Nooit Off-topic - Pagina 840 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 838 839 840 841 842 885
 Nooit Off-topic 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 65
Bericht Re: Nooit Off-topic
Bomber schreef:
die Leman, is dat niet salvador van op het forum?

Awel, Salvador heeft in elk geval letterlijk les gekregen van die Leman, nog voor Leman in het Centrum... werkte, trouwens...
En 't was metafysica, voor zover iemand dat iets zegt...

27 Nov 2013, 19:35
Ancien

Zienaa schreef:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1747718/2013/11/27/Terrorist-opgepakt-in-Maaseik.dhtml

Citeer:
In Maaseik is een Marokkaanse terrorist opgepakt die mee verantwoordelijk zou zijn voor de aanslagen op treinen in Madrid. Die eisten op 11 maart 2004 191 levens. De 38-jarige Khalid Oussaih behoort tot de Groupe islamique combattant marocain (GICM), een Marokkaanse terreurgroep die banden heeft met al-Qaida. In 2006 werd hij in ons land al bij verstek veroordeeld tot vijf jaar cel tijdens een groot terrorismeproces, zo schrijven Het Laatste Nieuws en La Dernière Heure vandaag.

En dat vertoeft hier dus zonder enige scrupules in België.

[quote]Begin vorige week dook de man op in Maaseik, waar hij opgepakt en aangehouden werd. Vanuit de gevangenis tekende hij op woensdag 20 november verzet aan tegen zijn veroordeling bij verstek. Dat verzet wordt morgen ingeleid voor de Brusselse correctionele rechtbank. De rechtbank zal morgen enkel een agenda voor de latere zittingen bepalen, aldus nog het federaal parket. [/quote]
Hij is in elk geval rap gevonden en opgepakt. Applausje voor onze politie en inlichtingendiensten...

27 Nov 2013, 19:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
witzwet schreef:
Hier zie, eentje om vingers en duimen van af te likken...het programma van Vlaams Belang hoeft eigenlijk niet geschreven te worden, dat doen de anderen wel! :plat: :crazy:

Pasen, Hemelvaartsdag en Allerheiligen verdwijnen als wettelijk betaalde feestdag. In de plaats komen andere dagen die aangepast zijn aan de multiculturele samenleving. Dat staat in de aanbevelingen van het pas gepubliceerde eindrapport van de Interculturele Dialoog, dat dinsdag werd aangeboden aan minister van Gelijke Kansen Joëlle Milquet (cdH).

Om na te gaan hoe de verschillende culturen in onze samenleving kunnen worden geïntegreerd, startte de regering in 2008 een "interculturele dialoog" op. Die leidde tot een rapport met een reeks aanbevelingen. Uitgangspunt is dat discriminatie absoluut verboden moet zijn en dat de meerderheid in de samenleving zich binnen redelijke grenzen moet aanpassen aan de verzuchtingen van minderheden om hun integratie te bevorderen. Wat stelt het rapport voor?

* Op school mag de hoofddoek vanaf de laatste drie jaren van het middelbaar onderwijs gedragen worden. Tot dan blijft hij overal verboden. Maar in het hoger onderwijs moet het altijd kunnen, ook bij de overheid. Alleen niet bij het gerecht, de politie en het leger.

* Om meer mensen uit minderheden aan het werk te krijgen, moeten de overheid én privébedrijven die openbare aanbestedingen willen krijgen, werken met tijdelijke quota. Dan worden mensen uit etnische en culturele minderheden bij gelijke bekwaamheid bij voorrang benoemd.

* Momenteel verplicht de wet iedereen tot redelijke aanpassingen voor gehandicapten. Zo moet de NMBS haar perrons toegankelijk maken voor blinden en rolstoelgebruikers. Maar die verplichting tot redelijke aanpassingen moet ook kunnen voor culturele en religieuze minderheden. Zo valt niet in te zien waarom werkgevers moslims niet zouden toelaten om hun gebeden te zeggen, als dit mogelijk is binnen het werkschema. Vrouwen, die door vrouwelijke artsen willen behandeld worden, moeten dat ook kunnen laten doen. De klinieken moeten daarvoor zorgen, behalve bij spoedopnames.

* De verplichte feestdagen worden aangepast aan de multiculturele samenleving. Blijven nog als verplichte feestdag: 1 januari, 1 mei, 21 juli, 11 november en 25 december. De rest vervalt. Er komen ook drie nieuwe verplichte niet-religieuze feestdagen: de Internationale Vrouwendag (8 maart), de Internationale Dag tegen het Racisme (21 maart) en de Werelddag van de Culturele Diversiteit (21 mei). Daarnaast mag iedereen twee "vlottende feestdagen" kiezen. Over de feestdagen van de Gemeenschappen (11 juli bv.) zegt het rapport niets.

* Ritueel slachten van offerdieren moet onverdoofd kunnen blijven gebeuren. Anders wordt de godsdienstvrijheid geschonden.

* Het ontkennen of goedpraten van àlle volkerenmoorden moet strafbaar worden, niet alleen die op op 6 miljoen joden door het naziregime.

* Namen van straten die mensen uit de voormalige kolonies kwetsen (zoals bv. de Leopold II-laan) moeten worden verwijderd.

Niet dat je post terecht of onterecht de tenen doet krullen maar dit artikel is ten minste van 2 jaar geleden want ons Madame "Non" was maar tot 2011 minister van gelijke kansen, laat je toch zo niet opfokken door een post op Facebook ;-) Ieder zijn gedacht (ok, ik ben atheïst), schaf ELKE religieuze feestdag af en geef ze ons vrij te kiezen... Probleem opgelost :-)

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

27 Nov 2013, 23:35
forumlegende

Leeftijd: 45
in Angola lachen ze er precies nie meer mee:
http://ejbron.wordpress.com/2013/11/24/ ... rnietigen/

28 Nov 2013, 1:31
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
salvador schreef:
Hij is in elk geval rap gevonden en opgepakt. Applausje voor onze politie en inlichtingendiensten...

Uiteraard, op de politiediensten heb ik geen commentaar. Die vatten de daders meestal vrij snel, enkel jammer dat het gerecht ze nog sneller laat lopen.

28 Nov 2013, 8:54
nieuw in de eerste ploeg

salvador schreef:
Bomber schreef:
die Leman, is dat niet salvador van op het forum?

Awel, Salvador heeft in elk geval letterlijk les gekregen van die Leman, nog voor Leman in het Centrum... werkte, trouwens...

Neen, dat zegt ons niks. Wij zijn daar immers allemaal te dom en te onwetend voor.

28 Nov 2013, 9:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
jammen schreef:

Ik begroip 't probleim ni.
Ik bbq pertang mor iejne kiejr mé ne kiejr.. ;)

28 Nov 2013, 12:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Ne keirel mé (te) veil toid.. :crazy:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/o ... Pongballen

28 Nov 2013, 13:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Gisteren op Vier een reportage gezien over een zigeunerkamp. Wat voor een verwerpelijk volk is dat? Die geven gewoon al lachend voor de camera toe dat ze op de ziekenkas staan. Buiten op een louche manier wagens verhandelen was daar niemand die ging werken. Ik vraag me af op welke manier die dan al hebben bijgedragen aan ons sociaal systeem om zo te profiteren? Ik durf er mijn hand voor in het vuur steken dat ze ook nog stelen, want volgens hun 'geloof' mag je niet-zigeuners zonder pardon beliegen en bedriegen. Ze sturen hun kinderen niet naar school en liegen over alles en nog wat. Verder rijden ze rond met dikke Mercedessen.

Smerigste volk dat er bestaat die zigeuners, wat mij betreft mogen ze die onmiddellijk terug sturen naar van waar ze komen.

28 Nov 2013, 15:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Zienaa schreef:
Gisteren op Vier een reportage gezien over een zigeunerkamp. Wat voor een verwerpelijk volk is dat? Die geven gewoon al lachend voor de camera toe dat ze op de ziekenkas staan. Buiten op een louche manier wagens verhandelen was daar niemand die ging werken. Ik vraag me af op welke manier die dan al hebben bijgedragen aan ons sociaal systeem om zo te profiteren? Ik durf er mijn hand voor in het vuur steken dat ze ook nog stelen, want volgens hun 'geloof' mag je niet-zigeuners zonder pardon beliegen en bedriegen. Ze sturen hun kinderen niet naar school en liegen over alles en nog wat. Verder rijden ze rond met dikke Mercedessen.

Smerigste volk dat er bestaat die zigeuners, wat mij betreft mogen ze die onmiddellijk terug sturen naar van waar ze komen.

och, waar is je zin voor tolerantie gebleven dan ?, en integratie ?

28 Nov 2013, 16:05
Ancien

Bomber schreef:
salvador schreef:
Bomber schreef:
die Leman, is dat niet salnt ge daar vador van op het forum?

En? Weet ge al waarom we op de aarde rondlopen?

Soms vraag ik het me af, man... niet te geloven!

28 Nov 2013, 22:00
nieuw in de eerste ploeg

Bomber vroeg niet of je het jezelf soms afvraagt. Bomber vroeg of je het al wist.
Antwoorden op de vraag, wijsneus!

29 Nov 2013, 16:27
forumlegende

Dat zijn zo van die niet te beantwoorden vragen eh : waarom zijn wij hier?
En : wanneer speelt Mpenza zijn eerste match? :D

29 Nov 2013, 17:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
tympanum2 schreef:

Wanneer stopt Denjer met fusioneren

29 Nov 2013, 17:35
Ancien

Leeftijd: 55
Bomber schreef:
tympanum2 schreef:

Jamaar, hij begint hier over metafysica en als ik dan een vraag stel krijgt ge een antwoord naast de kwestie...

Bon, Leman en zijn volgelingen mogen van mij den boom in, tis die soort die de ondergang van onze Vlaamse cultuur mogelijk maakt.

Uw laatste zin, daar sluit ik mij volledig bij aan.

29 Nov 2013, 19:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 838 839 840 841 842 885