Eerste klasse - Pagina 472 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 470 471 472 473 474 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Eerste klasse
Moet wel zeggen: die academie van Lierse moet blijkbaar echt de moeite zijn. Ik hoop echt dat een paar talenten uit die jeugd kunnen doorgroeien naar een hoger niveau dan de Pro League. Of die mannen hun achternaam nu Janssens of El Mahreb is, maakt mij in principe niet zoveel uit..

22 Nov 2013, 3:58
forumlegende

Leeftijd: 45
dienen Caers is daar toch weg en naar Zulte
naar het schijnt is het daar ook de moeite :)

22 Nov 2013, 22:51
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Orlans zit een week bij oostende , kvo- genk 4-0 :lol:

23 Nov 2013, 22:28
Ancien

witteken schreef:
Orlans zit een week bij oostende , kvo- genk 4-0 :lol:

De champagne zal rijkelijk zijn gevloeid... :D

24 Nov 2013, 9:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
kben wel content vér Schutterken mor vér de rest meegen die garnoalen allemool gepeljd werren.

24 Nov 2013, 12:49
Ancien

Leeftijd: 65
Orlansn heeft daar volgens mij niks mee te maken, maar het is in elk geval wel hét resultaat van de speeldag... Oostende-Genk 4-0.
Wie dat op zijn pronostiek heeft ingevuld is op slag verdacht!

24 Nov 2013, 13:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Toch werkelijk schandalig die aanslag van Ruytinckx op carcela + daarna nog eens komen lachen met die walgelijke grijns. Nadien durft hij nog te beweren voor de bal te gaan, wie de beelden bekijkt zal toch moeten toegeven dat hij enkel de intentie had de speler te pakken. Carcela moet inderdaad niet slaan maar menselijk gezien toch best te begrijpen dat even het licht uitgaat. Totaal niet te vergelijken met de actie van De Bilde op Porte indertijd zoals toch in sommige kranten wordt aangehaald, die laatste trof toen geen enkele schuld terwijl hier eerst een aanslag aan vooraf ging.
Ruytinckx krijgt hiervoor dus enkel geel, Carcela zal voor enkele maanden out zijn?? Voor mij is die gast dus al genoeg gestraft, misschien enkel één week extra schorsing omdat hij hem slechts met de platte hand neersloeg,dat kon veel beter.

09 Dec 2013, 11:42
Ancien

Leeftijd: 46
chunga schreef:
Toch werkelijk schandalig die aanslag van Ruytinckx op carcela + daarna nog eens komen lachen met die walgelijke grijns. Nadien durft hij nog te beweren voor de bal te gaan, wie de beelden bekijkt zal toch moeten toegeven dat hij enkel de intentie had de speler te pakken. Carcela moet inderdaad niet slaan maar menselijk gezien toch best te begrijpen dat even het licht uitgaat. Totaal niet te vergelijken met de actie van De Bilde op Porte indertijd zoals toch in sommige kranten wordt aangehaald, die laatste trof toen geen enkele schuld terwijl hier eerst een aanslag aan vooraf ging.
Ruytinckx krijgt hiervoor dus enkel geel, Carcela zal voor enkele maanden out zijn?? Voor mij is die gast dus al genoeg gestraft, misschien enkel één week extra schorsing omdat hij hem slechts met de platte hand neersloeg,dat kon veel beter.

Wat mij nog meer opviel, was de reactie van Van Damme achteraf... Die ging nog eens uithalen naar Carcela dat het niet slim was wat hij deed en dat hij de ploeg in de steek liet... Zou ik gisteren nu niet echt gedaan hebben, wetende dat de fout van Ruytinckx al de tweede aanslag was op de enkels van Carcela... Het is idd niet slim om zo te reageren, maar als je zo'n trappen krijgt... Als je op de beelden dat voetje van Mehdi ziet wapperen... Allesbehalve fijn...

09 Dec 2013, 12:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
De reactie van Carcella is ongepast en de straf zal wel volgen.
Maar nu misschien eens een andere discussie starten: de rol van Van Geneugden & Luzon ?

Ge moogt er zo zeker van zijn dat Luzon die van Standard tot het randje heeft zitten opnaaien, en ge moogt er eveneens zeker van zijn dat Van Geneugden aan zulke varkens gelijk Ruytinckx ook de opdracht zal hebben meegegeven van Carcella te viseren.

De coaches staan altijd op de eerste rij om dit af te keuren, maar zijn ook wel de eerste om de richtlijnen te geven.
Doe dat in combinatie met een paar referees die denken dat het volk voor hen naar het stadion afzakt en je hebt miserie.

09 Dec 2013, 13:51
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Bram schreef:
De reactie van Carcella is ongepast en de straf zal wel volgen.
Maar nu misschien eens een andere discussie starten: de rol van Van Geneugden & Luzon ?

Ge moogt er zo zeker van zijn dat Luzon die van Standard tot het randje heeft zitten opnaaien, en ge moogt er eveneens zeker van zijn dat Van Geneugden aan zulke varkens gelijk Ruytinckx ook de opdracht zal hebben meegegeven van Carcella te viseren.

De coaches staan altijd op de eerste rij om dit af te keuren, maar zijn ook wel de eerste om de richtlijnen te geven.
Doe dat in combinatie met een paar referees die denken dat het volk voor hen naar het stadion afzakt en je hebt miserie.
Ik ga er toch vanuit dat trainers niet de opdracht geven om bepaalde spelers fysiek te viseren hoor(althans dat mag ik hopen) de kans dat dit via een uitsluiting in je nadeel uitdraait lijkt me wat te groot, als er nu bij de tegenspeler een labiel persoon(genre Balotelli) rondloopt kan je natuurlijk wel aangeven hier verbaal wat op in te spelen. Ik vond ook de reactie van Van Geneugden en OHL als club op de feiten heel ergerlijk, toch nog de feiten verbloemen en de eigen speler in bescherming nemen. Zit echt te wachten op de club die een eigen speler die zich schandelijk misdraagt op het veld erzelf uitflikkert.

09 Dec 2013, 14:05

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Mehdi Carcela werd opgeroepen voor zijn 'slag in het gezicht van een tegenstander'. De bondsprocureur verklaarde bij Sporza dat hij een schorsingsvoorstel van minstens vier speeldagen in gedachten heeft. Ook Bjorn Ruytinx moet zich komen verantwoorden voor 'misplaatst gedrag.

Zijn revalidatie zal veel langer duren dan zijn schorsing,als ze hem effectief die vier speeldagen geven,ik praat niet goed wat hij gedaan heeft,maar Ruytinx trapt daar efkes uw enkel naar de kl.... En komt dan nog een beetje lachen in Carcela zijn gezicht,hij had beter zijn tanden uitgeslegen,Carcela zal die vier speeldagen met plezier in ontvangst nemen.

09 Dec 2013, 16:02
forumlegende

Gruwelijke fout. Maar die gebeuren elke week op een voetbalveld te lande. Zeer streng straffen is het enige wat helpt. Maar dat wordt al snel vergeten. Er was ooit een regel die zei dat een sliding op de hielen van een speler altijd rood moest krijgen. Eerlijk gezegd, de laatste jaren hiervoor niemand zien rood krijgen. Iemand met de nodige kampgeest die nu en dan eens een fout durft te maken is een zegen voor elke ploeg. Maar op doodschoppers zit niemand te wachten, zeker niet als die voetballend zo beperkt zijn.

09 Dec 2013, 17:20
forumlegende

goh, en dat geleuter van die grote clubs die vragen dat OHL nu Ruytinx zelf maar moet schorsen. :crazy: :crazy:

Als "blind paard" Vleminckx of Kanu op enen zijne knie gaan staan, heb ik Brugge en Standard ook niet gehoord, dus ik zou niet weten waarom OHL dat in ene keer wel zou moeten doen...

09 Dec 2013, 17:52

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Dat is ook een feit, maar toch :kots: Ronny Van Geneugden.
Die grijns van Ruytinckx, ik werd er zowaar zelf pissed van :boks:

09 Dec 2013, 18:35
forumlegende

Bram schreef:
Dat is ook een feit, maar toch :kots: Ronny Van Geneugden.
Die grijns van Ruytinckx, ik werd er zowaar zelf pissed van :boks:

akkoord, zeer zeker. Die fout van Ruytinckx mag je onder de categorie Witsel zetten, maar die reactie van Carcela, vind ik ook niet meer of minder dan crapuleus.

Soit, van waar die kerel komt, is dat misschien normaal, maar die reactie als logisch bestempelen, dat is voor mij ook een brug te ver.

09 Dec 2013, 19:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 470 471 472 473 474 500