwijl die buurtbewoner het over het Keizersplein had. Verder vind ik die twee gebouwen ook lelijk en nutteloos. Smaken verschillen natuurlijk maar als ze een deftige bestemming krijgen, hoeven ze niet nutteloos te zijn. Bovendien, indien er leegstand zou zijn, als je het wat goed aanpakt en de voorzieningen zijn er, kan je daar wel een winkel of zo in kwijt (veel merken zijn op zoek naar niet-alledaagse inrichtingen of locaties en dat zijn ze wel natuurlijk) of je gebruikt ze als tentoonstellingsruimtes voor lokale kunstenaars. In vele andere Europese (en Belgische) steden gebeurt dit ook hoor. Een leeg plein op een ondergrondse parking had voor velen ook een doorn in het oog geweest. Kijk naar Sint-Niklaas, trekt toch ook nergens op. Denk bovendien ook niet dat zware kermisattracties nog zouden toegelaten worden op die ondergrondse parking... Wat de parkingdiscussie betreft - de Hopmarkt stond vroeger altijd afgeladen vol, Esplanade nu ook. Logisch denk ik dat bouwpromotoren en de stad dan mogelijkheden zien op die plekken. Bovendien wil iedereen zo dicht mogelijk bij het stadscentrum parkeren, maar anderzijds zou het dan wel niets meer mogen kosten. Dat kan helaas gewoon niet meer - vergelijk maar met andere steden zowel in binnen- als buitenland, daar moet je in elke straat in een straal van 10 km rond een centrum betaald parkeren met vaak maximale staanplaatsen van 2u. Dat Aalst als zichzelf respecterende stad uiteindelijk ook volgt, lijkt me logisch. En die tarieven - hoe meer aanbod er zal komen, hoe lager de prijzen zullen worden om de boel rendabel te houden. Staat allemaal nog maar in de kinderschoenen hé in Aalst en het hele concurentiële gebeuren moet nog losbarsten eigenlijk... Eerste concurrentieel feit kan een verschil in parkinguitbating zijn - de Hopmarkt parking wordt uitgebaat door Interparking dacht ik, terwijl de parking aan de Ridderstraat en die van de postsite van Vinci zijn als ik me niet vergis. Kan een prijzenoorlog van komen. Anderzijds lijkt het me logisch dat een volledig overdekte parking pal in het centrum, duurdere prijzen kan vragen dan een onoverdekte parking die verder van het centrum is gelegen... Indien geen prijzenoorlog kan men ook overgaan tot prijsnivellering (overal dezelfde prijzen) en gunstregimes zoals in Gent waar je na 19u 's avonds bijvoorbeeld veel goedkoper kan parkeren dan overdag... Wel even de tijd gunnen ook hé voor die zaken kunnen beginnen spelen... |
| 05 Nov 2013, 15:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
DT schreef: Smaken verschillen natuurlijk maar als ze een deftige bestemming krijgen, hoeven ze niet nutteloos te zijn. Bovendien, indien er leegstand zou zijn, als je het wat goed aanpakt en de voorzieningen zijn er, kan je daar wel een winkel of zo in kwijt (veel merken zijn op zoek naar niet-alledaagse inrichtingen of locaties en dat zijn ze wel natuurlijk) of je gebruikt ze als tentoonstellingsruimtes voor lokale kunstenaars. In vele andere Europese (en Belgische) steden gebeurt dit ook hoor. Een leeg plein op een ondergrondse parking had voor velen ook een doorn in het oog geweest. Kijk naar Sint-Niklaas, trekt toch ook nergens op. Denk bovendien ook niet dat zware kermisattracties nog zouden toegelaten worden op die ondergrondse parking... Wat de parkingdiscussie betreft - de Hopmarkt stond vroeger altijd afgeladen vol, Esplanade nu ook. Logisch denk ik dat bouwpromotoren en de stad dan mogelijkheden zien op die plekken. Bovendien wil iedereen zo dicht mogelijk bij het stadscentrum parkeren, maar anderzijds zou het dan wel niets meer mogen kosten. Dat kan helaas gewoon niet meer - vergelijk maar met andere steden zowel in binnen- als buitenland, daar moet je in elke straat in een straal van 10 km rond een centrum betaald parkeren met vaak maximale staanplaatsen van 2u. Dat Aalst als zichzelf respecterende stad uiteindelijk ook volgt, lijkt me logisch. En die tarieven - hoe meer aanbod er zal komen, hoe lager de prijzen zullen worden om de boel rendabel te houden. Staat allemaal nog maar in de kinderschoenen hé in Aalst en het hele concurentiële gebeuren moet nog losbarsten eigenlijk... Eerste concurrentieel feit kan een verschil in parkinguitbating zijn - de Hopmarkt parking wordt uitgebaat door Interparking dacht ik, terwijl de parking aan de Ridderstraat en die van de postsite van Vinci zijn als ik me niet vergis. Kan een prijzenoorlog van komen. Anderzijds lijkt het me logisch dat een volledig overdekte parking pal in het centrum, duurdere prijzen kan vragen dan een onoverdekte parking die verder van het centrum is gelegen... Indien geen prijzenoorlog kan men ook overgaan tot prijsnivellering (overal dezelfde prijzen) en gunstregimes zoals in Gent waar je na 19u 's avonds bijvoorbeeld veel goedkoper kan parkeren dan overdag... Wel even de tijd gunnen ook hé voor die zaken kunnen beginnen spelen... _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 05 Nov 2013, 15:49 |
|
|
Ancien
Tot niet zo heel lang geleden kon je onder Sint-Pietersplein nog vrij goedkoop parkeren, ook na 19u inderdaad. Maar intussen betaal je daar al evenveel als in de andere ondergrondse parkings.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 05 Nov 2013, 17:29 |
|
|
Ze moeten ook wel weten wat ze willen in de steden. Eerst klagen ze dat de middenstand in de steden niet meer leeft omdat de mensen naar de baanwinkels en shoppingcenters aan de rand van de stad gaan. Het is qua verkeer in veel steden ook geen lachertje meer om met je wagen ergens tot in de binnenstad te raken.
Dan bouwen ze ondergrondse parkings en regelen ze een parkeergeleidingssysteem om toch terug mensen naar de centrumwinkels te krijgen, maar dan maken ze veel van die parkings zo duur mogelijk dat het vele mensen afschrikt. Tegelijkertijd maken ze van alle aanpalende woonwijken blauwe zone zodat je er met je schijf niet langer dan twee uur kan staan. Tof voor de mensen die daar wonen want anders staat het daar altijd vol, maar de automobilisten worden zo toch weer richting ofwel de dure parkings ofwel de baanwinkels gejaagd. Openbaar vervoer is ook dikwijls geen optie. Uiteindelijk als ge daar een ganse middag gaat shoppen wat is dan die 5 of 6 Euro parkeergeld? Als je met meerderen gaat kan je dat nog altijd opdelen. We moeten er ook mee leren leven dat er anno 2013 niets meer gratis is. |
| 05 Nov 2013, 18:02 |
|
| Pagina 835 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 833 834 835 836 837 … 885 Volgende |