|
|
| Pagina 6 van 13 |
[ 182 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 13 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: E. Aalst - KSK Roeselare
El Corredor (Light) schreef: je scoort 3 vd 4 goals op een stilliggende bal en een buitenspeler bepaald het spelbeeld. ben dit jaar helemaal zo niet wild van De Cuyper, gaat toch zo vlot dan vorig jaar in het begin zijn man niet meer voorbij. Ik vind zelfs dat hij puur op startsnelheid heeft ingeboet. Speelde gisteren natuurlijk meer dan degelijk, maar om nu te zeggen dat hij ons ploeg laat renderen? Nee dat vind ik niet. Over een De Neve spreekt men hier niet, maar positioneel is dat het beste wat ik hier de laatste heb zien lopen centraal. Maar ieder zijn gedacht natuurlijk. Ge verdraaid mijn woorden ! Ik zeg: als Tjendo rendeert, rendeert de ploeg. En ik ga nu misschien best uitleggen waar mijn nuance ligt; Als Tjendo in het spel betrokken wordt, dan wilt het zeggen dat we eerste en vooral snelheid en diepgang zoeken, maar vooral dat er grondvoetbal wordt gespeeld en geen hopeloze lange ballen. Gisteren eventjes schrik gehad dat op het moment dat Roeselare met 10 viel, dat we terug zouden vervallen in dat "kick and rush" voetbal, maar er is dus duidelijk progressie merkbaar. Ik zeg zeker niet dat Tjendo één van onze betere voetballers is, en ook niet dat hij de ploeg doet renderen. Maar ik zeg wel dat wanneer hij rendeert, dat de ploeg rendeert en we die matchen allemaal al puntengewin hebben behaald. Je mag mij gerust matchen aanhalen die het tegendeel bewijzen ?! _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Nov 2013, 12:39 |
|
|
forumlegende
het klopt natuurlijk wel dat Tjendo ver de enige is die diepgang in ons spel brengt, Janssens speelt ook goed, maar die heeft dat bijvoorbeeld minder.
en al onze doelpunten worden door verdedigers bijna gemaakt. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 11 Nov 2013, 12:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik vond het gisteren vooral opvallend hoe de ploeg, na een studieronde van zo'n 20 minuten, groeide.
De combinaties werden vlotter en Van Damme en De Neve zaten overal goed tussen om de tegenstander te hinderen in hun opbouw. De scheidsrechter speelde inderdaad een opmerkelijke rol maar veel van zijn beslissingen waren, in mijn ogen, terecht, ook de penalty die hij tegen ons floot. Het was nog eens plezant om 4x te mogen "highfive-en" met de maten, en de after party was ook di(r)k in orde. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 11 Nov 2013, 14:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Twas ter oever ein Jammen.
Onze afterpartykes werren legendarisch. Oe aaver, oe zotter Soit we emmen even verdienjd gewonnen as da mén vra na "wel bestejd" zegt op moine koppoin. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 11 Nov 2013, 15:55 |
|
|
forumlegende
Dikke 3punter, nu alleen nog vooraan een oplossing vinden.
We staan stillan op ons plaats, net onder de eerste 5/6. Over het fouilleren : dat is de regel tegenwoordig, de supporters kloten, die is niet meer dan een noodzakelijk kwaad. Toch ambetant dat die altijd komen kijken eh mannen... |
| 11 Nov 2013, 19:23 |
|
|
Freak
Naar aanleiding van de schermutselingen wenst het bestuur volgende officiële mededeling te doen.
Beste supporters, In de rand van een mooie voetbalnamiddag werd het clubbestuur zondagavond ingelicht over jammerlijke incidenten die zich hebben voorgedaan. Daar waar onze eigen supporters alle reden hadden om een feestje te bouwen na de verpletterende overwinning tegen Roeselare, hebben enkele Aalsterse heethoofden na afloop van de wedstrijd een euforisch gevoel vervangen door nodeloze provocatie, ongehoord gedrag en de aanrichting van materiële schade. S.C. Eendracht Aalst betreurt dan ook enorm deze feiten, temeer omdat de club hierdoor de komende maanden weerom (on-)rechtstreeks schade zal ondervinden ten gevolge van deze gebeurtenissen. Het clubbestuur heeft dan ook besloten om deze week een procedure van burgerrechtelijke uitsluiting in het stadion op te starten tegen deze daders. Alleen zo kunnen we 'Eendrachtig' verder bouwen aan de toekomst van de club, vergezeld van onze echte zwart/wit-supporters. Het bestuur van S.C Eendracht Aalst wil tevens haar verontschuldigingen aanbieden tegenover de supporters van Roeselare die dit negatief gedrag hebben moeten ervaren. |
| 11 Nov 2013, 20:50 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht E. Aalst - KSK Roeselare
Mooi zo. Niet moeilijk om de daders te vatten, denk ik.
Bedankt aan deze varkens als het stadiondossier nog eens op tafel ligt. Om nog maar te zwijgen wat het weer zal kosten aan de club. |
| 11 Nov 2013, 21:03 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
waly 2 schreef: Naar aanleiding van de schermutselingen wenst het bestuur volgende officiële mededeling te doen. Beste supporters, In de rand van een mooie voetbalnamiddag werd het clubbestuur zondagavond ingelicht over jammerlijke incidenten die zich hebben voorgedaan. Daar waar onze eigen supporters alle reden hadden om een feestje te bouwen na de verpletterende overwinning tegen Roeselare, hebben enkele Aalsterse heethoofden na afloop van de wedstrijd een euforisch gevoel vervangen door nodeloze provocatie, ongehoord gedrag en de aanrichting van materiële schade. S.C. Eendracht Aalst betreurt dan ook enorm deze feiten, temeer omdat de club hierdoor de komende maanden weerom (on-)rechtstreeks schade zal ondervinden ten gevolge van deze gebeurtenissen. Het clubbestuur heeft dan ook besloten om deze week een procedure van burgerrechtelijke uitsluiting in het stadion op te starten tegen deze daders. Alleen zo kunnen we 'Eendrachtig' verder bouwen aan de toekomst van de club, vergezeld van onze echte zwart/wit-supporters. Het bestuur van S.C Eendracht Aalst wil tevens haar verontschuldigingen aanbieden tegenover de supporters van Roeselare die dit negatief gedrag hebben moeten ervaren. |
| 11 Nov 2013, 21:11 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38 Berichten: 94 Leeftijd: 106 Locatie: Oilsjt |
Dat die mannen van roeselare daar weer nen time en nog tien minuten na de match staan uit te dagen daar wordt weer niks over gezegd he. Het zijn altijd de aalst supporters...ik heb ( horen zeggen dat ) de flikken me vijf iemand aant het bewerken waren met matrakken...iemand dat reeds al op grond lag ! Zonder dat hier 1 slag of stoot aan vooraf gegaan is...in de letterlijke zin dan. Dat er provocaties zijn geweest dat kan allemaal goed zijn. Maar als er iemand beginnen slaan is zijnt de flikken...wie zijn dan de varkens ?
_________________ <3 1919 <3 |
| 11 Nov 2013, 21:13 |
|
|
forumlegende
Jozefken1919 schreef: Dat die mannen van roeselare daar weer nen time en nog tien minuten na de match staan uit te dagen daar wordt weer niks over gezegd he. Het zijn altijd de aalst supporters...ik heb ( horen zeggen dat ) de flikken me vijf iemand aant het bewerken waren met matrakken...iemand dat reeds al op grond lag ! Zonder dat hier 1 slag of stoot aan vooraf gegaan is...in de letterlijke zin dan. Dat er provocaties zijn geweest dat kan allemaal goed zijn. Maar als er iemand beginnen slaan is zijnt de flikken...wie zijn dan de varkens ? tja, als de flikken daar op aan het motten waren, wat deed die kerel dan daar? die mannen staan uit te dagen, so what? drink een pint , babbel met uw maten en go home. maar nee, er zijn er altijd met een groot ego die zich aangesproken voelen om te beginnen vechten. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 11 Nov 2013, 21:16 |
|
|
Vaste Waarde
Jozefken1919 schreef: Dat die mannen van roeselare daar weer nen time en nog tien minuten na de match staan uit te dagen daar wordt weer niks over gezegd he. Het zijn altijd de aalst supporters...ik heb ( horen zeggen dat ) de flikken me vijf iemand aant het bewerken waren met matrakken...iemand dat reeds al op grond lag ! Zonder dat hier 1 slag of stoot aan vooraf gegaan is...in de letterlijke zin dan. Dat er provocaties zijn geweest dat kan allemaal goed zijn. Maar als er iemand beginnen slaan is zijnt de flikken...wie zijn dan de varkens ? Ik vind het inderdaad ook helemaal niet normaal dat die van Roeselare daar zonder enige reactie vanwege de stewards en of politie mochten staan provoceren. Op het eind van de match mochten die idioten 10 minuten blijven uitdagen in de hoek van hun tribune ? Fraai. Waarvoor dienen de stewards dan ? Hebben ze in roeselare dan nog niet gehoord van spotters of wa ? ( wij anders wel zenne!) Spreekt de reactie van die heethoofden van ons helemaal niet goed, maar veel had kunnen vermeden worden mits een correcte aanpak van de veiligheidsproblematiek. |
| 11 Nov 2013, 21:43 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht E. Aalst - KSK Roeselare
Jozefken1919 schreef: Dat die mannen van roeselare daar weer nen time en nog tien minuten na de match staan uit te dagen daar wordt weer niks over gezegd he. Het zijn altijd de aalst supporters...ik heb ( horen zeggen dat ) de flikken me vijf iemand aant het bewerken waren met matrakken...iemand dat reeds al op grond lag ! Zonder dat hier 1 slag of stoot aan vooraf gegaan is...in de letterlijke zin dan. Dat er provocaties zijn geweest dat kan allemaal goed zijn. Maar als er iemand beginnen slaan is zijnt de flikken...wie zijn dan de varkens ? Ma jongen toch. Zoals el corredor zegt. Ga enen drinken en naar huis e. Ge beslis nog altijd zelf om op provocaties in te gaan. Moet maar een beetje u verstand gebruiken, voor zover da mogelijk is. Als ge daar staat om de bus van de tegenpartij tegen te houden, sta je daar met een reden. Als ge dan slaag krijgt, moei ni komen blijten e. De flikken zouden niet moeten slaan als iedereen zijn manieren wa houdt. Tzijn altijd dezelfde, weg ermee, wij hebben die mannen niet nodig. Zij maken de naam van onze club (kapot). |
| 11 Nov 2013, 22:03 |
|
|
Vaste Waarde
Weet jij dan perfect wie het is gilles? Of ga je nu af op vooroordelen?
Onnodig en dom zeker en vast , maar ik denk soms dat de spotters ambras zoeken of laten zoeken zodat hu dienst niet opgedoekt wordt want er is al een hele tijd niks gebeurt en toch worden er belachelijke sv uitgedeeld en worden sommigen persoonlijk gepusht precies om toch iets te mispeuteren zodat ze iets te doen hebben. Of hoe verklaar je gisteren het fouilleren van 11- jarigen en ostentatief in de weg staan vooraan de "k" om dan langs de andere kant de roeselaresupporters rustig te laten provoceren en met vanalles en nog gooien tot wel 10' min na de wedstrijd? |
| 11 Nov 2013, 22:10 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38 Berichten: 94 Leeftijd: 106 Locatie: Oilsjt |
Gilles schreef: Jozefken1919 schreef: Dat die mannen van roeselare daar weer nen time en nog tien minuten na de match staan uit te dagen daar wordt weer niks over gezegd he. Het zijn altijd de aalst supporters...ik heb ( horen zeggen dat ) de flikken me vijf iemand aant het bewerken waren met matrakken...iemand dat reeds al op grond lag ! Zonder dat hier 1 slag of stoot aan vooraf gegaan is...in de letterlijke zin dan. Dat er provocaties zijn geweest dat kan allemaal goed zijn. Maar als er iemand beginnen slaan is zijnt de flikken...wie zijn dan de varkens ? Ma jongen toch. Zoals el corredor zegt. Ga enen drinken en naar huis e. Ge beslis nog altijd zelf om op provocaties in te gaan. Moet maar een beetje u verstand gebruiken, voor zover da mogelijk is. Als ge daar staat om de bus van de tegenpartij tegen te houden, sta je daar met een reden. Als ge dan slaag krijgt, moei ni komen blijten e. De flikken zouden niet moeten slaan als iedereen zijn manieren wa houdt. Tzijn altijd dezelfde, weg ermee, wij hebben die mannen niet nodig. Zij maken de naam van onze club (kapot). Ge hebt gelijk gilleken ![]() _________________ <3 1919 <3 |
| 11 Nov 2013, 22:13 |
|
|
Vaste Waarde
Neutralboy schreef: Weet jij dan perfect wie het is gilles? Of ga je nu af op vooroordelen? Onnodig en dom zeker en vast , maar ik denk soms dat de spotters ambras zoeken of laten zoeken zodat hu dienst niet opgedoekt wordt want er is al een hele tijd niks gebeurt en toch worden er belachelijke sv uitgedeeld en worden sommigen persoonlijk gepusht precies om toch iets te mispeuteren zodat ze iets te doen hebben. Of hoe verklaar je gisteren het fouilleren van 11- jarigen en ostentatief in de weg staan vooraan de "k" om dan langs de andere kant de roeselaresupporters rustig te laten provoceren en met vanalles en nog gooien tot wel 10' min na de wedstrijd? Dat laatste is in elk geval correct. Viel gewoon beestig hard op.... Niet te snappen zoiets. Daar was zo ongeveer iedereen in tribunes E en F het roerend over eens.... |
| 11 Nov 2013, 22:15 |
|
| Pagina 6 van 13 |
[ 182 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 13 Volgende |