Transfers volgend seizoen - Pagina 89 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 87 88 89 90 91 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Still standing ! schreef:
hehe... ik dacht gewoon bij mezelf: "laat ik den DT nog eens een 2-alinea antwoord ontlokken". had daar wel zin in... :p

Wel ambetant dan dienen dan just drie alinea's schrijft hé ;)

19 Nov 2013, 15:19
forumlegende

DT schreef:
Mannekes, enige element wat ik in de hele discussie mis, is gewoon het in vraag stellen van het financiële plaatje gelinkt aan al de aankopen en de effectieve return van die investeringen in de sportieve prestaties en het klassement... Ik dacht dat Aalst niet in een positie zat om zotte dingen te doen en in die optiek vind ik de transfer van Kevin Janssens gewoonweg niet genoeg renderen op dit moment, punt. Ja hij haalt niveau de laatste anderhalve maand, maar de anderhalve maand daarvoor was het dan ook enorm slecht en voor een club als de onze kan je het u niet veroorloven dat uw aangekondigde toptransfer veel te laat gaat renderen... En wat is renderen - vergelijk met het afgelegde parcours vorig seizoen tot op dit moment... Is hij daarvoor puur sportief bekeken een mislukking? Neen, verre van. Maar qua totaalplaatje durf ik daar voorlopig toch vraagtekens bij te plaatsen...

En waarom? Ik dacht dat we vorig seizoen met een goedkope kern speelden maar blijkbaar was dat een illusie (gegevens hier verstrekt zoals verkondigd op de laatste supportersvergadering). Als ik dan de namen zie die erbij zijn gekomen, degenen die behouden zijn geweest inclusief degenen wiens contract voor 1 of meerdere jaren werd verlengd (VDN, Smet, Martin en Weydisch), dan ben ik heel benieuwd naar de winterstop (zowel inzake sportieve en financiële balans). Maar het is denk ik wel al duidelijk dat we met meer geïnvesteerde middelen geen forse stappen vooruit hebben gezet... Voor mij is Shkodra het bewijs dat je niet met geld moet gooien om een goeie speler te hebben - de denkwijze begin vorig seizoen - en voorlopig zit Kevin Janssens voor mij langs de andere kant van de schaal inzake prijs/kwaliteit...

Indicaties over de vorm van Martin op dit moment of in competitieverband zijn voer voor een andere discussie al kan ik me wel inbeelden dat het onnozele geschuif in de ploeg bij aanvang van de competitie niet door iedereen even goed is verteerd.

om het met een boutade :D te zeggen: "als ge maar geld hebt voor een brasserie, moet ge niet bij Kelderman gaan"...

19 Nov 2013, 15:22
Nationale Ploeg

Uiteindelijk blijft het allemaal speculatie. We kunnen vermoeden dat Kevin Janssens hier niet voor een pakske chips zit te spelen, maar of die bijvoorbeeld meer verdient dan een Lander...?

Anyway, ik ga wel akkoord met DT: Janssens is nu zeker degelijk, maar om van een toptransfer te spreken gaat hij dat toch minstens moeten aanhouden. Hij werd aangetrokken om ons probleem op de 10 op te lossen, en daar is hij niet in geslaagd. Zo simpel is het eigenlijk.

Ik ben blij dat hij op links toch nog meer dan zijn plan trekt.

19 Nov 2013, 15:24
Nationale Ploeg

El Corredor (Light) schreef:
DT schreef:
Mannekes, enige element wat ik in de hele discussie mis, is gewoon het in vraag stellen van het financiële plaatje gelinkt aan al de aankopen en de effectieve return van die investeringen in de sportieve prestaties en het klassement... Ik dacht dat Aalst niet in een positie zat om zotte dingen te doen en in die optiek vind ik de transfer van Kevin Janssens gewoonweg niet genoeg renderen op dit moment, punt. Ja hij haalt niveau de laatste anderhalve maand, maar de anderhalve maand daarvoor was het dan ook enorm slecht en voor een club als de onze kan je het u niet veroorloven dat uw aangekondigde toptransfer veel te laat gaat renderen... En wat is renderen - vergelijk met het afgelegde parcours vorig seizoen tot op dit moment... Is hij daarvoor puur sportief bekeken een mislukking? Neen, verre van. Maar qua totaalplaatje durf ik daar voorlopig toch vraagtekens bij te plaatsen...

En waarom? Ik dacht dat we vorig seizoen met een goedkope kern speelden maar blijkbaar was dat een illusie (gegevens hier verstrekt zoals verkondigd op de laatste supportersvergadering). Als ik dan de namen zie die erbij zijn gekomen, degenen die behouden zijn geweest inclusief degenen wiens contract voor 1 of meerdere jaren werd verlengd (VDN, Smet, Martin en Weydisch), dan ben ik heel benieuwd naar de winterstop (zowel inzake sportieve en financiële balans). Maar het is denk ik wel al duidelijk dat we met meer geïnvesteerde middelen geen forse stappen vooruit hebben gezet... Voor mij is Shkodra het bewijs dat je niet met geld moet gooien om een goeie speler te hebben - de denkwijze begin vorig seizoen - en voorlopig zit Kevin Janssens voor mij langs de andere kant van de schaal inzake prijs/kwaliteit...

Indicaties over de vorm van Martin op dit moment of in competitieverband zijn voer voor een andere discussie al kan ik me wel inbeelden dat het onnozele geschuif in de ploeg bij aanvang van de competitie niet door iedereen even goed is verteerd.

om het met een boutade :D te zeggen: "als ge maar geld hebt voor een brasserie, moet ge niet bij Kelderman gaan"...

of: "na een zegening bij den Apostel, blijfde al eens hangen aan den Heiligen Geest".

19 Nov 2013, 15:31
Ancien

Leeftijd: 46
De Jean schreef:
Uiteindelijk blijft het allemaal speculatie. We kunnen vermoeden dat Kevin Janssens hier niet voor een pakske chips zit te spelen, maar of die bijvoorbeeld meer verdient dan een Lander...?

Anyway, ik ga wel akkoord met DT: Janssens is nu zeker degelijk, maar om van een toptransfer te spreken gaat hij dat toch minstens moeten aanhouden. Hij werd aangetrokken om ons probleem op de 10 op te lossen, en daar is hij niet in geslaagd. Zo simpel is het eigenlijk.

Ik ben blij dat hij op links toch nog meer dan zijn plan trekt.

Absoluut De Jean, maar daarom net mijn verwijzing naar mijn persoonlijke illusie omtrent de kost van de kern vorig seizoen... Amper namen in de kern, veel onbekende spelers en materiaal uit beloftenkernen van eersteklassers, amper premies uit te betalen in de terugronde, redelijk wat inkomsten uit voorbereiding toen en eigenlijk gewoon net uit de kosten kunnen blijven... Als je dan onze huidige kern bekijkt, kan je toch niet anders dan stellen dat er toch wel een meerkost zal zijn tov de kern van vorig jaar... Opmerking over Lander is compleet terecht, maar een blessure is natuurlijk veel moeilijker te voorspellen voorafgaand aan het seizoen en daar geef ik dan nog het voordeel van de twijfel en de pechfactor wat betreft het beleid...

Laat me stellen dat dat "nieuwtje" van de kost van de kern vorig seizoen me (nog) een pak kritischer heeft gemaakt en de prestaties van de spelers individueel misschien nog meer onder de loepe laat nemen... Zal ook de reden zijn waarom ik - als een van de weinigen in de K - tegen Roeselare zo foeterde toen er bij een 3-1 stand met 11 tegen 9, op de afvallende bal na de fout van Weydisch, toch 2 Roeselaarse spelers alleen voor VDN mochten opduiken in de kleine backlijn...

Laatst gewijzigd door DT op 19 Nov 2013, 15:43, 2 keer totaal gewijzigd.

19 Nov 2013, 15:35
Nationale Ploeg

DT schreef:
hehe... ik dacht gewoon bij mezelf: "laat ik den DT nog eens een 2-alinea antwoord ontlokken". had daar wel zin in... :p

Wel ambetant dan dienen dan just drie alinea's schrijft hé ;)

ik was de huidige indexering vergeten toe te passen.

19 Nov 2013, 15:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Ken Van Damme en Jonas Bogaerts hebben zopas hun contract met twee seizoenen verlengd. Zij zullen dus minstens nog tot 2016 in het Eendracht shirt te zien zijn. Van Damme (24) maakte reeds in 2007 zijn opwachting in het eerste elftal. Bogaerts (26) kwam in 2012 over van KVK Tienen. Beide spelers zien hun prestaties dus beloond met een contractverlenging.

19 Nov 2013, 20:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
witteken schreef:
Ken Van Damme en Jonas Bogaerts hebben zopas hun contract met twee seizoenen verlengd. Zij zullen dus minstens nog tot 2016 in het Eendracht shirt te zien zijn. Van Damme (24) maakte reeds in 2007 zijn opwachting in het eerste elftal. Bogaerts (26) kwam in 2012 over van KVK Tienen. Beide spelers zien hun prestaties dus beloond met een contractverlenging.

(y) :EA: :juij:

19 Nov 2013, 20:40
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Tom_1919 schreef:
Mariner schreef:

Skohdra doet het echt fantastisch, een genot om bezig te zien, is al een tijdje dé man!

(y) Skhodra en Van Belle(nee, ni de spits :) ) steken er bovenuit.

klopt. ben stiekem ook wel fan van Gianni De Neef. als die ook offensief iets meer gaat brengen in de toekomst en zich nog ietske meer manifesteert, wordt da nen hele goeien.

ook Tjendo is nu toch bezig een tandje hoger te draaien quoi efficientie. vreesde een beetje dat die stagneerde, maar dat hij nu al een tijdje ononderbroken het vertrouwen krijgt doet hem precies wel deugd.

De Neve kan ik ook zeker smaken, maar kan nog niet zo hard zijn stempel drukken als Skhodra en Van Belle op dit moment(maar gaat wel komen, heeft er de kwaliteiten voor).
Tjendo ben ik altijd al fan van geweest en ben blij om te zien dat hij terug naar zijn beste niveau aan het gaan is, was vorig seizoen in de terugronde aan het stagneren.
K Janssens loop ik (nog altijd) niet echt warm van, speelde de laatste weken beter maar was zondag wel weer flauw.

19 Nov 2013, 20:53
forumlegende

witteken schreef:

prima zaak, de ene als sterkhouder, de andere voor de hoop te vullen.

20 Nov 2013, 9:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Editje

20 Nov 2013, 9:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
witteken schreef:

Edit

Laatst gewijzigd door gweninho op 20 Nov 2013, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.

20 Nov 2013, 19:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
witteken schreef:

tis da Jonas zo slecht speelt eh...

20 Nov 2013, 19:31
forumlegende

gweninho schreef:
witteken schreef:

Jonas is goed om je kern te vullen. Niet meer, niet minder.

er gaat van die jongen nul initiatief uit, en is voetballend te beperkt. Maar akkoord, die speelt dit jaar naar zijn kwaliteiten zeker niet slecht.

Iemand die in de as van je ploeg staat moet mijns inziens over meer kwaliteit, durf beschikken.

Maar dat is uiteraard mijn mening.

20 Nov 2013, 19:39
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
gweninho schreef:

Jonas is goed om je kern te vullen. Niet meer, niet minder.

er gaat van die jongen nul initiatief uit, en is voetballend te beperkt. Maar akkoord, die speelt dit jaar naar zijn kwaliteiten zeker niet slecht.

Iemand die in de as van je ploeg staat moet mijns inziens over meer kwaliteit, durf beschikken.

Maar dat is uiteraard mijn mening.

(y)

20 Nov 2013, 19:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 87 88 89 90 91 515